Napisz do nas: info@granagieldzie.pl


Ostatnia wizyta:
Obecny czas: 23 Lut 2018, 09:43




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 369  Nast臋pna

Image
Ankieta zako艅czy艂a si臋 29 Kwi 2010, 00:20
Image 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego oszukali nas w kwestii godziny katastrofy ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot nie trafia na pas startowy i leci na wysoko艣ci kilku metr贸w ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot rozsypa艂 si臋 po okolicy jakby kto艣 rzuci艂 gar艣膰 klock贸w lego na dywan ? 0%  0%  [ 0 ]
***odpowiedzi na pytania znajdziesz na forum,Masz pytania lub Potrafisz udzieli膰 odpowiedzi - Napisz 0%  0%  [ 0 ]
Zapraszam na analizy : 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
Uwaga;je艣li chcecie zachowa膰 nagrania to prosz臋 kopiowa膰,gdy偶 filmy z youtube s膮 systematycznie usuwane 0%  0%  [ 0 ]
>Bardzo prosz臋 o przesy艂anie zdj臋膰,film贸w i innych materia艂贸w pomocnych w dalszych analizach 0%  0%  [ 0 ]
Tragedii Smole艅skiej analizasmolensk@gmail.com 0%  0%  [ 0 ]
Nowe analizy; 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
TU 154M: d艂ugo艣膰 48m,masa 98 ton,k膮t nachylenia 艣cie偶ki lotu 4,5stopnia,bagno 0%  0%  [ 0 ]
z pr臋dko艣ci 270 km/h[ wyhamowa艂 po 98 metrach] 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
ImageImage 0%  0%  [ 0 ]
Szczeg贸lnie wa偶ne filmy; >zawiesia ! 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
Je艣li przyjmiemy za prawdziw膮 wersj臋 Prokuratury Generalnej, 偶e samolot spad艂 o 08.41.05, 0%  0%  [ 0 ]
to w贸wczas obecno艣膰 nad pobojowiskiem cho膰by jednego 艣mig艂owca wyposa偶onego 0%  0%  [ 0 ]
w specjalny zestaw do przenoszenia du偶ych gabarytowo 艂adunk贸w 0%  0%  [ 0 ]
jest bezpo艣rednim dowodem na zamach, gdy偶 nie jest fizycznie mo偶liwym 0%  0%  [ 0 ]
pojawienie si臋 tam na przeci膮gu minuty jednego lub dw贸ch 艣mig艂owc贸w, 0%  0%  [ 0 ]
gdyby zawczasu nie oczekiwa艂y w powietrzu na wkroczenie do akcji. /bloger OHV/ 0%  0%  [ 0 ]
Zawiesia-Analiza 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
W przypadku zablokowania forum {ACTA} tutaj b臋d膮 dost臋pne linki do naszych stron 0%  0%  [ 0 ]
>Image Image 0%  0%  [ 0 ]
Razem g艂os贸w : 0
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 05 Sty 2011, 19:48 
Offline

Do艂膮czenie: 13 Sie 2010, 11:12
Posty: 98
Miejscowo艣膰: Krak贸w



Ko艅c贸wka te偶 jest bardzo wa偶na: Jaka艣 dziennikarka z ameryki chce si臋 om贸wi膰 z dziennikarzem z Rzeczpospolitej


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 06 Sty 2011, 01:32 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
Obejrza艂em dzisiaj. Polecam. Przygn臋biaj膮cy obraz machiny dyskredytacji Prezydenta, a p贸藕niej jego ministr贸w. Wy艣cig premiera o to, aby wsz臋dzie by膰 pierwszym, aby si臋 pokaza膰... Ten po艣piech w przejmowaniu obowi膮zk贸w Prezydenta przez B.Komorowskiego, w锘 czasie gdy wi臋kszo艣膰 Polak贸w by艂a w Szoku, dzia艂anie to by艂o niebywale wyrachowane. Potem oni pierwsi do kondolencji! Przykro patrze膰 na to, tym bardziej 偶e te osoby sprawuj膮 najwy偶sze godno艣ci w RP



_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 06 Sty 2011, 11:02 
Offline

Do艂膮czenie: 06 Sty 2011, 10:55
Posty: 31
Mecenas Rogalski - pe艂nomocnik niekt贸rych rodzin smolenskich - ma nagrane tre艣ci rozm贸w ze spotkania Tuska z tymi rodzinami. Czy jest ju偶 jaki艣 plik d藕wiekowy opublikowany?


