Napisz do nas: info@granagieldzie.pl


Ostatnia wizyta:
Obecny czas: 24 Sty 2018, 12:17




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 369  Nast臋pna

Image
Ankieta zako艅czy艂a si臋 29 Kwi 2010, 00:20
Image 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego oszukali nas w kwestii godziny katastrofy ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot nie trafia na pas startowy i leci na wysoko艣ci kilku metr贸w ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot rozsypa艂 si臋 po okolicy jakby kto艣 rzuci艂 gar艣膰 klock贸w lego na dywan ? 0%  0%  [ 0 ]
***odpowiedzi na pytania znajdziesz na forum,Masz pytania lub Potrafisz udzieli膰 odpowiedzi - Napisz 0%  0%  [ 0 ]
Zapraszam na analizy : 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
Uwaga;je艣li chcecie zachowa膰 nagrania to prosz臋 kopiowa膰,gdy偶 filmy z youtube s膮 systematycznie usuwane 0%  0%  [ 0 ]
>Bardzo prosz臋 o przesy艂anie zdj臋膰,film贸w i innych materia艂贸w pomocnych w dalszych analizach 0%  0%  [ 0 ]
Tragedii Smole艅skiej analizasmolensk@gmail.com 0%  0%  [ 0 ]
Nowe analizy; 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
TU 154M: d艂ugo艣膰 48m,masa 98 ton,k膮t nachylenia 艣cie偶ki lotu 4,5stopnia,bagno 0%  0%  [ 0 ]
z pr臋dko艣ci 270 km/h[ wyhamowa艂 po 98 metrach] 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
ImageImage 0%  0%  [ 0 ]
Szczeg贸lnie wa偶ne filmy; >zawiesia ! 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
Je艣li przyjmiemy za prawdziw膮 wersj臋 Prokuratury Generalnej, 偶e samolot spad艂 o 08.41.05, 0%  0%  [ 0 ]
to w贸wczas obecno艣膰 nad pobojowiskiem cho膰by jednego 艣mig艂owca wyposa偶onego 0%  0%  [ 0 ]
w specjalny zestaw do przenoszenia du偶ych gabarytowo 艂adunk贸w 0%  0%  [ 0 ]
jest bezpo艣rednim dowodem na zamach, gdy偶 nie jest fizycznie mo偶liwym 0%  0%  [ 0 ]
pojawienie si臋 tam na przeci膮gu minuty jednego lub dw贸ch 艣mig艂owc贸w, 0%  0%  [ 0 ]
gdyby zawczasu nie oczekiwa艂y w powietrzu na wkroczenie do akcji. /bloger OHV/ 0%  0%  [ 0 ]
Zawiesia-Analiza 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
W przypadku zablokowania forum {ACTA} tutaj b臋d膮 dost臋pne linki do naszych stron 0%  0%  [ 0 ]
>Image Image 0%  0%  [ 0 ]
Razem g艂os贸w : 0
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 27 Cze 2010, 12:56 
Offline
Skopiec 724
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 04 Kwi 2009, 20:33
Posty: 1630
Miejscowo艣膰: MA艁OPOLSKA
Image

Kolejne zdj臋cie i kolejny fotomonta偶 !
wi臋cej fotomonta偶y na stronie 14 naszego forum

Za艂膮cznik:
drzewo,troch臋-lepiej.jpg
drzewo,troch臋-lepiej.jpg [ 66.51 KiB | Obejrzany 14629 razy ]

Za艂膮cznik:
elektryczno艣膰-bezp2.jpg
elektryczno艣膰-bezp2.jpg [ 271.85 KiB | Obejrzany 14661 razy ]

http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 9677102162


Za艂膮czniki:
drzewo122a3.jpg
drzewo122a3.jpg [ 841.65 KiB | Obejrzany 14765 razy ]

_________________
Image
Pierwszego odkrycia badacz mo偶e dokona膰 sam, lecz im bardziej 艣wiat staje si臋 skomplikowany,
tym trudniej doprowadzi膰 mu badania do ko艅ca bez uciekania si臋 do wsp贸艂pracy z innymi.

ImageImage>>Je艣li podoba Ci si臋 nasze forum i uwa偶asz 偶e warto go promowa膰, pole膰 nas znajomym usmiech
G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 27 Cze 2010, 13:30 
Offline
Skopiec 724
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 04 Kwi 2009, 20:33
Posty: 1630
Miejscowo艣膰: MA艁OPOLSKA
Trzecie uj臋cie ,to ju偶 raczej nie przypadek!
Analizowane zdj臋cie pochodzi z;
http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 1643326354
Za艂膮cznik:
elektryczno艣膰-bezprzew3.jpg
elektryczno艣膰-bezprzew3.jpg [ 174.29 KiB | Obejrzany 14585 razy ]

