Napisz do nas: info@granagieldzie.pl


Ostatnia wizyta:
Obecny czas: 24 Wrz 2017, 16:45




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 369  Nast臋pna

Image
Ankieta zako艅czy艂a si臋 29 Kwi 2010, 00:20
Image 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego oszukali nas w kwestii godziny katastrofy ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot nie trafia na pas startowy i leci na wysoko艣ci kilku metr贸w ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot rozsypa艂 si臋 po okolicy jakby kto艣 rzuci艂 gar艣膰 klock贸w lego na dywan ? 0%  0%  [ 0 ]
***odpowiedzi na pytania znajdziesz na forum,Masz pytania lub Potrafisz udzieli膰 odpowiedzi - Napisz 0%  0%  [ 0 ]
Zapraszam na analizy : 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
Uwaga;je艣li chcecie zachowa膰 nagrania to prosz臋 kopiowa膰,gdy偶 filmy z youtube s膮 systematycznie usuwane 0%  0%  [ 0 ]
>Bardzo prosz臋 o przesy艂anie zdj臋膰,film贸w i innych materia艂贸w pomocnych w dalszych analizach 0%  0%  [ 0 ]
Tragedii Smole艅skiej analizasmolensk@gmail.com 0%  0%  [ 0 ]
Nowe analizy; 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
TU 154M: d艂ugo艣膰 48m,masa 98 ton,k膮t nachylenia 艣cie偶ki lotu 4,5stopnia,bagno 0%  0%  [ 0 ]
z pr臋dko艣ci 270 km/h[ wyhamowa艂 po 98 metrach] 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
ImageImage 0%  0%  [ 0 ]
Szczeg贸lnie wa偶ne filmy; >zawiesia ! 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
Je艣li przyjmiemy za prawdziw膮 wersj臋 Prokuratury Generalnej, 偶e samolot spad艂 o 08.41.05, 0%  0%  [ 0 ]
to w贸wczas obecno艣膰 nad pobojowiskiem cho膰by jednego 艣mig艂owca wyposa偶onego 0%  0%  [ 0 ]
w specjalny zestaw do przenoszenia du偶ych gabarytowo 艂adunk贸w 0%  0%  [ 0 ]
jest bezpo艣rednim dowodem na zamach, gdy偶 nie jest fizycznie mo偶liwym 0%  0%  [ 0 ]
pojawienie si臋 tam na przeci膮gu minuty jednego lub dw贸ch 艣mig艂owc贸w, 0%  0%  [ 0 ]
gdyby zawczasu nie oczekiwa艂y w powietrzu na wkroczenie do akcji. /bloger OHV/ 0%  0%  [ 0 ]
Zawiesia-Analiza 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
W przypadku zablokowania forum {ACTA} tutaj b臋d膮 dost臋pne linki do naszych stron 0%  0%  [ 0 ]
>Image Image 0%  0%  [ 0 ]
Razem g艂os贸w : 0
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 14 Wrz 2010, 09:18 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
jeszcze starsze, ale niestety ci膮gle aktualne!

CZWARTEK, 22 KWIETNIA 2010 09:51
艢ledztwo ws. katastrofy: nieudolno艣膰 czy farsa nas膮czona ob艂ud膮?

Dzia艂ania prokurator贸w rosyjskich i polskich od samego pocz膮tku pozostawiaj膮 wiele do 偶yczenia. Poza enigmatycznymi informacjami typu "艣ledczy podj臋li czynno艣ci" albo "wyznaczono komisj臋 ds. zbadania..." a偶 po 'wst臋pna analiza czarnych skrzynek wskazuje ..." i wieloma podobnymi, nic konkretnego tak naprawd臋 jeszcze od nich nie us艂yszeli艣my.

Jeste艣my nieustannie zwodzeni. Celowo karmi si臋 nas nawa艂em ma艂o znacz膮cych i og贸lnikowych informacji, ju偶 ca艂e 11 dni tworz膮c zam臋t wok贸艂 sprawy i graj膮c na czas.
...
Powiemy to kr贸tko:

