Napisz do nas: info@granagieldzie.pl


Ostatnia wizyta:
Obecny czas: 23 Lut 2018, 23:23




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 369  Nast臋pna

Image
Ankieta zako艅czy艂a si臋 29 Kwi 2010, 00:20
Image 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego oszukali nas w kwestii godziny katastrofy ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot nie trafia na pas startowy i leci na wysoko艣ci kilku metr贸w ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot rozsypa艂 si臋 po okolicy jakby kto艣 rzuci艂 gar艣膰 klock贸w lego na dywan ? 0%  0%  [ 0 ]
***odpowiedzi na pytania znajdziesz na forum,Masz pytania lub Potrafisz udzieli膰 odpowiedzi - Napisz 0%  0%  [ 0 ]
Zapraszam na analizy : 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
Uwaga;je艣li chcecie zachowa膰 nagrania to prosz臋 kopiowa膰,gdy偶 filmy z youtube s膮 systematycznie usuwane 0%  0%  [ 0 ]
>Bardzo prosz臋 o przesy艂anie zdj臋膰,film贸w i innych materia艂贸w pomocnych w dalszych analizach 0%  0%  [ 0 ]
Tragedii Smole艅skiej analizasmolensk@gmail.com 0%  0%  [ 0 ]
Nowe analizy; 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
TU 154M: d艂ugo艣膰 48m,masa 98 ton,k膮t nachylenia 艣cie偶ki lotu 4,5stopnia,bagno 0%  0%  [ 0 ]
z pr臋dko艣ci 270 km/h[ wyhamowa艂 po 98 metrach] 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
ImageImage 0%  0%  [ 0 ]
Szczeg贸lnie wa偶ne filmy; >zawiesia ! 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
Je艣li przyjmiemy za prawdziw膮 wersj臋 Prokuratury Generalnej, 偶e samolot spad艂 o 08.41.05, 0%  0%  [ 0 ]
to w贸wczas obecno艣膰 nad pobojowiskiem cho膰by jednego 艣mig艂owca wyposa偶onego 0%  0%  [ 0 ]
w specjalny zestaw do przenoszenia du偶ych gabarytowo 艂adunk贸w 0%  0%  [ 0 ]
jest bezpo艣rednim dowodem na zamach, gdy偶 nie jest fizycznie mo偶liwym 0%  0%  [ 0 ]
pojawienie si臋 tam na przeci膮gu minuty jednego lub dw贸ch 艣mig艂owc贸w, 0%  0%  [ 0 ]
gdyby zawczasu nie oczekiwa艂y w powietrzu na wkroczenie do akcji. /bloger OHV/ 0%  0%  [ 0 ]
Zawiesia-Analiza 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
W przypadku zablokowania forum {ACTA} tutaj b臋d膮 dost臋pne linki do naszych stron 0%  0%  [ 0 ]
>Image Image 0%  0%  [ 0 ]
Razem g艂os贸w : 0
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 09 Kwi 2013, 07:59 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
10 IV 2013. Pocz膮tek ko艅ca skompromitowanej w艂adzy!


_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 09 Kwi 2013, 08:02 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Smole艅sk 10 kwietnia 2010 偶膮damy prawdy


_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 09 Kwi 2013, 08:04 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Piotr Gociek i Bronis艂aw Wildstein o ekspertach smole艅skich



Na pocz膮tku jako osoba interesuj膮ca si臋 polityk膮, pomy艣la艂em - zamach. Co prawda by艂o to dla mnie co艣 w stylu ksi膮偶ek Toma Clancy'ego, a nie oczywista sprawa i bardziej raczej sk艂ania艂em si臋 w kierunku wypadku, bo kto w cywilizowanym 艣wiecie stosuje takie metody walki politycznej... Ale potem, jak zobaczy艂em jak rz膮d si臋 pl膮cze w zeznaniach to ju偶 nie mia艂em w膮tpliwo艣ci. Gdyby by艂 wypadek to by powiedzieli to jasno, tymczasem oni wcisn臋li ludziom setk臋 k艂amstw, kt贸re锘 s膮 kolejno obalane.