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 06 Sty 2011, 11:56 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
enter napisa艂(a):
Mecenas Rogalski - pe艂nomocnik niekt贸rych rodzin smolenskich - ma nagrane tre艣ci rozm贸w ze spotkania Tuska z tymi rodzinami. Czy jest ju偶 jaki艣 plik d藕wiekowy opublikowany?

Jeszcze nie spotka艂em downdown


Wszyscy pytaj膮, co sta艂o si臋 pod Katyniem

wtorek, 27 kwietnia 2010 13:48
Rumu艅skie i izraelskie media konsekwentnie podaj膮 w w膮tpliwo艣膰 rosyjskie hipotezy co do przyczyn katastrofy prezydenckiego samolotu "Zapach likwidacji", "Smole艅sk, morderstwo z premedytacj膮?", "Kaczy艅ski zosta艂 zabity przez Putina?", "Morderstwo w stylu Kremla" - to tylko niekt贸re tytu艂y artyku艂贸w, kt贸re od kilku dni regularnie publikowane s膮 w rumu艅skich i izraelskich gazetach oraz agencjach prasowych. Powo艂uj膮c si臋 m.in. na wypowiedzi niezale偶nych ekspert贸w i informacje pozyskane ze 藕r贸de艂 w NATO, ich autorzy podkre艣laj膮, 偶e za katastrof膮 z 10 kwietnia, w kt贸rej zgin臋艂a znaczna cz臋艣膰 "antyrosyjskich polityk贸w" i "najlepszych wojskowych", stoi Federalna S艂u偶ba Bezpiecze艅stwa Federacji Rosyjskiej (FSB). Rumu艅ska agencja Romanian Global News, podwa偶aj膮c rosyjsk膮 hipotez臋 o b艂臋dzie pilota, wysuwa podejrzenie, 偶e mog艂o doj艣膰 do celowego uszkodzenia urz膮dze艅 pok艂adowych Tu-154M, m.in. przy zastosowaniu rosyjskiej broni elektromagnetycznej EMP.

Romanian Global News w artykule z 13 kwietnia podkre艣la, 偶e cho膰 struktury bezpiecze艅stwa NATO jeszcze nie potwierdzi艂y tego oficjalnie, to jednak coraz powa偶niej "uwzgl臋dniaj膮 istnienie planu wyeliminowania antyrosyjskich przyw贸dc贸w pa艅stwa polskiego". A przylot delegacji polskiej z dwoma prezydentami i dziesi膮tkami najlepszych polityk贸w by艂 dla Kremla - jak zauwa偶a agencja - wyj膮tkow膮 okazj膮 ku temu. "Nigdy w jednej p艂aszczy藕nie Rosja nie mia艂a tak wielu wa偶nych wrog贸w przy swoim terytorium i w pobli偶u swojej bazy wojskowej wyposa偶onej w elektryczne i elektromagnetyczne systemy broni. By艂a to okazja, kt贸rej by艂y agent KGB W艂adimir Putin nie m贸g艂 przegapi膰" - pisze jeden z dziennikarzy agencji. Podkre艣la tak偶e, 偶e w spraw臋 zamieszane by艂y wszystkie tajne rosyjskie struktury, czyli: FSB, GRU i SVR. RGN pisze tak偶e, 偶e cho膰 od samego pocz膮tku Rosja prowadzi zakrojon膮 na niezwykle szerok膮 skal臋 kampani臋 maj膮c膮 na celu wm贸wienie Polsce i 艣wiatu, i偶 by艂 to "b艂膮d ludzki" lub te偶 niesprawno艣膰 urz膮dze艅, to jednak "nie jest w stanie usun膮膰 podejrzanych dowod贸w dzia艂a艅 przest臋pczych".
Stawiane przez Romanian Global News tezy potwierdza tak偶e telewizja Evenimentul Zilei B1, kt贸ra w ubieg艂ym tygodniu wyemitowa艂a program po艣wi臋cony katastrofie polskiego samolotu pod Katyniem. Przedstawione w nim materia艂y podwa偶aj膮 rosyjsk膮 wersj臋 wydarze艅, co potwierdzili zaproszony do studia ekspert oraz pytane przez agencj臋 "wyspecjalizowane osoby", kt贸re "nie daj膮 si臋 zwie艣膰 kampanii dezinformacji rozpocz臋tej po tragicznym wydarzeniu". We wspomnianym materiale zwraca si臋 uwag臋 r贸wnie偶 na fakt, 偶e polskie media skupione s膮 obecnie na prze偶ywaniu tej tragedii i na uroczysto艣ciach pogrzebowych, z czego wynika "brak dociekania prawdziwej wersji tego tragicznego wydarzenia".
W rosyjsk膮 wersj臋 wydarze艅 nie wierzy znaczna cz臋艣膰 izraelskich medi贸w. Dwa dni po katastrofie portal Izrus.co.il napisa艂, 偶e w tej tragedii widzi "zab贸jstwo w stylu Kremla". W podobnym stylu wypowiadali si臋 tak偶e inni izraelscy komentatorzy, podkre艣laj膮c, 偶e katastrofa zosta艂a zaplanowana prze Kreml, kt贸ry "nienawidzi艂 Kaczy艅skiego" za jego "antyrosyjskie pogl膮dy". O udziale W艂adimira Putina w katastrofie m贸wi艂 tak偶e program drugi izraelskiej telewizji. Jak podkre艣la RGN, prezenter wspomnianej telewizji mia艂 zaznaczy膰, 偶e dop贸ki dochodzenie w tej sprawie jest prowadzone pod nadzorem rosyjskiego premiera, "jest coraz mniej prawdopodobne, 偶e poznamy prawd臋 na temat przyczyn wypadku". Dziennik "Maariv" opatrzy艂 sw贸j artyku艂 na ten temat tytu艂em "Zapach likwidacji". Z kolei 12 kwietnia dziennik "Haaretz" poda艂, 偶e solidarno艣膰 Rosji z Polsk膮 wobec tragedii smole艅skiej jest tylko pokaz贸wk膮.

