Napisz do nas: info@granagieldzie.pl


Ostatnia wizyta:
Obecny czas: 18 Sty 2018, 00:43




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 369  Nast臋pna

Image
Ankieta zako艅czy艂a si臋 29 Kwi 2010, 00:20
Image 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego oszukali nas w kwestii godziny katastrofy ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot nie trafia na pas startowy i leci na wysoko艣ci kilku metr贸w ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot rozsypa艂 si臋 po okolicy jakby kto艣 rzuci艂 gar艣膰 klock贸w lego na dywan ? 0%  0%  [ 0 ]
***odpowiedzi na pytania znajdziesz na forum,Masz pytania lub Potrafisz udzieli膰 odpowiedzi - Napisz 0%  0%  [ 0 ]
Zapraszam na analizy : 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
Uwaga;je艣li chcecie zachowa膰 nagrania to prosz臋 kopiowa膰,gdy偶 filmy z youtube s膮 systematycznie usuwane 0%  0%  [ 0 ]
>Bardzo prosz臋 o przesy艂anie zdj臋膰,film贸w i innych materia艂贸w pomocnych w dalszych analizach 0%  0%  [ 0 ]
Tragedii Smole艅skiej analizasmolensk@gmail.com 0%  0%  [ 0 ]
Nowe analizy; 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
TU 154M: d艂ugo艣膰 48m,masa 98 ton,k膮t nachylenia 艣cie偶ki lotu 4,5stopnia,bagno 0%  0%  [ 0 ]
z pr臋dko艣ci 270 km/h[ wyhamowa艂 po 98 metrach] 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
ImageImage 0%  0%  [ 0 ]
Szczeg贸lnie wa偶ne filmy; >zawiesia ! 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
Je艣li przyjmiemy za prawdziw膮 wersj臋 Prokuratury Generalnej, 偶e samolot spad艂 o 08.41.05, 0%  0%  [ 0 ]
to w贸wczas obecno艣膰 nad pobojowiskiem cho膰by jednego 艣mig艂owca wyposa偶onego 0%  0%  [ 0 ]
w specjalny zestaw do przenoszenia du偶ych gabarytowo 艂adunk贸w 0%  0%  [ 0 ]
jest bezpo艣rednim dowodem na zamach, gdy偶 nie jest fizycznie mo偶liwym 0%  0%  [ 0 ]
pojawienie si臋 tam na przeci膮gu minuty jednego lub dw贸ch 艣mig艂owc贸w, 0%  0%  [ 0 ]
gdyby zawczasu nie oczekiwa艂y w powietrzu na wkroczenie do akcji. /bloger OHV/ 0%  0%  [ 0 ]
Zawiesia-Analiza 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
W przypadku zablokowania forum {ACTA} tutaj b臋d膮 dost臋pne linki do naszych stron 0%  0%  [ 0 ]
>Image Image 0%  0%  [ 0 ]
Razem g艂os贸w : 0
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 08 Maj 2011, 17:55 
Offline

Do艂膮czenie: 22 Mar 2011, 16:04
Posty: 8


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 08 Maj 2011, 19:33 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 08 Maj 2011, 21:06 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423


Cytuj:
@radykalny666 jak tutka o rozpi臋to艣ci skrzyde艂 37m po uderzeniu w brzoz臋 na锘 wys. 5-7m by艂a w stanie zrobi膰 na tej wys. obr贸t wok贸艂 w艂asnej osi i spa艣膰 na ziemi臋 dachem? TO JEST KIT dla FRAJER脫W. Dali艣cie sobie wcisn膮膰 KIT. 艁ykn臋li艣cie to jak m艂ode g艂odne pelikany. Udzia艂 donka i bronka w spisku jest oczywisty. Gdyby nie byli w spisku to przecie偶 nie mataczyliby w kwestii tego czy to by艂 lot cywilny czy wosjkowy. Mataczyli bo byli w spisku Bo byli zobowi膮zani przekaza膰 艣ledztwo ruskim
grzchl


Cytuj:
bauman1975 wybacz ale jeste艣 totalnie nierozumny. Przecie偶 brak komendy TAWSa "BANK ANGLE" oznacza tyle,锘 偶e albo nie by艂o 偶adnej "beczki" ani uderzenia w drzewo (jedno i drugie wi膮za艂oby si臋 ze specjalnymi komendami TAWSa), albo stenogramy s膮 sfa艂szowane, albo nagrania s膮 sfa艂szowane. A tak w og贸le oznacza tyle, 偶e ta ich historyjka o katastrofie si臋 nie klei - nie trzyma si臋 kupy. My艣l samodzielnie, odetnij si臋 od TVNu i PEJSAtu.
stefanekish

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 08 Maj 2011, 21:21 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
10 kwietnia TVN 24 PART 7 - Pocz膮tek relacji o Katastrofie pod Smole艅skiem
OGLADAJCIE OD 2:23 -锘 wczesniej reklamy.



_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 10 Maj 2011, 20:59 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 21 Mar 2011, 21:11
Posty: 412
[b]Gene Poteat, CIA: Tusk to rosyjska marionetka


Polski ekspert lotniczy, maj膮cy dost臋p do rosyjskiego 艣ledztwa w sprawie katastrofy pod Smole艅skiem, powiedzia艂: 鈥濿iemy, co si臋 sta艂o, ale Rosjanie zabronili nam o tym m贸wi膰鈥. O tym, co si臋 sta艂o, wie ka偶dy zdrowo my艣l膮cy cz艂owiek.