Za艂膮cznik:
drzewo123--k.jpg
drzewo123--k.jpg [ 728.05 KiB | Obejrzany 14588 razy ]

Wed艂ug mnie na wszystkich zdj臋ciach przedstawiaj膮cych okolice komisu mamy do czynienia z dezinformacj膮 a dok艂adniej drzewo nr3 jest wklejane bli偶ej drzewa 2
drzewa 2a i 2b to jest prawdziwa zagadka ??? w kt贸rym miejscu rosn膮 ?,dlaczego s膮 sk艂adane z dw贸ch kawa艂k贸w? itp....
Wszystkie manipulacje kt贸re dok艂adnie wida膰 na masowo rozpowszechnianych zdj臋ciach w internecie musz膮 czemu艣 i komu艣 s艂u偶y膰 ?
dlatego okolice komisu to kluczowe miejsce w katastrofie Tu 154m

_________________
Image
Pierwszego odkrycia badacz mo偶e dokona膰 sam, lecz im bardziej 艣wiat staje si臋 skomplikowany,
tym trudniej doprowadzi膰 mu badania do ko艅ca bez uciekania si臋 do wsp贸艂pracy z innymi.

ImageImage>>Je艣li podoba Ci si臋 nasze forum i uwa偶asz 偶e warto go promowa膰, pole膰 nas znajomym usmiech


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 01 Lip 2010, 08:07 
Offline
Skopiec 724
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 04 Kwi 2009, 20:33
Posty: 1630
Miejscowo艣膰: MA艁OPOLSKA
CYTAT DNIA
Przesz艂o艣膰, panie prezesie - 艣liski temat
B. Komorowski podczas debaty


Na zdj臋ciu zamkni臋ta droga i okolice komisu kilkana艣cie minut po tragedii


Za艂膮cznik:
z7754193X,Funkcjonariusze-zabezpieczaja-dostep-do-miejsca-katastrofy.jpg
z7754193X,Funkcjonariusze-zabezpieczaja-dostep-do-miejsca-katastrofy.jpg [ 54.11 KiB | Obejrzany 17071 razy ]

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/ ... ECIA_.html

_________________
Image
Pierwszego odkrycia badacz mo偶e dokona膰 sam, lecz im bardziej 艣wiat staje si臋 skomplikowany,
tym trudniej doprowadzi膰 mu badania do ko艅ca bez uciekania si臋 do wsp贸艂pracy z innymi.

ImageImage>>Je艣li podoba Ci si臋 nasze forum i uwa偶asz 偶e warto go promowa膰, pole膰 nas znajomym usmiech


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 01 Lip 2010, 20:44 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423

Czy Rz膮d Tuska bra艂 udzia艂 w zamachu pod Smole艅skiem? cz-1

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 01 Lip 2010, 23:35 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
AH-1 WXN "Bloody Cobra"
Cichy helikopter kt贸ry m贸g艂 zosta膰 wykorzystany do obracania szcz膮tk贸w tupolewa i porwania kokpitu
8t-Masa
640km-Zasi臋g
2/0-Za艂oga/ Pasa偶erowie
312km/h-Pr臋dko艣膰 maks.

Image
Technologia wojskowa testowana na prze艂omie XX i XXI wieku pozwoli艂a na zupe艂nie odmienne uporanie si臋 z problemem niesamowitego ha艂asu generowanego przez 艣mig艂owce. Pobudzona do wibracji konstrukcja sta艂a si臋 nie lada problemem podczas specjalnych operacji wymagaj膮cych konspiracji i utajnienia do momentu ich rozpocz臋cia. Co z tego, 偶e niewidzialny przez radar 艣mig艂owiec podkradaj膮c si臋 do linii przeciwnika nie zostanie zauwa偶ony przez radar je艣li istnia艂a mo偶liwo艣膰, 偶e zostanie str膮c膮ny przez strzelca obs艂uguj膮cego przciwolotnicze dzia艂ko , kt贸ry go us艂yszy w mrokach nocy?