Wed艂ug nas nie ma 偶adnej, rzetelnej i w艂adnej mi臋dzypa艅stwowej komisji, kt贸ra mia艂a by bezpo艣redni nadz贸r nad miejscem wypadku i dowodami w sprawie.
Wed艂ug nas ww. wsp贸艂praca nie uk艂ada si臋 prawie wcale, albo tylko w wyznaczonych przez Rosjan ramach, a polskie w艂adze poprzez oficjalne przekazy medialne, po prostu ok艂amuj膮 polskie spo艂ecze艅stwo.
... a przecie偶 m贸wimy o 艣ledztwie w sprawie 艣mierci Prezydenta Polski i najwa偶niejszych os贸b w Pa艅stwie !
...
Chcemy tak偶e wyja艣nienia kulis贸w przej臋cia w艂adzy (oficjalnie m贸wi si臋 na to: "czasowego przej臋cia obowi膮zk贸w Prezydenta"), przez Pana Bronis艂awa Komorowskiego, kt贸ry wed艂ug licznych informacji, dokona艂 tego w spos贸b niezgodny z zapisami Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, co bior膮c pod uwag臋 jego natychmiastowe - do艣膰 niejasne dzia艂ania w Kancelarii Prezydenta i IPN, mo偶e budzi膰 podejrzenie, i偶 w Polsce dokonano zamachu stanu.
(link: http://niezalezna.pl/article/show/id/33267 )
...

http://wolnapolska.pl/index.php/ledztwo-ws-ka tastrofy-nieudolno-czy-farsa-nasczona-obud.html

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 14 Wrz 2010, 09:20 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
,,PONIEDZIA艁EK, 19 KWIETNIA 2010 20:25
Meaconing czyli jak oszuka膰 nawigacj臋 pok艂adow膮

Publikujemy list otrzymany od specjalisty opracowuj膮cego systemy tr贸jwymiarowej nawigacji, kt贸ry rzuca nowe 艣wiat艂o na mo偶liwe przyczyny katastrofy lotniczej w Smole艅sku. Oto tre艣膰 tego listu:

"Jestem wyk艂adowc膮 na Politechnice Hambuskiej i pracownikiem odpowiedzialnym za tzw. advanced research and development w Koncernie HarmanBecker Automotive Systems.

...
Por贸wnuj膮c - bardzo prosty technicznie jest Meaconing (Recording and rebroadcast on the Receive Frequency to confuse Positioning): sygna艂 jest tu po prostu przez urz膮dzenie sabotujace nagrywany i z nieznacznym przesuni臋ciem w czasie wys艂any. oszustwo odbywa sie wi臋c za pomoc膮
u偶ycia kopii oryginalnego sygna艂u. Sygna艂 satelitarny zostaje nagrany i z czasowym przesuni臋ciem i nadany z wy偶sz膮 moc膮 na tej samej cz臋stotliwo艣ci. Im mniejsze jest czasowe przesuni臋cie, tym trudniej jest, nawet inteligentnemu odbiornikowi (Receiver-Autonomous-Integrity-Monitoring- Empfnger) to oszustwo rozpozna膰.
Efektem jest fa艂szywe rozpoznanie pozycji.
...
Skuteczny meaconing mo偶e spowodowa膰 sprowadzenie samolotu w "gor膮c膮" (przygotowan膮 zasadzk臋) stref臋 l膮dowania albo w przestrze艅 powietrzn膮 wroga, okr臋ty mog膮 by膰 skierowane w innych kierunkach ni偶 zamierzone, bombowce na inne fa艂szywe cele, a stacje naziemne otrzymywa膰 niew艂a艣ciwe wskazania kierunku czy wsp贸艂rz臋dnych geograficznych.

SYSTEM TAWS ma dok艂adno艣膰 wysoko艣ci rz臋du 1 metra. Nie mo偶na si臋 z nim rozbi膰.
Informacje techniczne opisuje np. strona:
http://www.moving-terrain.de/produkte/module/ mt-taws.html

Z powa偶aniem,
Marek
Strassenburg Kleciak"

http://wolnapolska.pl/index.php/meaconing-czy li-jak-oszuka-nawigacj-pokadow.html

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 14 Wrz 2010, 09:21 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
Poniedzia艂ek, 13 wrze艣nia 2010
By艂y doradca Putina wylicza niedoci膮gni臋cia 艣ledztwa smole艅skiego
Najwi臋kszym b艂臋dem by艂o oddanie 艣ledztwa MAK


Polski rz膮d pope艂ni艂 olbrzymi b艂膮d, przyzwalaj膮c na to, aby Rosjanie prowadzili 艣ledztwo w sprawie katastrofy pod Smole艅skiem - podkre艣la by艂y doradca prezydenta W艂adimira Putina Andriej I艂艂arionow. Ten czo艂owy rosyjski ekonomista, a obecnie pracownik naukowy w Cato Institute w Waszyngtonie, kt贸ry kilka lat sp臋dzi艂 na Kremlu, zna mentalno艣膰 rosyjskich w艂adz. Podkre艣la, 偶e w ca艂ej tej sprawie mamy do czynienia z ogromem nieprawid艂owo艣ci, niesp贸jno艣ci i celowym ok艂amywaniem opinii publicznej, ma to na celu przeforsowanie tezy, jakoby win臋 za katastrof臋 ponosili wy艂膮cznie polscy piloci.