Maj膮c w pami臋ci masakr臋 w Lesie Katy艅skim, zachowanie innych pa艅stw odpowiedzialnych za podobne ludob贸jstwa, histori臋 KGB pe艂n膮 zab贸jstw, eksterminacji, morderstw i zamach贸w na jej przeciwnik贸w, krytyk贸w i ludzi niewygodnych Kremlowi, nie mo偶emy si臋 dziwi膰, 偶e Polacy 鈥 i nie tylko oni 鈥 dostrzegaj膮 w katastrofie robot臋 Rosjan. Pami臋tamy ludob贸jstwo w latach 30., gdy Sowieci zag艂odzili prawie 20 mln Ukrai艅c贸w, oraz wymordowanie milion贸w obywateli ZSRR przez sowieck膮 w艂adz臋. Co znaczy kolejna setka w katastrofie, kt贸ra umo偶liwi艂a pozbycie si臋 tych niezno艣nych Polak贸w, maj膮cych czelno艣膰 domaga膰 si臋 w Smole艅sku prawdy o masakrze z czas贸w II wojny 艣wiatowej? To by艂a tak偶e zap艂ata za wst膮pienie Polski do NATO. Wielu z nas, ludzi wywiadu, dobrze pami臋ta sowieck膮 praktyk臋 manipulowania sygna艂ami nawigacyjnymi, aby zwabi膰 na terytorium ZSRR i zestrzeli膰 tam 鈥 za 鈥瀙ogwa艂cenie 艣wi臋tej sowieckiej przestrzeni powietrznej鈥 鈥 ameryka艅skie samoloty wojskowe. Sowietom nie zadr偶a艂a r臋ka, gdy zniszczyli w ten spos贸b korea艅skiego Boeinga 747, mimo i偶 wiedzieli, 偶e na pok艂adzie znajduje si臋 kilkuset pasa偶er贸w. [...].

W katastrofie polskiego samolotu zgin臋艂a elita polityk贸w i urz臋dnik贸w, kt贸rzy d膮偶yli do ujawnienia akt dawnej s艂u偶by bezpiecze艅stwa oraz dokument贸w dotycz膮cych by艂ych i obecnych wsp贸艂pracownik贸w polskich i sowieckich/rosyjskich specs艂u偶b. Teraz, gdy elity tej zabrak艂o, w najwy偶szych w艂adzach RP nie ma nikogo, kto m贸g艂by kontynuowa膰 ten wysi艂ek. Tego w艂a艣nie chcia艂 Putin. Premier Tusk jest s艂abym, 艂atwym do manipulacji cz艂owiekiem, kt贸ry nienawidzi艂 zmar艂ego prezydenta. Rosjanie maj膮 teraz na miejscu swoj膮 marionetk臋, kt贸rej nie b臋dzie ju偶 przeszkadza艂 silny antykomunistyczny prezydent. Doskonale zorientowany politycznie Kreml dostrzeg艂, 偶e USA postanowi艂y si臋 przed nim p艂aszczy膰 (tzw. reset, wycofanie si臋 z obiecanej Polakom i Czechom budowy tarczy antyrakietowej, nasze przyzwolenie na dzia艂ania Rosjan w Gruzji i na Ukrainie, nasze b艂agania, by nie pomagali Iranowi itd.) i odebra艂 to jako zgod臋 na to, co zrobili Rosjanie przy katastrofie polskiego samolotu. Doszli do wniosku, 偶e nie powiemy ani s艂owa 鈥 i faktycznie nie powiedzieli艣my.

[...] To oznacza, 偶e nasze oburzenie i zaniepokojenie w zwi膮zku z polskim 鈥瀢ypadkiem鈥 b臋dzie musia艂o by膰 r贸wnie puste i bezz臋bne jak rosyjskie 鈥炁沴edztwo鈥 maj膮ce wyja艣ni膰 przyczyny katastrofy. Polacy postrzegaj膮 to jednak jako drug膮 Ja艂t臋, jako kolejny przypadek sprzeda偶y Polski Rosjanom; obami艣ci mog膮 my艣le膰, 偶e to wszystko ucichnie, ale Polska i inne kraje Europy 艢rodkowej wiedz膮 lepiej. Dla nich to niewyobra偶alna zdrada.

Gene Poteat Fragmenty tekstu z 鈥濩harleston Mercury鈥 (15 czerwca 2010 r.)

Gene Poteat

d艂ugoletni oficer CIA, prezes Zrzeszenia By艂ych Oficer贸w Wywiadu, szef ds. nowych technologii CIA, pracowa艂 m.in. przy projektach samolot贸w szpiegowskich U-2 i SR-71; dyrektor wykonawczy Rady ds. Badania i Rozwoju Wywiadu, dyrektor Grupy Bada艅 Strategicznych Zrzeszenia Wojny Elektronicznej, zarz膮dza艂 globaln膮 sieci膮 czytnik贸w rozpoznawczych CIA.

藕r贸d艂o: http://media.wp.pl/kat,1022941,wid,1242 ... omosc.html (30 czerwca 2010)[/b]



Ja艂ta - Jacek Kaczmarski



_________________
Image
Jestem Polakiem i nie lubi臋 by膰 oszukiwany !

W艂a艣nie wyrejestrowa艂em telewizor, bojkotuj臋 te pseudo informacje mainstreamowe.
Inaczej si臋 nie da 偶y膰.