Pierwszym krokiem by艂o zlikwidowanie 藕r贸de艂 ha艂asu. Wpierw zabrano si臋 za silniki potem za usztywnienie konstrukcji. Na deser pozostawiono najwi臋kszy problem, bowiem wi臋kszo艣膰 ha艂asu by艂o powodowane przez tylne 艣mig艂o. W teorii bez niego helikopter kr臋ci艂by si臋 jak "b膮k" i nie mo偶na by by艂o m贸wi膰 o kontrolowanym locie przez pilota maszyny. Francuska firma Aerospatiale opracowa艂a zgrabny system wyciszaj膮cy tylny wirnik umieszczaj膮c go w 艣rodku ogona. Rozwi膮zanie niestety nie by艂o na tyle skuteczne by nadawa艂o si臋 do zastosowania w operacjach specjalnych. Wkr贸tce potem pojawi艂a si臋 w USA koncepcja NOTAR dopracowywana przez nast臋pne 10 lat. Polega艂a ona na ca艂kowitym zrezygnowaniu ze 藕r贸d艂a ha艂asu jakim jest tylny wirnik i zast膮peniu go belk膮 ogonow膮 z regulowan膮 na samym ko艅cu dysz膮. Powietrze zasysane przez silnik cz臋艣ciwo by艂o wyrzucane przez wydech, cz臋艣膰 natomiast uk艂adem rur dociera艂o do dyszy na belce ogonowej. P臋d powietrza generowany przez wirnik zosta艂 zast膮piony samym p臋dem powietrza co okaza艂o si臋 rozwi膮zaniem niemal偶e rewolucyjnym. Co najwa偶niejsze - du偶o bezpieczniejszym, cichszym i bardziej niezawodnym. Jednak to wcia偶 by艂o nie to. Wcia偶 helikoptery by艂y s艂yszalne. Do czasu gdy nie zabrano si臋 do problemu z "zupe艂nie innej strony".

Jedn膮 z naj艣ci艣lej strze偶onych tajemnic wojskowych w USA w latach 90 by艂y "czarne helikoptery" poruszaj膮ce si臋 ca艂kowicie bezg艂o艣nie w pobli偶u baz. 艢wiadkowie opisywali ich niewiarygodne mo偶liwo艣ci cichego lotu. Opisywali wydarzenia gdzie helikoptery wisia艂y nad nimi i wywo艂uj膮c wicher od wirnika nie emitowa艂y 呕ADNEGO d藕wi臋ku.

To nie bajka. To by艂o mo偶liwe.

Uwa偶a si臋, 偶e technologia wojskowa wyprzedza technologi臋 cywiln膮 od 5 do 20 lat. Tutaj op贸藕nienie wynalezienia "cudownego urz膮dzenia" w stosunku do wojska trwa艂o mniej ni偶 10.

Czym jest d藕wi臋k? Niew膮tpliwie jest to fala akustyczna rozchodz膮ca si臋 w spr臋偶ystych o艣rodkach takich jak powietrze lub woda, posiadaj膮c膮 w艂asne niepowtarzalne widmo odpowiedzialne za barw臋 d藕wi臋ku. To widmo mo偶e by膰 widoczne na oscyloskopie i przeanalizowane, w taki spos贸b, 偶e generator wytworzy antyfal臋 b臋d膮ca lustrzanym odbiciem d藕wi臋ku kt贸ry chcemy wyciszy膰. Niezbyt skomplikowany uk艂ad elektroniczny z mikroprocesorem pod艂膮czony do zwyk艂ej kolumny mo偶e generowa膰 antyd藕wi臋k i wyt艂umia膰 pomieszczenia czy nawet s艂u偶y膰 jako t艂umik w samochodzie(!). Zasadniczy problem le偶y jedynie w mocy takiego urz膮dzenia oraz szybko艣ci tworzenia antyfali akustycznej. Teoretycznie stosowa膰 mo偶na to wsz臋dzie : od gospodarstwa domowego do czo艂g贸w, jednak istnieje jedna zasadnicza wada tego typu rozwi膮zania. Czym wi臋ksze jest urz膮dzenie powoduj膮ce szum, czym wi臋kszy zasi臋g promienia dzia艂ania antyszumu tym wi臋kszy powoduje to wzrost poboru mocy. Innym problemem jest zwi臋kszaj膮c膮 si臋 mas膮 i obj臋to艣膰 danego urz膮dzenia. Kolosalne znaczenie ma dostrojenie. Jak bowiem zrobi膰 偶eby w wyciszonym helikopterze mo偶na by艂o swobodnie rozmawia膰 i 偶eby generator nie zag艂uszy艂 ludzkiego g艂osu?

Wynalezione i dopracowane przez firm臋 BELL Incorporated urz膮dzenie nazwa si臋 MR.MIXER. To skomplikowane urz膮dzenie ma na celu zag艂uszenie tylko konkretnych odg艂os贸w i jest jednostk膮 nadrz臋dn膮 w najlepszych systemach antyakustycznych. Mie艣ci si臋 ono swobodnie w walizce - natomiast szybko艣ci膮 i moc膮 na pewno dor贸wnuje wielu mniejszym superkomputerom. Zawiera w艂asny wzmacniacz - posiada r贸wnie偶 g艂o艣niki niewielkiej mocy. Jest to urz膮dzenie wyjmowalne z pojazd贸w firmy BELL i swobodnie mo偶e s艂u偶y膰 jako pomoc w zag艂uszaniu "prywatnych spotka艅". Wraz z rewelacyjnym systemem NOTAR 艣mig艂owce BELL`a s膮 niezast膮pionymi w ka偶dej sytuacji. Nawet przy najwi臋kszych k艂opotach. Dowodem na to jest ostatnio opracowany 艣mig艂owiec oparty na starym modelu UH-1 Super Cobra. Jego mo偶liwo艣ci s膮 du偶o wi臋ksze w stosunku do poprzednik贸w jednak najwi臋ksz膮 zalet膮 jest oczywi艣cie MR.MIXER.