- Od 10 kwietnia podawano spo艂ecze艅stwu wiele informacji, kt贸re by艂y pomy艂kami, je艣li nie k艂amstwami - podkre艣la Andriej I艂艂arionow, by艂y doradca W艂adimira Putina i jeden z czo艂owych ekonomist贸w rosyjskich, kt贸ry znalaz艂 si臋 tak偶e w艣r贸d sygnatariuszy listu rosyjskich dysydent贸w ostrzegaj膮cych przed przekazaniem 艣ledztwa stronie rosyjskiej. Jego zdaniem, obecnie celem Rosji jest forsowanie tezy, jakoby win臋 za katastrof臋 ponosili wy艂膮cznie polscy piloci. I艂艂arionow, kt贸ry w 2005 roku zrezygnowa艂 ze stanowiska doradcy prezydenta Putina w zwi膮zku z - jak to okre艣li艂 - narastaniem tendencji autorytarnych w pa艅stwie rosyjskim, podkre艣li艂 w wywiadzie udzielonym TVP1 w programie "Bronis艂aw Wildstein przedstawia", 偶e w ca艂ej katastrofie i prowadzonym 艣ledztwie jest mn贸stwo nieprawid艂owo艣ci i k艂amstw. W艣r贸d nich wymieni艂 m.in. forsowane nieprawdziwe informacje, jakoby Tu-154M podchodzi艂 do l膮dowania cztery razy. - To k艂amstwo by艂o jasne od pocz膮tku, poniewa偶 ludzie, kt贸rzy byli na lotnisku w Smole艅sku, powiedzieli, 偶e 偶adnych czterech podej艣膰 do l膮dowania nie by艂o - m贸wi I艂艂arionow. Jego zdaniem, powa偶nie powinno nas zastanowi膰 to, 偶e tak wielkim problemem - i do dzi艣 ostatecznie niewyja艣nionym - jest ustalenie czasu katastrofy polskiego samolotu rz膮dowego. - Skoro samolot rozbi艂 si臋 300 metr贸w od ko艅ca pasa startowego, a wiele os贸b by艂o na lotnisku, to ustalenie czasu katastrofy nie stanowi艂o problemu. Mimo to przez kilka tygodni podawano nieprawdziw膮 informacj臋, gdy m贸wiono, 偶e to by艂o o 10.56 rosyjskiego czasu - zaznaczy艂 rosyjski dysydent, podkre艣laj膮c, 偶e prawdziw膮 godzin臋 poda艂y nie instytucje pa艅stwowe, ale zupe艂nie niezale偶ni obywatele.
Zaniepokojenie I艂艂arionowa budzi tak偶e fakt, i偶 do tej pory nie podawano oficjalnie, kto 10 kwietnia znajdowa艂 si臋 na wie偶y kontroli lot贸w lotniska w Smole艅sku. Jego zdaniem, niedopuszczalne by艂o r贸wnie偶 to, 偶e wie偶a w Smole艅sku podawa艂a polskiej za艂odze nieprawdziwe dane
dotycz膮ce pogody. - Jeden z kontroler贸w po opublikowaniu tych informacji przez polsk膮 stron臋 powiedzia艂 otwarcie, 偶e ich zadanie polega艂o na tym, aby nie dopu艣ci膰 do l膮dowania polskiego samolotu na lotnisku w Smole艅sku. To dziwne, m贸wi膮c delikatnie - podkre艣la. - Ze stenogramu wynika te偶, 偶e kiedy samolot zmniejsza艂 wysoko艣膰, wie偶a w Smole艅sku d艂ugo milcza艂a. Milcza艂a, kiedy samolot podchodzi艂 do l膮dowania i traci艂 wysoko艣膰 du偶o szybciej - przynajmniej wed艂ug tych danych - ni偶 powinien - dodaje. - Je艣li tak by艂o, to takie zni偶anie si臋 nie mog艂o pozosta膰 niezauwa偶one przez pilot贸w i kontroler贸w. A jednak nie by艂o na to 偶adnej reakcji. Samolot traci艂 wysoko艣膰 z niewiarygodn膮 szybko艣ci膮. A zgodnie z tym stenogramem, kt贸ry czytali艣my, kontroler powtarza tylko: "Wszystko w porz膮dku, znajdujecie si臋 na pasie!" - zauwa偶a I艂艂arionow.
