Napisz do nas: info@granagieldzie.pl


Ostatnia wizyta:
Obecny czas: 18 Sty 2018, 01:06




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 369  Nast臋pna

Image
Ankieta zako艅czy艂a si臋 29 Kwi 2010, 00:20
Image 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego oszukali nas w kwestii godziny katastrofy ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot nie trafia na pas startowy i leci na wysoko艣ci kilku metr贸w ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot rozsypa艂 si臋 po okolicy jakby kto艣 rzuci艂 gar艣膰 klock贸w lego na dywan ? 0%  0%  [ 0 ]
***odpowiedzi na pytania znajdziesz na forum,Masz pytania lub Potrafisz udzieli膰 odpowiedzi - Napisz 0%  0%  [ 0 ]
Zapraszam na analizy : 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
Uwaga;je艣li chcecie zachowa膰 nagrania to prosz臋 kopiowa膰,gdy偶 filmy z youtube s膮 systematycznie usuwane 0%  0%  [ 0 ]
>Bardzo prosz臋 o przesy艂anie zdj臋膰,film贸w i innych materia艂贸w pomocnych w dalszych analizach 0%  0%  [ 0 ]
Tragedii Smole艅skiej analizasmolensk@gmail.com 0%  0%  [ 0 ]
Nowe analizy; 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
TU 154M: d艂ugo艣膰 48m,masa 98 ton,k膮t nachylenia 艣cie偶ki lotu 4,5stopnia,bagno 0%  0%  [ 0 ]
z pr臋dko艣ci 270 km/h[ wyhamowa艂 po 98 metrach] 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
ImageImage 0%  0%  [ 0 ]
Szczeg贸lnie wa偶ne filmy; >zawiesia ! 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
Je艣li przyjmiemy za prawdziw膮 wersj臋 Prokuratury Generalnej, 偶e samolot spad艂 o 08.41.05, 0%  0%  [ 0 ]
to w贸wczas obecno艣膰 nad pobojowiskiem cho膰by jednego 艣mig艂owca wyposa偶onego 0%  0%  [ 0 ]
w specjalny zestaw do przenoszenia du偶ych gabarytowo 艂adunk贸w 0%  0%  [ 0 ]
jest bezpo艣rednim dowodem na zamach, gdy偶 nie jest fizycznie mo偶liwym 0%  0%  [ 0 ]
pojawienie si臋 tam na przeci膮gu minuty jednego lub dw贸ch 艣mig艂owc贸w, 0%  0%  [ 0 ]
gdyby zawczasu nie oczekiwa艂y w powietrzu na wkroczenie do akcji. /bloger OHV/ 0%  0%  [ 0 ]
Zawiesia-Analiza 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
W przypadku zablokowania forum {ACTA} tutaj b臋d膮 dost臋pne linki do naszych stron 0%  0%  [ 0 ]
>Image Image 0%  0%  [ 0 ]
Razem g艂os贸w : 0
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 19 Gru 2010, 20:44 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
Brama do paliwowej ekspansji Rosjan
17/12/2010 Jacolo
Kupno Lotosu u艂atwi艂oby Rosjanom si臋gni臋cie po PKN Orlen, co oznacza艂oby przej臋cie rafinerii w Polsce, na Litwie i w Czechach. A rachunek za t臋 operacj臋 zap艂aciliby polscy obywatele
Brama do paliwowej ekspansji Rosjan

Przemys艂aw Wipler
Co ewentualna sprzeda偶 Grupy Lotos rosyjskim koncernom oznacza dla polskich obywateli? Pytanie to nabiera szczeg贸lnego znaczenia w tygodniu, w kt贸rym cena benzyny na stacjach przekroczy艂a 鈥瀖agiczn膮 barier臋 5 z艂otych za litr.


Wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazuj膮, 偶e ko艅czy si臋 okres posuchy dla rosyjskich koncern贸w chc膮cych inwestowa膰 w najwi臋ksze firmy w Polsce. Pomimo jasno wyra偶onych przez stron臋 rosyjsk膮 intencji o strategicznym charakterze sektora paliwowego, rz膮d polski przesta艂 mie膰 obiekcje w stosunku do rosyjskich inwestor贸w w polskich strategicznych przedsi臋biorstwach energetycznych. Otwarto艣膰 na rosyjskich inwestor贸w deklarowali m.in. prezydent Bronis艂aw Komorowski i odpowiedzialny za bezpiecze艅stwo energetyczne minister gospodarki Waldemar Pawlak. W tym kontek艣cie nale偶y analizowa膰 wystosowane przez ministra skarbu Aleksandra Grada zaproszenie potencjalnych inwestor贸w do negocjacji w sprawie nabycia akcji najwi臋kszej sp贸艂ki Pomorza Gda艅skiego Grupy Lotos, na kt贸re maj膮 oni odpowiedzie膰 do 18 lutego 2011 roku. Kwestie te by艂y dyskutowane r贸wnie偶 w czasie wizyty prezydenta Dmitrija Miedwiediewa w Polsce, podczas kt贸rej Rosjanie zabiegali o potwierdzenie, 偶e strona polska nie 偶ywi uprzedze艅 do obecno艣ci rosyjskich inwestor贸w w bran偶y energetycznej, sprzedawanej przez urz臋dnik贸w Donalda Tuska.(...)

http://prawdaxlxpl.wordpress.com/category/pol ska/

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 19 Gru 2010, 20:47 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
Gen.Anodina sia艂a MAK! Tusk wiedzia艂, gajowy wiedzia艂, Miller wiedzia艂, ale nie POwiedzia艂! A to by艂o tak....

antysalon, 17 grudnia, 2010 - 21:10
gajowy katastrofa smole艅ska Kraj
PO polityka rz膮d Tusk Putin 艂偶emedia

Na tym MAK'u panie premierze makowca normalni, uczciwi Polacy nie chcieli od pocz膮tku! A premier brn膮艂 w to putinowskie bagno, nawet g艂臋biej ni偶 min. Kopaczowa osobi艣cie przesiewa艂a podmok艂Y teren po "katastrofie"!
Co za inteligencja!
Jak zbystrza艂!
Dzisiaj m贸wi, 偶e nie chce tego MAK'U!
Co?
W z臋by mu wchodzi!?
Osiem miesi臋cy POtrzebowa艂 D. Tusk, aby POnia膰 co jest grane!
Ka偶da polska gospodyni, pani domu w mig jest w stanie rozezna膰 si臋 co do maku, jego jako艣ci; czy nie za gorzki, czy bez piasku, czy ma smak, czy nadaje si臋 czy te偶 nie, ile razy trzeba go zmieli膰!
A premier Tusk jak taki t臋py garkot艂uk, jak leniwa kuchenna fleja przez osiem miesi臋cy nie m贸g艂 si臋 PO艂apa膰 co mu Putin w Smole艅sku podrzuci艂!
Mielili go, mieszali, mi臋dlili, doprawiali od 10 kwietnia.
I dzi艣, gdy ju偶 trzeba ciasto niemal do pieca wk艂ada膰 Tusk m贸wi, 偶e z tym MAK'iem co艣 jest nie tak!
Zadziwiaj膮ce!?
Co艣 nie tak!
Ba! m贸wi nawet, 偶e Rosjanie to si艂y nieczyste, mog膮 by膰 zainteresowani, aby co艣 kr臋ci膰!
Nie do wiary!
A Vladimir Putin!
Taki partner!, kumpel niemal przyjaciel Polski!
Tak 艣ciska艂 i przytula艂!
G艂aska艂 po przerzedzonej czuprynie i co艣 takiego!
Minister Gra艣 POrzuci艂 nawet ukochany j臋zyk Goethego, aby osobi艣cie w niemal ojczystym j臋zyku Jaruzela i Cioska POdzi臋kowa膰 dzielnym omonowcom za ca艂okszta艂t!
A tu sam szef ma w膮tpliwo艣ci!
I co teraz na to Monika, Tomu艣 jeden i drugi oraz Jacu艣!?
Zg艂upiej膮 ju偶 kompletnie nie tylko ci w 艂偶ewalterowni i 艂偶emichnikowni!
Tydzie艅 przed Wigili膮 i takie jaja, takiego czadu daje Tusk!
Taki Michnik z prof, Wnuk-Lipi艅skim polec膮 do przewielebnego 呕ycimskiego z koszyczkiem do po艣wi臋cenia zamiast z op艂atkiem.
A Monisia z Justynk膮 wyjd膮 na pole bez rajstop przy 20 stop. mrozie!
A Wajda!?
Co ma odda膰 Putinowi ordery i zwr贸ci膰 przelewy!?