Wyposa偶enie dodatkowe :
System kontroli uszkodze艅, Zak艂贸canie podczerwienne, System Kontroli Zderze艅, Fotele wyrzucane, Folia metalizowana, Flary, Radio wojskowe, Uklad szyfrujacy i deszyfrujacy, Z艂膮cze celownicze czasu rzeczywistego, MR.Mixer, Autopilot, Z艂膮cze cybernetyczne, ECCM, Sensory podczerwieni, Termograf, Noktowizor, Optyka z Zoomem, Magnetometr, Wykrywacz Radar贸w, Radar niskopu艂apowy, Radar oraz Identyifkator Radarowy, Radar Konturowy, Systemy nawigacyjne, Laser wskazuj膮cy.

Uzbrojenie :
Stabilizowany Minigun 7,62mm w wie偶yczce pod kad艂ubem z celownikiem +2 (optyczny i laserowy) z zapasem 2000 sztuk amunicji. Na ka偶dym z wysi臋gnik贸w (2) mo偶na umie艣ci膰 do 10 slot贸w uzbrojenia
http://cyberpunk.net.pl/zbrojownia/poja ... cobra.html

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 04 Lip 2010, 00:07 
Offline
Skopiec 724
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 04 Kwi 2009, 20:33
Posty: 1630
Miejscowo艣膰: MA艁OPOLSKA
Zdj臋cie z 11 kwietnia 2010
Za艂膮cznik:
q102.jpg
q102.jpg [ 122.69 KiB | Obejrzany 18074 razy ]

Zdj臋cie z 11 kwietnia 2010
Za艂膮cznik:
q103.jpg
q103.jpg [ 104.36 KiB | Obejrzany 18028 razy ]

http://imgsrc.ru/para-moto1/18301749.html#bp
Zdj臋cie z 9 czerwca 2010 eek eek eek
Za艂膮cznik:
Q16.jpg
Q16.jpg [ 100.55 KiB | Obejrzany 13349 razy ]

http://imgsrc.ru/para-moto1/18301749.html#bp

Zdj臋cie z 11 kwietnia 2010
Za艂膮cznik:
q86.jpg
q86.jpg [ 145.57 KiB | Obejrzany 13321 razy ]

http://imgsrc.ru/para-moto1/18301749.html#bp
Zdj臋cie z 9 czerwca 2010 eek eek eek
Za艂膮cznik:
q32.jpg
q32.jpg [ 93.56 KiB | Obejrzany 13323 razy ]

Zdj臋cie z 9 czerwca 2010 eek eek eek
Za艂膮cznik:
q33.jpg
q33.jpg [ 104.41 KiB | Obejrzany 13142 razy ]

http://imgsrc.ru/para-moto1/18301749.html#bp

W dochodzeniu w sprawie przyczyn katastrofy lotu PanAm 103, kt贸ry rozbi艂 si臋 w szkockim miasteczku Lockerbie 21 grudnia 1988 r. w wyniku eksplozji bomby w 艂adowni baga偶owej, koronnym dowodem rzeczowym sta艂 si臋 strz臋p p艂ytki obwodu drukowanego o wymiarach 0,8 x 1,25 cm, kt贸ry by艂 cz臋艣ci膮 elektronicznego zapalnika czasowego bomby i zosta艂 wyj臋ty przez policyjnych technik贸w pincet膮 ze znalezionego w lesie pod Lockerbie nadpalonego kawa艂ka koszuli. 艢ledztwo trwa艂o prawie trzy lata.

Faza zbierania szcz膮tk贸w w Lockerbie trwa艂a pi臋膰 miesi臋cy. Znaleziono oko艂o 1200 fragment贸w wraku. Ponad 1000 policjantow i 偶o艂nierzy r臋cznie wyzbiera艂o z powierzchni kilkunastu kilometr贸w kwadratowych ponad 10 tysi臋cy innych przedmiot贸w. Ka偶dy znaleziony przedmiot opatrzono etykietk膮 z miejscem i dat膮 znalezienia, umieszczono w plastikowej torebce, a nast臋pnie po przewiezieniu do centralnego magazynu prze艣wietlono przy pomocy przemys艂owej aparatury rentgenowskiej, oraz sprawdzono chromatografem gazowym na obecno艣膰 艣ladow materia艂贸w wybuchowych.

http://dnausers.d-n-a.net/dnetGOjg/Lockerbie.htm

Naturalnie tak samo b臋dzie w Smole艅sku, bo inaczej by膰 nie mo偶e. A mo偶e nawet dokladniej, bo nie by艂 to zwyk艂y lot pasa偶erski.
http://wtemaciemaci.salon24.pl/178536,dymiacy-nagan

_________________
Image
Pierwszego odkrycia badacz mo偶e dokona膰 sam, lecz im bardziej 艣wiat staje si臋 skomplikowany,
tym trudniej doprowadzi膰 mu badania do ko艅ca bez uciekania si臋 do wsp贸艂pracy z innymi.