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 09 Kwi 2013, 08:07 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Tak s艂abego raportu jeszcze nie widzia艂em

鈥 Nie spotka艂em si臋 jeszcze z sytuacj膮, w kt贸rej wi臋kszo艣膰 zdj臋膰 w oficjalnym raporcie wykonana zosta艂a przez osob臋, kt贸ra nie jest ekspertem lotniczym. A przecie偶 zdj臋cia rosyjskiego blogera wykorzystane w raporcie Millera potraktowane zosta艂y jako jeden z najwa偶niejszych dowod贸w na oficjaln膮 wersj臋 katastrofy 鈥 m贸wi dr. in偶. Bogdan Gajewski w rozmowie z 鈥濭azet膮 Polsk膮鈥.

Polski minister spraw zagranicznych powiedzia艂 jaki艣 czas temu, 偶e wrak Tu-154 nie przedstawia warto艣ci dowodowej. Jak Pan 鈥 ekspert lotniczy z 25-letnim do艣wiadczeniem 鈥 ocenia te s艂owa?
艢wiadcz膮 one 鈥 m贸wi膮c najdelikatniej 鈥 o nieznajomo艣ci tematu. Badanie wraku to jedna z podstawowych czynno艣ci, jakie wykonuje si臋 w celu ustalenia przyczyn katastrofy lotniczej. Jestem zdumiony, 偶e minister Sikorski wypowiedzia艂 si臋 w ten spos贸b. Gdyby wrak wr贸ci艂 do Polski, mo偶na by przecie偶 dokona膰 jeszcze rekonstrukcji samolotu, oczywi艣cie cz臋艣ciowej, kt贸ra pomog艂aby znale藕膰 odpowied藕 na pytanie, co sta艂o si臋 w Smole艅sku. Pami臋tam sytuacj臋, gdy przyczyn臋 wypadku ustalili艣my dzi臋ki zbadaniu ma艂ego przepalonego k贸艂eczka wielko艣ci 3 mm.

Cz艂onkowie komisji Millera nie badali jednak wraku. Czy dlatego powiedzia艂 Pan niedawno, 偶e raport Millera odbiega poziomem nawet od jednego z raport贸w wenezuelskich, przygotowanego przez ludzi Hugo Chaveza?
Nie trzeba si臋ga膰 a偶 do Wenezueli. Wystarczy por贸wna膰 raport Millera z dokumentem przygotowanym po g艂o艣nym incydencie lotniczym na lotnisku w Warszawie, kiedy kapitan Wrona l膮dowa艂 awaryjnie na Ok臋ciu Boeingiem 767. Pod wzgl臋dem technicznym i metodyki opisu raport z tego drugiego zdarzenia zosta艂 znacznie lepiej przygotowany, cho膰 dotyczy艂 przecie偶 wypadku, w kt贸rym nikt nie ucierpia艂. Tymczasem w raporcie Millera brakuje fundamentalnych element贸w: nie ma nic o autopsjach, o sposobie rozpadu samolotu. Dokument podsumowuj膮cy dochodzenie powypadkowe powinien te偶 zawiera膰 opis zniszczenia foteli w poszczeg贸lnych cz臋艣ciach tupolewa, ale tych informacji r贸wnie偶 nie spos贸b si臋 doszuka膰 w raporcie komisji Millera.

Czy niski poziom tego raportu wynika ze z艂ej woli jego autor贸w, czy raczej z ich niekompetencji? Przed 2010 r. cz艂onkowie komisji Millera nie badali tak wielkich katastrof, wi臋c mo偶e to sytuacja ich przeros艂a...
Trudno mi ocenia膰, czy autorzy raportu kierowali si臋 z艂膮 wol膮. Raczej by艂bym sk艂onny powiedzie膰, 偶e zdawali sobie spraw臋 z poziomu dokumentu, kt贸ry napisali. Ci sami ludzie, kt贸rzy sporz膮dzili raport ko艅cowy, przygotowali przecie偶 wcze艣niej uwagi do raportu MAK. To by艂o 148 stron bardzo rzetelnie sformu艂owanych komentarzy, pyta艅 oraz sprostowa艅 do raportu rosyjskiego. Ich kolejno艣膰 i techniczne opracowanie 艣wiadczy艂y o sporych kompetencjach autor贸w. Ten kontrast 鈥 mi臋dzy uwagami do raportu MAK a raportem komisji Millera 鈥 jest tak du偶y, 偶e na pocz膮tku mia艂em wra偶enie, 偶e oba dokumenty by艂y dzie艂em innych ludzi.

