Napisz do nas: info@granagieldzie.pl


Ostatnia wizyta:
Obecny czas: 23 Lut 2018, 11:30




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281 ... 369  Nast臋pna

Image
Ankieta zako艅czy艂a si臋 29 Kwi 2010, 00:20
Image 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego oszukali nas w kwestii godziny katastrofy ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot nie trafia na pas startowy i leci na wysoko艣ci kilku metr贸w ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot rozsypa艂 si臋 po okolicy jakby kto艣 rzuci艂 gar艣膰 klock贸w lego na dywan ? 0%  0%  [ 0 ]
***odpowiedzi na pytania znajdziesz na forum,Masz pytania lub Potrafisz udzieli膰 odpowiedzi - Napisz 0%  0%  [ 0 ]
Zapraszam na analizy : 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
Uwaga;je艣li chcecie zachowa膰 nagrania to prosz臋 kopiowa膰,gdy偶 filmy z youtube s膮 systematycznie usuwane 0%  0%  [ 0 ]
>Bardzo prosz臋 o przesy艂anie zdj臋膰,film贸w i innych materia艂贸w pomocnych w dalszych analizach 0%  0%  [ 0 ]
Tragedii Smole艅skiej analizasmolensk@gmail.com 0%  0%  [ 0 ]
Nowe analizy; 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
TU 154M: d艂ugo艣膰 48m,masa 98 ton,k膮t nachylenia 艣cie偶ki lotu 4,5stopnia,bagno 0%  0%  [ 0 ]
z pr臋dko艣ci 270 km/h[ wyhamowa艂 po 98 metrach] 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
ImageImage 0%  0%  [ 0 ]
Szczeg贸lnie wa偶ne filmy; >zawiesia ! 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
Je艣li przyjmiemy za prawdziw膮 wersj臋 Prokuratury Generalnej, 偶e samolot spad艂 o 08.41.05, 0%  0%  [ 0 ]
to w贸wczas obecno艣膰 nad pobojowiskiem cho膰by jednego 艣mig艂owca wyposa偶onego 0%  0%  [ 0 ]
w specjalny zestaw do przenoszenia du偶ych gabarytowo 艂adunk贸w 0%  0%  [ 0 ]
jest bezpo艣rednim dowodem na zamach, gdy偶 nie jest fizycznie mo偶liwym 0%  0%  [ 0 ]
pojawienie si臋 tam na przeci膮gu minuty jednego lub dw贸ch 艣mig艂owc贸w, 0%  0%  [ 0 ]
gdyby zawczasu nie oczekiwa艂y w powietrzu na wkroczenie do akcji. /bloger OHV/ 0%  0%  [ 0 ]
Zawiesia-Analiza 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
W przypadku zablokowania forum {ACTA} tutaj b臋d膮 dost臋pne linki do naszych stron 0%  0%  [ 0 ]
>Image Image 0%  0%  [ 0 ]
Razem g艂os贸w : 0
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 29 Pa藕 2012, 08:47 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 16 Kwi 2010, 15:22
Posty: 425
Wiadomo艣膰 dla naszej wspania艂ej Polonii - Obama sprzeda艂 Polsk臋 w bia艂y dzie艅!!!
wyci膮gnijcie wnioski przed g艂osowaniem
Barack Obama rozmowa z Miedwiediewem


_________________
gdzie jest wrak, gdzie s膮 czarne skrzynki, gdzie telefon satelitarny Prezydenta?!
je艣li nie ma nic do ukrycia, to dlaczego 艣ledztwo w sprawie

"katastrofy" przypomina to w sprawie Papa艂y i Olewnika????? Tym razem to jednak sto razy wi臋kszy kaliber, wi臋c te偶 proporcjonalna odpowiedzialno艣膰 (i wina)


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 29 Pa藕 2012, 08:49 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 16 Kwi 2010, 15:22
Posty: 425
Dlaczego zgin膮艂 Remigiusz Mu艣

Remigiusz Mu艣 by艂 jednym z najwa偶niejszych 艣wiadk贸w w 艣ledztwie ws. katastrofy smole艅skiej. S艂ysza艂 komendy wydawane z wie偶y w Smole艅sku, podczas przes艂uchania m贸wi艂 te偶 o dw贸ch eksplozjach, kt贸re nast膮pi艂y przed zga艣ni臋ciem silnik贸w Tu-154M.

- W sobot臋 ok. godz. 23:30 zawiadomiono policj臋, 偶e w piwnicy jednego z budynk贸w w Piasecznie znaleziono cia艂o Remigiusza M. Przyby艂y na miejsce lekarz stwierdzi艂 zgon. Prokurator po wst臋pnych ogl臋dzinach uzna艂, 偶e nie by艂o dzia艂ania os贸b trzecich i zarz膮dzi艂 przeprowadzenie sekcji zw艂ok na poniedzia艂ek 鈥 m贸wi prokurator Dariusz 艢lepokura z Prokuratury Okr臋gowej w Warszawie.

Nie wiadomo, dlaczego sekcja odb臋dzie si臋 dopiero w poniedzia艂ek 鈥 jej wst臋pne wyniki b臋d膮 znane za kilka dni. O 艣mierci Remigiusza Musia powiadomi艂 nas cz艂onek rodziny jednej z ofiar katastrofy smole艅skiej.

鈥 By艂em z nim um贸wiony na niedziel臋. Rano dowiedzia艂em si臋, 偶e nie 偶yje. Jestem wstrz膮艣ni臋ty, bo za艂oga jaka-40, podobnie jak inni piloci z 36. specpu艂ku, zosta艂a potraktowana skrajnie niesprawiedliwie. Wi臋kszo艣膰 z nich w m艂odym wieku musia艂a odej艣膰 na emerytur臋, straszono ich odpowiedzialno艣ci膮 karn膮 za rzekome przewinienia podczas lotu do Smole艅ska. Publicznie deprecjonowano ich zeznania 鈥 m贸wi nasz rozm贸wca.