Zdaniem by艂ego doradcy Putina, wymienione przyk艂ady to zaledwie cz臋艣膰 niedoci膮gni臋膰 i przek艂ama艅, jakich dopu艣ci艂a si臋 i nadal dopuszcza si臋 w tej kwestii strona rosyjska. - By艂y te偶 inne fakty, na kt贸re zwr贸cili uwag臋 zwykli polscy i rosyjscy obywatele, a kt贸re ka偶膮 mie膰 w膮tpliwo艣ci co do autentyczno艣ci dokumentu opublikowanego pod nazw膮 "stenogram" i kt贸ry by艂 przekazany przez rosyjskie w艂adze jako dokument oficjalny w艂adzom polskim. S膮 powa偶ne powody, 偶eby s膮dzi膰, 偶e informacje tam podane nie odpowiadaj膮 rzeczywisto艣ci - zauwa偶a. Wspomina w tym kontek艣cie film z miejsca katastrofy i kolejnych pojawiaj膮cych si臋 w polskich mediach rzekomych jego autor贸w, kt贸rzy jednym g艂osem podkre艣laj膮, 偶e nie ma na nim nic niepokoj膮cego. Najwi臋kszym jednak b艂臋dem by艂o - w opinii I艂艂arionowa - oddanie 艣ledztwa MAK. - Przypomn臋, 偶e na pocz膮tku, zgodnie z tym, jak dogada艂y si臋 polska i rosyjska strona, 艣ledztwo mia艂o by膰 wsp贸lne, rosyjsko-polskie. Ale okaza艂o si臋, 偶e jest wy艂膮cznie rosyjskie, praktycznie bez polskiego uczestnictwa i tylko od czasu do czasu - pod wp艂ywem tych albo innych wyst膮pie艅 - rosyjska strona przekazuje t臋 czy inn膮 informacj臋 polskiej stronie - zauwa偶a. Dodaje r贸wnie偶, 偶e nawet je艣li rosyjska strona nie dopuszcza艂a polskich 艣ledczych, to wina polskiej strony polega na tym, i偶 ta "nie nalega艂a, nie m贸wi艂a o tym publicznie i nie wynios艂a tej sprawy na najwy偶szy mo偶liwy poziom". - Ta sprawa nie ma osobistego charakteru i nie odnosi si臋 do osobistych relacji polskiego prezydenta czy pe艂ni膮cego obowi膮zki prezydenta. To pytanie dotycz膮ce polskiego spo艂ecze艅stwa, polskiego pa艅stwa. W tym wypadku polskie w艂adze powinny przedsi臋wzi膮膰 wszystkie mo偶liwe i niemo偶liwe 艣rodki
, 偶eby nie pozwoli膰 rosyjskiej stronie prowadzi膰 艣ledztwa samodzielnie. Jeszcze raz powt贸rz臋 - nawet w przypadku, gdyby w stosunku do rosyjskiej strony nie by艂o 偶adnego zastrze偶enia. Nawet gdyby strona rosyjska nie myli艂a si臋, gdyby nie by艂o 偶adnego przek艂amania z jej strony, to jest sprawa odpowiedzialno艣ci w艂adz polskich przed w艂asnym narodem - konkluduje I艂艂arionow.
Marta Ziarnik