Kompletna POronoja!
A sam gajowy!?
PO jakiego te wszystkie perory i przykl臋ki przed Dymitrijem?
PO co te wykpiwania wd贸w i sierot!
W tej sytuacji mo偶e, w stanie wysokiego POmieszania imPOnderabili贸w skrzyknie Januszka z ryjem 艣wi艅skim i zaczn膮 wali膰, grzmoci膰 ze sztucer贸w do 艂ab臋dzi na bagienku mokotowskim!
Oby tylko w okna swego kolesia Jaruzela nie trafili!
A gajowa?
To co ma organizowa膰 op艂atek czy jajeczko?!
Zapala膰 艣wieczki na choince czy siedmioramiennym 艣wieczniku!
POr膮banie zupe艂ne!
A tvp! zg艂upieje do ko艅ca.
Redaktorka Sulik w info zacznie krzycze膰 przez POmy艂k臋 na Kidaw臋 i B艂o艅sk膮! my艣l膮c , 偶e tym razem to tak trzeba!
I to wszystko przez MAK!, bez kt贸rego trudno sobie wyobrazi膰 przygotowania do 艣wi膮t!
I w tym bardaku, POmieszaniu poj臋膰 i w膮tpliwo艣ciach premiera wida膰 jak na d艂oni ile i co s膮 warci ci POzbawieni jakiejkolwiek w艂a艣ciwo艣膰i POlitycy!
Dzisiaj w internecie wyczyta艂em, 偶e jaka艣 kobita dopiero po p贸艂 roku si臋 po艂apa艂a, 偶e jej m膮偶 to tez... kobita!
A Tusk po o艣miu miesi膮cach pr贸b o艣mieszania wszystkich normalnie i sensownie my艣l膮cych, w膮tpi膮cych Polak贸w uzna艂, 偶e si臋 zbyt daleko zagaloPOwa艂 w POlityce uleg艂o艣ci wobec Rosji!, bo a偶 nie tylko w stepy astracha艅skie!
pzdr

http://niepoprawni.pl/blog/162/genanodina-sia la-mak-tusk-wiedzial-gajowy-wiedzial-miller-wiedzial-ale-nie -powiedzial-bylo-

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 19 Gru 2010, 20:49 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
Gigantyczny przekr臋t pa艅stwowy, czyli czego nie ma w Raporcie MAK ?

Kapitan Nemo, 18 grudnia, 2010 - 11:12 Kraj sprzedane 艣ledztwo
Wszystko wydawa艂o si臋 takie proste. Samolot z Prezydentem Kaczy艅skim i 95 towarzysz膮cymi mu osobami, w tym dow贸dcami wszystkich wojsk rozbija si臋 pod Smole艅skiem. Wszyscy gin膮. Tusk jedzie wieczorem na pogorzelisko, padaj膮c w obj臋cia Putina i oddaj膮c Rosji prowadzenie 艣ledztwa. Tusk deklaruje pe艂ne zaufanie do Putina i do Rosji, kt贸rej odda艂 prowadzenie 艣ledztwa w sprawie katastrofy TU-154 pod Smole艅skiem. Wynik 艣ledztwa wydaje si臋 by膰 w tej sytuacji wiadomy.

Jeszcze na pocz膮tku grudnia, o wyniku 艣ledztwa przekonany jest doradca obecnego prezydenta europejski m臋drek Wa艂臋sa: "los udowodni i Kaczy艅skim b臋dzie bardzo nie艂adnie". Co ten 鈥瀕os , czyli MAK mia艂 udowodni膰, wszyscy uczestnicy szkalowania 艣.p. Lecha Kaczy艅skiego byli zatem 艣wi臋cie przekonani. A偶 do dnia 17 grudnia, gdy Tusk zupe艂nie nieoczekiwanie stwierdzi艂, 偶e 鈥瀊adania strony rosyjskiej nam nie we wszystkim odpowiadaj膮 i 偶e w Raporcie MAKu brak jest pozytywnej reakcji na postulaty strony polskiej

Tusk nieoczekiwanie potwierdza wi臋c, 偶e nag艂y przyp艂yw mi艂o艣ci do Putina przy wraku TU-154 i zw艂okach 艣.p. Lecha Kaczy艅skiego, jak i p贸藕niejsze demonstrowane zaufanie do Rosji, kt贸rej powierzy艂 艣ledztwo w sprawie katastrofy pod Smole艅skiem - mia艂o swoj膮 cen臋: ko艅cowy Raport musia艂 odpowiada膰 stronie polskiej i spe艂nia膰 jej postulaty. Jakie to by艂y postulaty i co najbardziej odpowiada艂o stronie polskiej dowiedzieli艣my si臋 ju偶 nazajutrz, po katastrofie Tu-154.

Ju偶 nast臋pnego dnia po katastrofie Tupolewa, w kt贸rym zgin膮艂 艣.p. Lech Kaczy艅ski i 95 os贸b - TVN, a za ni膮 wszystkie post臋powe media oraz post臋powi politycy zaczynaj膮 przedstawia膰 winnego katastrofy wskazuj膮c, 偶e jest nim 艣.p. Lech Kaczy艅ski . Do 鈥瀙ost臋powych medi贸w zapraszani s膮 鈥瀍ksperci, kt贸rzy dowodz膮, 偶e 艣.p. Prezydent wp艂ywa艂 na pilot贸w, europejski m臋drek Wa艂臋sa twierdzi, 偶e Jaros艂aw Kaczy艅ski wydawa艂 przez telefon satelitarny polecenia swojemu bratu w trakcie lotu do Smole艅ska, Palikot domaga si臋 stwierdzenia, czy Lech Kaczy艅ski by艂 pijany w trakcie lotu do Smole艅ska a Niesio艂owski oburza si臋, 偶e 艣.p. Lecha Kaczy艅skiego pochowano na Wawelu.

To zwalanie winy na 艣.p. Lecha Kaczy艅skiego odbywa si臋 przed wyborami prezydenckimi, w zwi膮zku z nag艂膮 艣mierci膮 Prezydenta RP. Komorowski, wspierany przez 鈥瀙rzyjaci贸艂 PO w mediach, wygrywa z bratem 艣.p. Lecha Kaczy艅skiego -wprawdzie nieznacznie a jednak. Has艂em Komorowskiego jest 鈥瀂goda buduje, co w istocie oznacza zapomnienie o katastrofie pod Smole艅skiem , sojusz z Rosj膮 w imi臋 鈥瀙ost臋pu i zaufania i wymazanie z pami臋ci 艣.p. Lecha Kaczy艅skiego.

To Komorowski, jako zapalony my艣liwy po ostrzelaniu kolumny samochod贸w w Gruzji, gdzie przebywa艂 艣.p. Lech Kaczy艅ski wyrazi艂 swoje zdziwienie, 偶e strzelaj膮cy do Kaczy艅skiego rosyjski snajper musia艂 by膰 艣lepy. Nied艂ugo potem Komorowski wypowiada publicznie swoje s艂ynne 鈥瀙roroctwo w wywiadzie w Radio RMF: 鈥濸rezydent b臋dzie gdzie艣 lecia艂 i to wszystko si臋 zmieni. W lipcu 2010 roku rzeczywi艣cie wszystko si臋 zmienia i Komorowski, kt贸ry ju偶 wkroczy艂 do pa艂acu w dniu 10 kwietnia 2010 roku zaraz, po telefonicznej rozmowie z Miedwiediewem, kt贸ry potwierdzi艂 marsza艂kowi, 偶e Lech Kaczy艅ski nie 偶yje - zostaje Prezydentem RP.

