Napisz do nas: info@granagieldzie.pl


Ostatnia wizyta:
Obecny czas: 23 Kwi 2018, 18:03




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 369  Nast臋pna

Image
Ankieta zako艅czy艂a si臋 29 Kwi 2010, 00:20
Image 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego oszukali nas w kwestii godziny katastrofy ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot nie trafia na pas startowy i leci na wysoko艣ci kilku metr贸w ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot rozsypa艂 si臋 po okolicy jakby kto艣 rzuci艂 gar艣膰 klock贸w lego na dywan ? 0%  0%  [ 0 ]
***odpowiedzi na pytania znajdziesz na forum,Masz pytania lub Potrafisz udzieli膰 odpowiedzi - Napisz 0%  0%  [ 0 ]
Zapraszam na analizy : 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
Uwaga;je艣li chcecie zachowa膰 nagrania to prosz臋 kopiowa膰,gdy偶 filmy z youtube s膮 systematycznie usuwane 0%  0%  [ 0 ]
>Bardzo prosz臋 o przesy艂anie zdj臋膰,film贸w i innych materia艂贸w pomocnych w dalszych analizach 0%  0%  [ 0 ]
Tragedii Smole艅skiej analizasmolensk@gmail.com 0%  0%  [ 0 ]
Nowe analizy; 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
TU 154M: d艂ugo艣膰 48m,masa 98 ton,k膮t nachylenia 艣cie偶ki lotu 4,5stopnia,bagno 0%  0%  [ 0 ]
z pr臋dko艣ci 270 km/h[ wyhamowa艂 po 98 metrach] 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
ImageImage 0%  0%  [ 0 ]
Szczeg贸lnie wa偶ne filmy; >zawiesia ! 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
Je艣li przyjmiemy za prawdziw膮 wersj臋 Prokuratury Generalnej, 偶e samolot spad艂 o 08.41.05, 0%  0%  [ 0 ]
to w贸wczas obecno艣膰 nad pobojowiskiem cho膰by jednego 艣mig艂owca wyposa偶onego 0%  0%  [ 0 ]
w specjalny zestaw do przenoszenia du偶ych gabarytowo 艂adunk贸w 0%  0%  [ 0 ]
jest bezpo艣rednim dowodem na zamach, gdy偶 nie jest fizycznie mo偶liwym 0%  0%  [ 0 ]
pojawienie si臋 tam na przeci膮gu minuty jednego lub dw贸ch 艣mig艂owc贸w, 0%  0%  [ 0 ]
gdyby zawczasu nie oczekiwa艂y w powietrzu na wkroczenie do akcji. /bloger OHV/ 0%  0%  [ 0 ]
Zawiesia-Analiza 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
W przypadku zablokowania forum {ACTA} tutaj b臋d膮 dost臋pne linki do naszych stron 0%  0%  [ 0 ]
>Image Image 0%  0%  [ 0 ]
Razem g艂os贸w : 0
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 01 Sty 2011, 22:32 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 16 Kwi 2010, 15:22
Posty: 425
Barbara Maria MACIEJCZYK 鈥 29 lat
Urodzona 26 sierpnia 1981 roku w Bia艂ej Podlaskiej. W roku 2002 uko艅czy艂a Liceum Og贸lnokszta艂c膮ce, a nast臋pnie podj臋艂a studia na Wydziale Filologii S艂owia艅skiej Uniwersytetu Warszawskiego oraz w Wy偶szej Szkole Komunikowania i Medi贸w Spo艂ecznych im. Jerzego Giedroycia w Warszawie. Uko艅czy艂a r贸wnie偶 Studium Zarz膮dzania Zasobami Ludzkimi. W warszawskim 36 Specjalnym Pu艂ku Lotnictwa Transportowego pracowa艂a od pocz膮tku 2007 roku. Nalot og贸lny Basi wyni贸s艂 1396,62 godzin.


Za艂膮czniki:
maciejczyk_barbara.jpg
maciejczyk_barbara.jpg [ 20.9 KiB | Obejrzany 3249 razy ]

_________________
gdzie jest wrak, gdzie s膮 czarne skrzynki, gdzie telefon satelitarny Prezydenta?!
je艣li nie ma nic do ukrycia, to dlaczego 艣ledztwo w sprawie

"katastrofy" przypomina to w sprawie Papa艂y i Olewnika????? Tym razem to jednak sto razy wi臋kszy kaliber, wi臋c te偶 proporcjonalna odpowiedzialno艣膰 (i wina)
G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 01 Sty 2011, 22:42 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 16 Kwi 2010, 15:22
Posty: 425
Urwane skrzyd艂o to ustalenie czysto polityczne

Aktualizacja: 2010-11-30 11:20 pm

Rozpowszechniane przez moskiewski Mi臋dzypa艅stwowy Komitet Lotniczy (MAK) tezy o przebiegu katastrofy samolotu Tu-154M 10 kwietnia na lotnisku Smole艅sk Siewiernyj nie znajduj膮 wyt艂umaczenia w podstawowych zasadach fizyki. Z oblicze艅 teoretycznych wynika, 偶e nie jest mo偶liwe, by zderzenie z brzoz膮 spowodowa艂o urwanie skrzyd艂a, co mia艂oby by膰 powodem obr贸cenia samolotu "na grzbiet". Co wi臋cej, analiza wniosk贸w MAK pozwala s膮dzi膰, 偶e Tu-154M m贸g艂 bezpiecznie wyl膮dowa膰, ale swych obowi膮zk贸w nie wype艂nili kontrolerzy lotu na lotnisku Siewiernyj.