Remigiusz Mu艣 podobnie jak inni cz艂onkowie za艂ogi jaka-40 by艂 艣wiadkiem katastrofy rz膮dowego Tu-154M. Podczas przes艂uchania w Wojskowej Prokuraturze Okr臋gowej w Warszawie, odpowiadaj膮c na pytania 艣ledczych o ewentualne wywieranie presji na za艂og臋, chor膮偶y Mu艣 zezna艂, 偶e nigdy si臋 z tym nie spotka艂. Przypomnijmy, 偶e rzekome naciski na za艂og臋 by艂y forsowane ju偶 w dniu katastrofy, m.in. przez Romana Ku藕niara, obecnego doradc臋 prezydenta Bronis艂awa Komorowskiego.

鈥濶igdy nie zdarzy艂o si臋, aby wy偶si prze艂o偶eni przejmowali stery, gdy nie byli uj臋ci jako cz艂onkowie za艂ogi鈥 鈥 m贸wi艂 w czerwcu 2010 r. 艣ledczym chor膮偶y Mu艣. W swoich zeznaniach wypowiada艂 si臋 pozytywnie na temat poszczeg贸lnych cz艂onk贸w za艂ogi Tu-154M, co sta艂o w sprzeczno艣ci z forsowan膮 przez prorz膮dowe media tez膮 o ich fatalnym wyszkoleniu.

Chor膮偶y Mu艣 podobnie jak inni cz艂onkowie za艂ogi jaka-40 s艂ysza艂 dwa wybuchy, kt贸re nast膮pi艂y przed zako艅czeniem pracy silnik贸w rz膮dowego tupolewa. Godzin臋 po katastrofie poszed艂 tam, gdzie le偶a艂y szcz膮tki samolotu i cia艂a ofiar.

鈥 (鈥) Nikt si臋 nimi (cia艂ami 鈥 przyp. red.) nie interesowa艂, tzn. nikt ich nie przykrywa艂, nie zabiera艂. W trakcie pobytu tam zauwa偶y艂em, 偶e do poszczeg贸lnych stanowisk utworzonych przez s艂u偶by (rosyjskie 鈥 przyp. red.) znoszono cz臋艣ci samolotu. Takich stanowisk ju偶 wtedy by艂o kilka. Stanowiska wygl膮da艂y w ten spos贸b, 偶e by艂 to stolik, na nim dokumentacja, laptop itp. Na stanowiskach znajdowali si臋 ludzie (鈥)鈥 鈥 zezna艂 Remigiusz Mu艣.

Co ciekawe, po tych s艂owach przes艂uchuj膮cy go prokurator zada艂 kolejne pytanie na zupe艂nie inny temat, po czym zako艅czy艂 przes艂uchanie.


Do sprawy sk艂adowania samolotu i pozostawienia cia艂, o czym m贸wi艂 chor膮偶y Mu艣, 艣ledczy ju偶 nie wr贸cili w 偶adnym przes艂uchaniu.
http://niezalezna.pl/34280-dlaczego-zgi ... igiusz-mus


_________________
gdzie jest wrak, gdzie s膮 czarne skrzynki, gdzie telefon satelitarny Prezydenta?!
je艣li nie ma nic do ukrycia, to dlaczego 艣ledztwo w sprawie

"katastrofy" przypomina to w sprawie Papa艂y i Olewnika????? Tym razem to jednak sto razy wi臋kszy kaliber, wi臋c te偶 proporcjonalna odpowiedzialno艣膰 (i wina)


Ostatnio edytowany przez Expert, 29 Pa藕 2012, 09:48, edytowano w sumie 1 raz

G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 29 Pa藕 2012, 08:51 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 16 Kwi 2010, 15:22
Posty: 425
Dlaczego zgin膮艂 Remigiusz Mu艣?

Dlatego, 偶e za du偶o wiedzia艂 i m贸wi艂.



Nie 偶yje technik Jaka-40-wa偶ny 艣wiadek w 艣ledztwie smole艅skim 28.10.2012
Nast臋pny cz艂owiek kwestionuj膮cy raport MAK i Millera nie 偶yje.Tym razem technik pok艂adowy Jaka-40 -kt贸ry wcze艣niej wyl膮dowa艂 10.04.2010r w Smole艅sku .Wed艂ug jego zezna艅 m.in : kontrolerzy kazali zej艣膰 za艂odze Jaka 40 jak i TU-154M 10.04.2010r do niebezpiecznej wysoko艣ci 50m jak r贸wnie偶 technik wielokrotnie podkre艣la艂 ,i偶 mia艂y miejsce dwa wybuchy podczas podchodzenia TU-154M.Wst臋pne ogl臋dziny nie wskazuj膮 udzia艂u os贸b trzecich- ale to nic nowego przecie偶 bior膮c pod uwag臋 liczb臋 tzw samob贸jstw w ostatnim czasie.

_________________
gdzie jest wrak, gdzie s膮 czarne skrzynki, gdzie telefon satelitarny Prezydenta?!
je艣li nie ma nic do ukrycia, to dlaczego 艣ledztwo w sprawie

"katastrofy" przypomina to w sprawie Papa艂y i Olewnika????? Tym razem to jednak sto razy wi臋kszy kaliber, wi臋c te偶 proporcjonalna odpowiedzialno艣膰 (i wina)


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 29 Pa藕 2012, 09:08 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 16 Kwi 2010, 15:22
Posty: 425
Obszerne fragmenty zezna艅 chor膮偶ego. Opis miejsca katastrofy.

Te stenogramy trzeba rozpowszechnia膰 bo ju偶 zacz臋艂o si臋 wielkie czyszczenie w necie.