Wyb贸r Komorowskiego, uwalnia wszystkie hamulce platformerskich kanalii, by ju偶 otwartym tekstem m贸wi膰 o odpowiedzialno艣ci 艣.p. Lecha Kaczy艅skiego za katastrof臋 pod Smole艅skiem: "Prawdopodobnie winni nie 偶yj膮" - tak wicemarsza艂ek sejmu Stefan Niesio艂owski skomentowa艂 w "Faktach po Faktach" w TVN24 informacje o mo偶liwo艣ci postawienia zarzut贸w za przygotowanie wizyty w Katyniu. Oczywi艣cie, g艂贸wnym winnym zdegradowania lotu Prezydenta Kaczy艅skiego i towarzysz膮cych mu os贸b na obchody 70.rocznicy mordu katy艅skiego by艂 sam Kaczy艅ski. Wizyta ta mia艂a status 鈥瀢izyty prywatnej, o czym wielokrotnie upewnia艂 Polak贸w tak偶e i Lech Wa艂臋sa. - To Lech Kaczy艅ski ponosi odpowiedzialno艣膰 moraln膮 za 艣mier膰 ludzi w smole艅skiej katastrofie o艣wiadcza w lipcu br. szef lubelskiej PO Palikot dodaj膮c, 偶e zmar艂y prezydent ma "krew na r臋ku".
Scenariusz odpowiedzialno艣ci za katastrof臋 jest wi臋c gotowy - po wielomiesi臋cznym urabianiu opinii publicznej przez dy偶urnych 偶urnalist贸w jak M.Olejnik, T.Lis, grupa Miecugowa, Paradowska i lwy salonowe Gazety Wyborczej. Lista dyspozycyjnych wobec obecnej w艂adzy cyngli jest d艂uga i obejmuje wszystkie tzw. autorytety III RP, ochoczo dopuszczane przed szk艂o i sitko re偶imowych medi贸w byle tylko utrwali膰 z g贸ry przygotowany scenariusz katastrofy pod Smole艅skiem.
Zapraszani do medi贸w 鈥瀍ksperci sadowi膮 za sterami genera艂a B艂asika. W seansach wypr贸偶niania zawarto艣ci swego m贸zgu bryluje narodowy heros, co razem z Jaruzelskim obali艂 komunizm, a przez to uznany przez salonowe towarzystwo za europejskiego m臋drka. To Wa艂臋sa, bardziej ju偶 znany w Polsce jako Bolek, apeluje o ujawnienie tre艣ci rozmowy telefonicznej pomi臋dzy prezydentem Lechem Kaczy艅skim a jego bratem Jaros艂awem, kt贸r膮 prowadzili podczas lotu do Smole艅ska. W tym dociekaniu prawdziwych przyczyn katastrofy pod Smole艅skiem, Bolkowi wt贸ruje tak偶e b. szef WSI, Dukaczewski dociekaj膮c: 鈥濩hcia艂by wiedzie膰, kiedy ta rozmowa by艂a czy przed informacj膮, 偶e jest problem z l膮dowaniem, czy po ? Czy偶by b. szef WSI dopuszcza艂 my艣l, 偶e 艣.p. Lech Kaczy艅ski zadzwoni艂 do swojego brata ju偶 鈥瀙o problemie z l膮dowaniem czyli po katastrofie TU-154 ???

Zaufanie do Rosji i ich w艂adc贸w nadal ro艣nie mimo sygna艂贸w, 偶e 艣ledztwo jest przez Rosj臋 mataczone, 偶e niszczone s膮 dowody, a Polska do dzi艣 nie posiada ani wraku samolotu, ani czarnych skrzynek. Komorowski, ju偶 jako prezydent przyjmuje w Warszawie Miedwiediewa, a jego doradca by艂y aparatczyk PZPR T. Na艂臋cz, bez 偶enady ujawnia swoje pe艂ne oddanie Moskwie, m贸wi膮c w programie Rymanowskiego: 鈥濿 kwestii 艣ledztwa smole艅skiego bardziej ufam prezydentowi Rosji ni偶 polskiemu akredytowanemu przy MAK p艂k. Klichowi. Wszystkim 艣wiadkom polityki mi艂o艣ci i zaufania do Rosji zdaje si臋, 偶e wynik tego 艣ledztwa prowadzi膰 b臋dzie do jednego, lansowanego przez osiem miesi臋cy scenariusza. Bo mia艂o by膰 tak:

W trakcie lotu do Smole艅ska, za sterami samolotu zasiad艂 genera艂 B艂asik, wyrzucaj膮c z fotela pilota dow贸dc臋 samolotu TU-154. Genera艂 B艂asik zrobi艂 to, na skutek 偶膮dania pijanego prezydenta Kaczy艅skiego, kt贸ry stoj膮c w drzwiach kabiny pilot贸w odbiera艂 przez telefon satelitarny komendy, kierowane do niego przez Jaros艂awa Kaczy艅skiego. Samolot, pilotowany przez gen. B艂asika, trzykrotnie pr贸bowa艂 wyl膮dowa膰, a偶 si臋 w ko艅cu rozbi艂.
I tak膮, gigantyczn膮 bajk臋 zapisano w 艣wiadomo艣ci wi臋kszo艣ci Polak贸w. S膮czono to gigantyczne k艂amstwo tak, jak Sowieci przekonywali 艣wiat, 偶e za zbrodni臋 katy艅sk膮 odpowiedzialni s膮 Niemcy. Do dnia 17 grudnia 2010 roku - gdy Tusk niespodziewanie o艣wiadczy艂, 偶e 鈥瀊adania strony rosyjskiej nam nie we wszystkim odpowiadaj膮 i 偶e w Raporcie MAKu brak jest pozytywnej reakcji na postulaty strony polskiej .
Czy偶by Tusk si臋 zorientowa艂, 偶e mimo uzgodnie艅 i postulat贸w strony polskiej, mimo mataczenia 艣ledztwa i niszczenia dowod贸w, mimo zaufania do Moskwy w raporcie nie ma niczego, co 鈥瀘dpowiada艂oby stronie polskiej, czyli Tuskowi ? 呕e ten ca艂y, z mozo艂em wbijany w 艣wiadomo艣膰 Polak贸w scenariusz odpowiedzialno艣ci za katastrof臋 TU-154 to gigantyczny przekr臋t pa艅stwowy ???

Czy偶by Tuska Putin w ko艅cu wykiwa艂, otrzymuj膮c za 鈥瀋en臋 najwi臋kszej ofiary ( jak zgrabnie uj膮艂 doradca Na艂臋cz poni偶enie Polski ) nie tylko 鈥瀏艂ow臋 znienawidzonego przez Tuska i Rosj臋 Prezydenta, ale jeszcze prowadzenie 艣ledztwa w sprawie katastrofy, gdzie zgin膮艂 Prezydent RP ? A mo偶e strona rosyjska stwierdzi艂a, 偶e zrzucenie odpowiedzialno艣ci za katastrof臋 na 艣.p. Lecha Kaczy艅skiego, czy gen. B艂asika zostanie pr臋dzej czy p贸藕niej odkryte - tak jak odkryto prawd臋 o Katyniu ? Czy偶by Tusk, sprzeda艂 艣ledztwo a z nim i Polsk臋 - za cen臋 oczekiwanego, haniebnego oszkalowania 艣.p. Lecha Kaczy艅skiego a tak偶e pilot贸w TU-154 i genera艂a B艂asika? Czego w istocie oczekiwali Tusk i Komorowski, deklaruj膮c mi艂o艣膰 i zaufanie do Rosji: 偶e Rosja dotrzyma jaki艣 uzgodnie艅, b膮d藕 gotowa b臋dzie broni膰 tandemu Tusk-Komorowski???