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=2010 0913&typ=po&id=po15.txt

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 14 Wrz 2010, 09:22 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
Poniedzia艂ek, 13 wrze艣nia
Prokurator generalny dopiero pi臋膰 miesi臋cy po katastrofie w Smole艅sku postuluje rewizj臋 konwencji chicagowskiej
Sp贸藕niona inicjatywa Seremeta


Stoj膮cy na czele Prokuratury Generalnej Andrzej Seremet zaproponowa艂 uzupe艂nienie przepis贸w konwencji chicagowskiej, by w nieokre艣lonej przysz艂o艣ci mo偶liwe by艂o powo艂anie mi臋dzynarodowej komisji badaj膮cej przyczyny katastrof. Dodatkowe przepisy mia艂yby dotyczy膰 wsp贸艂pracy samych komisji, a nie prokuratur. Mecenas Rafa艂 Rogalski podkre艣la jednocze艣nie, 偶e mimo braku takich przepis贸w polska strona i tak od pocz膮tku powinna d膮偶y膰 do 艣ci艣lejszej wsp贸艂pracy mi臋dzy organami polskimi i rosyjskimi w sprawie katastrofy rz膮dowego Tu-154.

- Mam na my艣li podstaw臋 prawn膮 nie 艣ledztwa, lecz bada艅 komisji, tj. MAK [Mi臋dzypa艅stwowy Komitet Lotniczy - red.] i KBWLP [Komisja Badania Wypadk贸w Lotnictwa Pa艅stwowego] w Polsce, czyli s艂ynny ju偶 za艂膮cznik 13. konwencji chicagowskiej. Konstrukcja tej konwencji wskazuje na zasad臋, 偶e katastrof臋 badaj膮 dwa pa艅stwa bezpo艣rednio zainteresowane spraw膮: pa艅stwo miejsca zdarzenia i pa艅stwo operatora, czyli w艂a艣ciciela samolotu. Co do zasady, inne strony - sygnatariusze konwencji nie uczestnicz膮 w badaniu - powiedzia艂 Seremet w rozmowie z PAP. - My艣l臋, 偶e wobec w膮tpliwo艣ci podnoszonych w tej konkretnej sprawie - a nie da si臋 wykluczy膰, 偶e i w przysz艂o艣ci takie wyst膮pi膮 - trzeba wzi膮膰 pod uwag臋 mo偶liwe rozbie偶no艣ci stanowisk i interes贸w, oczywiste w spo艂eczno艣ci mi臋dzynarodowej. Mo偶e godne rozwa偶enia by艂oby, 偶eby uzupe艂ni膰 konwencj臋 chicagowsk膮 przez powo艂anie sta艂ego zespo艂u badawczego, do kt贸rego wchodziliby przedstawiciele wszystkich pa艅stw sygnatariuszy? - zastanawia艂 si臋 prokurator generalny.
Prawnicy uwa偶aj膮, 偶e zamiar jest dobry. - Pomys艂 jest godny poparcia. Gdyby takie regulacje obowi膮zywa艂y ju偶 w momencie katastrofy smole艅skiej, konsekwencj膮 by艂oby to, 偶e istnia艂aby wsp贸lna mi臋dzynarodowa komisja i nie dosz艂oby do sytuacji, 偶e ustalenia MAK s膮 ca艂kowicie niezale偶ne - twierdzi mec. Rafa艂 Rogalski, pe艂nomocnik rodzin ofiar. Mecenas podkre艣la jednocze艣nie, 偶e mimo braku takich przepis贸w polska strona i tak od pocz膮tku powinna by艂a d膮偶y膰 do 艣ci艣lejszej wsp贸艂pracy mi臋dzy organami polskimi i rosyjskimi. Na temat pomys艂u przychylnie wypowiada si臋 tak偶e prof. Piotr Kruszy艅ski, karnista z UW. - Uszczeg贸艂owienie zasad wsp贸艂pracy pozwoli艂oby precyzyjniej okre艣li膰 kompetencje organ贸w i stron. Uwa偶am, 偶e dobrze, je偶eli si臋 doprecyzuje zasady wsp贸艂dzia艂ania stron i pa艅stw, kt贸rych katastrofa mog艂aby dotyczy膰 - m贸wi. Jest jednak sceptyczny co do skutk贸w obowi膮zywania tych dodatkowych przepis贸w. - Nie bardzo jednak wierz臋 w tak膮 sprawcz膮 moc przepis贸w. Zawsze b臋d膮 jakie艣 k艂opoty. Je艣li mia艂by by膰 dodatkowy protok贸艂 czy przepis do konwencji chicagowskiej usprawniaj膮cy dzia艂anie organ贸w pa艅stw w przypadku katastrofy, to dobrze, natomiast nie wierz臋, 偶e to by艂oby antidotum na wszystkie k艂opoty - m贸wi profesor.
Mecenas Rogalski przypomina ponadto, 偶e dotychczasowa wsp贸艂praca wci膮偶 jest niezadowalaj膮ca. - Uwa偶am, 偶e obecna sytuacja dotycz膮c膮 wsp贸艂pracy wci膮偶 wygl膮da 藕le. Mamy wprawdzie przekazywanie materia艂贸w, natomiast nie s膮 to materia艂y decyduj膮ce o ustaleniu przyczyn katastrofy. Przekazywanie dokument贸w jest zbyt wolne i brakuje tych decyduj膮cych materia艂贸w do zweryfikowania wersji 艣ledczych skonstruowanych przez polskich prokurator贸w i ustalenia przyczyn katastrofy - twierdzi mecenas.
Pawe艂 Tunia

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=2010 0913&typ=po&id=po21.txt

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 14 Wrz 2010, 09:23 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
Poniedzia艂ek, 13 wrze艣nia
Rosja chce kontrolowa膰 Europ臋