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 11 Maj 2011, 21:30 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
Klatki z link膮
Analiza sytuacji :

1) Kola stoi i gapi si臋 na ogon
2) zaczyna wy膰 syrenka 鈥 przeno艣ka, zaczynaj膮 si臋 wypowiedzi
grupy terrorystycznej.
3) co艣 musia艂o go przestraszy膰 i odwraca si臋 nagle
4) wyra藕nie zwraca uwag臋 na link臋 , wzrok idzie za ni膮
5) zaraz jednak s艂yszy podniesione g艂osy ,,ubijaj siuda鈥
i inne wynosimy si臋
6) my艣li sobie 偶e wpakowa艂 si臋 w g贸wno
7) wycofuje si臋
8) s艂yszy strza艂y
9) ni chuja siebie 鈥 wypowiada to w贸wczas jak zorientowa艂 si臋
偶e dziej膮 si臋 nies艂ychane rzeczy.
10) zatrzymuje si臋 za drzewem jakby chcia艂 si臋 schowa膰.

Wypowied藕 鈥 zdziwienie Koli jest zwi膮zana psychologicznie
nie z obejrzeniem wypadku, ale z tym co si臋 w tym momencie
dzia艂o czyli ok.10-12 sekund przed wypowiedzeniem tych s艂贸w.

Prosz臋 por贸wna膰 film Wi艣niewskiego. Wi艣niewski nic ju偶 nie widzia艂 i nie dzia艂a艂 pod wp艂ywem bezpo艣rednio dziwnych
wydarze艅 鈥 chodzi艂 normalnie i ogl膮da艂 miejsce wypadku.

Kola swoje emocje pokazuje wyra藕nie. Ucieka , zatrzymuje si臋,
chowa za drzewem. Czy tak zachowuje si臋 dowolny gapowicz ?
Niech ka偶dy z forumowicz贸w zastanowi si臋 jak wygl膮da艂 by
film przez niego kr臋cony gdyby to co widzia艂 Kola
by艂o tylko ogl膮daniem.


_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 12 Maj 2011, 21:27 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 21 Mar 2011, 21:11
Posty: 412
Czarne skrzynki przesta艂y dzia艂a膰 ju偶 nad ziemi膮
Czarne skrzynki przesta艂y dzia艂a膰 ju偶 nad ziemi膮 (foto. Grzegorz Jakubowski/PAP)
Wszystkie urz膮dzenia Tu-154 zatrzyma艂y si臋 w chwili, gdy samolot by艂 kilkana艣cie metr贸w nad ziemi膮 i si臋 wznosi艂 鈥 wynika z danych zawartych w raporcie MAK. Je艣li liczby podawane przez Rosjan s膮 prawdziwe, oznacza to, 偶e tupolew uleg艂 zniszczeniu jeszcze w powietrzu.

Z ko艅cowego raportu MAK wynika, 偶e samolot Tu-154M nr 101 uderzy艂 w brzoz臋, kt贸ra mia艂a oderwa膰 fragment jego skrzyd艂a, 850 m od progu pasa startowego na wysoko艣ci 5 m (253 m npm.). Nast臋pnie 760 m od progu pasa maszyna zerwa艂a przewody linii elektrycznej zasilaj膮cej lotnisko Smole艅sk-Siewiernyj. Tupolew by艂 w贸wczas na wysoko艣ci ok. 8 m nad ziemi膮 (ok. 260 m npm.).

Chwil臋 potem, 715 m od progu pasa, Tu-154 zderzy艂 si臋 z kolejnym drzewem. Jak czytamy w raporcie MAK, do kolizji dosz艂o na wysoko艣ci 8,1 m (260 m npm.).

Co zniszczy艂o wznosz膮cy si臋 samolot

Znaczy to, 偶e od uderzenia w brzoz臋 samolot ca艂y czas si臋 wznosi艂. 635 m od progu pasa Tu-154 zn贸w zahaczy艂 o drzewo 鈥 tym razem jeszcze wy偶ej, bo na poziomie 10鈥15 m (ok. 270鈥275 m npm.). Na tej samej wysoko艣ci zetkn膮艂 si臋 z konarami 620 m od progu pasa.

Po tym ostatnim kontakcie z drzewami nast膮pi艂o 鈥 je艣li wierzy膰 danym zawartym w raporcie MAK 鈥 co艣 dziwnego. Samolot nadal si臋 wznosi艂 lub utrzymywa艂 wysoko艣膰 鈥 a nast臋pnie, w odleg艂o艣ci 560 m od progu pasa, nast膮pi艂 zanik zasilania i zamro偶enie pami臋ci komputera pok艂adowego FMS (Flight Management System) samolotu. Dosz艂o do tego 15 m nad ziemi膮 (273 m npm.). Dopiero potem zacz膮艂 traci膰 on wysoko艣膰.

Zacytujmy fragment polskiego t艂umaczenia raportu MAK: 鈥瀂anik zasilania FMS nast膮pi艂 o 10.41.05 na wysoko艣ci barometrycznej skorygowanej do poziomu lotniska na wysoko艣ci oko艂o 15 metr贸w, pr臋dko艣ci podr贸偶nej 145 w臋z艂贸w, w punkcie o wsp贸艂rz臋dnych 54木49'483'' szeroko艣ci p贸艂nocnej i 032木03'161'' d艂ugo艣ci wschodniej鈥. Dodajmy, 偶e teren pod samolotem wyr贸wnywa艂 si臋 w贸wczas do poziomu pasa startowego (wcze艣niej samolot znajdowa艂 si臋 nad zag艂臋bieniem, czyli s艂ynnym 鈥瀓arem鈥) i ze schemat贸w przedstawionych przez MAK jednoznacznie wynika, 偶e 15 m nad poziomem lotniska to 10鈥15 m nad ziemi膮 (wed艂ug raportu MAK tupolew uderzy艂 w ziemi臋 w miejscu znajduj膮cym si臋 258 m npm., czyli mi臋dzy 0 a 5 m nad poziomem lotniska). Dane te odczytali Amerykanie, bo w Tu-154M nr 101 zainstalowany by艂 komputer produkcji USA 鈥 wi臋c co do autentyczno艣ci tych bada艅 raczej nie mo偶na mie膰 zastrze偶e艅.