UJAWNIAMY! Co m贸wi艂 Remigiusz Mu艣 w smole艅skim 艣ledztwie. Obszerne fragmenty zezna艅. Opis miejsca katastrofy godzin臋 po zdarzeniu

23 czerwca 2010 r. 艣p. Remigiusz Mu艣 ponownie zeznawa艂 w smole艅skim 艣ledztwie. Pierwszy raz zosta艂 przes艂uchany ju偶 10 kwietnia. W czerwcu podtrzyma艂 wcze艣niejsze zeznania i doda艂 kilka fakt贸w w odpowiedzi na pytania pp艂k. Karola Kopczyka, najwa偶niejszego prokuratora w 艣ledztwie smole艅skim, pierwszego referenta w tej sprawie.

Publikujemy obszerne fragmenty tego przes艂uchania (tre艣膰 oryginalna, poprawione jedynie b艂臋dy ortograficzne). To by膰 mo偶e jedne z najwa偶niejszych zezna艅, 艣wiadectwo osoby b臋d膮cej na lotnisku w czasie katastrofy, relacja jedynego Polaka, kt贸ry s艂ysza艂, jak 10 kwietnia wygl膮da艂a korespondencja smole艅skiej wie偶y z za艂og膮 TU-154M.

Zdecydowali艣my si臋 opublikowa膰 te zeznania w obliczu nag艂ej i zagadkowej 艣mierci chor膮偶ego.

Cze艣膰 jego pami臋ci!

Je偶eli chodzi o wskazania radiolatarni dalszej znajduj膮cej si臋 przed lotniskiem w Smole艅sku, to nie mia艂em 偶adnych zastrze偶e艅 co do ich wiarygodno艣ci. Wskazania tego urz膮dzenia by艂y prawid艂owe. Po przelocie nad dalsza radiolatarni膮, por. Wosztyl powinien kontynuowa膰 lot na bli偶sza radiolatarni臋. Prze艂膮czy艂 si臋 na bli偶sza radiolatarni臋 i po prze艂膮czeniu por. Wosztyl stwierdzi艂, 偶e nie podobaj膮 mu si臋 wskazani bli偶szej radiolatarni. Ja wtedy spojrza艂em na wska藕nik NPP (b臋d膮cy ba wyposa偶eniu JAK-40) jak r贸wnie偶 na wska藕nik IKU. Stwierdzi艂em, 偶e wskazania na w/w urz膮dzeniach wychylaj膮 si臋 w lewo i nast臋pnie wracaj膮 na prawid艂owy kurs. 艢wiadczy膰 to mog艂o, 偶e s膮 chwilowe zaniki sygna艂u z bli偶szej radiolatarni. Wobec tego, por. Wosztyl prze艂膮czy艂 si臋 na wskazania dalszej radiolatarni i kontynuowa艂 podej艣cie wed艂ug jej wskaza艅, tzn. od niej. Po prze艂膮czeniu jej wskazania by艂y prawid艂owe.

Ponadto opierali艣my si臋 na wskazaniach GPS. Chcia艂bym w tym miejscu zezna膰, 偶e wskazania GPS w por贸wnaniu ze wskazaniami dalszej radiolatarni r贸偶ni艂y si臋. Gdyby艣my oparli si臋 tylko na wskazaniach GPS, to wyszliby艣my 50 do 70 metr贸w z lewej strony od osi pasa. Je偶eli chodzi o GPS do niego wprowadzili艣my dane z tzw. karty podej艣cia. (鈥) Okre艣laj膮 one topografi臋 lotniska i spos贸b podej艣cia i spos贸b podej艣cia do l膮downia na tym lotnisku, tzn. Siewiernyj w Smole艅sku. Na karcie (鈥) w lewym g贸rnym rogu znajduje si臋 opis IPU (w j臋zyku rosyjskim), tzn. pod nim s膮 wsp贸艂rz臋dne punktu, kt贸re maj膮 odzwierciedla膰 艣rodek pasa. Na pasie punkt ten zaznaczony jest w formie k贸艂ka z krzy偶ykiem. Te dane 鈥 wsp贸艂rz臋dne zosta艂y wprowadzone przez por. Kowaleczko do GPS. Je偶eli te dane by艂yby prawid艂owe, to GPS wskazywa艂by odchylenia w lew膮 stron臋 od osi pasa, tak jak by mia艂o miejsce w dn. 10.04.2010r. W trakcie lotu wygl膮da艂o to w ten spos贸b, 偶e GPS nakazywa艂 nam skr臋ca膰 w lewo, a NPP i IKU nakazywa艂 nam korygowa膰 w prawo. Ostatecznie na wysoko艣ci bli偶szej radiolatarni zobaczyli艣my 2XAPM, tzw. bramk臋 i ona wtedy by艂a jeszcze z prawej w odniesieniu do naszego lotu, por. Wosztyl skorygowa艂 wtedy lot. Nast臋pnie weszli艣my w bramk臋 i wyl膮dowali艣my. Podczas l膮dowania widoczno艣膰 wynosi艂a 1500 metr贸w. Na zadane pytanie zeznaj臋: podczas podchodzenia do l膮dowania ja nie widzia艂em 偶adnego innego o艣wietlenia opr贸cz APM. Na zadane pytanie: podczas podchodzenia do l膮dowania ja nie przypominam sobie aby ze strony kontrolera z lotniska pada艂y jakiekolwiek informacje, takiego typu jak jak膮 mamy odleg艂o艣膰 od pasa, na jakiej jeste艣my wysoko艣ci, czy jeste艣my na kursie. Kontroler wyda艂 nam tylko zgod臋 na zaj艣cie do l膮dowania i po naszym potwierdzeniu, 偶e jeste艣my na prostej, wyda艂 zgod臋 na l膮dowanie. W trakcie ostatniej fazy lotu nie podawa艂 偶adnych komend. Ja nie s艂ysza艂em komendy ze strony kontrolera, aby nakaza艂 nam odej艣cie na drugi kr膮g. Po wyl膮dowaniu kontroler pochwali艂 nas : 鈥瀖a艂adiec, abarot 180 rulitie na stajaniu鈥.