Czy z艂膮 wol膮 nale偶y t艂umaczy膰 ukrycie w raporcie Millera ostatniego alarmu TAWS?
Na ostatnim posiedzeniu parlamentarnego zespo艂u ds. katastrofy smole艅skiej, kt贸rego jestem ekspertem, nazwa艂em zachowanie komisji Millera w tej sprawie 鈥瀗ieetycznym鈥. Jest to, niestety, najuprzejmiejsze s艂owo, jakiego mo偶na by u偶y膰, komentuj膮c to, co zrobili cz艂onkowie rz膮dowej komisji. Celowo jednak wybra艂em w艂a艣nie to okre艣lenie, bo w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie nieetyczne dzia艂ania danej osoby wykluczaj膮 j膮 z grona ekspert贸w badaj膮cych katastrofy lotnicze. W Kanadzie cz艂onkowie komisji badania wypadk贸w lotniczych ciesz膮 si臋 autorytetem i zaufaniem podobnym do tego, jakim darzy si臋 s臋dzi贸w S膮du Najwy偶szego, a ich postawa moralna to jeden z najistotniejszych wyznacznik贸w tego autorytetu. Od ekspert贸w lotniczych wymaga si臋 鈥 podobnie jak od lekarzy 鈥 czego艣 wi臋cej ni偶 tylko kwalifikacji zawodowych.

A zatem jest ma艂o prawdopodobne, by w kanadyjskim raporcie z katastrofy lotniczej zamieszczono zdj臋cia, kt贸re skopiowano od prywatnej osoby bez jej zgody? Bo przecie偶 wi臋kszo艣膰 fotografii w raporcie Millera skopiowano ze strony internetowej bez zgody autora, rosyjskiego blogera Siergieja Amielina.
Nie jestem od oceniania tego, czy taki czyn kwalifikuje si臋 jako pospolita kradzie偶. Tu mamy do czynienia z powa偶niejszym problemem. Badam wypadki lotnicze od 1989 r. i nie spotka艂em si臋 jeszcze z sytuacj膮, w kt贸rej wi臋kszo艣膰 zdj臋膰 w oficjalnym raporcie wykonana zosta艂a przez osob臋, kt贸ra nie jest ekspertem lotniczym. A przecie偶 zdj臋cia rosyjskiego blogera wykorzystane w raporcie Millera potraktowane zosta艂y jako jeden z najwa偶niejszych dowod贸w na oficjaln膮 wersj臋 katastrofy. Nikt nie sprawdza艂, kiedy, gdzie i w jakich okoliczno艣ciach zosta艂y wykonane. Po prostu skopiowano je z internetu. Jest to sytuacja niedopuszczalna. Dodam, 偶e w swojej karierze zawodowej spotka艂em si臋 tylko raz z podobnym przypadkiem, gdy wykona艂em 鈥 w zast臋pstwie fotografa z komisji badania wypadk贸w 鈥 zdj臋cia element贸w wraku przywiezionych do hangaru. By艂 to dzie艅, w kt贸rym ustalono przyczyn臋 incydentu, wszyscy byli podekscytowani i fotograf po prostu zapomnia艂 o wykonaniu swoich obowi膮zk贸w. Ale zanim moje zdj臋cia zosta艂y dopuszczone przez komisj臋 (nie by艂em jej cz艂onkiem), odby艂a si臋 na ten temat debata, a pozytywn膮 decyzj臋 podj臋to tylko dlatego, 偶e jestem ekspertem lotniczym i by艂em tam jako przedstawiciel Ministerstwa Transportu. Trzymano si臋 po prostu procedur, kt贸re zupe艂nie zlekcewa偶ono w przypadku katastrofy smole艅skiej.