Tych pyta艅 jest znacznie wi臋cej tym bardziej, 偶e przez osiem miesi臋cy Tusk, Komorowski i ca艂a Platforma wraz z salonowymi 鈥瀉utorytetami uznawali ka偶dy przyk艂ad podwa偶ania 艣ledztwa przez Rosj臋 oraz oddania Rosji tego 艣ledztwa, jako 鈥瀦abaw臋 zapa艂kami przy pal膮cym si臋 ogniu wg.z艂otoustego doradcy Na艂臋cza. Ten nag艂y zwrot Tuska cho膰 skierowany nie do Rosji, ale do w艂asnych wyborc贸w paradoksalnie - otworzy艂 puszk臋 Pandory. Smr贸d, kt贸ry ju偶 dawno temu unosi艂 si臋 nad tym 艣ledztwem i samym Tuskiem teraz stanie si臋 nie do zniesienia

http://niepoprawni.pl/blog/705/gigantyczny-pr zekret-panstwowy-czyli-czego-nie-ma-w-raporcie-mak
Re: Gigantyczny przekr臋t pa艅stwowy, czyli czego nie ma w Raporci
3.gibon, 18 grudnia, 2010 - 12:04
wygl膮da na to 偶e putin ich wykorzystal jak brzydk膮 pann臋 ze s艂ynnego powiedzonka profesora bez szk贸艂 Bartoszewskiego

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 19 Gru 2010, 20:59 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
Sljady z prezentacja

http://www.blogpress.pl/node/6862

Obszerne wyjasnienie obliczen.

Najwa偶niejsze za艂o偶enia prezentacji to:

1. Wskazania b艂臋dnego naprowadzania pomi臋dzy 10 km a 2 km

Ostatnia redukcja pr臋dko艣ci nast膮pi艂a tu偶 przed pocz膮tkiem 艣cie偶ki l膮dowania

08:38:37,2 II pilot I redukuje 300
08:38:49,2 Drugi pilot I klapy 36, Mamy 2-8-0 (280 km/h)

Autopilot utrzymuje zredukowan膮 pr臋dko艣膰 . Mo偶liwe zmiany to +/- 10 km/h . W tym wypadku nale偶y przypuszcza膰, 偶e pr臋dko艣膰 samolotu na tym odcinku wynosi艂a: 80 m/s (288 km/h)

OBLICZENIA

08:39:08,7 Kontroler 101-y, odleg艂o艣膰 10, wej艣cie na 艣cie偶k臋

08:40:38,7 Kontroler 2 na kursie i 艣cie偶ce. (odleg艂o艣膰 2km

Pr臋dko艣膰 samolotu pomi臋dzy odcinkami: 288 km/h (80 m/s)
Czas (pomi臋dzy komunikatem 10km a komunikatem 2 km) : 90 sekund
Odleg艂o艣膰 pokonana (pr臋dko艣膰 pomno偶ona przez czas) : 7200m

Rzeczywista odleg艂o艣膰 samolotu w chwili podawania komunikatu o odleg艂o艣ci 2 km wynosi艂a ok. 2800 m ( r贸偶nica pomi臋dzy komunikatami 8000 m - rzeczywista pokonana odleg艂o艣膰 7200 m)

2. Potwierdzenie b艂臋dnego naprowadzanie I oblicze艅 przez wskazania systemu naziemnego:

SYGNA艁 DALSZEGO NDB POTWIERDZENIE B艁臉DNEGO NAPROWADZANIA

Sygna艂 dalszego markera Ndb (6,324 km wg. Zdj臋膰 satelitarnych) kt贸ry powinien by膰 s艂yszalny 8 sekund przed komunikatem 6 km by艂 w rzeczywisto艣ci s艂yszalny po komunikacie kontrolera !!!.

- Marker NDB jest 6,324 km od progu lotniska.
- czas sygna艂u markera ndb wynosi艂 8 sekund
- moment przelotu nad nadajnikiem to 艣rodek czasu sygna艂u ndb (sygna艂 ma kszta艂t odwr贸conego sto偶ka)
- 8 sekund lotu to ok. 640 metr贸w (8 x 80 m/s)
Czyli sygna艂 d藕wi臋kowy powinien by膰 s艂yszalny 320 metr贸w przed oraz 320 metr贸w za markerem ndb.

Daje to odpowiednio fakt, 偶e:
- sygna艂 markera ndb powinien si臋 zacz膮膰 6.65 km od progu pasa
- sko艅czy膰 w odleg艂o艣膰 6 km od progu pasa.

Stenogramy m贸wi膮, 偶e sygna艂 markera ndb zacz膮艂 si臋 0.3 sekundy po komunikacie kontrolera. Oznacza to, 偶e kontroler podawa艂 b艂臋dn膮 odleg艂o艣膰 co potwierdza czas rozpocz臋cia sygna艂u markera NDB.

B艂膮d w tym momencie wynosi艂 oko艂o 700 metr贸w co jest idealnie potwierdzone przez czas sygna艂u markera ndb. Gdy kontroler m贸wi艂 鈥6 km na kursie i 艣cie偶ce to samolot by艂 6.7 km od progu i 0.3 sekundy p贸藕niej (25 m lotu) zacz膮艂 si臋 sygna艂 markera kt贸ry zaczyna si臋 6.65 km od progu pasa startowego

Na podstawie analiz komunikat贸w od pocz膮tku 艣cie偶ki podej艣cia i odleg艂o艣ci (10 km) komunikat kontroli lotu o odleg艂o艣ci 6km by艂 podany w chwili gdy samolot by艂 ok.6.7 km od lotniska.

3.

Nie艣cis艂o艣ci I nielogiczno艣ci fragmentu od 2 km do 1.1km wskazuj膮ce na manipulacje zapisem

a) pr臋dko艣膰 pionowa

b) pr臋dko艣膰 zni偶ania

c) wy艂膮czenia kana艂贸w autopilota

d) sygna艂 markera ndb 2.1 sekundy.

Z Pana komentarza wnioskuje, 偶e Pana zarzuty dotycz膮 tylko punktu 3b oraz 3d

d) sygna艂 markera ndb 2.1 sekundy.

Napisa艂 Pan.

(...)Po pierwsze nie znamy dok艂adnej charakterystyki propagacji fal radiowych markera. Autor nie przedstawi艂 por贸wnawczych charakterystyk tego typu urz膮dze艅. Akurat zajmuj臋 si臋 tym troch臋 w praktyce i wiem, 偶e nigdy 偶adna antena nie ma tak idealnie geometrycznej charakterystyki.

Co wi臋cej, przynajmniej przy bli偶szej radiolatarni, anteny markera s膮 dwie, co najprawdopodobniej powoduje, 偶e charakterystyka jest bardzo wyd艂u偶ona, zgodnie z kierunkiem podchodzenia do l膮dowania. Czy tak jest i przy dalszej, trzeba by poszuka膰 odpowiednich zdj臋膰. Autor chyba o tym nie pomy艣la艂.

Dalej, wyliczenia s膮 oparte o kolejne w膮tpliwe za艂o偶enie, ze samolot lec膮c nad markerem, zrobi艂 to po 艣rednicy podstawy "sto偶ka". A to kolejna "idealna" sytuacja, a zatem i 艂atwe do obalenia za艂o偶enie, bo samolot na pewno lecia艂 po ci臋ciwie odwr贸cone podstawy "sto偶ka" (sto偶ek jest w cudzys艂owie, bo jak ju偶 wy偶ej wspomnia艂em, sto偶ek to na pewno nie by艂). ()

Komentarz: W tym miejscu wspomn臋, 偶e analiza zaprezentowana w Brukseli jest wynikiem ponad 6 miesi臋cznej pracy wielu os贸b. G艂贸wny trzon analizy zawieraj膮 opracowania dynamiki zmian po艂o偶enia samolotu (radiolokacja, m贸j dzia艂) ale tak偶e analiza ta zawiera zagadnienia techniczne, kt贸re s膮 dzie艂em specjalist贸w adekwatnych dziedzin. Wykorzystywali oni wszelkie dost臋pne dane, w tym tak偶e zdj臋cia marker贸w ndb bli偶szej I dalszej kt贸re sa dost臋pne w sieci. Bli偶szy marker ndb to jedna antena sk艂adaj膮ca si臋 z dw贸ch element贸w kt贸re s膮 od siebie oddalone o odleg艂o艣膰 2 metr贸w.