Jak to mo偶liwe, 偶e komputer samolotu, kt贸ry by艂 10鈥15 m nad ziemi膮 鈥 a w dodatku si臋 wznosi艂 鈥 przesta艂 funkcjonowa膰? Dlaczego przesta艂 dzia艂a膰 akurat wtedy, gdy za艂oga odzyskiwa艂a szans臋, aby wyprowadzi膰 samolot z niebezpiecznego po艂o偶enia i unikn膮膰 kontaktu z ziemi膮 oraz drzewami?

Skrzynki tak偶e przesta艂y dzia艂a膰 nad ziemi膮?

Z danych zawartych w raporcie MAK wynika jeszcze jedno: rejestratory lotu przesta艂y dzia艂a膰 w tym samym momencie co komputer pok艂adowy 鈥 a wi臋c gdy samolot znajdowa艂 si臋 kilkana艣cie metr贸w nad ziemi膮.

Dotychczas 鈥 pomimo 偶e Rosjanie mieli dane z komputera FMS i ze swojej skrzynki QAR (Quick Access Recorder, rejestrator szybkiego dost臋pu) 鈥 podawano kilka r贸偶nych czas贸w katastrofy: 08.41.06; 08.41.05,4; 08.41.04; 08.41.02,5. Tymczasem wszystkie czarne skrzynki (pr贸cz polskiego rejestratora ATM, czyli tzw. trzeciej czarnej skrzynki) zatrzyma艂y si臋 o godz. 08.41.05.

Na str. 80 polskiego t艂umaczenia raportu MAK czytamy: 鈥濸ok艂adowy eksploatacyjny rejestrator parametr贸w ATM. Zako艅czenie zapisu tego rejestratora nast膮pi艂o o 2,5 sekundy wcze艣niej ni偶 zapisu na KS-13 i M艁P-14-5 systemu MSRP-64鈥. KS-13 to dane z kasetowego pok艂adowego rejestratora lotu KBN-1-1, czyli w艂a艣nie rosyjskiego QAR, natomiast M艁P-14-5 to tzw. pok艂adowy katastroficzny rejestrator parametr贸w znany jako FDR (Flight Data Recorder). W polskich uwagach mamy podany dok艂adny czas wy艂膮czenia ATM-QAR 鈥 to godz. 08.41.02,5. Pozosta艂e skrzynki 鈥 jak informuje MAK 鈥 przesta艂y pracowa膰 2,5 sek. p贸藕niej, a wi臋c o godz. 08.41.05.

Oznacza to, 偶e czasy wy艂膮czenia poszczeg贸lnych urz膮dze艅 rejestruj膮cych s膮 nast臋puj膮ce:
鈥慒MS (komputer pok艂adowy) 鈥 08.41.05, wysoko艣膰 15 m nad ziemi膮.
鈥慒DR (Flight Data Recorder) KS-13 鈥 kasetowy pok艂adowy rejestrator lotu KBN-1-1 鈥 08.41.05.
鈥慟AR (rosyjski) M艁P-14-5 鈥 pok艂adowy katastroficzny rejestrator parametr贸w 鈥 08.41.05.
鈥慚ARS-BM (CVR 鈥 zapis rozm贸w pilot贸w) 鈥 08.41.05,4 (w tym czasie, wed艂ug stenogramu rozm贸w z kokpitu, urwany zosta艂 zapis). Rosjanie nie poinformowali, na podstawie jakich danych podali czas 08.41.05,4, kt贸ry nie do ko艅ca si臋 pokrywa z danymi zawartymi w innych urz膮dzeniach rejestruj膮cych.
鈥慉TM-QAR 鈥 tzw. trzecia czarna skrzynka (polska), jedyne urz膮dzenie, kt贸re po katastrofie trafi艂o do Polski (cho膰 na kr贸tko, bo zaraz zwr贸cili艣my je Rosjanom) 鈥 08.41.02,5. Sk膮d r贸偶nica 2,5 sek. mi臋dzy wskazaniami skrzynki ATM a innymi rejestratorami? Wed艂ug polskich uwag do raportu MAK, 鈥瀢yst臋puj膮ce r贸偶nice pomi臋dzy zapisami ATM-QAR i KBN zosta艂y w znacznym stopniu spowodowane b艂臋dami wynikaj膮cymi z zapisu na ta艣mie magnetycznej KS-13鈥. Wyja艣nienie to mo偶e jednak budzi膰 w膮tpliwo艣ci, bo nie tylko rzekomo b艂臋dnie zapisuj膮cy KS-13, ale tak偶e inne urz膮dzenia pok艂adowe (FMS, M艁P-14-5) wskaza艂y, 偶e przerwanie ich pracy nast膮pi艂o o godz. 08.41.05.

Niezale偶nie od tych niejasno艣ci kluczowa pozostaje informacja, 偶e wszystkie urz膮dzenia samolotu przesta艂y dzia艂a膰, gdy by艂 on nad ziemi膮.