W ocenie Rajmunda Pollaka, in偶yniera z wieloletnim do艣wiadczeniem w zakresie mechaniki, istnieje znikome prawdopodobie艅stwo urwania skrzyd艂a pod wp艂ywem zderzenia si臋 z wierzcho艂kiem brzozy o 艣rednicy 30 centymetr贸w. Mo偶na to wyja艣ni膰, wykonuj膮c szkic rozk艂adu si艂, jakie dzia艂a艂y na samolot w chwili zderzenia z drzewem. Pokazuje on, 偶e si艂a zginania nie mog艂a urwa膰 skrzyd艂a, gdy偶 samolot ma tak膮 konstrukcj臋, by skrzyd艂a by艂y odporne na wyginanie w r贸偶nych kierunkach pod wp艂ywem wiatr贸w, burz, a przede wszystkim przeci膮偶e艅, do jakich dochodzi w trakcie start贸w i l膮dowa艅. - Z艂ama膰 co艣 mo偶na 艂atwo wtedy, gdy jest sztywne, a zar贸wno skrzyd艂o samolotu w okre艣lonej amplitudzie, jak i drzewo by艂y elastyczne. Je艣li zatem dosz艂o do z艂amania wierzcho艂ka brzozy, to nie mog艂o doj艣膰 do r贸wnoczesnego urwania skrzyd艂a, kt贸re t臋 brzoz臋 skr贸ci艂o - zaznaczy艂 in偶ynier. Analiza wyklucza tak偶e, by to si艂a skr臋cania spowodowa艂a uszkodzenie skrzyd艂a. Samolot w chwili kolizji znajdowa艂 si臋 w powietrzu, wi臋c dzia艂aj膮ca w贸wczas si艂a skr臋cania mog艂a jedynie zmieni膰 kierunek ruchu maszyny. Skrzyd艂a zniszczy膰 nie mog艂a te偶 si艂a 艣cinania, gdy偶 nast膮pi艂a sytuacja odwrotna (na zasadzie prawa akcji i reakcji) i to drzewo zosta艂o 艣ci臋te. Pozostaje jeszcze kwestia wypadkowej wymienionych powy偶ej si艂. Jednak por贸wnuj膮c wytrzyma艂o艣膰 materia艂贸w, z jakich wykonany jest samolot, z wytrzyma艂o艣ci膮 brzozy, mo偶na bez 偶adnego b艂臋du stwierdzi膰, 偶e je偶eli samolot nie posiada艂 wad materia艂owych lub wad ukrytych, to jest bardzo ma艂o prawdopodobne, aby wierzcho艂ek brzozy o 30-centymetrowej 艣rednicy m贸g艂 spowodowa膰 urwanie skrzyd艂a. - Moim zdaniem, rosyjska wersja "urwania skrzyd艂a" zosta艂a stworzona przez polityka, a nie przez gruntownie przeprowadzone badania wraku samolotu. Jeszcze bardziej nieprawdopodobna jest teza dotycz膮ca przyczyn odwr贸cenia si臋 o 180 stopni kad艂uba polskiego samolotu - oceni艂 Pollak. Tu z pomoc膮 przychodz膮 zapisy czarnych skrzynek, z kt贸rych wynika, 偶e najpierw drugi pilot wyda艂 komend臋: "odchodzimy", a dopiero kilka sekund p贸藕niej nast膮pi艂o zderzenie z drzewem. Zanim do tego dosz艂o, nawigator poda艂 wysoko艣膰: 20 metr贸w. Samolot nie m贸g艂 zatem przekozio艂kowa膰 do przodu, gdy偶 d艂ugo艣膰 Tu-154M wynosi 47,9 m, czyli zanim zd膮偶y艂by odwr贸ci膰 si臋 do g贸ry ko艂ami, wbi艂by si臋 pionowo w b艂otniste pod艂o偶e lasu. Co wi臋cej, rozpi臋to艣膰 skrzyde艂 Tu-154M wynosi 37,55 m, zatem samolot nie m贸g艂 r贸wnie偶 obr贸ci膰 si臋 wok贸艂 w艂asnej osi o 180 stopni, gdy偶 w najgorszym razie, po ewentualnym urwaniu skrzyd艂a, zary艂by bokiem o runo le艣ne. Nie bez znaczenia s膮 tu te偶 zasady dynamiki. Na wysoko艣ci 20 m nad ziemi膮 o kierunku ruchu samolotu decydowa艂 jego p臋d, kt贸ry mo偶na przedstawi膰 w postaci wektora. Je艣liby nawet za艂o偶y膰, 偶e samolot by艂 nachylony, to nie znajdowa艂 si臋 on w ruchu obrotowym wok贸艂 w艂asnej osi. - Aby zmieni膰 kierunek tego olbrzymiego wektora p臋du i wprawi膰 samolot w ruch obrotowy wok贸艂 osi kad艂uba, potrzebna by by艂a gigantyczna si艂a skierowana od do艂u do g贸ry. Tak膮 si艂膮 nie dysponowa艂a stoj膮ca brzoza, gdy偶 - m贸wi膮c obrazowo - musia艂aby w momencie zetkni臋cia si臋 ze skrzyd艂em tupolewa podskoczy膰 do g贸ry z odpowiedni膮 pr臋dko艣ci膮, aby "przekszta艂ci膰" samolot w wiruj膮cy kad艂ub - twierdzi in偶ynier.
Zdj臋cie;
http://fotoszop.salon24.pl/228172,tu-15 ... a-w-brzoze
Za艂膮cznik:
skrzyd艂o-brzoza.jpg
skrzyd艂o-brzoza.jpg [ 158.21 KiB | Obejrzany 3261 razy ]