U偶yto broni elektromagnetycznej?

Romanian Global News powo艂uje si臋 tak偶e na nieoficjalne 藕r贸d艂a w polskim Ministerstwie Obrony Narodowej, kt贸re w rozmowie z dziennikarzami agencji mia艂y potwierdzi膰, 偶e swego czasu Rosjanie przeprowadzali na terenie lotniska w Smole艅sku eksperymenty przy u偶yciu broni elektromagnetycznej EMP (elektromagnetyczny impuls) - najsilniejszej broni, jaka kiedykolwiek istnia艂a.
O tym, 偶e przed dwoma laty stworzono w Moskwie t臋 bro艅, pisa艂 ju偶 tak偶e rosyjski dziennik "Prawda". "Ogromna moc miliard贸w wat贸w jest generowana z urz膮dzenia ma艂ych rozmiar贸w.
Innowacj膮 tej broni jest to, 偶e impulsy elektromagnetyczne emitowane przez ni膮 s膮 znacznie kr贸tsze, ale o niezwykle pot臋偶nej mocy" - podkre艣la艂 w rozmowie z gazet膮 Giennadij Mesyats, wicedyrektor Rosyjskiej Akademii Nauki i dyrektor Instytutu Fizyki im. Lebiediewa.
Inny naukowiec specjalizuj膮cy si臋 w elektromagnetycznej superbroni Mikhail Yaladin podkre艣li艂, 偶e przed Rosj膮 jeszcze nikomu nie uda艂o si臋 stworzy膰 r贸wnie ma艂ego urz膮dzenia o takiej sile. "Takiej ma艂ej broni i z tak膮 pot臋偶n膮 si艂膮 jeszcze nigdy nie stworzono.
Co prawda by艂y podobne urz膮dzenia, wykonane w okresie zimnej wojny, ale ich rozmiary by艂y ogromne" - podkre艣li艂 Yaladin. "Nasza bro艅 jest co najmniej dziesi臋ciokrotnie silniejsza ni偶 jakakolwiek bro艅 stworzona w innym kraju" - doda艂. Jej dzia艂anie opiera si臋 na wysy艂aniu impuls贸w elektromagnetycznych, kt贸re destruktywnie oddzia艂uj膮 na znajduj膮ce si臋 w pobli偶u urz膮dzenia elektroniczne, uszkadzaj膮c je b膮d藕 zafa艂szowuj膮c podawane przez nie parametry.
Jak zauwa偶a Romanian Global News, powo艂uj膮c si臋 na 藕r贸d艂a wojskowe, impulsy elektromagnetyczne s膮 tak偶e w stanie zak艂贸ca膰 prac臋 silnik贸w wszystkich samolot贸w. Rosyjscy naukowcy podkre艣laj膮, 偶e nike potrafi na艣ladowa膰 m.in. uderzenia pioruna lub wybuch j膮drowy.
Zastosowanie tej broni jest jednak bardzo trudne do wykrycia ze wzgl臋du na kr贸tki czas dzia艂ania wi膮zki elektromagnetycznej. Rosyjskie urz膮dzenie o nazwie "Nike" (na cze艣膰 greckiej bogini zwyci臋stwa), by艂o ju偶 pokazywane w Jekaterynburgu nad Uralem.