ImageImage>>Je艣li podoba Ci si臋 nasze forum i uwa偶asz 偶e warto go promowa膰, pole膰 nas znajomym usmiech


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 04 Lip 2010, 00:16 
Offline
Skopiec 724
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 04 Kwi 2009, 20:33
Posty: 1630
Miejscowo艣膰: MA艁OPOLSKA
Zdj臋cie z 11 kwietnia 2010
Za艂膮cznik:
q80.jpg
q80.jpg [ 140.98 KiB | Obejrzany 13224 razy ]

http://imgsrc.ru/para-moto1/18301749.html#bp
Zdj臋cie z 9 czerwca 2010 eek eek eek
Za艂膮cznik:
q63.jpg
q63.jpg [ 130.59 KiB | Obejrzany 13158 razy ]

Zdj臋cie z 9 czerwca 2010 eek eek eek
Za艂膮cznik:
q59.jpg
q59.jpg [ 102.85 KiB | Obejrzany 13043 razy ]

Zdj臋cie z 9 czerwca 2010 eek eek eek
Za艂膮cznik:
q60.jpg
q60.jpg [ 102.08 KiB | Obejrzany 13060 razy ]

Wi臋cej zdj臋膰 wyci臋tych drzew znajdziecie pod tym linkiem
http://imgsrc.ru/para-moto1/18301749.html#bp
...O ile analiza spektrometryczna znalaz艂aby na miejscu katastrofy, w szcz膮tkach samolotu lub na zw艂okach ofiar tlenek etylenu, tlenek propylenu, azotan izopropylu, aluminium, magnez lub cyrkon o wysokiej czysto艣ci, w postaci py艂贸w o innym sk艂adzie ni偶 stopy u偶yte w konstrukcji samolotu, kompleksowe zwi膮zki metaloorganiczne zawieraj膮ce fluor i metale lekkie, niewyt艂umaczalnie wysokie st臋偶enie fluoru, albo nanocz膮steczki metali, to taka sygnatura wskazywa艂aby na eksplozj臋 wolumetryczn膮, zwan膮 przez Rosjan termobaryczn膮.
...

.... Kodycyl archeologiczny:


Ewentualne zaoranie, przekopanie, zabetonowanie, (niepotrzebne skre艣li膰) miejsca katastrofy nie pomo偶e jako antidotum na ewentualn膮 komisj臋 艣ledcz膮 za 50 lat. 艢lady podejrzanych substancji, je艣li si臋 tam znajduj膮, bed膮 wykrywalne spektrometrycznie w praktyce do ko艅ca 艣wiata. To samo dotyczy ewentualnych ekshumacji ofiar przez pokolenie naszych wnuk贸w.

Mo偶e natomiast pom贸c w udaremnieniu przysz艂ego 艣ledztwa zdj臋cie z obszaru katastrofy ca艂ej wierzchniej warstwy gruntu, przynajmniej 1 m w g艂膮b, i jej wywiezienie w jakie艣 nieujawnione miejsce. Nie zdziwi mnie zatem, je艣li miasto Smole艅sk nagle zacznie budowa膰 na tym terenie np. najwi臋kszy na 艣wiecie podziemny parking, centrum handlowe na trzy pi臋tra w g艂膮b, albo super-basen k膮pielowy o powierzchni kilku hektar贸w....
http://wtemaciemaci.salon24.pl/178536,dymiacy-nagan

_________________
Image
Pierwszego odkrycia badacz mo偶e dokona膰 sam, lecz im bardziej 艣wiat staje si臋 skomplikowany,
tym trudniej doprowadzi膰 mu badania do ko艅ca bez uciekania si臋 do wsp贸艂pracy z innymi.

ImageImage>>Je艣li podoba Ci si臋 nasze forum i uwa偶asz 偶e warto go promowa膰, pole膰 nas znajomym usmiech


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 04 Lip 2010, 12:01 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
KONGRESMEN Z USA CHCE MI臉DZYNARODOWEGO 艢LEDZTWA WS. SMOLE艃SKA

Peter T. King, republika艅ski kongresmen, reprezentant stanu Nowy Jork, zg艂osi艂 30 czerwca projekt rezolucji, wzywaj膮cej do ustanowienia "mi臋dzynarodowej niezale偶nej komisji celem zbadania przyczyn katastrofy samolotu, kt贸ry rozbi艂 si臋 w 10 kwietnia w Rosji".