Z Witoldem Waszczykowskim, by艂ym wiceministrem spraw zagranicznych i by艂ym zast臋pc膮 szefa Biura Bezpiecze艅stwa Narodowego, rozmawia Mariusz Bober

Szef rosyjskiej Rady Polityki Zagranicznej przy MSZ Rosji zaproponowa艂 utworzenie Zwi膮zku Europy i Rosji. To wy艂膮cznie jego pogl膮dy czy sondowanie na zam贸wienie Kremla reakcji pa艅stw europejskich?
- Siergiej Karaganow reprezentuje trzon grupy rosyjskich strateg贸w snuj膮cych plany twardej, wielkoruskiej polityki zagranicznej. Dlatego niekt贸rzy lekcewa偶膮 go, uwa偶aj膮c, 偶e nie reprezentuje g艂贸wnego nurtu rosyjskiej polityki, 偶e jest to przedstawiciel skrajnego skrzyd艂a. Ale ja nie lekcewa偶y艂bym Karaganowa.
Mo偶na uzna膰, 偶e zaprezentowa艂 plan rosyjskich w艂adz?
- My艣l臋, 偶e Karaganow przedstawi艂 jedn膮 z "mutacji" polityki rosyjskiej, kt贸ra jest prowadzona od lat, a kt贸ra ma korzenie gdzie艣 w XIX wieku. Rosja odnios艂a na tym polu wiele sukces贸w, przyczyniaj膮c si臋 do tworzenia czego艣 w rodzaju "koncertu mocarstw", kt贸ry w XIX w. rz膮dzi艂 Europ膮. Do koncepcji tej Rosja nawi膮za艂a po upadku Zwi膮zku Sowieckiego. Mocno przeciwstawia艂a si臋 rozszerzeniu Unii Europejskiej oraz NATO na wsch贸d. Ponadto pr贸bowa艂a przekszta艂ci膰 Organizacj臋 Bezpiecze艅stwa i Wsp贸艂pracy w Europie w taki spos贸b, aby utworzy膰 w jej ramach now膮 instytucj臋 - odpowiednik Rady Bezpiecze艅stwa w Organizacji Narod贸w Zjednoczonych. Instytucj膮 t膮 mia艂aby by膰 Rada Steruj膮ca, kt贸ra sk艂ada艂aby si臋 z co najmniej kilku wiod膮cych pa艅stw podejmuj膮cych najwa偶niejsze decyzje na Starym Kontynencie.
...
W tej szarej strefie znalaz艂aby si臋 tak偶e Polska?
- Tak. Taka polityka zmierza艂aby do finlandyzacji ca艂ego tego obszaru.
...