dr in偶. Bogdan Gajewski 鈥 specjalista od badania wypadk贸w lotniczych, starszy in偶ynier w kanadyjskiej agencji rz膮dowej National Aircraft Certification. Cz艂onek ISASI (International Society of Air Safety Investigators), stowarzyszenia zrzeszaj膮cego ekspert贸w badaj膮cych katastrofy lotnicze z ca艂ego 艣wiata (ok. 1200 cz艂onk贸w). Do ISASI mo偶na zosta膰 przyj臋tym z rekomendacji dw贸ch cz艂onk贸w stowarzyszenia i po udokumentowaniu udzia艂u w badaniach minimum dziesi臋ciu katastrof lotniczych.
http://niezalezna.pl/40122-tak-slabego- ... -widzialem

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 09 Kwi 2013, 20:50 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 16 Kwi 2010, 15:22
Posty: 425
Zaproszenie na obchody III rocznicy tragedii smole艅skiej w Kanadzie by Violetta Kardynal


_________________
gdzie jest wrak, gdzie s膮 czarne skrzynki, gdzie telefon satelitarny Prezydenta?!
je艣li nie ma nic do ukrycia, to dlaczego 艣ledztwo w sprawie

"katastrofy" przypomina to w sprawie Papa艂y i Olewnika????? Tym razem to jednak sto razy wi臋kszy kaliber, wi臋c te偶 proporcjonalna odpowiedzialno艣膰 (i wina)


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 09 Kwi 2013, 20:56 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 16 Kwi 2010, 15:22
Posty: 425
Czy wrak tupolewa wr贸ci do Polski? Co wyprawia warszawski ratusz w sprawie komunikacji miejskiej.? Mi臋dzy immymi o tych sprawach m贸wi pose艂 Prawa i Sprawiedliwo艣ci Adam Kwiatkowski.


_________________
gdzie jest wrak, gdzie s膮 czarne skrzynki, gdzie telefon satelitarny Prezydenta?!
je艣li nie ma nic do ukrycia, to dlaczego 艣ledztwo w sprawie

"katastrofy" przypomina to w sprawie Papa艂y i Olewnika????? Tym razem to jednak sto razy wi臋kszy kaliber, wi臋c te偶 proporcjonalna odpowiedzialno艣膰 (i wina)


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 09 Kwi 2013, 21:00 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 16 Kwi 2010, 15:22
Posty: 425
Anatomia Upadku - Smole艅sk 2010 - film dokumentalny
"Anatomia upadku" jest efektem 艣ledztwa dziennikarskiego Anity Gargas dotycz膮cego katastrofy smole艅skiej prowadzonego w Rosji, a tak偶e na terenie Polski. Produkcja pokazuje, 偶e obraz wydarze艅 prezentowany przez MAK i komisj臋 Millera (na nich opiera艂 si臋 dokument National Geographic) nijak si臋 ma do rzeczywisto艣ci. Film wyprodukowa艂o Niezale偶ne Wydawnictwo Polskie, wydawca "Gazety Polskiej".

_________________
gdzie jest wrak, gdzie s膮 czarne skrzynki, gdzie telefon satelitarny Prezydenta?!
je艣li nie ma nic do ukrycia, to dlaczego 艣ledztwo w sprawie

"katastrofy" przypomina to w sprawie Papa艂y i Olewnika????? Tym razem to jednak sto razy wi臋kszy kaliber, wi臋c te偶 proporcjonalna odpowiedzialno艣膰 (i wina)


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 09 Kwi 2013, 21:16 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
Prof. J贸zef Szaniawski o zamachu w Smole艅sku - wywiad