Nast臋pnie ustawili艣my si臋 na drodze ko艂owania r贸wnoleg艂ej do pasa 300 metr贸w od jej ko艅ca, blokuj膮c j膮 w ten spos贸b. Na zadane pytanie zeznaj臋: s艂ysza艂em komendy podawane przez kontrolera I艁, kt贸ry l膮dowa艂 po nas. Przypuszczam, i偶 I艁 l膮dowa艂 korzystaj膮c z RSBN. Urz膮dzenie to emituje fale radiowe, kt贸re pozwalaj膮 za艂odze samolotu ustali膰 kierunek i odleg艂o艣膰 od pasa. JAK-40 i TU-154M w takie urz膮dzenie, tzn. odbiornik nie jest wyposa偶ony. Urz膮dzenie to jest dok艂adniejsze i przydatniejsze przy l膮dowaniu ni偶 wskazania bli偶szej i dalszej radiolatarni.

W trakcie podej艣cia I艁, korespondencja pomi臋dzy nim a wie偶膮 by艂a prowadzona dosy膰 cz臋sto. Meldunki o po艂o偶eniu, to za艂oga I艁-a podawa艂a kontrolerowi, tzn. m贸wi艂a o odleg艂o艣ci i wysoko艣ci do pasa. Kontroler m贸wi艂 tylko o tym, 偶e maj膮 kontynuowa膰 podej艣cie i 偶e maj膮 by膰 gotowi do odej艣cia na drugi kr膮g z wysoko艣ci nie ni偶ej ni偶 50 metr贸w.

Dalej chor膮偶y zezna艂, i偶 na ok. 12 minut przed katastrof膮 s艂ysza艂 korespondencj臋 wie偶y z za艂og膮 TU-154M. Zn贸w padaj膮 s艂owa o 50 metrach, do jakich nakazali zni偶y膰 si臋 za艂odze kontrolerzy:

W ko艅cowej fazie lotu kontroler zapyta艂 si臋 czy chc膮 l膮dowa膰. Za艂oga odpowiedzia艂a, 偶e warunkowo podejdziemy. Kontroler wyrazi艂 zgod臋 na podej艣cie. Ja nie s艂ysza艂em, aby kontroler zabroni艂 im l膮dowania i odej艣cie na zapasowe. Wydaje mi si臋, 偶e kontroler powiedzia艂 TU-154M, 偶e maj膮 by膰 gotowi do odej艣cia na drugi kr膮g z wysoko艣ci nie mniejszej ni偶 50 metr贸w. Po tym my wyszli艣my z JAK-a.

Wa偶na dla ustalenia, co dzia艂o si臋 na miejscu katastrofy, gdy tylko Rosjanie mieli do niego dost臋p, jest nast臋pna cz臋艣膰 relacji por. Musia:

Na miejsce katastrofy udali艣my si臋 po oko艂o 1 godzinie od jej zaistnienia. Kiedy przybyli艣my na miejsce, to pracowa艂y ju偶 tam s艂u偶by ratownicze. Ja widzia艂em du偶o nagich cia艂. Le偶a艂y one pomi臋dzy cz臋艣ciami samolotu. Jedno cia艂o ludzkie by艂o ca艂e. Pozosta艂e, to by艂y cz臋艣ci ludzkich cia艂, r臋ce, nogi. Kiedy my tam byli艣my, to nikt si臋 nimi nie interesowa艂, tzn. nie przykrywa艂 ich, nie zbiera艂. Byli艣my tam oko艂o 15 minut. W trakcie pobytu tam zauwa偶y艂em, 偶e do poszczeg贸lnych stanowisk, utworzonych przez s艂u偶by znoszono cz臋艣ci samolotu. Tych stanowisk by艂o tam ju偶 wtedy kilka. Stanowiska te wygl膮da艂y w ten spos贸b, ze by艂 to stolik, na nim dokumentacja, laptop itp. Przy stanowiskach znajdowali si臋 ludzie.

A zatem to kolejny dow贸d na to, 偶e Rosjanie nie post膮pili w艂a艣ciwie z wrakiem TU-154M. Zamiast dokumentowa膰 nietkni臋te miejsce katastrofy, natychmiast zacz臋to niszczy膰 艣lady poprzez przemieszczanie szcz膮tk贸w maszyny. Godzin臋 po zdarzeniu! Mo偶na przypuszcza膰, 偶e natychmiast po przybyciu na miejsce odpowiednich s艂u偶b.

Zwraca tak偶e uwag臋 informacja o potwornych obra偶eniach ofiar.

Warto te偶 przypomnie膰 inne s艂owa 艣p. Remigiusza Musia, z wywiadu dla tvn24.pl z 6 lipca 2010r. Wtedy r贸wnie偶 potwierdzi艂, i偶 s艂ysza艂, jak kontrolerzy m贸wili za艂odze tupolewa o zej艣ciu do 50 metr贸w:

- A s艂ysza艂 Pan jeszcze komunikat wie偶y tu偶 po trzecim zakr臋cie TU-154: 鈥濸olski 101, i od 100 metr贸w by膰 gotowym do odej艣cia na drugi kr膮g鈥?

- Tak, ale ja s艂ysza艂em 鈥50鈥. Tak m贸wi艂em kolegom tu偶 po katastrofie i nadal tak twierdz臋. Pami臋tam te偶, 偶e I艂 r贸wnie偶 dosta艂 od kontrolera komend臋 鈥50 metr贸w i by膰 gotowym do odej艣cia鈥. Podczas pierwszego i drugiego podej艣cia.

(鈥)

s艂ysza艂em jak m贸wi艂 wcze艣niej, 偶e najni偶ej mog膮 zej艣膰 na 50 metr贸w i by膰 gotowi odlecie膰, je艣li nie zobacz膮 pasa. Nie na 100. Teraz: czy nasze s艂owa s膮 bardziej wiarygodne, czy stenogram?