Brak dokumentacji terenu katastrofy

Jak zauwa偶y艂 prof. dr in偶. Ryszard Koz艂owski z Instytutu In偶ynierii Materia艂owej Politechniki Krakowskiej, w przypadku samolot贸w Tu-154M, kt贸re cechowa艂y si臋 wyj膮tkowo du偶膮 wypadkowo艣ci膮, notowano wiele podobnych awaryjnych l膮dowa艅, ale maszyny raczej zachowywa艂y ca艂膮 konstrukcj臋. Jak twierdzi, z pewno艣ci膮 w potwierdzeniu s艂uszno艣ci dokonanych oblicze艅 mog艂aby pom贸c dok艂adna dokumentacja terenu katastrofy zawieraj膮ca rozmieszczenie wszystkich szcz膮tk贸w samolotu. - Ich roz艂o偶enie mo偶e 艣wiadczy膰 m.in. o przyczynach awarii. Gdyby np. nast膮pi艂 wybuch na pok艂adzie samolotu, to te szcz膮tki inaczej by si臋 rozk艂ada艂y ni偶 przy nieudanym l膮dowaniu - oceni艂. Wed艂ug prof. Koz艂owskiego, dotychczasowe publikacje na temat katastrofy pozwalaj膮 tak偶e zak艂ada膰, 偶e Tu-154M 10 kwietnia nie schodzi艂 do l膮dowania w spos贸b prawid艂owy, ale zachowywa艂 si臋 tak, jakby spada艂 z du偶膮 pr臋dko艣ci膮, 偶e nie by艂 to lot koordynowany. Gdyby tak faktycznie by艂o, to mia艂oby to prze艂o偶enie na wyniki dokonywanych oblicze艅. - Nie wiem, czy przy obliczeniach taki przypadek by艂 rozwa偶any. Wierz臋 jednak w pot臋g臋 umys艂贸w. Szkoda, 偶e nie mamy mo偶liwo艣ci uchwycenia - np. na podstawie zdj臋膰 satelitarnych - tego, jak faktycznie wygl膮da艂 upadek samolotu i w jaki spos贸b szcz膮tki zosta艂y rozrzucone. Dobrze by艂oby tak偶e, gdyby te obliczenia mog艂y by膰 poparte mo偶liwo艣ci膮 obejrzenia urwanego skrzyd艂a i 艣ci臋tego drzewa. W贸wczas by艂by to dow贸d w stu procentach pewny - stwierdzi艂. Profesor Koz艂owski zauwa偶y艂 r贸wnie偶, 偶e wa偶na jest tu tak偶e odpowied藕 na pytanie, czy samolot nie mia艂 letalnych wad konstrukcyjnych. Poprzednie katastrofy lotnicze pokazuj膮 bowiem, 偶e wady materia艂owe czy wady wykonania mog膮 by膰 decyduj膮ce - tak by艂o m.in. w przypadku katastrofy samolotu I艂-62 w Lesie Kabackim. Profesor Koz艂owski zgodzi艂 si臋 tak偶e ze spostrze偶eniami dotycz膮cymi oceny prawdopodobie艅stwa obrotu samolotu o 180 stopni po utracie cz臋艣ci skrzyd艂a. - To absolutnie trafne stwierdzenia. Na samolot, je偶eli rzeczywi艣cie obr贸ci艂 si臋 o 180 stopni, musia艂aby dzia艂a膰 olbrzymia si艂a - doda艂.

Drzewa ju偶 wyci臋to

W rozmowie z "Naszym Dziennikiem" Ignacy Goli艅ski, by艂y cz艂onek Pa艅stwowej Komisji Badania Wypadk贸w Lotniczych, przyzna艂, i偶 zna z do艣wiadczenia przypadki zderze艅 skrzyd艂a samolotu z r贸偶nymi przeszkodami. Pokazuj膮 one, 偶e nie mo偶na wykluczy膰, i偶 prezentowane wyliczenia teoretyczne i wysnuwane z nich wnioski nie mog艂yby znale藕膰 potwierdzenia w praktyce. - T臋 spraw臋 nale偶a艂o dok艂adnie zbada膰, ale jeszcze wtedy, gdy nie zosta艂y wyci臋te drzewa, o kt贸re zaczepi艂 samolot. Dzi艣 b臋dzie trudno to jednoznacznie stwierdzi膰 - oceni艂. Jak zauwa偶y艂, dok艂adne wyliczenia tego, jak zachowywa艂 si臋 samolot po zderzeniu z drzewem, mogliby przeprowadzi膰 specjali艣ci od aerodynamiki, ale potrzebowaliby do tego wiarygodnych i dok艂adnych danych. - Nale偶a艂oby dok艂adnie zmierzy膰 od艂aman膮 powierzchni臋 skrzyd艂a, zbada膰 utracon膮 si艂臋 no艣n膮 i stwierdzi膰, czy lotki skrzyde艂 mog艂y zr贸wnowa偶y膰 przechylenie samolotu przy ich wychyleniu w praw膮 stron臋 - t艂umaczy艂 Goli艅ski. Jak doda艂, interesuj膮ce s膮 tu tak偶e relacje 艣wiadk贸w m贸wi膮ce o tym, 偶e uderzone skrzyd艂em drzewo (na wysoko艣ci ok. 5 metr贸w) nie zosta艂o ca艂kowicie 艣ci臋te, ale jego z艂amany wierzcho艂ek zwisa艂. To rodzi kolejne w膮tpliwo艣ci co do wersji utraty cz臋艣ci skrzyd艂a na skutek uderzenia w drzewo oraz pozostawia pytania na temat tego, jak wygl膮da艂y ostatnie sekundy lotu. W ocenie Goli艅skiego, gdyby tu偶 po katastrofie zosta艂a wykonana dok艂adna dokumentacja ca艂ego obszaru katastrofy (m.in. fotograficzna zar贸wno z ziemi, jak i z powietrza), tak by pierwszy obraz po tragedii zosta艂 mo偶liwie wiernie zachowany, to taki materia艂 umo偶liwi艂by powr贸t do pocz膮tku rozwa偶a艅 na temat okoliczno艣ci katastrofy.