Rumu艅ska agencja, powo艂uj膮c si臋 na swoje dotychczasowe ustalenia, zdecydowanie podkre艣la wi臋c, 偶e katastrofa prezydenckiego tupolewa mia艂a by膰 zamachem na "najbardziej antyrosyjskich przyw贸dc贸w Polski", w tym na obu braci Kaczy艅skich, znanych ze swojego zdecydowanego stanowiska wobec Rosji.

"Spodziewano si臋, 偶e w samolocie b臋d膮 obaj bracia Kaczy艅scy" - czytamy. RGN podkre艣la tak偶e, 偶e na szcz臋艣cie brat prezydenta, by艂y premier Jaros艂aw Kaczy艅ski w ostatniej chwili musia艂 zrezygnowa膰 z podr贸偶y do Smole艅ska ze wzgl臋du na z艂y stan zdrowia ich matki. "To by艂 przypadek i pech dla Moskwy. Jaros艂aw Kaczy艅ski mo偶e by膰 bowiem nast臋pnym prezydentem Polski" - pisze rumu艅ska agencja. Podkre艣la tak偶e, 偶e je艣li tak si臋 stanie, to kolejny prezydent b臋dzie dok艂adnie rozumia艂 tragiczne wydarzenia kwietniowe i postaw臋 Moskwy.
Marta Ziarnik

za: NDz z 22.4.2010 (kn)

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 06 Sty 2011, 12:09 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
Przed startem widzialno艣膰 3 tys. metr贸w

Aktualizacja: 2010-12-30 10:28 pm
S膮 nagrania z monitoringu: meldowa艂 Protasiuk w asy艣cie B艂asika

Przed startem z Ok臋cia za艂oga rz膮dowego tupolewa dysponowa艂a og贸lnodost臋pn膮 prognoz膮 pogody opisuj膮c膮 warunki atmosferyczne panuj膮ce na Siewiernym. Z prognozy wynika艂o jednoznacznie, 偶e nie by艂o 偶adnych przes艂anek do tego, by nie podejmowa膰 lotu, bo warunki do l膮dowania by艂y w momencie startu maszyny dobre. Pu艂kownik Edmund Klich, polski akredytowany przy MAK publicznie sugerowa艂, jakoby ju偶 przed startem wiadomo by艂o, 偶e w Smole艅sku nie ma warunk贸w do l膮dowania. Trudno orzec, gdzie pu艂kownik Klich pozyska艂 t臋 informacj臋, bo tego typu spekulacjom przecz膮 osoby, kt贸re bezpo艣rednio zabezpiecza艂y lot.
10 kwietnia rano na wojskowym lotnisku w Warszawie szykuj膮ca si臋 do startu za艂oga tupolewa nie dosta艂a prognozy pogody od stacji meteo. Nie dosta艂a, bo stacja nie otrzyma艂a jej od Rosjan. Dlatego dow贸dca za艂ogi kapitan Protasiuk odm贸wi艂 wylotu. T艂umaczy艂, 偶e nie wiedz膮c, jakie b臋d膮 warunki atmosferyczne, nie mo偶e zdecydowa膰 si臋 na taki lot. W takiej sytuacji maszyna nie mia艂a prawa startowa膰. Ten lot w og贸le nie powinien si臋 odby膰 powiedzia艂 jednemu z brukowych pism p艂k Edmund Klich. Tu偶 przed odlotem na p艂ycie lotniska mia艂a panowa膰 nerwowa atmosfera, pada膰 ostre s艂owa, a lot do Smole艅ska mia艂 wymusi膰 na mjr. Arkadiuszu Protasiuku gen. Andrzej B艂asik, kt贸ry zamiast dow贸dcy statku sam sk艂ada艂 prezydentowi meldunek o gotowo艣ci maszyny do startu. Z informacji, do kt贸rych dotar艂 Nasz Dziennik, jednoznacznie wynika, 偶e s艂owa Klicha to k艂amliwe insynuacje. Za艂oga Tu-154M nie mia艂a przed wylotem szczeg贸艂owej, typowo wojskowej meteorologicznej prognozy pogody na Siewiernym, przys艂anej z Rosji, bo nie udost臋pnili jej Rosjanie. Piloci dysponowali jednak dost臋pn膮 w systemie og贸lnym prognoz膮 meteorologiczn膮, gdzie nie by艂o mowy o 偶adnej mgle, bo warunki w Smole艅sku by艂y dobre. Ju偶 w trakcie lotu, o godz. 8.20, ze Smole艅ska przysz艂a informacja, 偶e mog膮 wyst膮pi膰 mg艂y.

