Napisz do nas: info@granagieldzie.pl


Ostatnia wizyta:
Obecny czas: 20 Sty 2018, 23:37




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 369  Nast臋pna

Image
Ankieta zako艅czy艂a si臋 29 Kwi 2010, 00:20
Image 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego oszukali nas w kwestii godziny katastrofy ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot nie trafia na pas startowy i leci na wysoko艣ci kilku metr贸w ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot rozsypa艂 si臋 po okolicy jakby kto艣 rzuci艂 gar艣膰 klock贸w lego na dywan ? 0%  0%  [ 0 ]
***odpowiedzi na pytania znajdziesz na forum,Masz pytania lub Potrafisz udzieli膰 odpowiedzi - Napisz 0%  0%  [ 0 ]
Zapraszam na analizy : 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
Uwaga;je艣li chcecie zachowa膰 nagrania to prosz臋 kopiowa膰,gdy偶 filmy z youtube s膮 systematycznie usuwane 0%  0%  [ 0 ]
>Bardzo prosz臋 o przesy艂anie zdj臋膰,film贸w i innych materia艂贸w pomocnych w dalszych analizach 0%  0%  [ 0 ]
Tragedii Smole艅skiej analizasmolensk@gmail.com 0%  0%  [ 0 ]
Nowe analizy; 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
TU 154M: d艂ugo艣膰 48m,masa 98 ton,k膮t nachylenia 艣cie偶ki lotu 4,5stopnia,bagno 0%  0%  [ 0 ]
z pr臋dko艣ci 270 km/h[ wyhamowa艂 po 98 metrach] 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
ImageImage 0%  0%  [ 0 ]
Szczeg贸lnie wa偶ne filmy; >zawiesia ! 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
Je艣li przyjmiemy za prawdziw膮 wersj臋 Prokuratury Generalnej, 偶e samolot spad艂 o 08.41.05, 0%  0%  [ 0 ]
to w贸wczas obecno艣膰 nad pobojowiskiem cho膰by jednego 艣mig艂owca wyposa偶onego 0%  0%  [ 0 ]
w specjalny zestaw do przenoszenia du偶ych gabarytowo 艂adunk贸w 0%  0%  [ 0 ]
jest bezpo艣rednim dowodem na zamach, gdy偶 nie jest fizycznie mo偶liwym 0%  0%  [ 0 ]
pojawienie si臋 tam na przeci膮gu minuty jednego lub dw贸ch 艣mig艂owc贸w, 0%  0%  [ 0 ]
gdyby zawczasu nie oczekiwa艂y w powietrzu na wkroczenie do akcji. /bloger OHV/ 0%  0%  [ 0 ]
Zawiesia-Analiza 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
W przypadku zablokowania forum {ACTA} tutaj b臋d膮 dost臋pne linki do naszych stron 0%  0%  [ 0 ]
>Image Image 0%  0%  [ 0 ]
Razem g艂os贸w : 0
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 15 Sty 2012, 15:27 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Skandaliczna, ignorancka retoryka Klicha dot. Genera艂a B艂asika

Sensacyjne ustalenia polskich naukowc贸w ws. smole艅skiej katastrofy wskazuj膮 na fa艂szerstwa w raporcie zar贸wno MAK, jak i komisji Millera. Ostatni d藕wi臋k na nagraniu czarnych skrzynek to pojedynczy, ludzki g艂os.

-- W takiej sytuacji ca艂e 艣ledztwo trzeba zacz膮膰 od nowa, a kluczowymi dowodami, kt贸re natychmiast musz膮 si臋 znale藕膰 w Polsce s膮 orygina艂y czarnych skrzynek oraz wrak Tu-154M o numerze bocznym 101, w艂asno艣膰 Rzeczypospolitej Polskiej -- m贸wi nam Antoni Macierewicz (PiS), szef parlamentarnego zespo艂u badaj膮cego katastrof臋 smole艅sk膮.