My艣li Pan, 偶e te pomys艂y by艂y omawiane podczas ostatniej wizyty ministra 艁awrowa w Warszawie?
- W czasie pobytu w Polsce 艁awrow nie m贸wi艂 ju偶 o tych koncepcjach. Kusi艂 za to koncesjami gospodarczymi, m贸wi膮c, 偶e Rosji zale偶y na modernizacji, na wymianie technologii z Europ膮 Zachodni膮, na inwestycjach, w zamian za dost臋p
do eksploatacji surowc贸w, w tym energetycznych, itd. Z tego, co wiem, to by艂a g艂贸wna propozycja przedstawiona na spotkaniu z polskimi ambasadorami. Nie wydaje mi si臋, by wprost rozmawia艂 z w艂adzami Polski o propozycji Zwi膮zku Europy i Rosji, bo oznacza艂oby to, 偶e proponuje Warszawie uzale偶nienie od Rosji...
...
Ale na razie nie wida膰 偶adnych powa偶nych transakcji...
- Dokonuje si臋 to metod膮 ma艂ych kroczk贸w. Rosja m贸wi: "Prosz臋 bardzo, mo偶emy si臋 dogada膰, mo偶emy przyzna膰, 偶e zbrodnia katy艅ska mia艂a miejsce w naszym kraju, ale to by艂a jedna ze zbrodni stalinowskich, w wyniku kt贸rych wszyscy cierpieli, nasz nar贸d r贸wnie偶. Id藕my do przodu, wybierzmy przysz艂o艣膰. Mo偶emy robi膰 wsp贸lnie interesy". Te w膮tki przewijaj膮 si臋 tak偶e w tek艣cie Karaganowa. Rosyjski analityk sprytnie wykorzysta艂 to, 偶e w krajach Unii Europejskiej wida膰 tendencje do renacjonalizacji polityki zagranicznej UE ze wzgl臋du na kryzys gospodarczy.
...
Karaganow opisuje te偶 konkretne propozycje kszta艂tu Zwi膮zku Europy i Rosji, jak cho膰by traktat energetyczny ustalaj膮cy zasady dost臋pu do z艂贸偶 oraz dr贸g przesy艂owych...
- To klasyczne instrumentarium, kt贸re najpierw stosowa艂 Zwi膮zek Sowiecki, a ostatnio obecna Rosja, wykorzystuj膮c koncesje gospodarcze jako 艣rodek nacisku politycznego. Dopuszczenie zachodnich firm do rosyjskich z艂贸偶 by艂oby cen膮 za przyznanie Moskwie wp艂ywu na procesy decyzyjne w UE. Przypomn臋, 偶e pakt Ribbentrop - Mo艂otow (jego cele by艂y inne, ale mechanizm podobny) zosta艂 r贸wnie偶 poprzedzony uzgodnieniami gospodarczymi.
Jak obecne w艂adze powinny odpowiedzie膰 na zarysowany przez Karaganowa plan?
- Zgadzam si臋 z tym, 偶e Rosj臋 trzeba w艂膮czy膰 do wsp贸艂pracy z Europ膮, ale Rosj臋 demokratyczn膮, nie imperialn膮, chc膮c膮 dzieli膰 Europ臋. Gdyby ten kraj poszed艂 drog膮, kt贸r膮 przemierzyli艣my, by艂by to dla nas niezwykle cenny sojusznik. Z Rosj膮 nale偶y rozmawia膰 i u艣wiadamia膰 jej, 偶e wiele problem贸w, z kt贸rymi si臋 zmaga, zosta艂o wygenerowanych w艂a艣nie przez to, 偶e nie chce si臋 ona przekszta艂ci膰 w demokratyczne pa艅stwo prawa. Jej g艂贸wnym problemem jest imperialna polityka przejawiaj膮ca si臋 w traktowaniu Gruzji i Ukrainy. Nie wida膰 te偶 偶adnych racjonalnych powod贸w dla procesu zbrojenia si臋 tego kraju, tak偶e w bro艅 ofensywn膮, na co Moskwa przeznacza coraz wi臋ksze fundusze. Niestety, Rosja patrzy na 艣wiat jak na stref臋 wp艂yw贸w, kt贸r膮 trzeba zdoby膰, np. przy pomocy szanta偶u. Musimy m贸wi膰 o tym r贸wnie偶 Europie Zachodniej i ostrzega膰, by nie da艂a si臋 nabra膰 na rosyjsk膮 gr臋. Politykierzy ulegaj膮 r贸偶nym mira偶om dla kr贸tkoterminowych korzy艣ci. M臋偶owie stanu my艣l膮 d艂ugofalowo i nie 艂akomi膮 si臋 na 艂atwy zysk, kt贸ry w perspektywie przynosi kl臋sk臋.
Dzi臋kuj臋 za rozmow臋.

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=2010 0913&typ=my&id=my12.txt

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 14 Wrz 2010, 11:31 
Offline

Do艂膮czenie: 13 Wrz 2010, 20:28
Posty: 18
Widz臋 偶e kto艣 (czytaj poprzednik) uparcie forsuje win臋 kontroler贸w. Cz艂owieku !!! samolot rozlecia艂 si臋 na milion kawa艂k贸w, wi臋c jaki sens jest rozmawia膰 na temat winy lub niewiny kontroler贸w na wie偶y. Do艂膮czam kolejne zdjecia kt贸re 艣wiadcz膮 偶e w skrzydle nast膮pi艂 wybuch !!!

Za艂膮cznik:
miejsce_katastrofy_22.jpg
miejsce_katastrofy_22.jpg [ 78.75 KiB | Obejrzany 4951 razy ]


Na tym zdjeciu wida膰 wyra藕nie 偶e wybuch spowodowa艂 wygi臋cie od wewn膮trz konstrukcji skrzyd艂a. Wygi臋cie jest tak wyra藕ne 偶e chyba nie ma nikt w膮tpliwo艣ci 偶e mog艂a to spowodowa膰 si艂a wybuchu od wewn膮trz.

Zobaczcie co zosta艂o z kokpitu !!!!!!!!!!!!!!!

Za艂膮cznik:
Kokpit.jpg
Kokpit.jpg [ 85.79 KiB | Obejrzany 4951 razy ]


To zdj臋cie pokazuje wyra藕nie jakim rozkawa艂kowaniem poddany zosta艂 samolot przed upadkiem.
Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji. CDN :)


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 14 Wrz 2010, 12:41 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
brysko napisa艂(a):
Widz臋 偶e kto艣 (czytaj poprzednik) uparcie forsuje win臋 kontroler贸w. Cz艂owieku !!! samolot rozlecia艂 si臋 na milion kawa艂k贸w, wi臋c jaki sens jest rozmawia膰 na temat winy lub niewiny kontroler贸w na wie偶y. Do艂膮czam kolejne zdjecia kt贸re 艣wiadcz膮 偶e w skrzydle nast膮pi艂 wybuch !!!