60 metr贸w przed miejscem uderzenia o ziemi臋


http://niezalezna.pl/10422-czarne-skrzy ... nad-ziemia



W ca艂ej sprawie zastanawia jeszcze jedna kwestia, poruszana ju偶 kilkakrotnie przez 鈥濭azet臋 Polsk膮鈥. Przerwanie pracy urz膮dze艅 pok艂adowych nast膮pi艂o bowiem ok. 15 nad ziemi膮 i w odleg艂o艣ci 鈥 uwaga 鈥 ok. 60 m przed miejscem pierwszego zderzenia z gruntem.

Wed艂ug raportu MAK, samolot o godz. 08.41.05 znajdowa艂 si臋 w punkcie o wsp贸艂rz臋dnych 54木49'483'' szeroko艣ci p贸艂nocnej i 032木03'161'' d艂ugo艣ci wschodniej. W艂a艣nie wtedy nast膮pi艂o przerwanie zasilania komputera FMS i 鈥 jak wynika z danych zawartych w raporcie 鈥 pozosta艂ych urz膮dze艅 pok艂adowych. Tymczasem wsp贸艂rz臋dne miejsca, w kt贸rym rozbi艂 si臋 samolot (dok艂adnie: wsp贸艂rz臋dne 艣rodka tej strefy), to wed艂ug MAK 54木49'450''N i 32木03'041''E (str. 88 polskiego t艂umaczenia ko艅cowego raportu).

鈥 Gdy nast膮pi艂 zanik zasilania FMS oraz rejestrator贸w lotu, polski Tu-154 znajdowa艂 si臋 oko艂o 60 m przed miejscem pierwszego zderzenia z gruntem i oko艂o 600 m od progu pasa. Tak wynika z danych podanych przez Rosjan i z oblicze艅 na podstawie podanych przez MAK wsp贸艂rz臋dnych 鈥 m贸wi 鈥濭azecie Polskiej鈥 K.M., specjalista od kontroli radiolokacyjnej przestrzeni powietrznej, ekspert zespo艂u sejmowego ds. katastrofy pod przewodnictwem Antoniego Macierewicza. I dodaje: 鈥 Podane przez MAK wsp贸艂rz臋dne miejsca, w kt贸rym rozbi艂 si臋 samolot, i wsp贸艂rz臋dne zatrzymania si臋 urz膮dze艅 pok艂adowych dzieli ok. 140 m, cho膰 powinno to by膰 to samo miejsce.

Wszystkie te informacje brzmi膮 sensacyjnie, ale maj膮 oparcie w ko艅cowym raporcie MAK. Albo wi臋c dane podane przez Rosjan s膮 b艂臋dne, albo zniszczenie samolotu faktycznie nast膮pi艂o jeszcze nad ziemi膮.

鈥 Opisana przez 鈥濭azet臋 Polsk膮鈥 sprawa zaniku zasilania komputera pok艂adowego to jedna z kluczowych przes艂anek uprawdopodobniaj膮cych hipotez臋 rozpadu Tu-154 nad ziemi膮. Jest to bowiem jeden z niewielu fakt贸w bezspornych, kt贸ry mo偶emy zweryfikowa膰 na podstawie bada艅 naukowc贸w z USA, kt贸rych orzeczenie jest podstaw膮 tej informacji. Musimy pami臋ta膰, 偶e we wszystkich pozosta艂ych wypadkach dotycz膮cych okoliczno艣ci tragedii smole艅skiej jeste艣my zdani na rosyjskich 艣wiadk贸w i rosyjskie badania, kt贸re, delikatnie rzecz bior膮c, s膮 zawodne 鈥 m贸wi艂 dwa tygodnie temu 鈥濭azecie Polskiej鈥 Antoni Macierewicz.

* * *

Na koniec warto przypomnie膰 s艂owa A.Morozowa 鈥 zast臋pcy szefa komisji MAK - kt贸ry w czasie prezentacji raportu MAK wspomina艂, 偶e niezale偶nie od tego, czy by艂oby uderzenie w brzoz臋, czy nie to samolot i tak by uderzy艂 w ziemi臋. S艂owa te nabieraj膮 teraz nowego znaczenia.


_________________
Image
Jestem Polakiem i nie lubi臋 by膰 oszukiwany !

W艂a艣nie wyrejestrowa艂em telewizor, bojkotuj臋 te pseudo informacje mainstreamowe.
Inaczej si臋 nie da 偶y膰.


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 12 Maj 2011, 21:38 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 21 Mar 2011, 21:11
Posty: 412
Na wiele pyta艅 nale偶y odpowiedzie膰 w tym 艣ledztwie.

Tak czy inaczej Tuski, Arabskie Trybuna艂 Stanu was nie ominie.

A media pokroju Grupy ITI, Agory, Polsat贸w na was te偶 przyjdzie kryska-ju偶 i tak ogl膮dalno艣膰 wam spada, a co za tym idzie mniej锘 reklamodawc贸w i mniej got贸wki.

Pobudka POLSKO!




_________________
Image
Jestem Polakiem i nie lubi臋 by膰 oszukiwany !

W艂a艣nie wyrejestrowa艂em telewizor, bojkotuj臋 te pseudo informacje mainstreamowe.
Inaczej si臋 nie da 偶y膰.


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 13 Maj 2011, 22:15 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 21 Mar 2011, 21:11
Posty: 412
Premier pogwa艂ci艂 konstytucj臋?
Premier pogwa艂ci艂 konstytucj臋? (foto. premier.gov.pl)
Spos贸b zawarcia tej umowy mi臋dzynarodowej przez Donalda Tuska stanowi delikt konstytucyjny, gdy偶 by艂 niezgodny z polskim prawem, w tym z Konstytucj膮 RP - to jedno z g艂贸wnych ustale艅 sejmowego zespo艂u ds. katastrofy smole艅skiej po spotkaniu z prof. Markiem 呕yliczem - ekspertem prawnym komisji Jerzego Millera.