J贸zef Szaniawski odkryl ze Rosjanie mogli kontrolowac przplyw informacji i wyniki wyborow w Polskim Komitecie Wyborczym.锘 Okazalo sie ze Pan Szaniawski krotko po tym zmarl. Zbieg okolicznosci? Jerzy urbanowicz takze nie zyje. As kontrwywiadu, znal zagadnienia lacznosci i spraw telekomunikacyjnych w Polsce. Zmarl "prawdopodobnie z przyczyn naturalnych"


_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 10 Kwi 2013, 21:08 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 21 Mar 2011, 21:11
Posty: 412
dowody na wybuch nasz dziennik cz 1

Naukowcy udowodnili eksplozj臋 tupolewa
Share on emailShare on facebookShare on twitterMore Sharing Services艢roda, 10 kwietnia 2013 (17:22) Naukowcy Zespo艂u Parlamentarnego ds. Zbadania Przyczyn Katastrofy Samolotu Tu-154M, omawiaj膮c tezy zawarte w trzeciej cz臋艣ci raportu przygotowanego przez zesp贸艂 Antoniego Macierewicza po raz kolejny udowodnili, 偶e rozpad rz膮dowego samolotu Tu-154M na lotnisku Siewiernyj w Smole艅sku nast膮pi艂 tu偶 nad ziemi膮.

Pose艂 Antoni Macierewicz wyja艣ni艂, 偶e zesp贸艂, kt贸remu przewodniczy, a tak偶e prokuratura zam贸wi艂y badania u firmy SmallGIS, kt贸ra zawodowo zajmuje si臋 analiz膮 zdj臋膰 satelitarnych.

鈥 Diagnoza w odpowiedzi na zam贸wienie prokuratury jest jednoznaczna. Wskazuj膮 i identyfikuj膮 miejsca dw贸ch eksplozji, do kt贸rych dosz艂o nad sam膮 ziemi膮 i kt贸re pozostawi艂y 艣lady tam na terenie tego straszliwego wrakowiska 鈥 podkre艣li艂 szef parlamentarnego zespo艂u ds. wyja艣nienia przyczyn katastrofy smole艅skiej.

Jednocze艣nie zaznaczy艂, 偶e nie ma 偶adnych podstaw do podwa偶ania wiarygodno艣ci przeprowadzonych bada艅.

W trakcie dzisiejszego posiedzenia Zespo艂u Parlamentarnego ds. Zbadania Przyczyn Katastrofy Samolotu Tu-154M prof. Kazimierz Nowaczyk, prof. Wies艂aw Binienda, prof. Marek D膮browski, prof. Wac艂aw Berczy艅ski oraz dr in偶. Grzegorz Szuladzi艅ski wskazywali na kolejne dowody 艣wiadcz膮ce o wybuchach, kt贸re mia艂y miejsce w rz膮dowym tupolewie w dniu 10 kwietnia 2010 roku.

Niewygodne fragmenty

Profesor Kazimierz Nowaczyk zwr贸ci艂 uwag臋 m.in. na fakt, 偶e w nagraniach z rejestrator贸w oraz kokpitu wyci臋to pewne fragmenty komendy 鈥濸ull up鈥. 鈥 S艂yszalna jest tylko komenda 鈥濸ull鈥, co jest niemo偶liwe. Poniewa偶 jest to automatyczny system, kt贸ry musia艂 wyemitowa膰 pe艂ny komunikat 鈥 zaznaczy艂 naukowiec. Jednocze艣nie profesor doda艂, 偶e 鈥瀢yci臋te z rejestrator贸w i nagrania z kokpitu p贸艂 sekundy, znajduje si臋 bezpo艣rednio po TAWS 38鈥. 鈥 Mo偶na zatem przypuszcza膰, 偶e nast膮pi艂o w贸wczas zdarzenie, kt贸re zosta艂o zarejestrowane przez czarne skrzynki, rosyjsk膮 i polsk膮 i by艂o s艂yszalne w kabinie pilot贸w 鈥 doda艂 prof. Nowaczyk.