Stenogramy obci膮偶aj膮 wie偶臋

To nie jedyne w膮tpliwo艣ci. Pr贸by przeprowadzone na symulatorze lot贸w wykaza艂y, 偶e w warunkach panuj膮cych w Smole艅sku i pod Smole艅skiem 10 kwietnia 2010 roku by艂o mo偶liwe bezpieczne l膮dowanie polskiego samolotu z prezydentem na pok艂adzie, a rosyjscy instruktorzy udowodnili, 偶e to l膮dowanie by艂oby mo偶liwe nawet w du偶o gorszych warunkach pogodowych. Problem le偶a艂 wi臋c po stronie rosyjskiej. Potwierdza to analiza rozm贸w z kokpitu, kt贸ra wykazuje niedostateczne informowanie polskich pilot贸w przez rosyjskich kontroler贸w lotu i b艂臋dne naprowadzanie na pas lotniska. Przede wszystkim lotnisko nie zosta艂o zamkni臋te. - Wyklucza to rosyjskie twierdzenia o warunkach uniemo偶liwiaj膮cych l膮dowanie. Albo kontrolerzy i kieruj膮cy nimi pu艂kownik Krasnokutski z jednostki bojowej 艣wiadomie chcieli doprowadzi膰 do katastrofy, albo zaniedbali swoje obowi膮zki z innych powod贸w - ocenia Pollak. Kontrolerzy nie przekazywali wystarczaj膮cej ilo艣ci komunikat贸w, a ich informacje by艂y nieprecyzyjne. To za艂oga polskiego samolotu, kt贸ry l膮dowa艂 wcze艣niej, poda艂a naszym pilotom informacje pogodowe, kt贸re zosta艂y zatajone przez rosyjskich kontroler贸w. Rosjanie ukryli te偶 przed polskimi pilotami przyczyny rezygnacji z l膮dowania rosyjskiego i艂a oraz nie informowali o pogarszaj膮cych si臋 rzekomo warunkach atmosferycznych w trakcie podchodzenia do l膮dowania polskiego Tu-154M. - Polscy piloci mieli wi臋cej informacji z ziemi od koleg贸w, ani偶eli od wie偶y kontroli lot贸w. Najgorsze jest jednak to, 偶e rosyjscy kontrolerzy utwierdzali polskich pilot贸w, 偶e l膮duj膮 prawid艂owo, i dopiero wtedy, gdy by艂o ju偶 za p贸藕no, wys艂ali komunikat: odejd藕cie na drugi kr膮g - zaznacza Pollak. Z przekazanych zapis贸w rozm贸w wynika te偶, 偶e radar na lotnisku Siewiernyj nie dzia艂a艂 prawid艂owo, gdy偶 wie偶a nie wiedzia艂a, na jakiej aktualnie wysoko艣ci znajduje si臋 polski samolot, lub celowo wprowadzono za艂og臋 w b艂膮d. Na przyk艂ad na mniej wi臋cej 25 sekund przed katastrof膮 rosyjski kontroler poda艂 informacj臋, 偶e samolot prezydencki znajduje si臋 2 km od progu pasa lotniska, co nie by艂o prawd膮, bo samolot znajdowa艂 si臋 du偶o dalej. Kontrolerzy zatem nie zrobili nic, by ratowa膰 polski samolot przed katastrof膮, i dopiero na 12 sekund przed tragedi膮 rosyjski kontroler nadawa艂 komend臋: "horyzont"; by艂o to ju偶 po decyzji drugiego pilota o rezygnacji z l膮dowania. - By艂o to tylko po to, aby stworzy膰 alibi dla wie偶y kontrolnej lotniska Siewiernyj w Smole艅sku, bo na ratunek by艂o ju偶 wtedy za p贸藕no - doda艂.

Wiele uwag mo偶na mie膰 tak偶e do dzia艂a艅 MAK. Jego przewodnicz膮ca gen. Tatiana Anodina ujawni艂a, 偶e lotnisko w Smole艅sku by艂o dopuszczone przez MAK do przyjmowania samolot贸w Tu-154, i zapewnia艂a, 偶e by艂o ono 10 kwietnia wystarczaj膮co przygotowane. To, w ocenie Pollaka, podwa偶a jakiekolwiek uprawnienia gen. Anodiny i jej podw艂adnych do udzia艂u w jakiejkolwiek komisji do zbadania przyczyn katastrofy rz膮dowego samolotu. Tymczasem osoby, kt贸re mog膮 ponosi膰 wsp贸艂odpowiedzialno艣膰 za katastrof臋 Tu-154M, jako pierwsze mia艂y dost臋p do czarnych skrzynek, kt贸re zosta艂y zatrzymane w Moskwie. Warto zda膰 sobie spraw臋 z faktu, 偶e wiarygodno艣膰 czarnych skrzynek maleje z up艂ywem czasu, bo tylko w momencie otwarcia ich dane maj膮 warto艣膰 autentyczn膮, a Rosjanie ju偶 przecie偶 przyznali si臋 do faktu, 偶e "wyciszali niepotrzebne szumy i d藕wi臋ki", kt贸re "zak艂贸ca艂y wyrazisto艣膰 rozm贸w".

Marcin Austyn

http://www.bibula.com/?p=28901

_________________
gdzie jest wrak, gdzie s膮 czarne skrzynki, gdzie telefon satelitarny Prezydenta?!
je艣li nie ma nic do ukrycia, to dlaczego 艣ledztwo w sprawie

"katastrofy" przypomina to w sprawie Papa艂y i Olewnika????? Tym razem to jednak sto razy wi臋kszy kaliber, wi臋c te偶 proporcjonalna odpowiedzialno艣膰 (i wina)


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 02 Sty 2011, 12:02 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
"Tusk to smarkacz, za moje podatki"
iskry.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=10534&Itemid=2


Tw贸rca jednostki GROM, genera艂 Petelicki Ostro skrytykowa艂 ministra Bohdana Klicha i premiera Donalda Tuska.

Petelicki w wywiadzie dla tygodnika "Wprost" obarczy艂 rz膮dz膮cych odpowiedzialno艣ci膮 za katastrof臋 smole艅sk膮: Nawet Rosjanie w raporcie MAK wytkn臋li karygodne b艂臋dy ministra Klicha i ministra Tomasza Arabskiego, czyli de facto Tuska. Jaki pan taki kram!


Bogdan Klich wg Petelickiego jest zwyk艂ym nieudacznikiem. To cz艂owiek bez honoru. Na dobr膮 spraw臋, po katastrofie w Smole艅sku, w kt贸rej straci艂 wszystkich dow贸dc贸w, powinien pojecha膰 na miejsce tragedii i strzeli膰 sobie w g艂ow臋.

Premier Donald Tusk To jest dla mnie smarkacz, kt贸ry 偶yje z moich podatk贸w. Gdy rz膮dzi艂 PiS z przekonaniem popiera艂em Donalda Tuska co mo偶e po艣wiadczy膰 贸wczesny cz艂onek Rady Fundacji GROM Pawe艂 Gra艣, obecnie zatrudniony na p贸艂 etatu jako minister i na p贸艂 etatu jako nocny dozorca w pa艂acyku niemieckiego biznesmena. Zawiod艂em si臋 i na Grasiu i na Tusk - m贸wi艂 Petelicki.