Prof. 呕ylicz opowiada艂 podczas spotkania zespo艂u o okoliczno艣ciach przyj臋cia podstawy prawnej badania katastrofy smole艅skiej i skutkach takiej decyzji. Nagranie filmowe mo偶na obejrze膰 TUTAJ.

Prawnik przyzna艂, 偶e pocz膮tkowo katastrofa smole艅ska by艂a badana (z udzia艂em komisji p艂k. Miros艂awa Grochowskiego z polskiej i komisji gen. Siergieja Bajnietowa z rosyjskiej strony) na prawnej podstawie polsko-rosyjskiego porozumienia z 1993 r. i dopiero p贸藕niej strona polska od tego odst膮pi艂a na skutek presji rosyjskiej.

Prof. Marek 呕ylicz stwierdzi艂, 偶e dopiero p贸藕niej zosta艂o zawarte p贸艂formalne porozumienie mi臋dzy premierami Donaldem Tuskiem i W艂adimirem Putinem o przyj臋ciu za艂膮cznika 13 konwencji chicagowskiej jako nowej prawnej podstawy badania katastrofy smole艅skiej.

Wed艂ug zespo艂u sejmowego ds. katastrofy smole艅skiej po spotkaniu z prof. 呕yliczem mo偶na poczyni膰 nast臋puj膮ce ustalenia:

- pocz膮tkowo katastrofa smole艅ska by艂a badana na trafnie przyj臋tej prawnej podstawie polsko-rosyjskiego porozumienia z 1993 r., dopiero 15 kwietnia odst膮piono od badania katastrofy na podstawie tego porozumienia,

- zosta艂a zawarta umowa mi臋dzynarodowa, w wyniku kt贸rej Polska odst膮pi艂a od badania katastrofy na podstawie porozumienia z 1993 r. i przyj臋艂a do wiadomo艣ci decyzj臋 premiera Rosji powierzaj膮c膮 komisji rosyjskiej badanie katastrofy w oparciu o za艂膮cznik 13 konwencji chicagowskiej,

- spos贸b zawarcia tej umowy mi臋dzynarodowej przez Donalda Tuska stanowi delikt konstytucyjny, gdy偶 by艂 niezgodny z polskim prawem, w tym z Konstytucj膮 RP,

- innym deliktem konstytucyjnym by艂o zmienienie 27 kwietnia rozporz膮dzenia MON w sprawie organizacji oraz zasad funkcjonowania Komisji Badania Wypadk贸w Lotniczych Lotnictwa Pa艅stwowego poszerzaj膮ce kompetencje premiera w spos贸b niezgodny z ustaw膮 Prawo lotnicze,

- na podstawie tego rozporz膮dzenia powo艂ano Komisj臋 Badania Wypadk贸w Lotniczych Lotnictwa Pa艅stwowego (tzw. komisj臋 Millera), kt贸ra jednak w 艣wietle obowi膮zuj膮cego Prawa lotniczego nie ma prawa do badania katastrofy smole艅skiej od chwili rezygnacji z porozumienia z 1993 r. jako prawnej podstawy badania katastrofy.


O tym, 偶e przyj臋cie p贸艂formalnego porozumienia mi臋dzynarodowego w trybie roboczym za zgod膮 obu rz膮d贸w odby艂o si臋 z naruszeniem Konstytucji RP i stanowi delikt konstytucyjny (gdy偶 nie mo偶na zawiera膰 umowy w takim trybie, 偶e kto艣 co艣 zaproponowa艂, a kto艣 inny si臋 na to zgadza艂, lecz potrzebne s膮 do tego tak偶e zgody Sejmu, Senatu i Prezydenta oraz publikacja w Dzienniku Ustaw i notyfikacja umowy w ONZ), m贸wi艂 podczas spotkania dr hab. Karol Karski, specjalista prawa mi臋dzynarodowego i pose艂 PiS.

Prof. Marek 呕ylicz zinterpretowa艂 lot Tu-154M nr 101 do Smole艅ska jako lot statku pa艅stwowego, kt贸ry jednak nie wykonywa艂 zada艅 wojskowych, czyli by艂 lotem pa艅stwowo-wojskowym, a zatem mo偶na by艂o 鈥 wobec braku uregulowa艅 dotycz膮cych takiej sytuacji 鈥 przyj膮膰 za艂膮cznik 13 jako podstaw臋 badania tej katastrofy.

Obecna na spotkaniu prof. dr hab. Krystyna Paw艂owicz stwierdzi艂a, 偶e analizy przedstawiane przez prof. 呕ylicza w przypadku w膮tpliwo艣ci interpretacyjnych zawsze ko艅cz膮 si臋 wnioskami korzystnymi dla Rosji, a niekorzystnymi dla Polski.

Dr. hab. Karol Karski stwierdzi艂, 偶e samolot by艂 pa艅stwowy, a lot mia艂 charakter wojskowy, gdy偶 by艂 oznaczony w planie lotu liter膮 M [military], za艂oga by艂a wojskowa, na pok艂adzie znajdowa艂a si臋 polska generalicja oraz Prezydent RP jako zwierzchnik Si艂 Zbrojnych, samolot mia艂 oznaczenia wojskowe i Rosjanie jako taki go zaakceptowali, samolot wykonywa艂 niebojow膮 misj臋 wojskow膮.