Tupolew rozpad艂 si臋 w powietrzu

Z kolei prof. Wies艂aw Binienda, r贸wnie偶 b臋d膮cy ekspertem Zespo艂u Parlamentarnego ds. Zbadania Przyczyn Katastrofy Samolotu Tu-154M, podkre艣li艂, 偶e brak krateru i du偶e wrakowisko 艣wiadczy o rozpadzie samolotu w powietrzu. Z kolei za tym, 偶e wybuch nast膮pi艂 w kad艂ubie, przemawiaj膮 m.in. przeci膮偶enia panuj膮ce wewn膮trz samolotu oraz stan, w jakim znajdowa艂y si臋 cia艂a ofiar.


Nasz Dziennik cz 2

Profesor Binienda zaprezentowa艂 tak偶e proporcje skrzyd艂a Tu-154M oraz pnia brzozy i przypomnia艂, jak zachowuje si臋 drzewo i duraluminium.

鈥 Wytrzyma艂o艣膰 brzozy jest mniejsza ni偶 20 MPa, a wytrzyma艂o艣膰 duraluminium jest wi臋ksza od 400 MPa. 11 wrze艣nia samolot, kt贸ry uderzy艂 w WTC, wyci膮艂 dziur臋, wbijaj膮c si臋 w budynek. Samolot przeci膮艂 tam nawet stalowe kolumny konstrukcji budynk贸w, a stal jest znacznie bardziej wytrzyma艂a ni偶 drewno. Ponadto w brzozie stwierdzono ok. 35 proc. s臋k贸w, a one znacznie obni偶aj膮 jej wytrzyma艂o艣膰. Z naszych bada艅 wynika, 偶e grubo艣膰 pnia brzozy jest mniejsza ni偶 43 cm 鈥 doda艂 prof. Binienda.

Naukowiec zaznaczy艂 ponadto, 偶e za ka偶dym razem podczas symulacji g贸rna cz臋艣膰 brzozy upada艂a r贸wnolegle do toru lotu i tak w艂a艣nie powinna si臋 zachowa膰. Tymczasem 鈥 wskaza艂 prof. Binienda 鈥 zgodnie z oficjaln膮 wersj膮 zachowa艂a si臋 ona niezgodnie z zasadami dynamiki i znalaz艂a si臋 prostopadle.

Kolejne dowody na wybuch

In偶ynier Marek D膮browski w swoim wyst膮pieniu analizowa艂 awarie urz膮dze艅 w ostatniej fazie lotu tupolewa zaprezentowa艂 wykres b臋d膮cy odzwierciedleniem tego, co zapisano w polskiej skrzynce parametr贸w lotu.

Kolejny z ekspert贸w, prof. Wac艂aw Berczy艅ski zwr贸ci艂 uwag臋 na napr臋偶enia w skrzydle oraz ci艣nienie wewn膮trz samolotu. Jak zauwa偶y艂 ekspert zespo艂u, cz臋艣膰 ogonowa samolotu musia艂a odpa艣膰 na tyle wysoko, 偶e mog艂a wykona膰 manewr obrotu w powietrzu. 鈥 Jest to dowiedzione tym, 偶e cz臋艣膰 ogonowa by艂a skierowana w przeciwnym kierunku, ni偶 kierunek lotu samolotu 鈥 wyja艣nia艂 prof. Berczy艅ski. Doda艂, 偶e oderwanie skrzyd艂a i wyrwanie nit贸w jednoznacznie dowodzi, 偶e musia艂 nast膮pi膰 du偶y wzrost ci艣nienia wewn臋trznego. Naukowiec wyja艣ni艂, 偶e jego przyczyn膮 najprawdopodobniej by艂y co najmniej dwa wybuchy. Jak doda艂 jeden, kt贸ry mia艂 miejsce w skrzydle oraz drugi ju偶 w kad艂ubie rz膮dowego tupolewa.



nasz dziennik cz ostatnia 3

Ostatni z wyst臋puj膮cych dzi艣 ekspert贸w 鈥 dr in偶. Grzegorz Szuladzi艅ski 鈥 podkre艣li艂, 偶e ju偶 na 2 do 3 sekund, gdy samolot znajdowa艂 si臋 jeszcze przed brzoz膮, zacz臋艂y si臋 wybuchy. To w艂a艣nie w ich wyniku 鈥 zdaniem dr. in偶. Szuladzi艅skiego 鈥 skrzyd艂o si臋 rozpad艂o. naukowiec wskaza艂, 偶e jego zdaniem drugi wybuch m贸g艂 by膰 wybuchem podw贸jnym. G艂贸wn膮 detonacj臋 m贸g艂 wywo艂a膰 艂adunek konwencjonalny, kt贸ry m贸g艂 doprowadzi膰 do detonacji paliwa.