Genera艂 fatalnie ocenia stan polskich si艂 zbrojnych: W warunkach pokoju stracili艣my ca艂e dow贸dztwo. Co nam jeszcze mo偶e grozi膰, kogo jeszcze mo偶emy straci膰? Poza tym czy jeste艣my pewni, 偶e sytuacja na Bia艂orusi jest na tyle stabilna, aby艣my mogli spa膰 spokojnie? A musz臋 z przykro艣ci膮 powiedzie膰, 偶e armia bia艂oruska jest lepiej zorganizowana od naszej - mimo 偶e to my od 10 lat jeste艣my w NATO. Gdyby艣my musieli zmierzy膰 si臋 z Bia艂orusi膮 - by艂oby ci臋偶ko. Nale偶a艂oby wr贸ci膰 do planu ministra Romualda Szeremietiewa i zacz膮膰 tworzy膰 obron臋 terytorialn膮. M艂odzi ludzie powinni by膰 szkoleni tak, by byli w stanie broni膰 swoich ma艂ych ojczyzn. Taki system chroni艂by nas te偶 w przypadku katastrof naturalnych. Tymczasem jednak z MON odchodz膮 dobrzy 偶o艂nierze, kt贸rzy chc膮 co艣 zrobi膰 dla wojska i kraju. Szanuje si臋 lizus贸w.

Pytany o zagro偶enie ze sgtrony islamskich terroryst贸w Petelicki stwierdzi艂: Nikt nie przeprowadzi艂 ataku na nasz kraj - a Polska i tak straci艂a najpierw dow贸dztwo lotnictwa (w katastrofie samolotu CASA w 2008 roku), a potem ca艂e dow贸dztwo wojska. Dzi臋ki umiej臋tno艣ciom kolejowym ministra Cezarego Grabarczyka dosz艂o do parali偶u kolei. Dzie艅 po tym jak zacz臋艂a si臋 tegoroczna pow贸d藕 centrum kryzysowe stwierdzi艂o, 偶e sytuacja jest pod kontrol膮

藕r贸d艂o: http://www.wprost.pl

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 02 Sty 2011, 12:05 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Kto przestawi艂 radiolatarnie???


Jedyny porz膮dny dziennikarz w tym kraju jaki nam si臋 osta艂?reszta ta艅czy tak jak gra im g贸ra,锘 straszne! manipulowani jeste艣my i sami nie艣wiadomi!

B.Komorowski wygwizdany!!!!

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


Ostatnio edytowany przez rosmar, 02 Sty 2011, 13:10, edytowano w sumie 1 raz

G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 02 Sty 2011, 12:10 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
"Mg艂a" to pierwszy polski film dokumentalny o katastrofie w Smole艅sku. Zosta艂 zrealizowany przez Joann臋 Lichock膮 i Mari臋 D艂u偶ewsk膮, a jego producentem jest "Gazeta Polska". Film zostanie do艂膮czony do tygodnika 5 stycznia. Produkcj膮 dokumentu kierowa艂a AnitaCz - gratulujemy! Dzisiaj zosta艂 upubliczniony zwiastun filmu, do kt贸rego muzyk臋 przygotowa艂 Andrzej Dziubek z zespo艂em De Press.


"Prawda o Smole艅sku zmiecie z powierzchni Polski ca艂e PO, a rz膮dz膮cy znajd膮 si臋 przed Trybuna艂em Stanu.锘"

"Tusk gra艂 razem z Putinem przeciw prezydentowi Kaczy艅skiemu. To锘 sie nazywa zdrada pa艅stwa. Kara nie ominie zdrajc贸w
"

Za艂oga polskiego Tu-154m w "Smole艅skiej Pu艂apce".

Wszystko wskazuje na to, 偶e wszystkie elementy umo偶liwiaj膮ce ustalenie po艂o偶enia samolotu zosta艂y 10.04.2010 w Smole艅sku zak艂贸cone. Za艂oga polskiego Tu-154m nie mia艂a 偶adnych szans ustalenia prawid艂owego po艂o偶enia maszyny. Jest prawie niemo偶liwe, by wyst膮pi艂 taki zbieg okoliczno艣ci.


ca艂o艣膰; http://www.niepoprawni.pl/blog/1903/zal ... ej-pulapce

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 02 Sty 2011, 12:20 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
Doktor Maksymienkow, szef zespo艂u, kt贸ry przeprowadza艂 sekcj臋 zw艂ok prezydenta Lecha Kaczy艅skiego, opowiada艂 o dziwnym zachowaniu prokuratora Krzysztofa Parulskiego. Z jego relacji wynika艂o, 偶e genera艂 post臋powa艂 tak, jakby nie wiedzia艂, co si臋 wok贸艂 niego dzieje

W katalogu Maksymienkowa by艂y szcz膮tki z lampasami

Z Markiem Borawskim, fotoreporterem "Naszego Dziennika", kt贸ry by艂 艣wiadkiem rozmowy z dr. Michai艂em Maksymienkowem i kt贸ry widzia艂 katalog zdj臋膰 sekcyjnych cia艂a prezydenta Lecha Kaczy艅skiego, rozmawia Anna Ambroziak

Jako jedyny polski fotoreporter by艂 Pan 艣wiadkiem rozmowy "Naszego Dziennika" z dr. Michai艂em Maksymienkowem, widzia艂 Pan zdj臋cia sekcyjne. "Gazeta Wyborcza" (kt贸ra nie mia艂a dost臋pu do katalogu dr. Maksymienkowa) "ustali艂a", 偶e nie mo偶e by膰 偶adnych w膮tpliwo艣ci co do identyfikacji cia艂a pana prezydenta, bo nie by艂o przy nim fragment贸w innych cia艂.

- Nigdy nie zapomn臋 tego dnia i wizyty w smole艅skim zak艂adzie ekspertyz s膮dowych. Tak, by艂em 艣wiadkiem rozmowy "Naszego Dziennika" z dr. Maksymienkowem, widzia艂em katalog wstrz膮saj膮cych zdj臋膰 sekcyjnych. Rzeczywi艣cie, cia艂o prezydenta by艂o w bardzo z艂ym stanie. Ale wida膰 by艂o wyra藕nie, 偶e na stole sekcyjnym by艂a noga w lampasie generalskim. By膰 mo偶e oni tego wcze艣niej nie widzieli, ale kiedy te szcz膮tki obmyto, op艂ukano, okaza艂o si臋, 偶e jest tam lampas, a raczej to, co z niego zosta艂o.

Mia艂 Pan problemy z identyfikacj膮 cia艂a?

- Na zdj臋ciach wida膰 by艂o oderwan膮 r臋k臋 i nog臋. Ale by艂y te偶 zdj臋cia, na kt贸rych tych element贸w nie by艂o wida膰. Je艣li chodzi o twarz - nie opisa艂bym jej jako zmia偶d偶onej (jak to okre艣li艂a "GW"), ale raczej jako rozbit膮. To chodzi艂o o cz臋艣膰 twarzy. Doktor Maksymienkow pokaza艂 nam w sumie kilkana艣cie zdj臋膰.