Pe艂nomocnik rodzin niekt贸rych ofiar katastrofy mec. Piotr Pszcz贸艂kowski zauwa偶y艂, 偶e status lotu by艂 wojskowy, wi臋c jako podstawy prawnej badania katastrofy nie mo偶na by艂o zastosowa膰 konwencji chicagowskiej, kt贸ra wyklucza jego stosowanie do katastrof statk贸w pa艅stwowych, w tym wykonuj膮cych loty wojskowe.

Ponadto w trakcie dyskusji m.in. mec. Piotr Pszcz贸艂kowski stwierdzi艂, 偶e Komisja Badania Wypadk贸w Lotniczych Lotnictwa Pa艅stwowego (od 28 kwietnia dzia艂aj膮ca pod przewodnictwem Jerzego Millera) w 艣wietle obowi膮zuj膮cej ustawy Prawo lotnicze nie ma prawa do badania katastrofy od chwili rezygnacji z pos艂ugiwania si臋 porozumieniem z 1993 roku jako prawn膮 podstaw膮 badania. Po odst膮pieniu od tej podstawy prawnej komisja powo艂ana przez kraj rejestracji statku powietrznego (Polsk臋) mo偶e bada膰 zagraniczn膮 katastrof臋 lotnicz膮 jedynie w贸wczas, gdy zwr贸ci si臋 o to do niej z pro艣b膮 kraj miejsca katastrofy (Rosja) albo je偶eli kraj miejsca katastrofy nie podejmie badania.

http://niezalezna.pl/10521-premier-pogw ... onstytucje
Kolejna Targowica.

Wtedy, to caryca Rosji decydowa艂a co i jak ma by膰 stanowione w polskim kondominium. Dzi艣 w pa艅stwie 孝褍褋泻褍 袛芯薪邪谢写邪 decyzje, co do stanowienia prawa w kondominium, podejmuje spadkobierca zbrodniczej organizacji KGB-ec Putin. To co daje nam obraz zgrozy zaprza艅stwa prezentuje cyniczny, po偶yteczny idiota M. 呕ylicz, a wcze艣niej prokuratorzyna generalny Seremet. Furda konstytucja RP, to tylko kawa艂ek zapisanego papieru, wartego tyle, ile wart jest papier na kt贸rym Konstytucj臋 zapisano. Prawem najwy偶szym w kondominium jest wola Putina, tak偶e dla profesorzyny 呕ylicza. Wszak czyni臋 co mi m贸j pan ka偶e. Wola Putina jest prawem w dla premiera rz膮du RP i jego lokaj贸w, to m贸wi biedny g艂upiec z tytu艂em profesora prawa. C贸偶 warta jest godna przesz艂o艣膰, autorytet stanu profesorskiego, kiedy u schy艂ku swojego 偶ycia cz艂owiek zostaje szmat膮 z Targowicy, kiedy judaszowskie srebrniki przedk艂ada nad w艂asn膮 godno艣膰 i honor. Prosz臋 mi tylko nie m贸wi膰 o szacunku dla siwych w艂os贸w, bo kiedy kto艣 zdradza w艂asn膮 ojczyzn臋, kiedy zdradza poleg艂ych wsp贸艂braci, tak jak zdradzono ludob贸jczo pomordowano, tych syn贸w polskiego narodu, kt贸rych symbolem jest Katy艅, to jedynym uczuciem jakie mam dla takich szuj, jest tylko uczucie g艂臋bokiej pogardy.
jana, pt., 2011-05-13 22:50

Zinterpretowano przepisy ze szkoda dla interesu Polski,

bo teraz nie mamy dost臋pu do dowod贸w. Prof. Marek 呕ylicz z ca艂ym szacunkiem dla jego osoby, ale plecie bzdury, a mo偶e nie. Je艣li nie to jest wrogiem Polski. Twierdzi ze nie musi by膰 偶adnej umowy, wystarczy ze Polska zacz臋艂a realizowa膰 postanowienia nieistniej膮cej umowy wed艂ug za艂膮cznika 13, konwencji Chicagowskiej. Je艣li tak jest oznacza to, ze winni tej sytuacji s膮 wszyscy i nikt. Czy Prof. Marek 呕ylicz podszepn膮艂 tuskowi takie rozwi膮zanie, aby ten unikn膮艂 odpowiedzialno艣ci? Prof. Marek 呕ylicz z rozbrajaj膮ca szczero艣ci膮 na pytanie o zwrot czarnych skrzynek wobec zako艅czonego 艣ledztwa przez stron臋 rosyjska odpowiada; Rosjanie nie musz膮 oddawa膰 czarnych skrzynek bo nie nalez膮 do Unii Europejskiej, umowy europejskie ich nie obowi膮zuj膮. Tak obrzydliwej gry w 偶yciu nie widzia艂em. Przeliczyli si臋 i to bardzo, nie s膮 tacy sprytni jak im si臋 wydawa艂o. Podstarzali smarkacze.
slavmiro, pt., 2011-05-13 22:22

niesamowite

Co sie sta艂o prof. 呕yliczowi,偶e w ci膮gu tygodnia zmieni艂 zdanie. Najpierw twierdzi艂,偶e polski rz膮d pope艂ni艂 powa偶ny b艂膮d godz膮c si臋 na konwencj臋 chicagowsk膮, a teraz nagle m贸wi co艣 wr臋cz przeciwnego (obejrzyjcie nagranie z powiedzenia Zespo艂u d/s katastrofy). Opowidada takie syrdyma艂y, 偶e mamy juz prawie 100% danych do ustalenia przyczyn, a na ko艅cu, gdy Macierewicz m贸wi,i偶 nie mamy nawet orygina艂贸w czarnych skrzynek a wszystko przemawia za tym,偶e zapisy zosta艂y zmanipulowane-to profesor m贸wi: wtedy wiedzielibysmy wi臋cej na ten temat. To zdumiewajace. Stary go艣膰, czego on sie tak boi? Czy wywierano na niego presj臋?
ewake , pt., 2011-05-13 22:49
Mycha: POlszewicki bajzel