Rodziny wdzi臋czne naukowcom

Na dzisiejszym spotkaniu obecni byli przedstawiciele rodzin ofiar katastrofy smole艅skiej, m.in. brat tragicznie zmar艂ego prezydenta RP Lecha Kaczy艅skiego 鈥 Jaros艂aw Kaczy艅ski.

Beata Gosiewska, wdowa po Przemys艂awie Gosiewskim, zaapelowa艂a do rz膮du, by zechcia艂 wsp贸艂pracowa膰 z ekspertami. Jednocze艣nie podzi臋kowa艂a wszystkim, kt贸rzy anga偶uj膮 si臋 w wyja艣nienie przyczyn i okoliczno艣ci 艣mierci polskiego prezydenta Lecha Kaczy艅skiego i os贸b towarzysz膮cych mu w drodze do Katynia.

- Chcia艂abym przede wszystkim, korzystaj膮c z tej mo偶liwo艣ci, podzi臋kowa膰 tym wszystkim, kt贸rzy po艣wi臋caj膮 sw贸j czas, wysi艂ek, bardzo cz臋sto, nara偶aj膮c si臋, kt贸rzy d膮偶膮 do wyja艣nienia prawdziwych przyczyn tej katastrofy, kt贸rzy ze wzgl臋du na pami臋膰 i ze wzgl臋du na zasady, kt贸re powinny obowi膮zywa膰 w pa艅stwie demokratycznym, tym wszystkim, kt贸rzy wk艂adaj膮 wysi艂ek, po to aby pozna膰 prawd臋, co wydarzy艂o si臋 10 kwietnia 2010 roku. Przede wszystkim chcia艂am podzi臋kowa膰 wszystkim ekspertom wsp贸艂pracuj膮cym z zespo艂em 鈥 powiedzia艂a Gosiewska.


_________________
Image
Jestem Polakiem i nie lubi臋 by膰 oszukiwany !

W艂a艣nie wyrejestrowa艂em telewizor, bojkotuj臋 te pseudo informacje mainstreamowe.
Inaczej si臋 nie da 偶y膰.


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 10 Kwi 2013, 21:29 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 21 Mar 2011, 21:11
Posty: 412
3. rocznica Katastrofy Smole艅skiej na Krakowskim Przedmie艣ciu


_________________
Image
Jestem Polakiem i nie lubi臋 by膰 oszukiwany !

W艂a艣nie wyrejestrowa艂em telewizor, bojkotuj臋 te pseudo informacje mainstreamowe.
Inaczej si臋 nie da 偶y膰.


G贸ra
 Profil  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 369  Nast臋pna


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 3 go艣ci


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Skocz do:  
cron

Wszystkie prawa zastrze钮one - Gra na Gie艂dzie.

Szablon stworzony przez WebGood.

Forum oparte o silnik phpBB.

Tre艣ci zawarte na tej stronie ( tj. www.granagieldzie.pl ) s膮 tylko i wy艂膮cznie wyrazem osobistych pogl膮d贸w autora analiz i komentarzy ( w艂膮cznie z sygna艂ami systemu ) i nie stanowi膮 "rekomendacji" w rozumieniu przepis贸w Rozporz膮dzenia Ministra Finans贸w z dnia 19 pa藕dziernika 2005 r. w sprawie informacji stanowi膮cych rekomendacje dotycz膮ce instrument贸w finansowych, lub ich emitent贸w (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Korzystanie z serwisu/portalu oznacza akceptacje wy钮ej wymienionej informacji.