Dramatyczne nagrania

Jak wynika z analizy znajduj膮cej si臋 w wojskowej prokuraturze, na nagraniach z czarnych skrzynek rz膮dowego Tu-154M, kt贸ry rozbi艂 si臋 10 kwietnia 2010 r. w Smole艅sku w kabinie pilot贸w nie zidentyfikowano g艂osu gen. Andrzeja B艂asika, dow贸dcy Si艂 Powietrznych RP. Naukowcy z krakowskiego instytutu ekspertyz s膮dowych im. dr. J. Sehna badaj膮c kopie nagra艅 czarnych skrzynek, zidentyfikowali na stanowi膮cych ca艂o艣膰 trzech oddzielnych fragmentach nagra艅 g艂osy za艂ogi, stewardessy, dyrektora protoko艂u dyplomatycznego MSZ Mariusza Kazany, za艂ogi jaka-40, za艂ogi rosyjskiej 鈥瀢ie偶y" oraz komendy z sze艣ciu innych samolot贸w, kt贸re znajdowa艂y si臋 w zasi臋gu odbioru urz膮dze艅 Tu-154M.

Ostatni d藕wi臋k, kt贸ry zosta艂 zarejestrowa艂y czarne skrzynki, to ludzki g艂os. Jak wynika z ustale艅 naukowc贸w, pojawi艂 si臋 on o godz. 8:41:07;4-- ju偶 po przera偶aj膮cym krzyku, kt贸ry jest pod koniec nagrania. Fragmenty rozmowy za艂ogi Tu-154M i dramatyczne odg艂osy 鈥瀦aprezentowa艂a" rok temu na skandalicznej konferencji prasowej w Moskwie gen. Tatiana Anodina, przedstawiaj膮c raport MAK.

-- Zapis tego ludzkiego g艂osu na ko艅cu czarnych skrzynek oznacza, 偶e kto艣 偶y艂 w momencie, gdy trwa艂o nagranie. Wed艂ug dotychczasowych ustale艅 zespo艂u Macierewicza zako艅czy艂o si臋 ono tu偶 nad ziemi膮 i w贸wczas czarne skrzynki przesta艂y cokolwiek rejestrowa膰 -- m贸wi na lotniczy ekspert.

Korow贸d k艂amstw

Pierwsz膮 osob膮, kt贸ra 鈥瀝ozpozna艂a" g艂os gen. Andrzeja B艂asika w kabinie pilot贸w Tu-154M, by艂 p艂k Edmund Klich, szef Pa艅stwowej Komisji Badania Wypadk贸w Lotniczych, polski akredytowany przy MAK.

Jak m贸wi艂 w programie TVN 鈥濼eraz My" z maja 2010 r., 鈥瀢 kabinie pilot贸w by艂 do ko艅ca gen. B艂asik".

-- Chcia艂 si臋 zorientowa膰 w sytuacji -- m贸wi艂 w贸wczas p艂k Klich, kt贸ry wcze艣niej stwierdzi艂, 偶e przes艂uchiwa艂 ta艣my z czarnych skrzynek tupolewa. -- To nie jest to typowa sytuacja, 偶e dow贸dca Si艂 Powietrznych wchodzi do kabiny samolotu -- doda艂.

O rzekomej obecno艣ci gen. B艂asika 鈥 dowiedzia艂a" si臋 wcze艣niej Polska Agencja Prasowa; t臋 informacj臋 potwierdza艂y p贸藕niej kolejne media.

A wszystko w kontek艣cie rzekomych nacisk贸w na za艂og臋, by ta za wszelk膮 cen臋 l膮dowa艂a w Smole艅sku. Pierwszym, kt贸ry sugerowa艂 naciski, by艂 obecny prezydencki doradca prof. Roman Ku藕niar -- kilka godzin po katastrofie napisa艂 to w komentarzu internetowym.

W 艣lad za nim posz艂a 鈥濭azeta Wyborcza", drukuj膮c jednocze艣nie pochwa艂y na temat przejrzysto艣ci rosyjskiego 艣ledztwa i postawy rosyjskich w艂adz.