Co m贸wi procedura
Jak t艂umaczy w rozmowie z Naszym Dziennikiem by艂y pilot specpu艂ku, procedura z dost臋pem do prognozy meteo jest nast臋puj膮ca: biuro meteorologiczne na danym lotnisku (w tym przypadku Siewiernyj) wystawia komunikat meteorologiczny na dany lot. Ok臋cie albo Centrum Hydrometeorologiczne Si艂 Powietrznych wystawia prognoz臋, taki komunikat meteorologiczny na dany lot. Tak by艂o w przypadku 10 kwietnia. Z informacji, do kt贸rych dotar艂 Nasz Dziennik, wynika, 偶e oficer pe艂ni膮cy z 9 na 10 kwietnia br. s艂u偶b臋 dy偶urnego operacyjnego w Centrum Hydrometeorologii Si艂 Powietrznych nie zg艂asza艂 w swoich meldunkach jakiego艣 szczeg贸lnego pogorszenia si臋 pogody w Smole艅sku. Z jego relacji wynika, 偶e nic nie wskazywa艂o na brak mo偶liwo艣ci realizacji przelotu samolotu Tu-154M z prezydentem RP na pok艂adzie na trasie Warszawa Smole艅sk.

Czego za艂oga nie dosta艂a ze Smole艅ska
Prognoza przekazana 10 kwietnia o godz. 6.20 do Dy偶urnej S艂u偶by Operacyjnej COP m贸wi艂a, i偶 widzialno艣膰 w Smole艅sku wynosi 1000-3000 m przy silnym zamgleniu, chmury stratus h-120-180 m, co umo偶liwia艂o podj臋cie decyzji o wylocie z Ok臋cia. Trzeba tu podkre艣li膰, 偶e dy偶urny opiera艂 swoj膮 wiedz臋 na ograniczonych informacjach przysy艂anych mu co trzy godziny z lotniska w Smole艅sku. By艂y to tylko depesze SYNOP, brak za艣 by艂o depesz METAR i TAF. Wiadomo bowiem, o czym milczy Edmund Klich, 偶e od oko艂o roku polskie wojskowe s艂u偶by meteorologiczne maj膮 powa偶ne trudno艣ci w pozyskiwaniu danych meteo z lotnisk wojskowych Federacji Rosyjskiej. W tym m.in. w艂a艣nie z lotniska Smole艅sk Siewiernyj. Pomimo stara艅 strony polskiej do tej pory nie wypracowano ze stron膮 rosyjsk膮 systemowego rozwi膮zania gwarantuj膮cego niezawodno艣膰 ich pozyskiwania. Sprawa z przekazywaniem z Rosji danych meteorologicznych od lat jest nieuporz膮dkowana. Rosjanie w dalszym ci膮gu nie przekazuj膮 danych meteorologicznych do systemu, dlatego tak to wygl膮da. Za艂oga Tu-154M nie mog艂a dysponowa膰 dok艂adn膮 prognoz膮 pogody ze Smole艅ska, bo tam nie ma lotniskowej stacji meteorologicznej. Dopiero 10 km od Smole艅ska jest cywilna stacja meteorologiczna. Ka偶dy pilot polecia艂by jednak do Smole艅ska, by na miejscu oceni膰 warunki i w razie ich braku polecie膰 na lotnisko zapasowe lub wr贸ci膰 bezpiecznie do kraju, na co pozwala艂 zapas paliwa m贸wi by艂y pilot specpu艂ku. Dziwi wi臋c kategoryczne, niepodparte dowodami twierdzenie p艂k. Edmunda Klicha, 偶e rz膮dowy tupolew lec膮cy na uroczysto艣ci do Katynia nie mia艂 prawa opu艣ci膰 Ok臋cia. Edmund Klich opowiada bzdury, bo je偶eli na ko艅cowym lotnisku nie ma pogody, a jest pogoda na lotniskach zapasowych, przynajmniej jednym, to lot wykonuje si臋 zgodnie z przepisami. Opowiadanie, 偶e na lotnisku ko艅cowym nie by艂o pogody, wi臋c lot nie powinien si臋 odby膰, jest naginaniem wiedzy do swoich potrzeb. Je偶eli s膮 lotniska zapasowe, loty si臋 odbywa. Za艂oga zawsze ma wyb贸r, wr贸ci膰 na swoje lotnisko albo wyl膮dowa膰 na zapasowym. Gdyby by艂o tak, jak m贸wi p艂k Klich, w rzeczywisto艣ci 偶aden lot by si臋 nie odby艂, a przynajmniej te d艂ugodystansowe zaznacza nasz drugi rozm贸wca, r贸wnie偶 pilot 36. Specjalnego Pu艂ku Lotnictwa Transportowego, kt贸ry przeszed艂 do rezerwy.