- Dw贸ch r贸偶nych komend kontrolera, kt贸ry by raz m贸wi艂 鈥瀊膮d藕cie gotowi do odej艣cia przy 100 metrach鈥, a w innym momencie 鈥瀊膮d藕cie gotowi przy 50 metrach鈥 Pan nie s艂ysza艂?

- Nie, nie s艂ysza艂em. By艂a jedna komenda.

- I jedyn膮 osob膮, poza kontrolerem i dow贸dc膮 TU-154, kt贸ry j膮 s艂ysza艂 by艂 w艂a艣nie Pan?

- Tak. Artur i Robert mogli tylko potwierdzi膰 moj膮 wersj臋. Je艣li kontroler wszystkich traktowa艂 r贸wno, to logiczne, 偶e im te偶 wyda艂 komend臋 z wysoko艣ci膮 50 metr贸w.

- A jak by艂o z wami, tzn. z l膮dowaniem Jaka-40?

- Nam r贸wnie偶 kontroler powiedzia艂, 偶e mamy zej艣膰 do wysoko艣ci 50 metr贸w.

Remigiusz Mu艣 potwierdzi艂 r贸wnie偶, 偶e za艂oga Jaka uzyska艂a zgod臋 wie偶y na l膮dowanie:

- Czy wy uzyskali艣cie zgod臋 na l膮dowanie?

- Tak. Kiedy wyszli艣my z czwartego zakr臋tu i zameldowali艣my, 偶e jeste艣my na prostej.

- Kontrolerzy ze Smole艅ska mieli zezna膰, 偶e nie wydali waszemu JAK-owi zgody na l膮dowanie. Uzyskali艣cie j膮, czy nie?

- Tak. Kiedy wyszli艣my z czwartego zakr臋tu i zameldowali艣my, 偶e jeste艣my na prostej.

- Por贸wnuj膮c to do sytuacji Tu-154: to by艂 mniej wi臋cej ten moment, kiedy w stenogramach wyst臋puje po sobie tych siedem niezrozumia艂ych wypowiedzi?

- No tak. Im zosta艂 jeszcze czwarty zakr臋t, ale po pierwsze w przypadku Tu-154 trzeci i czwarty to by艂 praktycznie jeden element 鈥 nie robi si臋 mi臋dzy nimi wyr贸wnania. Poza tym to jest wi臋ksza i szybsza maszyna. Mogli si臋 wcze艣niej dogada膰, lub nie dogada膰, na l膮dowanie. Tych komend w stenogramach brakuje najbardziej. Zaznaczam, 偶e nie wiem, co zosta艂o wypowiedziane w tych siedmiu niezrozumia艂ych komendach. Wiem, co powinno pa艣膰: zgoda, albo niezgoda na l膮dowanie. Wiadomo tylko, 偶e kontroler sprowadza艂 ich nadal.

Zapytany, czy przys艂uchiwa艂 si臋 rozmowom wie偶y z dow贸dc膮 I艂a, odpowiedzia艂:

Tak, ale to byli dwaj Rosjanie i cz臋sto m贸wili niezrozumiale dla mnie. Ci臋偶ko by艂o s艂ucha膰 tej korespondencji. Tamtej komendy jestem jednak pewien.

Zreszt膮 to jest do sprawdzenia, bo na naszym (JAK-a) magnetofonie, kt贸ry mia艂em okazj臋 raz p贸藕niej przes艂ucha膰 w obecno艣ci 偶andarm贸w, nagrana jest ca艂a korespondencja I艂a z wie偶膮. Po tym jak Rosjanie odeszli na inne lotnisko magnetofon, tak jak wiele innych odbiornik贸w, wy艂膮czyli艣my. Byli艣my tam bez akumulator贸w a nie wiedzieli艣my, czy dojedzie zasilanie lotniskowe. P贸藕niej w艂膮czyli艣my ju偶 tylko nasz膮 radiostacj臋, bez magnetofonu. Szkoda.

Je艣li te s艂owa si臋 potwierdz膮 i oka偶e si臋, 偶e Remigiusz Mu艣 si臋 nie przes艂ysza艂, a magnetofon z Jaka-40 zarejestrowa艂 polecenie kontrolera zej艣cia za艂ogom do 50 metr贸w, b臋dzie to solidny dow贸d na fa艂szerstwo rosyjskich stenogram贸w, a mo偶e nawet zapis贸w czarnej skrzynki z TU-154M.

Prokuratura powinna jak najszybciej odnie艣膰 si臋 do tej sprawy i upubliczni膰 tre艣膰 zapis贸w magnetofonu z Jaka-40.

Marek Pyza

CZYTAJ TAK呕E:

"Nasz Dziennik": Nie 偶yje technik pok艂adowy z samolotu Jak-40, kt贸ry l膮dowa艂 10/04 w Smole艅sku

Kiedy pa艅stwo polskie odwr贸ci艂o si臋 od nas plecami, pa艅stwo rosyjskie i jego s艂u偶by robi膮 w Polsce co chc膮. Dos艂ownie

http://wpolityce.pl/wydarzenia/39465-uj ... -zdarzeniu

_________________
gdzie jest wrak, gdzie s膮 czarne skrzynki, gdzie telefon satelitarny Prezydenta?!
je艣li nie ma nic do ukrycia, to dlaczego 艣ledztwo w sprawie

"katastrofy" przypomina to w sprawie Papa艂y i Olewnika????? Tym razem to jednak sto razy wi臋kszy kaliber, wi臋c te偶 proporcjonalna odpowiedzialno艣膰 (i wina)


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 29 Pa藕 2012, 09:18 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 16 Kwi 2010, 15:22
Posty: 425
Tajemnicza 艣mier膰 艣wiadka katastrofy


Nic si臋 nie锘 sta艂o, Lemingi, nic si臋 nie sta艂o! To tylko kolejna krew na Waszych r臋kach...