Kilka miesi臋cy p贸藕niej na temat obecno艣ci gen. B艂asika w kabinie pilot贸w na wspomnianej wcze艣niej konferencji prasowej m贸wi艂a gen. Tatiana Anodina.

-- Obecno艣膰 w kabinie dyrektora protoko艂u dyplomatycznego MSZ-etu Mariusza Kazany i dow贸dcy Si艂 Powietrznych gen. Andrzeja B艂asika oraz przewidywana negatywna reakcja prezydenta Lecha Kaczy艅skiego stanowi艂a presj臋 na za艂og臋 Tu-154M, by l膮dowa膰 w Smole艅sku. We krwi dow贸dcy Si艂 Powietrznych gen. Andrzeja B艂asika stwierdzono obecno艣膰 alkoholu -- stwierdzi艂a w贸wczas szefowa MAK.

P贸藕niej okaza艂o si臋, 偶e informacje na temat zawarto艣ci alkoholu we krwi genera艂a by艂y ordynarnym k艂amstwem MAK. Teraz okazuje si臋, 偶e tak偶e informacje na temat genera艂a w kabinie pilot贸w by艂y nieprawdziwe.

Na temat wypowiada艂 si臋 tak偶e by艂y szef MSWiA Jerzy Miller w swoim raporcie. Wed艂ug niego gen. B艂asik pojawi艂 si臋 w kokpicie samolotu i przebywa艂 w nim 鈥瀢 krytycznym momencie".

Zapytali艣my o te rozbie偶no艣ci Edmunda Klicha. Ten stwierdzi艂 niespodziewanie, 偶e nie mo偶e nic powiedzie膰, bo... nie s艂ucha艂 osobi艣cie nagra艅. Doda艂, 偶e o obecno艣ci gen. B艂asika w kabinie powiedzia艂 mu jeden z ekspert贸w komisji Millera.

http://niezalezna.pl/21715-gen-blasika- ... e-tu-154-m


_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 15 Sty 2012, 15:29 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Zw艂oki genera艂a znaleziono w szcz膮tkach kokpitu razem ze zw艂okami pilot贸w,

Wg informacji podanych w raporcie MAK zw艂oki genra艂a B艂asika znaleziono w "sektorze 1" a nie w kokpicie.

艢ci艣le rzecz bior膮c na stronie 113 raportu MAK (wersja angielskoj臋zyczna) znajduj膮 si臋 nastepuj膮ce informacje:

1. cia艂o genera艂a B艂asika znaleziono w "Sektorze 1" w pobli偶u dzioba samolotu i cia艂a nawigatora,
2. obra偶enia cia艂a genera艂a B艂asika by艂y zlokalizowane z lewej strony i mog艂yby powsta膰 w przypadku osoby znajduj膮cej si臋 w kokpicie i nie przypi臋tej pasami.

To ca艂y materia艂 dowodowy, z kt贸rego MAK wysnu艂 tez臋, traktowan膮 potem jak pewnik, o obecno艣ci genera艂a w kokpicie.


Co si臋 tyczy wielko艣ci tego "sektora 1" to MAK nie odpowiedzia艂 na pytanie strony polskiej ("Uwagi do raportu MAK") jakie by艂y wymiary tego sektora. Wiadomo jedynie, 偶e ca艂y obszar, na kt贸rym znalaz艂y si臋 pozosta艂o艣ci samolotu, zosta艂 podzielony na 14 sektor贸w, co oznacza, 偶e ich rozmiary mog膮 si臋ga膰 setek metr贸w kwadratowych. Nie uzyskano r贸wnie偶 od MAK informacji o innych cia艂ach w tym sektorze oraz o po艂o偶eniu cia艂 trzech innych cz艂onk贸w za艂ogi, kt贸rzy przebywali w kokpicie.
Jest oczywiste, 偶e genera艂 B艂asi przebywa艂 w przedniej cz臋艣ci samolotu, bo tam przebywali genera艂owie; prawdopodobnie nie by艂 przypi臋ty pasami. Argumentacja MAK opiera si臋 na tym, 偶e obra偶enia cia艂a genera艂a by艂y takie, jak osoby, kt贸ra przebywa w ciasnej przestrzeni, w samolocie obracaj膮cym si臋 lew膮 stron膮 w d贸艂. A skoro w ciasnej przestrzeni i w samolocie obracaj膮cym si臋 lew膮 stron臋 w d贸艂 - to zapewne by艂 kokpit. Bo kabina pasa偶erska nie jest ciasna i nie by艂a przechylona w lewo...