Rezolucja wymienia ofiary katastrofy samolotu prezydenckiego oraz przypomina, 偶e prezydent Lech Kaczy艅ski udawa艂 si臋 na uroczysto艣膰
oddaj膮c膮 cze艣膰 22 tysi膮com oficer贸w polskich pomordowanych w laskach katy艅skich przez sowieck膮 policj臋 polityczn膮.


Przypomina nast臋pnie dotychczasowe fakty, m.in. to, 偶e:


"Polskim ekspertom do spraw bezpiecze艅stwa i przedstawicielom resortu lotnictwa odm贸wiono dost臋pu do miejsca katastrofy.
Polskim 艣ledczym przekazano jedynie kopi臋 zapisu rejestrator贸w.
Polskim 艣ledczym nie przekazano samych czarnych skrzynek.
Ponad 50 tysi臋cy Polak贸w podpisa艂o si臋 pod apelem o powo艂anie mi臋dzynarodowej komisji 艣ledczej."


Wniosek kongresmena Petera T. Kinga przekazany zosta艂 do rozpatrzenia przez Komisj臋 Spraw Zagranicznych. Jakkolwiek szanse na wcielenie w 偶ycie projektu s膮 raczej niewysokie, to w obecnym klimacie przywo艂ywania element贸w zimnowojennych i korzystania z antyrosyjskich akcent贸w (vide w艂a艣nie og艂oszona, cho膰 znana ju偶 od dosy膰 dawna afera tzw. szpieg贸w rosyjskich, wobec kt贸rych istniej膮 poszlaki o dzia艂anie na rzecz innych ni偶 rosyjski wywiad贸w), mo偶e on przybra膰 nieoczekiwane kszta艂ty.


Sama inicjatywa Petera Kinga jest godna poparcia. Warto, by Polonia
i Polacy znaj膮cy angielski wys艂ali kongresmenowi kilka s艂贸w podzi臋kowania. Mo偶na skorzysta膰 z gotowego formularza emailowego dost臋pnego na stronie: http://peteking.house.gov/email.shtml

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/36177

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 04 Lip 2010, 12:06 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
RZ膭D TUSKA NAGRODZI艁 TRZECH OFICER脫W MSW ROSJI

wg, NaszaPolska.pl, 03-07-2010 08:38

Za dochodzenie ws. katastrofy lotniczej pod Smole艅skiem trzech oficer贸w MSW Federacji Rosyjskiej zosta艂o nagrodzonych odznaczeniami Ministerstwa Spraw Wewn臋trznych i Administracji Rzeczpospolitej Polskiej - informuje portal naszapolska.pl.

Na stronie MSW Rosji mo偶na przeczyta膰: "Za skuteczn膮 koordynacj臋 wsp贸艂dzia艂ania pomi臋dzy oddzia艂ami organ贸w spraw wewn臋trznych Federacji Rosyjskiej i Policj膮 Rzeczpospolitej oraz pomoc polskim ekspertom w wyja艣nieniu przyczyn katastrofy lotniczej samolotu prezydenta Polski Lecha Kaczy艅skiego z dnia 10 kwietnia pod Smole艅skiem, organizacj臋 przyjmowania krewnych os贸b, kt贸re zgin臋艂y oraz za zapewnienie warunk贸w pracy polskich specjalist贸w medalami zostali uhonorowani naczelnik UMS AD MSW Rosji (Urz膮d ds. Wsp贸艂pracy Mi臋dzynarodowej - dop. Naszapolska.pl) genera艂-major s艂u偶by wewn臋trznej P.W. Popow, zast臋pca naczelnika Urz臋du pu艂kownik milicji R.A. Tierientiew i zast臋pca naczelnika dzia艂u Urz臋du pu艂kownik milicji M.Ju. Wa艣kow".
Nagrody wr臋czy艂 dyrektor Centralnego Biura 艢ledczego (CB艢) Komendy G艂贸wnej Policji Adam Maruszczak, kt贸ry wykona艂 polecenie Jerzego Millera - polskiego ministra spraw wewn臋trznych.
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/36142

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 05 Lip 2010, 22:18 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Technik pok艂adowy Jaka Remigiusz Mu艣, twierdzi, 偶e nas艂uchiwa艂 przez radio komunikaty wie偶y wydawane pilotom Tupolewa. Wie偶a nakaza艂a im zej艣cie do poziomu 50m. Komend tych nie ma w stenogramach.