Samob贸jstwo napewno pope艂ni艂.. tak锘 jak gen.Petelicki , trzema strza艂ami w skro艅.

_________________
gdzie jest wrak, gdzie s膮 czarne skrzynki, gdzie telefon satelitarny Prezydenta?!
je艣li nie ma nic do ukrycia, to dlaczego 艣ledztwo w sprawie

"katastrofy" przypomina to w sprawie Papa艂y i Olewnika????? Tym razem to jednak sto razy wi臋kszy kaliber, wi臋c te偶 proporcjonalna odpowiedzialno艣膰 (i wina)


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 29 Pa藕 2012, 09:33 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 16 Kwi 2010, 15:22
Posty: 425
Prokuratorzy przekazali nagrania do Instytutu Ekspertyz S膮dowych im. J Sehna w Krakowie, ale do tej pory nic nie wiadomo o losac
Chodzi zapis z magnetofonu samolotu Jak-40, kt贸rym do Smole艅ska dotarli polscy dziennikarze i jedyne nagrania, jakie polska prokuratura uzyska艂a bez po艣rednictwa Rosjan.


Zapis umieszczonego w jaku rejestratora MS-61 zawiera wy艂膮cznie nagranie prowa-dzonej przez za艂og臋 korespondencji radiowej. Jednokana艂owe nagranie obejmuje jednak nagrania po艂膮cze艅 zar贸wno podczas podr贸偶y do Smole艅ska, jak podczas postoju maszyny na p艂ycie lotniska, a tak偶e w drodze powrotnej do Warszawy.
Wojskowa Prokuratura Okr臋gowa w Warszawie potwierdzi艂a, 偶e zapis magnetofonu jaka zosta艂 zabezpieczony natychmiast po powrocie samolotu do Warszawy, kilka godzin po katastrofie 10 kwietnia.

W przypadku tego nagrania istotne jest to, 偶e inaczej ni偶 w wypadku czarnej skrzynki, zainstalowanej w Tu-154, rejestruj膮cej ostatnie p贸艂 godziny lotu, nagranie z jaka trwa a偶 pi臋膰 godzin. Zamontowane w samolocie, od kt贸rego w Smole艅sku nie odst臋powali polscy lotnicy, urz膮dzenie MS-61 jest bowiem anachronicznym magnetofonem, zaprojektowanym w Zwi膮zku Radzieckim w latach 60. Jako no艣nik zapisu wykorzystywany jest w nim drut stalowy, co nastr臋cza te偶 pewnych trudno艣ci w odtwarzaniu i filtrowaniu danych. Biegli z Instytutu Ekspertyz S膮dowych w Krakowie otrzymali ten b臋d膮cy no艣nikiem zapisu drut ju偶 wiele miesi臋cy temu.
Do dzisiaj brak ekspertyzy nagrania.

W lipcu 2010 chor膮偶y Remigiusz Mu艣 i porucznik Artur Wosztyl, a wi臋c odpowiednio technik pok艂adowy i pilot-dow贸dca jaka, z艂ozyli zeznania w warszawskiej WPO, 偶e przed l膮dowaniem zar贸wno oni, jak za艂ogi podchodz膮cych do l膮dowania rosyjskiego I艂a-76 i polskiego tupolewa otrzyma艂y od kontroler贸w komendy schodzenia nie na 100, ale na wysoko艣膰 50 metr贸w, i dopiero potem odchodzenia na drugi kr膮g. Zeznania chor膮偶ego Musia i por. Wosztyla s膮 sprzeczne ze wszystkimi znanymi dotychczas zapisami korespondencji radiowej, opartymi na zapisie przechowywanego w Moskwie rejestratora Tu-154 (Polska otrzyma艂a tylko kopi臋 zapisu) i 藕r贸d艂ach rosyjskich. Wszystkie one zawieraj膮 zdanie kontrolera: "A, polski sto jeden, i od stu metr贸w by膰 przygotowanym do odej艣cia na drugi kr膮g."

Je艣li eksperci instytutu Sehna potwierdz膮, 偶e rejestrator z jaka, jak twierdzi艂 chor. Mu艣, rzeczywi艣cie zawiera zapis tych komend, wydanych zar贸wno Rosjanom, jak i polskiemu tupolewowi - w膮tpliwe stan膮 si臋 wszystkie dotychczasowe wersje przebiegu korespondencji radiowej mi臋dzy kontrolerami lotniska w Smole艅sku, a podchodz膮cymi na nim 10 kwietnia do l膮dowania maszynami.
Ponadto, podwa偶one zostan膮 wszystkie ustalenia, opisane zar贸wno przez MAK, jak i komisj臋 Millera, a oparte na istniej膮cych dotychczas zapisach.

Dzisiaj okazuje si臋, 偶e zako艅czy艂 zycie 艣wiadek, podwa偶aj膮cy ustalenia raportu MAK.
WIES艁AWA

_________________
gdzie jest wrak, gdzie s膮 czarne skrzynki, gdzie telefon satelitarny Prezydenta?!
je艣li nie ma nic do ukrycia, to dlaczego 艣ledztwo w sprawie

"katastrofy" przypomina to w sprawie Papa艂y i Olewnika????? Tym razem to jednak sto razy wi臋kszy kaliber, wi臋c te偶 proporcjonalna odpowiedzialno艣膰 (i wina)


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 29 Pa藕 2012, 09:41 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 16 Kwi 2010, 15:22
Posty: 425
Nerwowe zachowanie i drzacy glos pilota锘 to nie wynik tremy przed kamera, lecz strach. Po tym co spotkalo Remigiusza Mosia juz wiemy przed czym.
a reporterka, ktora锘 przeprowadzila ta rozmowe (J.Komolka) wlasnie niedawno zostala zwolniona z TVN24, wirtualnemedia.pl/artykul/ciec颅ia-w-tvn24-zwolnienia-pracowni颅kow-obnizki-dla-operatorow
Panie Wojsztyk, uciekaj Pan za granic臋 jak najszybciej!!! Bo inaczej b臋dziemy mie膰 kolejne "samob贸jstwo", tym razem pewnie w锘 Wigili臋 rano!!!
Smole艅sk Swiadek Katastrofy Pilot Jaka 40 Por Wosztyl