Tak w艂asnie wygl膮da tok rozumowania ekspert贸w MAK i na tym rozumowaniu oparte s膮 wnioski ko艅cowe raportu MAK.

Opr贸cz gieniera艂 Anodiny, pod tymi wnioskami podpisa艂 si臋 Szef Sztabu Komisji Technicznej MAK ds. badania katastrofy Tu-154M nr 101`, W. N. Piestow.

Nie ma 偶adnych twardych dowod贸w obecno艣ci genera艂a B艂asika w kokpicie. Jest parodia rozumowania oparta na tym, 偶e genera艂 zosta艂 rzucony na lew膮 stron臋.

WIES艁AWA

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 15 Sty 2012, 15:30 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Znamienne (by膰 mo偶e) s艂owa mjr Fiszera o Katastrofie Smole艅skiej

Mjr Micha艂 Fiszer -pilot wojskowy, ale tak偶e pracownik Zarz膮du Wywiadu WSI, kt贸ry wielokrotnie na antenie TVN 24 wyst臋powa艂 jako ekspert wojskowy po Katastrofie Smole艅skiej, wyrazi艂 dzi艣 w programie "Tak jest" kilka opinii, kt贸re daj膮 do my艣lenia, niezale偶nie od tego jak ocenia si臋 jego wcze艣niejsze wypowiedzi.

Po pierwsze:

Powo艂a艂 si臋 na ekspertyz臋 ameryka艅sk膮, bli偶ej chyba dot膮d nieznan膮, kt贸ra polega艂a na odwr贸ceniu przebiegu katastrofy samolotu poprzez symulacj臋 komputerow膮. Zosta艂a ona wykonana przez eksperta, jak zaznaczy艂, na podstawie zdj臋膰 satelitarnych szcz膮tek TU -154. Dzi臋ki temu otrzyma艂 film cofany w czasie, od roztrzaskanego TU -154 a偶 do momentu, kiedy samolot by艂 jeszcze w powietrzu i tworzy艂 jedna bry艂臋. Wynika艂o z tej ekspertyzy, 偶e do rozerwania prezydenckiego tupolewa mog艂o doj艣膰 na wysoko艣ci wy偶szej, ni偶 do tej pory twierdzono i w raporcie MAK- u, i w raporcie rz膮dowym. A to z kolei potwierdza艂oby badania prowadzone w ramach komisji Macierewicza. Zaznaczy艂 jednak, 偶e nie dowodzi to wybuchu na pok艂adzie TU- 154, gdy偶 zdaniem majora m贸g艂 on ulec rozerwaniu na skutek du偶ej si艂y ci膮gu, kt贸rej u偶yto by wyprowadzic samolot na wi臋ksz膮 wysoko艣膰 (tu powo艂a艂 si臋 na katastrof臋 Concorde).

Po drugie:

Wypowiedzia艂 zdanie, 偶e gdyby nawet by艂o tak, jak nadal twierdzi uparcie Edmung Klich, 偶e gen. B艂asik by艂 gdzie艣 z ty艂u w kokpicie, to zdaniem Fiszera m贸g艂 by膰 w og贸le nie zauwa偶ony przez pilot贸w, a ponadto, (tu cytuj臋 z pami臋ci) - jak si臋 wkracza na teren przeciwnika, to obecno艣膰 dow贸dcy dla pilota jest czym艣 pozytywnym, a nie form膮 nacisku.