R贸偶ni艂y si臋 czym艣 istotnym?

- By艂y zdj臋cia cia艂a jeszcze brudnego, wi臋c chyba zrobione zaraz po przyniesieniu z miejsca katastrofy. By艂y te偶 zdj臋cia, kt贸re wykonano po obmyciu cia艂a. Wida膰 by艂o zbli偶enia blizn. Widzia艂em te偶 zdj臋cie cia艂a w krawacie i bez krawatu...
Nagie cia艂o tylko w krawacie. To by艂o dla mnie bardzo upokarzaj膮ce. Mia艂em wra偶enie, 偶e spos贸b potraktowania cia艂a prezydenta by艂 te偶 jak膮艣 form膮 upokorzenia ca艂ego pa艅stwa polskiego. Nie spos贸b by艂o nie odnie艣膰 dok艂adnie takiego wra偶enia.

W jakiej atmosferze przebiega艂a rozmowa?

- Okre艣li艂bym j膮 jako dobr膮. Ca艂a nasza wizyta trwa艂a oko艂o p贸艂 godziny. Lekarz spyta艂, z jakiego dziennika jeste艣my. Przedstawili艣my si臋, 偶e z Polski, z "Naszego Dziennika". I zgodzi艂 si臋 na rozmow臋. Powiedzia艂, 偶e jeste艣my jedynymi dziennikarzami, z kt贸rymi rozmawia na temat katastrofy.

Od kogo wysz艂a inicjatywa obejrzenia tych zdj臋膰?

- Z tego co pami臋tam, lekarz sam nam to zaproponowa艂. Nie chcieli艣my si臋 narzuca膰. To by艂a absolutnie wyj膮tkowa i delikatna sytuacja. Przywo艂a艂 nas do swojego komputera, na kt贸rym mia艂 zapisany katalog sekcyjny. Zakaza艂 tylko robienia zdj臋膰, pokazuj膮c na m贸j aparat i czyni膮c wyra藕ny gest zakazu. Rozmawia艂 z nami bardzo 偶yczliwie, odpowiada艂 na pytania, t艂umaczy艂, na czym polega艂a jego rola w nocy z 10 na 11 kwietnia, opowiada艂 o dziwnym zachowaniu prokuratora Parulskiego. Z jego relacji wynika艂o, 偶e genera艂 Parulski zachowywa艂 si臋 tak, jakby nie wiedzia艂, co si臋 wok贸艂 niego dzieje.
Wyszli艣my z tego morgu przygn臋bieni, ci臋偶ko by艂o si臋 otrz膮sn膮膰 po tym, co zobaczy艂em. I samo to miejsce, obskurny barak na obrze偶ach Smole艅ska... Nie rozumiem, jak strona polska mog艂a si臋 zgodzi膰 na sekcj臋 cia艂a prezydenta w takich makabrycznych warunkach.

Dzi臋kuj臋 za rozmow臋.

http://www.naszdziennik.pl/index.php?da ... d=po22.txt

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 02 Sty 2011, 12:23 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Cz艂owiek w trumnie nie przypomina艂 brata

13:00
20.12.2010
Po katastrofie w Smole艅sku zidentyfikowa艂em cia艂o brata. Jednak gdy trumn臋 przywieziono do Polski, cia艂o w niej nie przypomina艂o zmar艂ego prezydenta powiedzia艂 w poniedzia艂ek Jaros艂aw Kaczy艅ski. Zaznaczy艂, 偶e ani on, ani c贸rka zmar艂ego prezydenta Marta, nie podj臋li decyzji w sprawie ewentualnej ekshumacji cia艂a.
foto
Prezes PiS Jaros艂aw Kaczy艅ski ma w膮tpliwo艣ci, czy na Wawelu pochowano jego brata
Szef PiS podczas briefingu powiedzia艂, 偶e nie zdecydowa艂 si臋 jeszcze wyst膮pi膰 z wnioskiem o ekshumacj臋 zw艂ok brata, ale ma w膮tpliwo艣ci co do prawid艂owo艣ci sekcji przeprowadzonej przez Rosjan.

Mam podstawy, ale takie s膮 w Polsce przepisy, ze nie mog臋 o tym g艂o艣no m贸wi膰, 偶eby sadzi膰, 偶e w trakcie sekcji przeprowadzonej w Smole艅sku, nie wszystkie cz臋艣ci cia艂a, kt贸re tam by艂y, nale偶a艂y do prezydenta RP m贸wi艂.

Prezydent nie by艂 genera艂em i nie nosi艂 generalskich mundur贸w doda艂.

Zaznaczy艂, 偶e to jest poza jakakolwiek w膮tpliwo艣ci膮.

O ile rozpozna艂em cia艂o mojego 艣wi臋tej pami臋ci brata na lotnisku poda艂em charakterystyczne cechy i one zosta艂y potwierdzone tzn. blizn臋 na r臋ce po ci臋偶kim z艂amaniu reki, o tyle kiedy ju偶 widzia艂em cia艂o przywiezione do Polski w trumnie, tego nie rozpozna艂em. By艂 to cz艂owiek, kt贸ry nie przypomina艂 mojego brata. M贸wiono mi, 偶e to on powiedzia艂 polityk.

Jaros艂aw Kaczy艅ski doda艂 jednak, 偶e ani on, ani c贸rka zmar艂ej pary prezydenckiej 偶adnej decyzji w sprawie ekshumacji nie podj臋li.
tvp.info/informacje/polska/czlowiek-w-trumnie-nie-przypominal-brata/3606940

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 02 Sty 2011, 12:43 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz

Gdy Nar贸d p艂aka艂 - ty pRezydencie nie potrafi艂e艣 nawet ukry膰 rado艣ci 4:59. Pami臋taj jednak, 偶e ten si臋 艣mieje, kto si臋 艣mieje ostatni. Przyjdzie dzie艅 - zap艂acisz i ty i inni锘 za Smole艅sk.

Klip pi臋kny, dzi臋kuj臋.


You're frustrated, because the Poles were able to survive 100 years锘 under occupation and to return as a country? Because the only Polish nation had enough strength to survive germans, to survive russians?