Za艂膮czniki:
nigdy.jpg
nigdy.jpg [ 201.42 KiB | Obejrzany 4835 razy ]

_________________
gdzie jest wrak, gdzie s膮 czarne skrzynki, gdzie telefon satelitarny Prezydenta?!
je艣li nie ma nic do ukrycia, to dlaczego 艣ledztwo w sprawie

"katastrofy" przypomina to w sprawie Papa艂y i Olewnika????? Tym razem to jednak sto razy wi臋kszy kaliber, wi臋c te偶 proporcjonalna odpowiedzialno艣膰 (i wina)
G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 29 Pa藕 2012, 17:34 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Smolensk Crash Explained by Dr. Kazimierz Nowaczyk, Ph.D. - Part 1






_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


Ostatnio edytowany przez rosmar, 29 Pa藕 2012, 18:17, edytowano w sumie 1 raz

G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 29 Pa藕 2012, 18:00 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
portret psychologiczny "seryjnego samobojcy"
- odbiera sobie zycie najczesciej pod koniec tygodnia: w weekend tak by badania ciala mozna bylo przeprowadzic za kilka dni, nawczesniej w poniedzialek,
- nie pozostawia zadnego listu pozegnalnego tak jakby pomysl odebrania sobie zycia naszedl go spontanicznie,
- chetnie dochodzi do takich dramatow gdy kraj zajety jest innymi sprawami: impreza sportowa, jak ME, swietami jak 1.11 czy innymi wydarzeniami po to by najwidoczniej temat byl mniej eksploatowany przez ludzi,
- zycie odbieraja sobie samobojcy zawsze w tak przemyslany sposob by nie zarejestrowla to zadna kamera przemyslowa, chodz sa w poblizu, nie znalazl sie nikt w poblizu w tym czasie,
- samobojstwu towarzysza czesto inne dosc zagadkowe okolicznosci, brak racjonalnego powodu, snute plany na przyszlosc, dobry stan zdrowia i sytuacja materialna,
- czesto wydarzenia te otoczone sa aura tajemnicy przez media, temat potrafi byc bardzo szybko jak na rozkaz porzucony,
- samobojcy jakims dziwnym trafem maja cos wspolnego ze Smolenskiem, posiadaja wiedze ktora moze byc dla kogos grozna, byli na miejscu lub tam sie wybierali, mieli dostep do poufnych informacji itp.


1. Chor膮偶y Stefan Zielonka, rok 2009 - szyfrant w kancelarii premiera. Zielonka dysponowa艂 wiedz膮 o tajnikach 艂膮czno艣ci w NATO oraz mia艂 dost臋p do zastrze偶onych danych.

2. Grzegorz Michniewicz - dyrektor generalny Kancelarii Donalda Tuska.Powiesi艂 si臋 23 grudnia 2009 roku na kablu od odkurzacza, w dniu, w kt贸rym z remontu w Samarze wr贸ci艂 samolot TU-154, kt贸ry potem rozsypa艂 si臋 w drobny mak na Siewiernym.

3. Mieczys艂aw Cie艣lar, biskup Diecezji Warszawskiej Ko艣cio艂a Ewangelicko-Augsburskiego, zgin膮艂 w wypadku samochodowym 18.04.2010 r, mia艂 by膰 nast臋pc膮 Adama Pilcha, kt贸ry zgin膮艂 w Smole艅sku. Podobno otrzyma艂 telefon ze Smole艅ska od A.Pilcha ju偶 po katastrofie.

4. Krzysztof Kny偶, operator "Fakt贸w",10 kwietnia 2010 by艂 w Smole艅sku. Zmar艂 w Moskwie 2 czerwca 2010r. 艢mier膰 ca艂kowicie przemilczana.

5. Profesor Marek Dulinicz, szef grupy archeologicznej,zgin膮艂 6 czerwca 2010 w wypadku samochodowym, w trakcie oczekiwania na wyjazd do Smole艅ska.

6. Doktor Eugeniusz Wr贸bel, wyk艂adowca na Politechnice 艢l膮skiej, specjalista od komputerowych system贸w sterowania samolotem, poddawa艂 w w膮tpliwo艣膰, 偶e wrak na Siewiernym to TU-154 o nr 101. Zabity za pomoc膮 pi艂y mechanicznej 16.10.2010 r, przez swego syna, kt贸ry zdo艂a艂 usun膮膰 艣lady krwi, zawie藕膰 poci臋te zw艂oki do jeziora, wr贸ci膰 i zapomnie膰 wszystko. Z艂ego stanu swego "chorego psychicznie" syna przez ponad 20 lat nie zauwa偶y艂a matka, kt贸ra jest psychiatr膮.

7. W 2011 roku samob贸jstwo przez powieszenie pope艂ni艂 oficer S艂u偶by Kontrwywiadu Wojskowego, s艂u偶膮cy w Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej w Wejherowie. 呕o艂nierz posiada艂 najwy偶sz膮 klauzul臋 dost臋pu do materia艂贸w niejawnych.

8. Dariusz Szpineta - zawodowy pilot i instruktor pilota偶u, ekspert i prezes sp贸艂ki lotniczej, zosta艂 znaleziony martwy w 艂azience o艣rodka wczasowego w Indiach. Wcze艣niej parokrotnie wypowiada艂 si臋 w mediach w sprawie Smole艅ska, kwestionuj膮c oficjalne ustalenia.