Po trzecie:

Mjr Micha艂 Fiszer zwr贸ci艂 uwag臋, 偶e strona polska powinna mie膰 dost臋p do orygina艂贸w tak zwanych skrzynek wypadkowych, kt贸re zapisuj膮 kilka ostatnich sekund lotu. Jego zdaniem, to co dostali艣my od Rosjan to kopia otrzymana w tak zwanym trybie nieprocesowym, czyli nie gwarantuj膮cym, 偶e nie by艂o w tym materiale ingerencji.

Major Fiszer przyzna艂, 偶e raport Millera skonstruowa艂 teori臋 tak膮, na jak膮 pozwa艂a艂y zgromadzone materia艂y. A jednocze艣nie przyzna艂, 偶e wiele kluczowych danych o Katastrofie Smole艅skiej do tej pory nie otrzymali艣my.

Nie wypowiadam si臋 na S 24 w kwestiach szczeg贸艂owych na temat Katastrofy Smole艅skiej (robi膮 to blogerzy znaj膮cy 艣wietnie ten temat), nie oceniam te偶 tego wywiadu w stacji, kt贸rej rola w budowaniu k艂amliwego obrazu tragedii 10 kwietnia jest powszechnie znana. Tym niemniej puenta redaktora prowadz膮cego by艂a taka, 偶e tezy mjr Fiszera przemawiaj膮 za powo艂aniem nowej komisji do zbadania Katastrofy Smole艅skiej.

Streszczam z pami臋ci urywki tego wywiadu, poniewa偶 wygl膮da to jak wycofywanie si臋 rakiem z ju偶 przyj臋tcyh i "niepodwa偶alnych" przyczyn tego, co wydarzy艂o si臋 10 kwietnia 2010 roku w Smole艅sku.
http://benevolus.salon24.pl/381096,znam ... molenskiej


Za艂膮czniki:
tobyazbrodnia.jpg
tobyazbrodnia.jpg [ 21.23 KiB | Obejrzany 2395 razy ]

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...
G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 15 Sty 2012, 15:48 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Czas na rzetelne badania

Z gen. bryg. rez. Janem Baranieckim, zast臋pc膮 dow贸dcy Wojsk Lotniczych Obrony Powietrznej w latach 1997-2000, maj膮cym do艣wiadczenie w badaniu przyczyn katastrof lotniczych, rozmawia Marcin Austyn

Analiza rejestrator贸w g艂osu z kokpitu Tu-154M wykonana przez krakowskich ekspert贸w mo偶e rzuci膰 nowe 艣wiat艂o na wydarzenia z 10 kwietnia 2010 roku?
- Z pewno艣ci膮. Osobi艣cie przywi膮zywa艂em du偶膮 wag臋 do tych wynik贸w, bo w dot膮d sporz膮dzonych zapisach pojawi艂o si臋 sporo niejasno艣ci. Cho膰 znamy t臋 analiz臋 z tzw. przeciek贸w, to ju偶 widzimy, 偶e nale偶a艂o poczeka膰 z ko艅cowymi wnioskami na temat katastrofy na rzetelne badania, a nie ferowa膰 wyroki bez dowod贸w w r臋ku. Potwierdza si臋 to, o czym od dawna m贸wi艂em, 偶e Rosjanie nie maj膮 偶adnych dowod贸w na to, 偶e gen. Andrzej B艂asik by艂 w kokpicie. Wprawdzie p艂k Edmund Klich sugeruje, 偶e kto艣 z za艂ogi odezwa艂 si臋 "panie generale", ale to jeszcze nie znaczy, 偶e ten by艂 w kabinie, a ponadto na pok艂adzie by艂o wi臋cej genera艂贸w. W mojej ocenie, wszystkie dowody na obecno艣膰 gen. B艂asika w kokpicie wskazywane przez Rosjan nie maj膮 poparcia w dokumentacji.