Poland stopped the Nazi expansion to the east. Poland stopped Soviet expansion to the west.

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 02 Sty 2011, 13:00 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
"TUSK WIE WI臉CEJ, NI呕 M脫WI"
19-12-2010 09:58
" Tusk ws. katastrofy smole艅skiej wie wi臋cej, ni偶 m贸wi" - stwierdzi艂 Antoni Macierewicz w rozmowie z portalem Wpolityce.pl.

"Pan Tusk zdaje sobie spraw臋, 偶e ta zabawa si臋 ko艅czy. 呕e nadchodzi moment, kiedy Rosjanie przerzuc膮 win臋 na niego. Powiedz膮: "My jeste艣my w porz膮dku, to Polacy s膮 winni. Martw si臋 panie Tusk sam ze swoimi obywatelami" - przyzna艂 Antoni Macierewicz w rozmowie z portalem Wpolityce.pl. "I to Tusk chce powstrzyma膰. St膮d ta nielogiczno艣膰 jego dzia艂ania, st膮d krycie Rosjan przez osiem miesi臋cy i nag艂y zwrot" - t艂umaczy.

Macierewicz uwa偶a, 偶e premier Tusk wie znacznie wi臋cej nt. katastrofy smole艅skiej, ni偶 m贸wi publicznie. "Dysponowa艂 raportem zrobionym w oparciu mi臋dzy innymi o czarn膮 skrzynk臋 parametr贸w lotu. A taka skrzynka notuje, odzwierciedla ka偶dy najdrobniejszy ruch ka偶dej cz臋艣ci mechanizmu Tu-154M. Daje pe艂en obraz wydarze艅" - t艂umaczy pose艂 PiS i dodaje: "Na tej podstawie zrobiono analiz臋, kt贸r膮 pan Tusk otrzyma艂. I wiem, 偶e j膮 zna".

Antoni Macierewicz t艂umaczy tak偶e reakcj臋 Donalda Tuska na raport MAK. Premier stwierdzi艂, 偶e jest on "nie do przyj臋cia". "To wynik wielu czynnik贸w, przede wszystkim strachu. Pan Tusk zda艂 sobie spraw臋, ze wszystkich tych nieprawid艂owo艣ci, matactw i fa艂szerstw nie da si臋 ukry膰. 呕e one s膮 oczywiste i nie mo偶na przej艣膰 nad nimi do porz膮dku dziennego" - t艂umaczy艂. Jego zdaniem, premier przestraszy艂 si臋, 偶e ca艂a odpowiedzialno艣膰 spocznie na barkach rz膮du. "W tej sytuacji pan Tusk pr贸buje zabezpieczy膰 si臋 przed nieuchronno艣ci膮 wynikaj膮cej st膮d kompromitacji" - dodaje.

niezalezna.pl/artykul/_tusk_wie_wiecej_niz_mowi_/42642/1
C贸偶 czasem 'niechc膮cy' co艣 si臋 cz艂owiekowi wyrwie... 11:28


Kropka nad i 15.12.2010 1.2
To by艂 zamach! m贸wi艂 w "Kropce nad i" w TVN24 marsza艂ek sejmu Grzegorz Schetyna.

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 03 Sty 2011, 23:52 
Offline
Skopiec 724
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 04 Kwi 2009, 20:33
Posty: 1630
Miejscowo艣膰: MA艁OPOLSKA
Taki b臋dzie 2011 rok! Przepowiednia jasnowidza z Cz艂uchowa Krzysztofa Jackowskiego dla Polski i 艣wiata

rozmawia艂a:, Barbara Zybajlo-Nerkowska

- Trudno mi tworzy膰 optymistyczne przepowiednie, skoro widz臋, 偶e zn贸w 艂atwo nie b臋dzie - jasnowidz z Cz艂uchowa Krzysztof Jackowski usprawiedliwia swoje widzenie 2011 roku.
Image

- Panie Krzysztofie, jaki to b臋dzie rok?

- Z艂y. Je艣li chodzi o trudno艣ci ekonomiczne, to kulminacyjny. To b臋dzie najgorszy do艂ek. W ubieg艂ym roku m贸wi艂em w "Pomorskiej鈥, 偶e w 2011 r. kryzys w Polsce dopiero si臋 objawi. Czy w obliczu cen paliwa to jest du偶y kryzys? No to b臋dzie jeszcze gorzej. Od pocz膮tku roku zacznie si臋 pikowanie w d贸艂, co bardzo zem艣ci si臋 na Tusku, kt贸ry przestanie kontrolowa膰 opini臋 publiczn膮. Ludzie dopiero si臋 zorientuj膮, 偶e wszystko si臋 wali, a media popieraj膮ce Tuska, bo tak jest, w por臋 si臋 z tego wycofaj膮. Tusk straci dobr膮 twarz w telewizji i od tego czasu PO zacznie szybko topnie膰.


- I co, PO przegra parlamentarne wybory?

- W pe艂ni nie przer偶nie, ale b臋dzie to spowodowane og贸lnym skaleczeniem zwi膮zanym z podzia艂em spo艂ecze艅stwa na nazwiska Tusk - Kaczy艅ski i wojn膮 polsko-polsk膮. Widz臋 te dwa nazwiska i znaczne os艂abienie PO.

- A PSL?

- Zaskoczy wszystkich i w nowym parlamencie niemal zaniknie.

- Oj, to chyba niemo偶liwe, bo PSL ma sw贸j sta艂y i wierny elektorat.

- Tak b臋dzie. PSL zaskoczy samo siebie.

- A SLD?

- Powinno w por臋 zmieni膰 lidera, 偶eby to by艂 facet z jajami. Taki, kt贸ry umia艂by je wyci膮gn膮膰 z rozporka i pokaza膰 ludziom. Nie ma miejsca na grzeczno艣膰, jak si臋 PO z PiS bierze za 艂by. SLD traci na tym, 偶e za ma艂o trzyma ze starymi. Kojarzy mi si臋 Oleksy - za ma艂o ma pos艂uchu i to jest 藕le. Poza tym SLD ma dw贸ch lider贸w i oboje bez jaj - grzeczni i inteligentni, a w polityce o to nie chodzi.

- Jak si臋 b臋d膮 mia艂y PJN i Ruch Poparcia Janusza Palikota?