Dost臋pne fotografie analiz tego zagadnienia:

Anteny Markera BNDB

http://picasaweb.google.com/11835500547325870 3478/DropBox?authkey=Gv1sRg...

http://picasaweb.google.com/11835500547325870 3478/DropBox?authkey=Gv1sRg...

http://picasaweb.google.com/11835500547325870 3478/DropBox?authkey=Gv1sRg...

http://picasaweb.google.com/11835500547325870 3478/DropBox?authkey=Gv1sRg...

http://picasaweb.google.com/Amlmtr/MWzNeJ#546 7813256602135842

Poni偶ej wklejam wypowiedz in偶yniera zajmuj膮cego si臋 tymi zagadnieniami:

(...)Moja opinia nt. odbiornika sygna艂u UKF Markera. Ju偶 pisa艂em o tym:

Aby uzasadni膰, dlaczego samolot nie m贸g艂 odebra膰 sygna艂u markera Bli偶szej NDB, gdy by艂 40-50m obok niej kosz膮c ju偶 krzaki, nale偶y wyja艣ni膰, 偶e jest to sygna艂 UKF kierunkowy pionowo w g贸r臋 (samolot musi przelecie膰 ponad nim). Odbiornik samolotu znajduj膮cy si臋 nisko z boku, m贸g艂by odebra膰 tylko znacznie s艂abszy tzw. listek boczny charakterystyki anteny nadawczej. Aby by艂 odebrany najsilniejszy sygna艂 kierunkowy, musz膮 by膰 spe艂nione dwa warunki; wie o tym ka偶dy, kto instalowa艂 np. telewizor i anten臋 - kierunek anteny i odpowiednie strojenie odbiornika. Aby odbiornik markera nie szumia艂, lub nie generowa艂 reakcji innych wska藕nik贸w, wyposa偶ony jest w blokad臋 szum贸w. Sygna艂 odzywa si臋 dopiero wtedy, gdy si艂a sygna艂u na odbiorniku przekroczy nastawion膮 warto艣膰 blokady szum贸w, a milczy, gdy odbiornik (w rozumieniu jego anteny) odbiera sygna艂 poni偶ej okre艣lonej warto艣ci. S膮 to nastawy celowe. Moc i czu艂o艣膰 odbiornika pok艂adowego s膮 tak dobrane, aby upewnia艂y o prawid艂owo艣ci pozycji samolotu wzgl臋dem NDB. Np. przy zbyt wysokim przelocie lub przechyleniu samolotu wi臋cej ni偶 30 stopni od poziomu, albo przelocie zbyt nisko obok radiolatarni, sygna艂 jest za s艂aby aby aktywizowa膰 prawid艂owy odbi贸r.(...)

Nie jest to jednostkowa opinia.

Podsumowuj膮c:

- istnieje oko艂o 0.1 % szans na odebranie przez samolot takiego sygna艂u w tak d艂ugim czasie 2.1 sekundy . Marker oraz przede wszystkim odbiornik samolotu musia艂yby nie pracowa膰 poprawnie. Komisja MAK nie poinformowa艂a nas o 偶adnych awariach. Nawet w przypadku awarii lub odebrania zak艂贸ce艅 maksymalny czas trwania sygna艂u wed艂ug analiz nie przekracza艂 1.5 sekundy.

Istnieje 99.9 % szans, 偶e sygna艂 markera ndb o czasie trwania 2.1 sekundy zosta艂 odebrany na wysoko艣ci 80-100 metr贸w.

Fragment wy艂膮czenia kana艂贸w autopilota oraz odebrania sygna艂u markera NDB, kt贸ry wed艂ug komisji MAK za艂oga odebra艂a na wysoko艣ci 10 metr贸w zdaj臋 si臋 niepodzielny i jak wskazuj膮 fakty znajdowa艂 si臋 on w innym miejscu ni偶 wskazuje komisja MAK w opublikowanych stenogramach.

W tym miejscu nale偶y wspomnie膰, 偶e kana艂y autopilota s膮 od艂膮czane tak偶e w punkcie decyzji po otrzymaniu sygna艂u markera NDB i podj臋ciu decyzji o l膮dowaniu. Stanowi膮 one procedur臋 l膮dowania. Tak wi臋c fragment ten wygl膮da艂by dok艂adnie tak samo jak ten z stenogram贸w z t膮 r贸偶nic膮, 偶e znajdowa艂by si臋 w innym miejscu.

Wszystko wskazuje na to, 偶e 10.04.2010 punkt decyzji zosta艂 sztucznie przesuni臋ty oko艂o 800 metr贸w dalej od lotniska co by艂o bezpo艣redni膮 przyczyn膮 katastrofy.

b) pr臋dko艣膰 zni偶ania

Napisa艂 Pan:

(...)Wyliczenia chwilowych pr臋dko艣ci opadania w ostatniej fazie lotu pomin臋 milczeniem.(...)

komentarz autora prezentacji: Nie jestem pewien ale wydaje mi si臋, 偶e kwestionuje tez Pan obliczenia pr臋dko艣ci zni偶ania wg.komisji MAK. Domy艣lam si臋, 偶e nie przeprowadza艂 Pan 偶adnych analiz w tym temacie ani nie zetkn膮艂 si臋 z 偶adnymi analizami I opracowaniami dotycz膮cymi tego zagadnienia.

Mog臋 Panu napisa膰, 偶e dziesi膮tki os贸b przez dziesi膮tki lub setki godzin robi艂o ogromn膮 prac臋 aby na wszelkie mo偶liwe sposoby analizowa膰 to zagadnienie.

Aby zrozumie膰 zagadnienie nierealnych pr臋dko艣ci zni偶ania trzeba przeprowadzi膰 nast臋puj膮ce dzia艂ania sprawdzaj膮ce pr臋dko艣ci dla poszczeg贸lnych wariant贸w u偶ycia r贸偶nych wysoko艣ciomierzy I po艂膮czy膰
to z czasem wy艂膮czenia kana艂贸w autopilota, czyli potrzebnego zapasu opadania samolotu zanim si臋 wzniesie przy poszczeg贸lnych pr臋dko艣ciach zni偶ania.

Wysoko艣ciomierz Ci艣nieniowy:

Tutaj sprawa jest prosta. Wysoko艣膰 progu pasa I obliczamy tylko pr臋dko艣膰 zni偶ania na podstawie r贸偶nicy czas贸w pomi臋dzy komunikatami oraz r贸偶nicy zmian wysoko艣ci o kt贸rych te komunikaty m贸wi膮. Bierzemy pierwszy I ostatni komunikat nawigaora:

08:40:48,7 Nawigator 100

08:40:55,2 Nawigator 20

R贸偶nica czasu pomi臋dzy komunikatami : 6.5 sekundy

R贸偶nica wysoko艣ci pomi臋dzy komunikatami : 80 metr贸w

艢rednia Pr臋dko艣膰 zni偶ania wg.MAK przy u偶yciu wysoko艣ciomierza BARO = 12.3 m/s

Poszczeg贸lne komunikaty m贸wi膮 nam o mo偶liwych pr臋dko艣ciach pomi臋dzy komunikatami. Prosz臋 zwr贸ci膰 uwag臋 na to co m贸wi nam MAK, 偶e nawigator czasami robi艂 przerw臋 czasow膮, kt贸ra jest podstaw膮 analizy zmian pr臋dko艣ci zni偶ania wg.MAK. Jednak prosz臋 zwr贸ci膰 uwag臋, 偶e czasami nawigator nie ko艅czy艂 jednego zdania a zaczyna艂 drugie!!!

08:40:48,7-08:40:49,4 Nawigator 100

przerwa czasowa mi臋dzy ko艅cem jednego a pocz膮tkiem drugiego komunikatu= (plus)0.2 s

08:40:49,6-08:40:50,1 Nawigator 90

przerwa czasowa mi臋dzy ko艅cem jednego a pocz膮tkiem drugiego komunikatu= (minus) 0.1 s !!!!

08:40:50,0-08:40:51,3 Nawigator 8

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 19 Gru 2010, 21:01 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
Wysoko艣ciomierz Ci艣nieniowy:

Tutaj sprawa jest prosta. Wysoko艣膰 progu pasa I obliczamy tylko pr臋dko艣膰 zni偶ania na podstawie r贸偶nicy czas贸w pomi臋dzy komunikatami oraz r贸偶nicy zmian wysoko艣ci o kt贸rych te komunikaty m贸wi膮. Bierzemy pierwszy I ostatni komunikat nawigaora:

08:40:48,7 Nawigator 100

08:40:55,2 Nawigator 20

R贸偶nica czasu pomi臋dzy komunikatami : 6.5 sekundy

R贸偶nica wysoko艣ci pomi臋dzy komunikatami : 80 metr贸w

艢rednia Pr臋dko艣膰 zni偶ania wg.MAK przy u偶yciu wysoko艣ciomierza BARO = 12.3 m/s

Poszczeg贸lne komunikaty m贸wi膮 nam o mo偶liwych pr臋dko艣ciach pomi臋dzy komunikatami. Prosz臋 zwr贸ci膰 uwag臋 na to co m贸wi nam MAK, 偶e nawigator czasami robi艂 przerw臋 czasow膮, kt贸ra jest podstaw膮 analizy zmian pr臋dko艣ci zni偶ania wg.MAK. Jednak prosz臋 zwr贸ci膰 uwag臋, 偶e czasami nawigator nie ko艅czy艂 jednego zdania a zaczyna艂 drugie!!!