Punktem wyj艣cia by艂 fakt, 偶e cia艂o genera艂a znaleziono w sektorze, w kt贸rym odnaleziono nawigatora.
- Tyle, 偶e gen. B艂asik nie by艂 przypi臋ty pasami, a przy takiej katastrofie na pok艂adzie mog艂o wiele si臋 wydarzy膰. Jest tu zasadnicze pytanie - czy kto艣 widzia艂 zdj臋cie potwierdzaj膮ce miejsce znalezienia cia艂a gen. B艂asika? Obawiam si臋, 偶e w polskim raporcie przyj臋to to, co ustali艂 rosyjski Mi臋dzypa艅stwowy Komitet Lotniczy (MAK).

By艂y ju偶 oskar偶enia o alkohol we krwi gen. B艂asika, teraz w膮tpliwa jest jego obecno艣膰 w kokpicie. Co jeszcze mo偶e si臋 okaza膰 nieprawd膮?
- Zdaje si臋, 偶e mo偶na by podwa偶a膰 wszystkie ustalenia MAK, bo Rosjanie tak naprawd臋 nie pokazali 偶adnych dowod贸w na przyj臋te tezy.

Co zmieniaj膮 ustalenia ekspert贸w?
- Na pewno rodziny bezpodstawnie oczernianych ofiar katastrofy maj膮 pe艂ne prawo do wyst膮pienia z 偶膮daniem naprawienia szk贸d, jakie im wyrz膮dzili ci, kt贸rzy nie dysponuj膮c 偶adnymi materia艂ami dowodowymi, przes膮dzali o pewnych delikatnych sprawach, jak np. o naciskach na za艂og臋. Niestety, media nie s膮 tu bez winy. Kto wie, mo偶e i prokuratura powinna "z urz臋du" wyja艣ni膰, co kierowa艂o niekt贸rymi komentatorami czy ekspertami, 偶e wypowiadali si臋 w taki, a nie inny spos贸b.

Okazuje si臋, 偶e drugi pilot odczytywa艂 wskazania w艂a艣ciwego wysoko艣ciomierza. To powa偶ny wy艂om w teorii i MAK, i komisji Jerzego Millera.
- Zawsze daleki by艂em od twierdzenia, 偶e za艂oga nie wiedzia艂a, co robi. W mojej ocenie, takie za艂o偶enia bazowa艂y na domys艂ach. Pami臋tajmy, 偶e tu偶 po katastrofie na miejsce zdarzenia Edmund Klich przyje偶d偶a艂 z tez膮, 偶e czynnikiem wp艂ywaj膮cym na katastrof臋 by艂o z艂e szkolenie lotnicze. Ten temat by艂 jego tzw. konikiem. A ta teza znajdowa艂a potwierdzenie w jego wcze艣niejszych publikacjach. Dla mnie jest oczywiste, 偶e za艂oga musia艂a wsp贸艂pracowa膰, ale nie zosta艂o to uj臋te w stosownych dokumentach i st膮d bra艂 si臋 ca艂y zarzut. Teraz nale偶a艂oby dok艂adnie wyja艣ni膰, sk膮d wynikn臋艂y problemy za艂ogi. Skoro kolejne fakty wychodz膮 na jaw, zaprzeczaj膮 ferowanym dotychczas wyrokom, to trzeba wr贸ci膰 do wyja艣nienia okoliczno艣ci dot膮d pomijanych w rozwa偶aniach komisji badaj膮cych katastrof臋. To m.in. w膮tek udzia艂u w katastrofie os贸b trzecich.