9. Genera艂 S艂awomir Petelicki, by艂y dow贸dca jednostki "Grom". Znaleziony martwy 16 czerwca 2012 roku. Ostro krytykowa艂 ustalenia Komisji Badania Wypadk贸w Lotniczych i opiesza艂o艣膰 polskiego rz膮du przy wyja艣nianiu przyczyn katastrofy w Smole艅sku. Zmar艂 na skutek ran postrza艂owych.

10. . Chor膮偶y Remigiusz Mu艣 - technik Jaka-40 - wa偶ny 艣wiadek w 艣ledztwie smole艅skim kt贸ry wyl膮dowa艂 na smole艅skim lotnisku godzin臋 przed katastrof膮 Tu-154M. S艂ysza艂 rosyjskiego kontrolera, kt贸ry poda艂 Jak-owi 40 komend臋 o zej艣ciu na wysoko艣膰 50m, czyli poni偶ej przepisowej wysoko艣ci 100m na kt贸rej podejmuje si臋 decyzj臋 o l膮dowaniu. Wed艂ug chor膮偶ego, Tu-154M 101 oraz I艂-76 (kt贸ry ostatecznie nie wyl膮dowa艂, a na pok艂adzie, kt贸rego by艂y samochody dla polskiej delegacji oraz ochrona FSB) dosta艂y od Rosjan tak膮 sam膮 komend臋. Remigiusz Mu艣 s艂ysza艂 te s艂owa w radiostacji pok艂adowej. Nagranie, kt贸re mia艂o zarejestrowa膰 komendy trafi艂o do prowadz膮cej 艣ledztwo Wojskowej Prokuratury Okr臋gowej. Prokuratorzy przekazali nagrania do Instytutu Ekspertyz S膮dowych im. J Sehna w Krakowie, ale do tej pory nic nie wiadomo o losach nagrania.
Zmar艂 w nocy z soboty na niedziel臋 28 pa藕dziernika.
W nast臋puj膮cy spos贸b 艣mier膰 chor膮偶ego Musia skomentowa艂 rzecznik sto艂ecznej policji M. Mrozek:
- Mog臋 jedynie powiedzie膰, 偶e wst臋pne ogl臋dziny wykluczy艂y udzia艂 os贸b trzecich.
DETOXIC

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 30 Pa藕 2012, 08:27 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Zeznania chor膮偶ego Musia podwa偶aj膮 raport MAK

Komendy wydawane przez wie偶臋 w Smole艅sku zosta艂y nagrane na magnetofonie pok艂adowym jaka-40. Nikt jeszcze nie por贸wna艂 nagrania z magnetofonu pok艂adowego jaka-40 z nagraniami z wie偶y 鈥 m贸wi艂 w rozmowie z 鈥濭azet膮 Polsk膮鈥 Remigiusz Mu艣.

Zapis ostatniej, niepublikowanej rozmowy z chor膮偶ym z za艂ogi jaka-40, kt贸ry 10 kwietnia 2010 r. l膮dowa艂 w Smole艅sku, uka偶e si臋 w najbli偶szym wydaniu tygodnika 鈥濭azeta Polska鈥.

Chor膮偶y Remigiusz Mu艣, kt贸ry zgin膮艂 tragicznie, m贸wi艂 Leszkowi Misiakowi i Grzegorzowi Wierzcho艂owskiemu o konieczno艣ci por贸wnania nagra艅 z jaka-40 z zapisami z wie偶y. 鈥濨y艂oby to potwierdzeniem tego, co s艂ysza艂em w radiostacji, 偶e Tu-154M dosta艂 komend臋 zej艣cia na poziom nie mniejszy ni偶 50 m, a nie 100 m, jak utrzymuj膮 Rosjanie鈥 鈥 podkre艣la艂 Remigiusz Mu艣.

Zapis rozm贸w jaka-40 z wie偶膮 kontroli lot贸w na lotnisku w Smole艅sku wci膮偶 nie jest znany. Prokuratura twierdzi, 偶e do ekspertyzy nagra艅 potrzebne s膮 zapisy rozmowy z wie偶y, a tych Rosjanie wci膮偶 nie dostarczyli. Dot膮d nikt nie bada艂 zezna艅 Remigiusza Musia, kt贸re s膮 jednym z najbardziej istotnych w ca艂ym 艣ledztwie ws. katastrofy smole艅skiej. A s膮 one w ca艂kowitej sprzeczno艣ci z ustaleniami MAK oraz komisji Millera.

鈥 艢wiadectwo chor膮偶ego Musia pokazuje, 偶e zapis czarnych skrzynek zosta艂 z premedytacj膮 sfa艂szowany. By艂 on kluczowym 艣wiadkiem odpowiedzialno艣ci strony rosyjskiej za katastrof臋 鈥 m贸wi nam Antoni Macierewicz (PiS), szef zespo艂u parlamentarnego ds. wyja艣nienia katastrofy smole艅skiej.
http://niezalezna.pl/34311-zeznania-cho ... raport-mak

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281 ... 369  Nast臋pna


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Google [Bot] oraz 3 go艣ci


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Skocz do:  
cron

Wszystkie prawa zastrze钮one - Gra na Gie艂dzie.

Szablon stworzony przez WebGood.

Forum oparte o silnik phpBB.

Tre艣ci zawarte na tej stronie ( tj. www.granagieldzie.pl ) s膮 tylko i wy艂膮cznie wyrazem osobistych pogl膮d贸w autora analiz i komentarzy ( w艂膮cznie z sygna艂ami systemu ) i nie stanowi膮 "rekomendacji" w rozumieniu przepis贸w Rozporz膮dzenia Ministra Finans贸w z dnia 19 pa藕dziernika 2005 r. w sprawie informacji stanowi膮cych rekomendacje dotycz膮ce instrument贸w finansowych, lub ich emitent贸w (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Korzystanie z serwisu/portalu oznacza akceptacje wy钮ej wymienionej informacji.