08:40:48,7-08:40:49,4 Nawigator 100

przerwa czasowa mi臋dzy ko艅cem jednego a pocz膮tkiem drugiego komunikatu= (plus)0.2 s

08:40:49,6-08:40:50,1 Nawigator 90

przerwa czasowa mi臋dzy ko艅cem jednego a pocz膮tkiem drugiego komunikatu= (minus) 0.1 s !!!!

08:40:50,0-08:40:51,3 Nawigator 80

przerwa czasowa mi臋dzy ko艅cem jednego a pocz膮tkiem drugiego komunikatu= (plus)0.5 s (przy zmianie 20 metr贸w)

08:40:51,8-08:40:52,4 Nawigator 60

przerwa czasowa mi臋dzy ko艅cem jednego a pocz膮tkiem drugiego komunikatu= (minus) 0.1 s.!!!

08:40:52,3-08:40:53,1 Nawigator 50

przerwa czasowa mi臋dzy ko艅cem jednego a pocz膮tkiem drugiego komunikatu= (minus) 0.1 s.!!!

08:40:53,0-08:40:53,6 Nawigator 40

przerwa czasowa mi臋dzy ko艅cem jednego a pocz膮tkiem drugiego komunikatu= (plus)0.9 s!!!

Gwa艂towne wyr贸wnywanie lotu wg.MAK. Autopilot powinien by膰 definitywnie wy艂膮czony

08:40:54,5-08:40:55,2 Nawigator 30

przerwa czasowa mi臋dzy ko艅cem jednego a pocz膮tkiem drugiego komunikatu= 0.0 s

08:40:55,2-08:40:56 Nawigator 20

Poni偶ej rekonstrukcja Audio zni偶ania przedstawionego przez komisj臋 MAK, kt贸ra uzmys艂awia bardziej absurdy komisji MAK.

http://www.youtube.com/watch?v=JUTVrnu1qwk

Na podstawie tych czas贸w I zmiana wysoko艣ci z pewn膮 du偶膮 doz膮 prawdopodobie艅stwa mo偶emy wskaza膰 jakie pr臋dko艣ci zni偶ania sugeruje nam komisja MAK. Ma to ogromne znaczenie przy wysoko艣ci na jakiej wed艂ug komisji MAK za艂oga wy艂膮czy艂a autopilota. Wed艂ug komisji MAK nast膮pi艂o to na wysoko艣ci 10 metr贸w ale obliczenia pr臋dko艣ci zni偶ania wedlug BARO pokazuje, 偶e

W tym przypadku autopilot nie m贸g艂 by膰 wy艂膮czony poni偶ej wysoko艣ci ok.80-100 metr贸w.

Wysoko艣ciomierz Radiowy.

Analiza tego punktu jest bardziej skomplikowana gdy偶 wymaga na艂o偶enia topografii terenu na dost臋pne parametry czasu I zmian wysoko艣ci.

Poni偶ej prezentuje wycinek dog艂臋bnej analizy ca艂ej 艣cie偶ki podej艣cia. Analiza ta jest wci膮偶 udoskonalana ale mo偶na ju偶 przedstawi膰 fragment pomi臋dzy 2 km a 1.1km.

http://ndb2010.files.wordpress.com/2010/05/zn izanie.png

opis znajduje si臋 na zdj臋ciu.

Analogicznie do poprzedniego bierzemy dwa komunikaty

08:40:48,7 Nawigator 100 (wysoko艣膰 310 m npm)

08:40:55,2 Nawigator 20 (wysoko艣膰 250 m npm)

R贸偶nica czasu pomi臋dzy komunikatami : 6.5 sekundy

R贸偶nica wysoko艣ci pomi臋dzy komunikatami : 55 metr贸w

艢rednia Pr臋dko艣膰 zni偶ania wg.MAK przy u偶yciu wysoko艣ciomierza RW = 9 m/s

Podsumowanie: Na podstawie tej analizy (topografia terenu + stenogramy) mamy prawo przyj膮膰, 偶e komisja MAK sugeruje nam 偶e za艂oga schodzi艂a z pr臋dko艣ci膮 zni偶ania:

艢rednia Pr臋dko艣膰 zni偶ania wg.MAK przy u偶yciu wysoko艣ciomierza RW = 9 m/s

艢rednia Pr臋dko艣膰 zni偶ania wg.MAK przy u偶yciu wysoko艣ciomierza BARO = 12.3 m/s

Co oznacza, 偶e kana艂y autopilota nie mog艂y by膰 wy艂膮czone poni偶ej 60 metr贸w (RW) lub 100 metr贸w (BARO). Wed艂ug komisji MAK wy艂膮czenie autopilota nast膮pi艂o na wysoko艣ci 10 metr贸w.

Wszystko wskazuje na to, 偶e fragment ten zosta艂 zmanipulowany aby:

*

wm贸wi膰 opinii publicznej zmylenie przez JAR I pos艂ugiwanie si臋 RW
*

ukry膰 to co si臋 sta艂o 1.8 km od progu pasa, wyci臋cie fragment贸w.

Poni偶ej pewne pr贸ba rekonstrukcji po wyci臋ciu przerwy pomi臋dzy dwoma komunikatami 100 metr贸w. Przerwa ta wynosi艂a ok.7 sekund I powodowa艂a, 偶e komunikaty nawigatora by艂y zaw臋偶one I stwarza艂y wra偶enie ogromnych pr臋dko艣ci zni偶ania.

http://picasaweb.google.com/11835500547325870 3478/DropBox?authkey=Gv1sRg...

Temat ten jest wci膮偶 opracowany ale na dzi艣 z ogromnym przekonaniem mo偶emy napisa膰, 偶e pr臋dko艣ci zni偶ania sugerowane przez komisj臋 MAK s膮 nierealne I podwa偶aj膮 inne fragmenty I ustalenia komisji MAK.

Podsumowuj膮c wszelkie dane zaprezentowane w Brukseli s膮 efektem wielomiesi臋cznych analiz oraz konsultacji.

ROZSZERZONA WERSJA SLAJD脫W ZAPRZENTOWANYCH W BRUKSELI W DNIU 07.12.10

http://www.blogpress.pl/node/6862

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 19 Gru 2010, 21:07 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
[18.12.2010] 00:09

Macierewicz: Arabski odpowiedzialny za organizacj臋 lotu Tu-154

04.08.2010, 15:11
Antoni Macierewicz zarzuci艂 szefowi kancelarii premiera Tomaszowi Arabskiemu, 偶e by艂 on odpowiedzialny za lot do Smole艅ska

Jak podaje tvn24.pl, szef poselskiego zespo艂u ds. katastrofy smole艅skiej zarzuci艂, 偶e minister Arabski by艂 odpowiedzialny nie tylko za organizacj臋 lotu do Smole艅ska, ale i r贸wnie偶 za aspekt "polityczno-dyplomatyczny" wizyty.

W sejmie podczas konferencji prasowej Antoni Macierewicz opowiada艂 o wizycie Tomasza Arabskiego w Moskwie. - Odby艂 on nies艂ychanie wa偶n膮 rozmow臋 w Moskwie w tej sprawie w dniach 17-18 marca. By艂a ona tak istotna, 偶e Ministerstwo Spraw Zagranicznych odwo艂a艂o wizyt臋 pana ministra Handzlika z Kancelarii Prezydenta - powiedzia艂 Macierewicz.