Nale偶y powr贸ci膰 do bada艅 katastrofy?
- Poniek膮d ju偶 to uczyniono, bo wojskowa prokuratura powo艂a艂a sw贸j zesp贸艂 bieg艂ych, kt贸ry prowadzi ca艂e badanie od pocz膮tku. Oczywi艣cie, je偶eli Inspektorat MON ds. Bezpiecze艅stwa Lot贸w zauwa偶y tak膮 potrzeb臋, to ma mo偶liwo艣膰 powrotu do bada艅. Je艣li chcemy wyja艣ni膰 wszystkie okoliczno艣ci tej katastrofy, to nale偶a艂oby powa偶nie si臋 zastanowi膰 nad takim rozwi膮zaniem. Pytanie tylko, czy kto艣 tak naprawd臋 chce to uczyni膰? Bo dlaczego np. nikt nie chce si臋 podj膮膰 wykonania oblicze艅 weryfikuj膮cych teori臋 ameryka艅skich naukowc贸w pracuj膮cych dla zespo艂u kierowanego przez pos艂a Antoniego Macierewicza? Dlaczego nie wykonano oblicze艅 symuluj膮cych ostatnie minuty lotu? Dlaczego z posiadanych danych nie wyliczono kursu samolotu i jednoznacznie nie wyja艣niono, z czego wynika艂y odchylenia od 艣cie偶ki? Dlaczego samolot by艂 tak kierowany? Mo偶e urz膮dzenia nie dzia艂a艂y poprawnie? A je艣li tak, to z jakiego powodu? To wszystko mo偶na zweryfikowa膰. Przecie偶 mamy bli藕niaczy egzemplarz samolotu i zapisy czarnych skrzynek. Nie ma zatem 偶adnych przeszk贸d, aby spojrze膰 na t臋 katastrof臋 tak偶e od strony naukowej. Gdyby tylko by艂a ch臋膰 wyja艣nienia sprawy, to na tego rodzaju badania powinny znale藕膰 si臋 fundusze, czy to na poziomie resortu obrony, czy rz膮du. Powiem wi臋cej, gdyby niezb臋dne dane zosta艂y udost臋pnione opinii publicznej, to znalaz艂oby si臋 szerokie grono os贸b, kt贸re rzetelnie wykona艂yby te obliczenia spo艂ecznie.

Dzi臋kuj臋 za rozmow臋.
http://www.naszdziennik.pl/index.php?da ... d=po13.txt

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 15 Sty 2012, 16:08 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
My to wiedzieli艣my prawie od dw贸ch lat,dzi艣 potwierdza to ekspertyza "krakowska"-Gen.B艂asik nie bra艂 udzia艂u w pr贸bnym zaj艣ciu 10.04.2010r i najprawdopodobniej nie by艂 obecny w kokpicie g艂os przypisywany genera艂owi nale偶a艂 do drugiego pilota,komunikacji mi臋dzy za艂og膮 Tu-154M w dniu 10.04.2010r 艣wiadczy o tym,偶e byli zgranym zespo艂em .Co to oznacza? nic innego jak obalenie g艂贸wnych tez raportu MAK i komisji Millera
Katastrofa Smole艅ska-Genera艂 B艂asik - Nowe Fakty 13.01.2012





Jedynie 40 sekund w TVinfo po艣wiecili na przekazanie tak wa偶nej wiadomo艣ci - za kt贸r膮 surowe konsekwencje w tym karne powinni ponie艣膰 wszyscy Ci, kt贸rzy pozawalali w Polsce i na 艣wiecie锘 oczernia膰 mundur 偶o艂nierza Polskiego - Wstyd panie Tusk, Sikorski, Miller oraz dziennikarze z Olejnik na czele!

TheSpokojny

Jest jednak satysfakcja us艂yszenia tej informacji z medi贸w. Kto przeprosi 偶on臋 i rodzin臋 genera艂a za锘 nieprawdziwe zarzuty i zwi膮zane z tym szkody moralne?

pejzaz6

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 15 Sty 2012, 16:51 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 21 Mar 2011, 21:11
Posty: 412
to jeszcze Przyby艂
ca艂o艣膰 ...


Polish army prosecutor - commits suicide 9.january 2012


_________________
Image
Jestem Polakiem i nie lubi臋 by膰 oszukiwany !

W艂a艣nie wyrejestrowa艂em telewizor, bojkotuj臋 te pseudo informacje mainstreamowe.
Inaczej si臋 nie da 偶y膰.