)


Ta uk艂adanka sk艂ada si臋 z wielu element贸w takk

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 14 Wrz 2010, 15:31 
Offline

Do艂膮czenie: 14 Wrz 2010, 13:39
Posty: 1
Witam!

1.Czy mo偶emy z ca艂膮 pewno艣ci膮 stwierdzi膰, 偶e komisu ju偶 NIE MA w tym miejscu?Nie jestem pewien czy przestawione zdj臋cia pokazuj膮 okolice gdzie znajdowa艂 si臋 komis.

2.Czy wiadomo kiedy powsta艂 owy komis?Na zdj臋ciu z pa藕dziernika 2007 (Google Earth) widzimy takie co艣:
http://a.imagehost.org/view/0789/Bez_tytu_u_9


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 14 Wrz 2010, 23:02 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
lukash napisa艂(a):
Witam!

1.Czy mo偶emy z ca艂膮 pewno艣ci膮 stwierdzi膰, 偶e komisu ju偶 NIE MA w tym miejscu?Nie jestem pewien czy przestawione zdj臋cia pokazuj膮 okolice gdzie znajdowa艂 si臋 komis.

2.Czy wiadomo kiedy powsta艂 owy komis?Na zdj臋ciu z pa藕dziernika 2007 (Google Earth) widzimy takie co艣:
http://a.imagehost.org/view/0789/Bez_tytu_u_9


Oj kolego ... musisz pierwsze odrobi膰 zadanie domowe [posied藕 w zdj臋ciach i na forach przez co najmniej 3 miesi膮ce 24H ] to pogadamy rotfl
ad1/ komis zosta艂 wykopany,tu poczytaj wi臋cej


viewtopic.php?f=34&t=297&start=220
Image

ad2/
Na Twoim zdj臋ciu niestety nie zobaczymy komisu po pierwsze prawdopodobnie jeszcze nie istnia艂 a po drugie znajduje si臋 u samego do艂u Twojego zdj臋cia w okolicach napisu
"wysoko艣膰 punktu widzenia" tylko jeszcze ni偶ej [niestety wyci膮艂e艣]
Powodzenia i nadrabiaj zaleg艂o艣ci hejka.

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 14 Wrz 2010, 23:49 
Offline
Skopiec 724
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 04 Kwi 2009, 20:33
Posty: 1630
Miejscowo艣膰: MA艁OPOLSKA
AnalizaImage
艢wiadectwa pierwszych minut/godzin

Wiktor Bater wiedzia艂 o katastrofie pod Smole艅skiem przed katastrof膮
Cytuj:
je艣li oszukali was w kwestii godziny katastrofy, to najpewniej oszukuj膮 was r贸wnie偶 w innych锘 kwestiach zwi膮zanych z katastrof膮

_________________
Image
Pierwszego odkrycia badacz mo偶e dokona膰 sam, lecz im bardziej 艣wiat staje si臋 skomplikowany,
tym trudniej doprowadzi膰 mu badania do ko艅ca bez uciekania si臋 do wsp贸艂pracy z innymi.

ImageImage>>Je艣li podoba Ci si臋 nasze forum i uwa偶asz 偶e warto go promowa膰, pole膰 nas znajomym usmiech


G贸ra
 Profil  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 369  Nast臋pna


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 6 go艣ci


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Skocz do:  
cron

Wszystkie prawa zastrze钮one - Gra na Gie艂dzie.

Szablon stworzony przez WebGood.

Forum oparte o silnik phpBB.

Tre艣ci zawarte na tej stronie ( tj. www.granagieldzie.pl ) s膮 tylko i wy艂膮cznie wyrazem osobistych pogl膮d贸w autora analiz i komentarzy ( w艂膮cznie z sygna艂ami systemu ) i nie stanowi膮 "rekomendacji" w rozumieniu przepis贸w Rozporz膮dzenia Ministra Finans贸w z dnia 19 pa藕dziernika 2005 r. w sprawie informacji stanowi膮cych rekomendacje dotycz膮ce instrument贸w finansowych, lub ich emitent贸w (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Korzystanie z serwisu/portalu oznacza akceptacje wy钮ej wymienionej informacji.