Nikt si臋 nie obra偶a艂 na lotnisku
Jak si臋 nieoficjalnie dowiedzieli艣my, gdy pilot odm贸wi艂 lotu, na p艂ycie lotniska zacz臋艂y si臋 gor膮czkowe rozmowy z za艂og膮. Do lotu przekonywa艂 Protasiuka m.in. szef si艂 powietrznych genera艂 Andrzej B艂asik (58 l.), kt贸ry by艂 na lotnisku jako cz艂onek prezydenckiej delegacji do Katynia mo偶na by艂o przeczyta膰 w jednym z brukowc贸w. Wszystko to nieprawda, jak nieprawdziwy jest wiek genera艂a B艂asika podany przez t臋 gazet臋. 11 pa藕dziernika tego roku genera艂 sko艅czy艂by bowiem 48, a nie 58 lat. Je偶eli Protasiuk odm贸wi艂 lotu, to powinien odm贸wi膰 od pocz膮tku do ko艅ca. Nie ma czego艣 takiego, 偶e pilota kto艣 zmusza do lotu, bo jak? Wepchnie go po schodach na g贸r臋 i po艂o偶y mu r臋ce na stery? Je偶eli m贸wi, 偶e nie leci, to nie leci, albo jak leci, to leci. Nie mo偶e m贸wi膰, 偶e nie leci, lec膮c! To za艂oga podj臋艂a decyzj臋, 偶e leci m贸wi by艂y pilot specpu艂ku, kt贸ry dobrze zna艂 majora Protasiuka. Nie by艂o te偶 偶adnej dyskusji i ostrej wymiany zda艅, jak r贸wnie偶 z艂o偶enia meldunku prezydentowi o gotowo艣ci do startu przez samego gen. B艂asika. Relacje os贸b, kt贸re bezpo艣rednio zabezpiecza艂y lot do Smole艅ska i by艂y przed odlotem Tu-154M na p艂ycie Ok臋cia, s膮 diametralnie r贸偶ne od historyjki Edmunda Klicha, Stefana Gruszczyka, Roberta Latkowskiego czy Piotra 艁ukaszewicza, kt贸rzy wynurzali si臋 w TVN 24 na temat tego, co dzia艂o si臋 przed startem.

By艂 monitoring: meldowa艂 Protasiuk w asy艣cie B艂asika
- Nieprawd膮 jest, 偶e na p艂ycie lotniska panowa艂a przed wylotem do Smole艅ska jakakolwiek nerwowa atmosfera. By艂 pe艂ny spok贸j, wszyscy cieszyli si臋, 偶e mog膮 razem lecie膰 do Katynia, by uczci膰 70. rocznic臋 mordu na polskich oficerach. Nie by艂o 偶adnych nerwowych rozm贸w, wszyscy byli w bardzo dobrych humorach. Przed wylotem siedzieli, pili kaw臋, czekaj膮c na prezydenta. D艂ugo zreszt膮 nie czekali, wszystko odby艂o si臋 normalnie, tak jak powinno by膰 relacjonuje Naszemu Dziennikowi osoba, kt贸ra by艂a na p艂ycie Ok臋cia. Nieprawd膮 jest r贸wnie偶, jakoby gen. Andrzej B艂asik kogokolwiek bra艂 na dywanik, 偶e wywiera艂 jak膮艣 presj臋 na pilot贸w. Nikt nie by艂 艣wiadkiem czego艣 takiego, nie wiem, sk膮d takie informacje ma Edmund Klich. Zamiast zaj膮膰 si臋 tym, co do niego nale偶y, produkuje plotki. Jak mo偶na ca艂y czas szarpa膰 te osoby, kt贸re ju偶 nie 偶yj膮? pyta oburzona wdowa po dow贸dcy Si艂 Powietrznych Ewa B艂asik. Wiem od ludzi, kt贸rzy obs艂ugiwali ten wylot, 偶e odbywa艂 si臋 on w pe艂nej zgodzie. M膮偶 chcia艂 w jaki艣 spos贸b nada膰 szczeg贸lny charakter tej wizycie polskiej delegacji, podkre艣laj膮c wag臋 tego lotu do Katynia. Powiedzia艂 wi臋c, 偶e chcia艂by asystowa膰 kpt. Protasiukowi przy sk艂adaniu meldunku panu prezydentowi. To by艂 jego pierwszy lot z prezydentem, wcze艣niej z nim nie lata艂. Nieprawd膮 jest, 偶e m膮偶 sam sk艂ada艂 mu meldunek, bo byli razem z kpt. Protasiukiem, by by艂o bardziej uroczy艣cie. Zreszt膮 s膮 przecie偶 nagrania z monitoringu, na kt贸rych mo偶na to zobaczy膰 dodaje pani B艂asik. Dementuje r贸wnie偶 spekulacje, jakoby gen. B艂asik by艂 w jakim艣 konflikcie z mjr. Protasiukiem. Przypomina, 偶e si臋 lubili, a jej m膮偶 osobi艣cie odznacza艂 dow贸dc臋 tupolewa, kt贸ry rozbi艂 si臋 na Siewiernym, na pocz膮tku tego roku za lot z misj膮 humanitarn膮 na Haiti. Wszelkie insynuacje o jakiej艣 niezgodzie mi臋dzy nimi s膮 nieprawdziwe. Tak m贸wi膮 chorzy ludzie, kt贸rzy chc膮 wyp艂yn膮膰 na tym nieszcz臋艣ciu. Zreszt膮 rozmawia艂am z pani膮 Magdalen膮 Protasiuk, 偶on膮 kpt. Protasiuka, kt贸ra powiedzia艂a mi, 偶e jej m膮偶 nigdy z艂ego s艂owa nie powiedzia艂 na temat mojego m臋偶a. I to si臋 dla mnie liczy, a nie jakie艣 k艂amliwe spekulacje 偶膮dnych sensacji ludzi, kt贸re mo偶na mi臋dzy bajki w艂o偶y膰 podkre艣la Ewa B艂asik.