Mariusz Handzlik chcia艂 w Moskwie odby膰 konsultacje. MSZ jednak odwo艂a艂o wizyt臋 Handzlika t艂umacz膮c, 偶e nie mo偶e wyjecha膰, gdy偶 planowana jest delegacja ministra Arabskiego oraz wiceszefa MSZ Andrzeja Kremera ws. przygotowa艅 do uroczysto艣ci katy艅skich. - Mam nadziej臋, 偶e minister Arabski uzna za stosowne poinformowanie opinii publicznej, jak szeroki by艂 zakres jego odpowiedzialno艣ci i jak daleko id膮ce by艂y skutki jego dzia艂a艅. Kt贸re decyzje podejmowa艂? Kt贸re podejmowa艂 na skutek konsultacji z premierem Tuskiem? - pyta艂 Macierewicz.
[OO, tvn24.pl]
http://www.fakt.pl/artykuly ,Macierewicz-Arabski-odpowiedzialny-za-organizacje-lotu- Tu-154,78959,0,3,1,0,0,0.html
---
Tak jak napisa艂a "GP" - koordynatorem organizacji "specjalnego transportu lotniczego" jest szef kancelarii premiera.

Koordynatorem lotu rz膮dowego samolotu Tu-154M do Smole艅ska 10 kwietnia 2010 r. by艂 szef kancelarii premiera, minister Tomasz Arabski, a wizyta w Katyniu prezydenta Lecha Kaczy艅skiego wraz z towarzysz膮c膮 mu delegacj膮 by艂a wizyt膮 oficjaln膮 wynika z dokument贸w, do kt贸rych dotar艂a 鈥濭azeta Polska.
Dzi艣 w Sejmie szef Wojskowej Prokuratury Okr臋gowej p艂k Ireneusz Szel膮g potwierdzi艂, 偶e koordynatorem organizacji "specjalnego transportu lotniczego" jest szef kancelarii premiera. Wed艂ug p艂k. Szel膮ga - to szef kancelarii Tuska otrzymuje zam贸wienia od uprawnionych podmiot贸w i zawiadamia o nich Dow贸dztwo Si艂 Powietrznych oraz BOR.
Jednym z kluczowych dokument贸w, na postawie kt贸rych mo偶na jednoznacznie okre艣li膰 odpowiedzialno艣膰 urz臋dnik贸w za loty VIP-贸w jest 鈥濸orozumienie w sprawie wojskowego specjalnego transportu lotniczego podpisane 18 lipca 2005 r.
Stronami
porozumienia, kt贸re nadal obowi膮zuje, byli szefowie Kancelarii Prezydenta RP, Sejmu, Senatu, Kancelarii Prezesa Rady Ministr贸w oraz minister obrony narodowej. Dokument zosta艂 sporz膮dzony w celu okre艣lenia zasad dysponowania samolotami nale偶膮cymi do wojskowego transportu lotniczego i podpisali si臋 pod nim 贸wczesny minister obrony narodowej Jerzy Szmajdzi艅ski, szefowa prezydenckiej kancelarii Jolanta Szymanek-Deresz, szef Kancelarii Premiera S艂awomir Cytrycki, szef Kancelarii Sejmu J贸zef Mikosa oraz Senatu Adam Witalec.
鈥濸rzew贸z os贸b uprawnionych do korzystania z wojskowego specjalnego transportu lotniczego wykonuj膮 w ramach s艂u偶by publicznej statki powietrzne jednostki wojskowej wyznaczonej przez Dow贸dc臋 Si艂 Powietrznych. (. Koordynatorem realizacji Porozumienia jest Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministr贸w czytamy w dokumencie ujawnionym przez "Gazet臋 Polsk膮".

Z dalszej cz臋艣ci porozumienia jednoznacznie wynika, 偶e to koordynator, czyli szef Kancelarii Premiera, sporz膮dza zam贸wienie na wykorzystanie samolotu wojskowego, kt贸re przekazuje dow贸dcy Si艂 Powietrznych, dow贸dcy jednostki wojskowej wykonuj膮cej transport oraz szefowi Biura Ochrony Rz膮du. Ewidencj臋 zawiadomie艅 zam贸wie艅 na transport VIP-贸w oraz ewidencj臋 wykonanych lot贸w prowadzi koordynator, kt贸rym w 2007 r., po powo艂aniu na stanowisko szefa Kancelarii Premiera, zosta艂 minister Tomasz Arabski.

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 19 Gru 2010, 21:12 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
Arabski odpowiedzialny za organizacj臋 lotu TU-154!

Tomasz Arabski, by艂y gda艅ski dziennikarz, a w pewnym okresie redaktor naczelny 鈥濪ziennika Ba艂tyckiego, dzi艣 pe艂ni膮cy funkcj臋 szefa kancelarii Prezesa Rady Ministr贸w, by艂 koordynatorem lotu rz膮dowego samolotu Tu-154M do Smole艅ska 10 kwietnia 2010 r. Wizyta w Katyniu prezydenta Lecha Kaczy艅skiego wraz z towarzysz膮c膮 mu delegacj膮 by艂a wizyt膮 oficjaln膮 tak wynika z dokument贸w, do kt贸rych dotar艂a 鈥濭azeta Polska.
Redakcja powo艂uje si臋 na konkretne pisma: 鈥濪okumentacja dotycz膮ca lotu do Smole艅ska oraz planowanej wizyty w Katyniu liczy kilkaset stron, a pierwsze pisma w tej sprawie pochodz膮 ze stycznia 2010 r. Z korespondencji pomi臋dzy Ministerstwem Spraw Zagranicznych a Kancelari膮 Prezydenta jednoznacznie wynika, 偶e wizyta w Katyniu by艂a oficjaln膮 wizyt膮 pa艅stwow膮, a rz膮d Federacji Rosyjskiej delegowa艂 na uroczysto艣ci swoich przedstawicieli. Ministerstwo Spraw Zagranicznych odpowiada艂o m.in. za logistyk臋 zwi膮zan膮 z wyjazdem delegacji do Katynia, a MON za zapewnienie transportu lotniczego. czytamy w artykule.
Odpowiedzialno艣膰 urz臋dnik贸w za loty VIP-贸w reguluje porozumienie w sprawie wojskowego specjalnego transportu lotniczego z lipca 2005 r. Stronami porozumienia byli szefowie Kancelarii Prezydenta RP, Sejmu, Senatu, Kancelarii Prezesa Rady Ministr贸w i minister obrony narodowej.
Gazeta cytuje fragment porozumienia: 鈥濸rzew贸z os贸b uprawnionych do korzystania z wojskowego specjalnego transportu lotniczego wykonuj膮 w ramach s艂u偶by publicznej statki powietrzne jednostki wojskowej wyznaczonej przez Dow贸dc臋 Si艂 Powietrznych. (). Koordynatorem realizacji Porozumienia jest Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministr贸w.
Z dokumentu wynika te偶, 偶e to w艂a艣nie szef kancelarii Premiera przekazuje dow贸dcy Si艂 Powietrznych, dow贸dcy jednostki wojskowej wykonuj膮cej transport oraz szefowi Biura Ochrony Rz膮du, sporz膮dzone przez siebie zam贸wienie na wykorzystanie samolotu wojskowego do przelotu. Ewidencj臋 zawiadomie艅 zam贸wie艅 na transport VIP-贸w oraz ewidencj臋 wykonanych lot贸w prowadzi koordynator, kt贸rym w 2007 r., po powo艂aniu na stanowisko szefa Kancelarii Premiera, zosta艂 minister Tomasz Arabski.
Warto wspomnie膰 niedawn膮 konferencj臋 Antoniego Macierewicza, kt贸ry m贸wi艂 ju偶 wcze艣niej o tym, co potwierdzaj膮 dokumenty ujawnione przez Gazet臋 Polsk膮. - Bogdan Klich i Tomasz Arabski ponosz膮 szczeg贸ln膮 odpowiedzialno艣膰 za organizacj臋 wylotu prezydenckiego samolotu Tu-154 do Smole艅ska m贸wi艂 szef zespo艂u parlamentarnego ds. zbadania katastrofy.
A tak jego s艂owa skomentowa艂 premier Donald Tusk.
- Antoni Macierewicz przez ostatnie 20 lat udowodni艂 i to w spos贸b chyba niepodlegaj膮cy dyskusji, 偶e jego g艂贸wn膮 umiej臋tno艣ci膮 jest wytwarzanie problem贸w i sensacji, a nie rozwi膮zywanie problem贸w.
Czy i tym razem polityk PiS sprawi艂, 偶e rz膮d poczu艂 si臋 niewygodnie?
Inna sprawa to fakt, 偶e premier Tusk i jego otoczenie, wiedzieli o tym, i偶 Lech Kaczy艅ski chce wzi膮膰 udzia艂 w uroczysto艣ciach katy艅skich wsp贸lnie z przedstawicielami polskiego rz膮du oraz prezydentem Rosji. Gazeta cytuje fragment pisma prezydenckiego ministra do ambasadora Federacji Rosyjskiej:
鈥濿 nawi膮zaniu do wcze艣niejszych rozm贸w chcia艂bym zapewni膰, 偶e stosunki Rzeczpospolitej Polskiej z Federacj膮 Rosyjsk膮 pozostaj膮 dla Prezydenta RP Lecha Kaczy艅skiego niezwykle istotne. () W艂a艣nie w tym duchu pojednania, refleksji i pami臋ci o polskich i rosyjskich ofiarach, lecz tak偶e z nadziej膮 patrz膮c na przysz艂e pokolenia, Prezydent RP Lech Kaczy艅ski chcia艂by, wsp贸lnie z Prezydentem Federacji Rosyjskiej Dmitrijem Miedwiediewem pochyli膰 si臋 nad grobami polskich i rosyjskich ofiar, jakie spoczywaj膮 w Lesie Katy艅skim.
Tymczasem 3 lutego premier Putin zaprasza Donalda Tuska na uroczysto艣ci w Katyniu. Mimo wszystko, oficjalna (co wynika z dokument贸w) delegacja z prezydentem i parlamentarzystami przygotowuje si臋 do wizyty w Katyniu 10 kwietnia.
鈥濽przejmie informuj臋 Pana Prezydenta, 偶e kluby parlamentarne zg艂osi艂y zainteresowanie udzia艂em w uroczysto艣ciach z okazji 70. rocznicy Zbrodni Katy艅skiej. W zwi膮zku z powy偶szym prosz臋 o umo偶liwienie pos艂om skorzystania z wolnych miejsc w samolocie, w kt贸rym b臋dzie Pan Prezydent udawa艂 si臋 na te uroczysto艣ci 2 marca pisze do prezydenta Bronis艂aw Komorowski.
Po tragedii 10 kwietnia przedstawiciele rz膮du pr贸bowali wm贸wi膰 spo艂ecze艅stwu, 偶e odwiedziny miejsca ka藕ni katy艅skiej nie mia艂y charakteru oficjalnego. Tymczasem przecz膮 temu wszelkie zgromadzone w zwi膮zku z przygotowaniami do tej wizyty, dokumenty. By艂a to coroczna oficjalna delegacja polska na uroczysto艣ci rocznicowe. W tym roku przypada 70. rocznica zbrodni pope艂nionej przez NKWD na Polakach.
Jak dot膮d, Kancelaria Prezesa Rady Ministr贸w nie odpowiedzia艂a na korespondencj臋 w tej sprawie przes艂an膮 jej przez redakcje 鈥濭azety Polskiej.
(dol)
http://www.wybrzeze24.pl/katastrofa-prezydenc kiego-samolotu/arabski-odpowiedzialny-za-organizacje-lotu-tu -154