18:35, 05.07.2010 /tvn24.pl
"Dostali艣my zgod臋 na 50 metr贸w. TU-154 i I艂 te偶"
Czy kontroler z wie偶y w Smole艅sku zezwoli艂 za艂odze prezydenckiego Tupolewa zej艣膰 do wysoko艣ci 50 m w czasie tragicznego lotu 10 kwietnia? Remigiusz Mu艣, technik pok艂adowy Jaka 40, kt贸ry wyl膮dowa艂 tego dnia w Smole艅sku utrzymuje, 偶e tak w艂a艣nie by艂o. W ekskluzywnym wywiadzie z tvn24.pl Mu艣 twierdzi, 偶e s艂ysza艂 rozmow臋 (komunikacj臋) mi臋dzy TU 154 i kontrolerem siedz膮c w kabinie Jaka, ju偶 na lotnisku.
W wywiadzie Mu艣 potwierdza, 偶e polskie za艂ogi wiedzia艂y, i偶 na lotnisku w Smole艅sku obowi膮zuje 100 m jako minimalna wysoko艣膰 do podj臋cia decyzji o l膮dowaniu (tzw. wysoko艣膰 decyzji). Piloci nie mieli prawa zej艣膰 ni偶ej i na takiej wysoko艣ci decyzj臋 o l膮dowaniu podj臋艂a w艂a艣nie za艂oga Jaka. Dlaczego Tupolew, wbrew obowi膮zuj膮cym przepisom zszed艂 poni偶ej 100 m i czy mia艂a na to wp艂yw rozmowa z wie偶膮, kt贸ra wed艂ug naszego rozm贸wcy mia艂a miejsce na kilka minut przed katastrof膮 鈥 b臋dzie musia艂o wyja艣ni膰 艣ledztwo.

CA艁A ROZMOWA

tvn24.pl: Godzina 08:37:01. Ostatnie zdanie, kt贸re cz艂onek za艂ogi JAKa-40 wypowiada przez radio do dow贸dcy TU-154: 鈥濧rek, teraz wida膰 200 (metr贸w 鈥 red.)鈥. To pa艅skie zdanie?
Remigiusz Mu艣 (technik pok艂adowy JAKa-40): Tak, to jest ostatnie, co w og贸le przez nasze radio do nich wysz艂o. Nawet nie przechodzi艂em ju偶 na cz臋stotliwo艣膰 123,45, kt贸ra jest tak膮 umown膮 cz臋stotliwo艣ci膮 do pogaduch, zwykle nieokupowan膮 przez jaki艣 radar, czy kogo艣, kto prowadzi.

Porucznika Artura Wosztyla (pierwszego pilota, kt贸ry rozmawia艂 wcze艣niej z dow贸dc膮 TU-154 鈥 red,) nie by艂o ju偶 wtedy w samolocie?

Nie. Ja te偶 wyszed艂em na oko艂o dwie minuty, na t臋 ostatni膮 faz臋 l膮dowania, 偶eby nas艂uchiwa膰 jak l膮duj膮. Porucznik Wosztyl rozejrza艂 si臋 i powiedzia艂: 鈥濶ie, teraz to ju偶 w og贸le nic nie wida膰. W tych warunkach to si臋 chyba nie da wyl膮dowa膰. Mo偶e lepiej 偶eby nie l膮dowali?鈥. Mg艂a wchodzi艂a na lotnisko takimi pasami. Wtedy to by艂 moment, 偶e nie by艂o wida膰 ju偶 drzew, kt贸re sta艂y obok nas. Ja na to: 鈥濪obra, to wr贸c臋鈥. Wr贸ci艂em i powiedzia艂em o tych 200 metrach. Odpowiedzieli: 鈥濪zi臋ki鈥.

Wcze艣niej siedzia艂 pan w kabinie pilot贸w? Z kim?

Od pewnego momentu ju偶 tylko sam. Artur i Rafa艂 Kowaleczko (drugi pilot 鈥 red.) byli na pocz膮tku, p贸藕niej siedzieli w saloniku. Ja w kabinie nas艂uchiwa艂em przez radio, co si臋 dzieje.

A czy kt贸ry艣 z was widzia艂 jak pr贸bowa艂 l膮dowa膰 rosyjski I艂?

Tak, przy pierwszym nieudanym podej艣ciu I艂a tylko ja by艂em na zewn膮trz. Ch艂opaki obserwowali to przez okienka w samolocie. Powiedzia艂em: 鈥濩hod藕cie, mo偶e jeszcze raz podejdzie. I podszed艂鈥.

Jak te podej艣cia wygl膮da艂y?

Pierwsze by艂o jakie艣 15 minut po naszym l膮dowaniu. Wyszli niemal idealnie nad pas, ale nie centralnie. To jest du偶y samolot wi臋c musi dok艂adnie wycentrowa膰. Pas mia艂 szeroko艣膰 50 metr贸w. Nam by艂o 艂atwiej. Nasz JAK ma rozpi臋to艣膰 skrzyde艂 25 m. Dlatego my mogli艣my l膮dowa膰 nawet na po艂贸wce pasa, a niekoniecznie na centralnej linii.

A TU-154?