W艣ciek艂y Klich rzuca s艂uchawk膮
Lot bez jakiejkolwiek prognozy pogody i naciski, by z艂ama膰 regulamin wojskowy, to przest臋pstwo. Pu艂kownik Edmund Klich, posiadaj膮c tak膮 wiedz臋, powinien zg艂osi膰 to prokuraturze. Nasz Dziennik zwr贸ci艂 si臋 do polskiego akredytowanego z zapytaniem, czy wiedz膮 na temat przest臋pstwa podzieli艂 si臋 z prokuratur膮 i jakimi dysponuje dowodami na poparcie swoich tez.
Pu艂kownik jednak nie chcia艂 z nami rozmawia膰 i po kr贸tkiej chwili rzuci艂 s艂uchawk膮. Prosz臋 pana, dzwoni艂a ju偶 pani od was, wy艣cie napisali wczoraj taki tekst, 偶e nie rozmawiam z wami w og贸le, nie b臋d臋 tu prostowa艂 nic, bo 偶e艣cie takie wnioski wyci膮gali z niekt贸rych fakt贸w wyrzuci艂 ze z艂o艣ci膮 Klich, zanim zd膮偶yli艣my zada膰 pierwsze pytanie. W tak膮 w艣ciek艂o艣膰 wpad艂 po lekturze tekstu Bankructwo teorii Edmunda Klicha we wtorkowym Naszym Dzienniku, w kt贸rym obna偶yli艣my prawd臋 o jego roli w modulowaniu tonu narracji o katastrofie smole艅skiej.
Nasz Dziennik zapyta艂 te偶 Naczeln膮 Prokuratur臋 Wojskow膮, czy p艂k Edmund Klich b臋dzie przes艂uchany w charakterze 艣wiadka i czy zostanie postawiony mu zarzut zatajenia wiedzy o przest臋pstwie z艂amania regulaminu wojskowego.
Zanim jednak prokuratura zd膮偶y艂a odpowiedzie膰, dr p艂k Edmund Klich odwo艂a艂 to, co wcze艣niej powiedzia艂 Faktowi. Ja nie m贸wi臋, 偶e to jest nieprawda. Ja tego nie powiedzia艂em. Nie mam materia艂贸w na ten temat. Powiedzia艂em jedynie, 偶e samolot nie powinien startowa膰 z lotniska Ok臋cie, bo na lotnisku w Smole艅sku nie by艂o ju偶 wtedy odpowiednich warunk贸w atmosferycznych o艣wiadczy艂 Klich w rozmowie z PAP.
- W tej sytuacji sam pan chyba rozumie, dlaczego Wojskowa Prokuratura Okr臋gowa w Warszawie nie komentuje tej wypowiedzi. A co do pytania o zarzuty wskazanemu przez pana oficerowi, to jak ju偶 wielokrotnie wypowiadali艣my si臋 w tym zakresie o postawieniu jakiejkolwiek osobie jakichkolwiek zarzut贸w opinia publiczna dowie si臋 ewentualnie po wykonaniu tej czynno艣ci procesowej powiedzia艂 Naszemu Dziennikowi p艂k Zbigniew Rzepa, rzecznik prasowy Naczelnej Prokuratury Wojskowej.
- Edmund Klich ca艂y czas gra w tym samym zespole, kt贸ry pr贸buje przepchn膮膰 tez臋 o tym, jakoby odpowiedzialno艣膰 za katastrof臋 smole艅sk膮 ponosili przede wszystkim: gen. Andrzej B艂asik, za艂oga tupolewa i Si艂y Powietrzne RP, a po艣rednio Kancelaria Prezydenta Lecha Kaczy艅skiego m贸wi wprost jeden z by艂ych pilot贸w specpu艂ku, dobrze znaj膮cy dr. Klicha.