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 19 Gru 2010, 21:14 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
[18.12.2010] 01:01

Rosja rozmie艣ci艂a rakiety przy granicy z Polsk膮

Aktualizacja: 2010-12-16 11:08 pm
W Zachodnim Okr臋gu Wojskowym w Kaliningradzie rozpocz臋to instalacj臋 systemu rakietowego ziemia-ziemia. Pociski Iskander mog膮 razi膰 cele w promieniu 500 km, mog膮 by膰 te偶 wyposa偶one w g艂owice j膮drowe.

Rosyjski dow贸dca Arkadij Bachin poinformowa艂, 偶e system rakietowy gotowy jest ju偶 w 98 proc. - Dostarczamy jeszcze nowe typy broni - doda艂.

Rosja grozi艂a rozmieszczeniem pocisk贸w Iskander w obwodzie kaliningradzkim, gdy NATO i Amerykanie chcieli budowa膰 w Polsce system tarczy antyrakietowej bez zgody Moskwy. Okazuje si臋, 偶e Rosjanie przyst臋puj膮 do tych gro藕nych dla Polski dzia艂a艅 mimo uleg艂ej polityki obecnego prezydenta USA i wr臋cz s艂u偶alczych zachowa艅 polskich w艂adz.

(wg, tz, Niezale偶na.pl / RIA Novosti)

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 19 Gru 2010, 21:25 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
[18.12.2010] 01:22

Rakiety pojednania

Stra偶nik Lechistanu,
17 grudnia, 2010 - 22:13 Blog

Rakiety pojednania

Osiem miesi臋cy po 鈥瀔atastrofie smole艅skiej i niemal w dzie艅 po 鈥瀙rzyjacielskiej wizycie prezydenta Miedwiediewa, Federacja Rosyjska rozmieszcza w obwodzie kaliningradzkim rakiety z g艂owicami j膮drowymi typu Iskander. Rakiety te maj膮 zasi臋g ok. 500 km.
Je艣li wzi膮膰 cyrkiel i zakre艣li膰 nim promie艅, , to w tym wycinku ko艂a znajd膮 si臋:
1.Najdalej na p贸艂noc i p贸艂nocny-zach贸d po艂o偶one miasta:
a)szwedzki Nynashamn (ale ju偶 nie Sztokholm), Jonkoping nad jeziorem Vattern, Malmoe (lecz nie Geteborg),
b)du艅ska Kopenhaga
2.Najdalej na zach贸d po艂o偶one miasta niemieckie: Rostock, Berlin, Bautzen (Budziszyn sasiaduj膮cy z polskim Zgorzelcem).
3.Najdalej na po艂udnie po艂o偶one miasta, to WY艁膭CZNIE MIASTA POLSKIE.
Jak wida膰, w tym atomowym KR臉GU PRZYJA殴NI i POJEDNANIA znajduje si臋 Polska. Miasta inne ni偶 polskie, s膮 nielicznymi wyj膮tkami.

Zapewne TVP przekona nas, 偶e to nie atomowy M艁OT NA POLSK臉, a PARASOL NAS OCHRANIAJ膭CY?

Taka rosyjska TARCZA? W miejsce ameryka艅skiej?
Kto chce, niech wierzy.

http://niepoprawni.pl/blog/3083/rakiety-pojed nania-0

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 19 Gru 2010, 22:30 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
PE - Smole艅sk 2010 - wys艂uchanie publiczne - ekspercka analiza wojskowego kontrolera lot贸w 1/2




#

w glownych mediach o tym cisza.jest tylko gdakanie ze bylo malo osob na tym spotkaniu itd itp.dlaczego nikt nie obalil tej analizy?polactwu mozna wcisnac锘 kazdy kit ktory zobacza w tv.i wiadomo ze nie pamietaja nic co dzialo sie i bylo obiecywane tydzien temu.
marcin2735 1 tydzie艅 temu 12
marcin2735 1 tydzie艅 temu 12

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 369  Nast臋pna


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 5 go艣ci


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Skocz do:  
cron

Wszystkie prawa zastrze钮one - Gra na Gie艂dzie.

Szablon stworzony przez WebGood.

Forum oparte o silnik phpBB.

Tre艣ci zawarte na tej stronie ( tj. www.granagieldzie.pl ) s膮 tylko i wy艂膮cznie wyrazem osobistych pogl膮d贸w autora analiz i komentarzy ( w艂膮cznie z sygna艂ami systemu ) i nie stanowi膮 "rekomendacji" w rozumieniu przepis贸w Rozporz膮dzenia Ministra Finans贸w z dnia 19 pa藕dziernika 2005 r. w sprawie informacji stanowi膮cych rekomendacje dotycz膮ce instrument贸w finansowych, lub ich emitent贸w (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Korzystanie z serwisu/portalu oznacza akceptacje wy钮ej wymienionej informacji.