Podobnie jak I艂. TU-154 ma rozpi臋to艣膰 skrzyde艂 37,5 m. (Je艣li nie wyjdzie dok艂adnie na pas) te偶 musi 鈥瀌ogi膮膰鈥 偶eby by膰 idealnie nad lini膮 centraln膮. I艂 鈥瀌ogina艂鈥 鈥 moim zdaniem 鈥 dosy膰 brawurowo. Skrzyd艂a nad traw膮 by艂y na wysoko艣ci oko艂o 3 metr贸w i to z du偶ymi przechyleniami. W ko艅cu zrezygnowa艂 i odszed艂. To pierwsze podej艣cia wygl膮da艂o dosy膰 dramatycznie.

Odczekali艣my 10 minut i us艂yszeli艣my, 偶e podchodzi drugi raz. Wyszli艣my wszyscy, razem z nasz膮 stewardess膮. Tym razem jednak Rosjanie zupe艂nie nie trafili w pas.

My stali艣my na drodze ko艂owania oddalonej od niego o ok. 70 metr贸w. I艂 wyszed艂 niemal dok艂adnie nad nami. Wiedzia艂, 偶e nie jest nad pasem, wi臋c przed przelotem nad naszym JAK-iem ju偶 mia艂 obroty startowe i nie kombinowa艂 tylko odlatywa艂. Ta ca艂a sytuacja z I艂em zaniepokoi艂a nas bo pomy艣leli艣my tak: to jest samolot z tego lotniska, swojacy. A mimo to nie wyl膮dowali. Co b臋dzie z Tupolewem?

W stenogramach, mi臋dzy trzecim a czwartym zakr臋tem TU-154 jest siedem kolejnych niezrozumia艂ych wypowiedzi niezidentyfikowanych os贸b/osoby. Wtedy by艂 Pan w kabinie JAK-a, czy ju偶 na zewn膮trz?

Tu偶 przed tym momentem wyszed艂em z kabiny i wszyscy 鈥 jak m贸wi艂em na pocz膮tku 鈥 stan臋li艣my przed naszym samolotem. Po chwili wr贸ci艂em donie艣膰 o tej 200-metrowej widoczno艣ci i zn贸w wyszed艂em.

A s艂ysza艂 Pan jeszcze komunikat wie偶y tu偶 po trzecim zakr臋cie TU-154: 鈥濸olski 101, i od 100 metr贸w by膰 gotowym do odej艣cia na drugi kr膮g鈥?

Tak, ale ja s艂ysza艂em 鈥50鈥. Tak m贸wi艂em kolegom tu偶 po katastrofie i nadal tak twierdz臋. Pami臋tam te偶, 偶e I艂 r贸wnie偶 dosta艂 od kontrolera komend臋 鈥50 metr贸w i by膰 gotowym do odej艣cia鈥. Podczas pierwszego i drugiego podej艣cia.

Przys艂uchiwa艂 si臋 Pan rozmowom wie偶y z dow贸dc膮 I艂a?

Tak, ale to byli dwaj Rosjanie i cz臋sto m贸wili niezrozumiale dla mnie. Ci臋偶ko by艂o s艂ucha膰 tej korespondencji. Tamtej komendy jestem jednak pewien.

Zreszt膮 to jest do sprawdzenia bo na naszym (JAK-a) magnetofonie, kt贸ry mia艂em okazj臋 raz p贸藕niej przes艂ucha膰 w obecno艣ci 偶andarm贸w, nagrana jest ca艂a korespondencja I艂a z wie偶膮. Po tym jak Rosjanie odeszli na inne lotnisko magnetofon, tak jak wiele innych odbiornik贸w, wy艂膮czyli艣my. Byli艣my tam bez akumulator贸w a nie wiedzieli艣my, czy dojedzie zasilanie lotniskowe. P贸藕niej w艂膮czyli艣my ju偶 tylko nasz膮 radiostacj臋, bez magnetofonu. Szkoda.
ca艂y tekst jest tutaj ; http://www.tvn24.pl/0,1663248,0,1,dosta ... omosc.html

APM - Du偶ej mocy lotniczy reflektor naprowadzaj膮cy w warunkach ograniczonej widoczno艣ci
Image

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 369  Nast臋pna


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 2 go艣ci


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Skocz do:  
cron

Wszystkie prawa zastrze钮one - Gra na Gie艂dzie.

Szablon stworzony przez WebGood.

Forum oparte o silnik phpBB.

Tre艣ci zawarte na tej stronie ( tj. www.granagieldzie.pl ) s膮 tylko i wy艂膮cznie wyrazem osobistych pogl膮d贸w autora analiz i komentarzy ( w艂膮cznie z sygna艂ami systemu ) i nie stanowi膮 "rekomendacji" w rozumieniu przepis贸w Rozporz膮dzenia Ministra Finans贸w z dnia 19 pa藕dziernika 2005 r. w sprawie informacji stanowi膮cych rekomendacje dotycz膮ce instrument贸w finansowych, lub ich emitent贸w (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Korzystanie z serwisu/portalu oznacza akceptacje wy钮ej wymienionej informacji.