wi臋kszy nawet ni偶 w os艂awionym burdelu na k贸艂kach, ju偶 tak to powiem i t臋 swoj膮 mantr臋 powt贸rz臋. Dalej nie wiedz膮 albo udaj膮, 偶e nie wiedz膮 jak zakwalifikowa膰 ten lot. Jedno jest dla mnie prawie pewne. Usi艂uj膮 wszystko dopasowa膰 do b艂臋dnych posuni臋膰 swoich podj臋tych zaraz po tragedii smole艅skiej. I nic im si臋 nie klei. Bo i nie mo偶e. Za du偶o fa艂szywek w tej uk艂adance jest.
Pozdrowienia dla Wszystkich znajomych.
Mycha, pt., 2011-05-13 21:55

lot byl lotem pa艅stwowym

... a wi臋c
nie mo偶na by艂o stosowa膰 konwencji chicagowskiej, bo artyku艂 3 tej konwencji na stronie pierwszej tekstu konwencji g艂osi:
"Konwencja dotyczy w y 艂 膮 c z n i e c y w i l n y c h statk贸w powietrznych i nie dotyczy statk贸w powietrznych pa艅stwowych."

Po co tutaj walczy膰 o wojskowo艣膰 lub nie?

Ponadto, je艣li przestraszony p. profesor twierdzi, 偶e by膰 mo偶e by艂 to samolot cywilny
to
dlaczego katastrof臋 cywiln膮 bada prokuratora wojskowa?

czy ju偶 na prawd臋 w Polsce nie ma nikogo, kto potrafi czyta膰 prosty tekst i kojarzy膰 proste fakty?
Po co tacy profesorzy, kt贸rzy w jednym zdaniu m贸wi膮, 偶e samolot by艂 pa艅stwowy, a w drugim, 偶e wybranie konwencji chicagowskiej by艂o s艂uszne?
naiwny, pt., 2011-05-13 21:30


b艂膮d

w twoim wpisie b艂膮d, kt贸ry niepotrzebnie powtarzasz: nie ma lot贸w pa艅stwowych!, sa tylko cywilne i wojskowe! Lot do Smole艅ska 10.04. by艂 wy艂膮cznie lotem wojskowym ze statusem Head (lot z g艂ow膮 pa艅stwa).
kps, pt., 2011-05-13 22:39


_________________
Image
Jestem Polakiem i nie lubi臋 by膰 oszukiwany !

W艂a艣nie wyrejestrowa艂em telewizor, bojkotuj臋 te pseudo informacje mainstreamowe.
Inaczej si臋 nie da 偶y膰.


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 15 Maj 2011, 22:06 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
To mo偶e w takiej kolejno艣ci ... lektura obowi膮zkowa

Zgineli NAD Smole艅skiem...



To ciekawe, poniewa偶 to samo ostatnio m贸wi A.Macierewicz. Wiele jest w sprawie Smole艅ska dezinformacji i manipulacji, ale jedna informacja jest zupe艂nie pomijana. Komputer pok艂adowy "zamrozi艂" pami臋膰 wskazuj膮c wysoko艣膰 15m nad ziemi膮 i zupe艂nie inne wsp贸艂rz臋dne ni偶 wsp. katastrofy. Macierewicz w rozmowie potwierdza, 偶e analiza zniszczenia wraku,przeprowadzona przez zesp贸艂, wskazuje, 偶e rozpad zacz膮艂 si臋 najprawdopodobniej od 艣r贸dp艂acia. Fotele zosta艂y znalezione w dw贸ch miejscach, jakby zosta艂y wydmuchane.

Brak na miejscu katastrofy wyra藕nych 艣lad贸w przyziemienia, szokuje stopie艅 rozkawa艂kowania samolotu. Nie by艂o wyra偶nego wybuchu i po偶aru paliwa lotniczego (min 10 ton). To wszystko potwierdza s艂owa premiera.

Wszystko wydarzy艂o si臋 nad Smole艅skiem"

KURTYNA

Rozmowa Niezale偶na - Antoni Macierewicz - 10.05.11



OR臉DZIE KOMOROWSKIEGO PRZED KATASTROF膭 W SMOLE艃SKU



Smolensk: Czyzby Komorowski cos wiedzial ?



Obejrzyj to Uwa偶nie: Prezydent Lech Kaczy艅ski
h-a-a-r-p


_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 369  Nast臋pna


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 8 go艣ci


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Skocz do:  
cron

Wszystkie prawa zastrze钮one - Gra na Gie艂dzie.

Szablon stworzony przez WebGood.

Forum oparte o silnik phpBB.

Tre艣ci zawarte na tej stronie ( tj. www.granagieldzie.pl ) s膮 tylko i wy艂膮cznie wyrazem osobistych pogl膮d贸w autora analiz i komentarzy ( w艂膮cznie z sygna艂ami systemu ) i nie stanowi膮 "rekomendacji" w rozumieniu przepis贸w Rozporz膮dzenia Ministra Finans贸w z dnia 19 pa藕dziernika 2005 r. w sprawie informacji stanowi膮cych rekomendacje dotycz膮ce instrument贸w finansowych, lub ich emitent贸w (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Korzystanie z serwisu/portalu oznacza akceptacje wy钮ej wymienionej informacji.