- Dwie hybrydy przed wyborami zaczn膮 traci膰 g艂osy. Tak naprawd臋 nie skupi膮 wok贸艂 siebie wielu wyborc贸w. Nie b臋d膮 mia艂y program贸w i co艣 mi si臋 wydaje, 偶e partia Palikota to taktyka PO. Alternatywa dla zbuntowanych w PO. Ale nie wysz艂o, bo stodo艂a ju偶 si臋 pali.

- To co, PO b臋dzie jednak rz膮dzi膰?

- Wyniki wybor贸w PO i PiS b臋d膮 zbli偶one i obie partie b臋d膮 si臋 targowa膰 z ma艂ymi ugrupowaniami o g艂osy. To te przystawki b臋d膮 rozdawa膰 karty. Ministerstwa b臋d膮 obsadzone lud藕mi, kt贸rzy si臋 nie b臋d膮 liczy膰.

- A co na 艣wiatowym podw贸rku?

- I tu pozwol臋 sobie na dygresje. Pi臋膰 lat temu powiedzia艂em w "Pomorskiej鈥, 偶e Unia Europejska si臋 rozpadnie. Nie by艂o jeszcze kryzysu, wszystko by艂o 艂adnie i pi臋knie. M贸wi艂em, 偶e rozpadnie si臋 na trzy cz臋艣膰 i teraz s艂ysz臋, 偶e kanclerz Angela Merkel proponuje zamro偶enie bud偶etu do 2020 roku i podzielenie UE na dwie strefy. To pierwsza pr贸ba dzielenia UE. Rozpad potrwa jeszcze 1,5 roku. W tym roku w UE b臋dzie bunt. To si臋 zacznie w pierwszej dekadzie przysz艂ego roku. Polska b臋dzie w z艂ym po艂o偶eniu - rynny, z kt贸rych ciek艂o z艂oto, s膮 puste. Idzie niebezpieczny czas. W poprzednich wyborach spo艂ecze艅stwo by艂o podzielone na cz臋艣ci. Teraz te偶, ale jest ju偶 wyja艂owione.

- No, to jeszcze jakie艣 dobre wie艣ci?

- Wci膮偶 mam wra偶enie, 偶e b臋dzie wojna. Nie wybucha tylko dzi臋ki Rosji. Tak czuj臋. A wojna to zyski i nie wiadomo, jak d艂ugo Rosja b臋dzie pilnowa膰 spokoju.

- To mo偶e co艣 dobrego o pogodzie?

- Po ostrym akcencie przyjdzie jesienna pogoda. Zima b臋dzie kr贸tsza ni偶 w zesz艂ym roku. I b臋dzie pow贸d藕. Dwie powodzie albo w dw贸ch rejonach.

- Co艣 nas wstrz膮艣nie? Jaki艣 wypadek, katastrofa, upadek samolotu?

- Straszny wypadek ze znanymi aktorami albo znanym aktorem. G艂o艣no b臋dzie o tym.

- O czym艣 jeszcze?

- Jak pani zapyta艂a, to mi si臋 skojarzy艂a kr贸lowa Anglii. Albo przyjedzie do Polski, albo si臋 z ni膮 co艣 stanie. Widz臋 star膮 kr贸low膮 Anglii.

- Co艣 si臋 wydarzy?

- Bunty, zamieszki. To b臋dzie taki rok w ca艂ej Europie. Pok艂贸c膮 si臋 wszyscy politycy.

- Jakie艣 afery?

- Pikowanie gospodarki w d贸艂 doprowadzi do tego, 偶e wyjd膮 afery. B臋dzie co艣 z umowami. Z podpisywaniem przez rz膮d um贸w. Co艣 z podatkami od du偶ych market贸w i o tym, gdzie one id膮.

- Jak z kredytami?

- Z艂ot贸wka si臋 mocno os艂abi i kto nie przewalutuje kredytu we frankach, b臋dzie 偶a艂owa艂. Nie pomog膮 interwencje rz膮du. Nie radz臋 bra膰 kredyt贸w, chyba 偶e si臋 jest idiot膮. To b臋dzie rok upominania si臋 bank贸w o swoje.

- Oj, 偶adnych dobrych wiadomo艣ci.

- Donald twierdzi, 偶e jeste艣my zielon膮 wysp膮, bo na razie farby jest pod dostatkiem. B臋dzie demolka ekonomiczna w kraju.

- A o偶eni si臋 pan w tym roku?

- Tak, o偶eni臋 si臋.

- A jak ksi膮偶ka?

- Wyjdzie w styczniu. Ju偶 ma 400 stron, bogat膮 faktografi臋 i kontrowersyjne tre艣ci.

- To niech to chocia偶 b臋dzie dla pana dobry rok.

- Mam nadziej臋, 偶e tak si臋 stanie i 偶e wizje na 2012 b臋d膮 przyjemniejsze. Jak do偶yj臋.
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/ar ... A/35664188

_________________
Image
Pierwszego odkrycia badacz mo偶e dokona膰 sam, lecz im bardziej 艣wiat staje si臋 skomplikowany,
tym trudniej doprowadzi膰 mu badania do ko艅ca bez uciekania si臋 do wsp贸艂pracy z innymi.

ImageImage>>Je艣li podoba Ci si臋 nasze forum i uwa偶asz 偶e warto go promowa膰, pole膰 nas znajomym usmiech


G贸ra
 Profil  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 369  Nast臋pna


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 6 go艣ci


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Skocz do:  
cron

Wszystkie prawa zastrze钮one - Gra na Gie艂dzie.

Szablon stworzony przez WebGood.

Forum oparte o silnik phpBB.

Tre艣ci zawarte na tej stronie ( tj. www.granagieldzie.pl ) s膮 tylko i wy艂膮cznie wyrazem osobistych pogl膮d贸w autora analiz i komentarzy ( w艂膮cznie z sygna艂ami systemu ) i nie stanowi膮 "rekomendacji" w rozumieniu przepis贸w Rozporz膮dzenia Ministra Finans贸w z dnia 19 pa藕dziernika 2005 r. w sprawie informacji stanowi膮cych rekomendacje dotycz膮ce instrument贸w finansowych, lub ich emitent贸w (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Korzystanie z serwisu/portalu oznacza akceptacje wy钮ej wymienionej informacji.