Ostatnio edytowany przez lis, 15 Sty 2012, 17:30, edytowano w sumie 1 raz

G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 15 Sty 2012, 16:56 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 21 Mar 2011, 21:11
Posty: 412
Jan Pospieszalski Bli偶ej
12.01.2012 Dlaczego Miko艂aj Przyby艂 strzeli艂 sobie w policzek?








_________________
Image
Jestem Polakiem i nie lubi臋 by膰 oszukiwany !

W艂a艣nie wyrejestrowa艂em telewizor, bojkotuj臋 te pseudo informacje mainstreamowe.
Inaczej si臋 nie da 偶y膰.


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 15 Sty 2012, 17:39 
Offline

Do艂膮czenie: 08 Sty 2011, 18:54
Posty: 29
Trzeba zapyta膰 wprost E.Klicha gdzie jest kokpit?Skoro znalezli cia艂a w kokpicie to gdzie on jest,rozp艂yn膮艂 si臋 w powietrzu? devil chair


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 15 Sty 2012, 18:28 
Offline

Do艂膮czenie: 06 Sty 2011, 10:55
Posty: 31
NIe tylko o to gdzie jest kokpit, ale tez jak to si臋 sta艂o, 偶e na flmie Wi艣niewskiego stra偶acy w mundurach rosyjskich m贸wi膮 do siebie po polsku (wyr膮xnie s艂ycha膰) - "za艂oga 偶yje".


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 15 Sty 2012, 20:29 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 21 Mar 2011, 21:11
Posty: 412
enter napisa艂(a):
NIe tylko o to gdzie jest kokpit, ale tez jak to si臋 sta艂o, 偶e na flmie Wi艣niewskiego stra偶acy w mundurach rosyjskich m贸wi膮 do siebie po polsku (wyr膮xnie s艂ycha膰) - "za艂oga 偶yje".


racja,s艂ycha膰 po polsku i nijak nie pasuje do ruskiego



[0:34]"Zbyszek..."[0:36][niezrozumiale]" co tam si臋 dzieje?..."[pada odpowied藕 po rosyjsku] [0:40]" Zbyszek"[drugi raz] Za艂oga 偶yje.. [0:42] halo? [0:45] raz raz... raz raz [albo fonetycznie "ramza" albo "raz za", "wamza"[?] chodzi o jak膮艣 komend臋 w 艂膮czno艣ci radiowej]" [m贸wi to ten sam stra偶ak z radiem w r臋ku, kt贸rego wida膰 na ko艅cu w kadrze, jak jedn膮 r臋k膮 podnosi w膮偶 stra偶acki]


_________________
Image
Jestem Polakiem i nie lubi臋 by膰 oszukiwany !

W艂a艣nie wyrejestrowa艂em telewizor, bojkotuj臋 te pseudo informacje mainstreamowe.
Inaczej si臋 nie da 偶y膰.


G贸ra
 Profil  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 369  Nast臋pna


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 4 go艣ci


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Skocz do:  
cron

Wszystkie prawa zastrze钮one - Gra na Gie艂dzie.

Szablon stworzony przez WebGood.

Forum oparte o silnik phpBB.

Tre艣ci zawarte na tej stronie ( tj. www.granagieldzie.pl ) s膮 tylko i wy艂膮cznie wyrazem osobistych pogl膮d贸w autora analiz i komentarzy ( w艂膮cznie z sygna艂ami systemu ) i nie stanowi膮 "rekomendacji" w rozumieniu przepis贸w Rozporz膮dzenia Ministra Finans贸w z dnia 19 pa藕dziernika 2005 r. w sprawie informacji stanowi膮cych rekomendacje dotycz膮ce instrument贸w finansowych, lub ich emitent贸w (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Korzystanie z serwisu/portalu oznacza akceptacje wy钮ej wymienionej informacji.