Piotr Czartoryski-Sziler

Za: Nasz Dziennik, Pi膮tek-Niedziela, 31 XII 2010 - 2 I 2011, Nr 305 (3931)

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 06 Sty 2011, 12:18 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
O 4 prawdach i co jeszcze trzyma w kapeluszu kuglarz Edmund Klich
CONTESSA | 02:28|16
...
Tak wielu tak bardzo zale偶y by win膮 za katastrof臋 smole艅sk膮 obarczy膰 niekt贸re z jej ofiar. Czy a偶 tak bardzo by艂y komu艣 niewygodne by dzi艣 robiono z Ich 艣mierci grotesk臋 bezkarnie wybi贸rczo manipuluj膮c faktami ?

Jerzy Miller pompatycznie o艣wiadczy艂, 偶e 鈥瀢 dniu, w kt贸rym Rosjanie opublikuj膮 raport, przestajemy milcze膰.
Nie wierz臋 ! Bo to by oznacza艂o koniec tusko-putinowskich obmacywanek i rozpocz臋cie 艣ledztwa z prawdziwego zdarzenia wg wszystkich prawide艂 sztuki na miar臋 XXI wieku, odsuni臋cie od niego jak najdalej os贸b skompromitowanych swym 8-miesi臋cznym udzia艂em w dotychczasowej farsie.
Wtedy ju偶 偶aden przedstawiciel polskiej Temidy nie pozwolilby sobie na wciskanie kitu, 偶e co艣 tam cho膰 ma zwi膮zek z katastrof膮, 艣ledztwem nie zostanie obj臋te bo wydarzy艂o si臋 ju偶 po katastrofie.
Panowie z prokuratury wojskowej wybacz膮 Parulski, Rzepa, Szel膮g i i. To wasze s艂owa, wielokrotnie publicznie wypowiadane podczas ostatnich 8 miesi臋cy i was kompromituj膮ce.
Nie zrechabilituje was nag艂y przyp艂yw aktywno艣ci 艣ledczej, kt贸r膮 przejawiacie ostatnio. Jeste艣cie skompromitowani! Podobnie prokurator generalny, A.Seremet i wielu, wielu innych, w艣r贸d kt贸rych s膮 i ministrowie, premier, prezydent...
Jeste艣cie skompromitowani !!!

Ksi膮dz Tischner mawia艂 za 偶ycia, 偶e s膮 3 rodzaje prawdy moja, twoja i g贸wno prawda... Podczas 8 miesi臋cy dziel膮cych nas od katastrofy smole艅skiej wysz艂a na jaw jeszcze jedna

ruska prawda. Zdominowa艂a 偶ycie publiczne w Polsce, jej polityk臋 wewn臋trzn膮 i zagraniczn膮.

S艂u偶膮 jej dzi艣 ci, kt贸rzy sk艂adali przysi臋g臋 na sztandar z bia艂ym or艂em, na Konstytucj臋 Najja艣niejszej, 偶e b臋d膮 s艂u偶y膰 Polsce i broni膰 jej d贸br i obywateli. Dzi艣 s膮 s艂u偶alcami sowieckiej prawdy, j膮 przedk艂adaj膮 nade wszystko, jej broni膮 za偶arcie jak ojcowizny.

....................................................

To tyle. Puenty dzi艣 nie b臋dzie...

http://www.fakt.pl/Pilot-nie-chcial-leciec-do -Sm...

http://www.tvn24.pl/12690 ,1687753,0,1,gen-blasik...

http://www.niepoprawni.pl/blog/1792/o-czterec h-prawdach-i-co-jeszcze-trzyma-w-kapeluszu-kuglarz-edmund-kl ich

re;
---
@amelka222
P.S. ..."Jednoznacznie wynika, 偶e s艂owa Klicha to k艂amliwe insynuacje. Za艂oga Tu-154M nie mia艂a przed wylotem szczeg贸艂owej, typowo wojskowej meteorologicznej prognozy pogody na Siewiernym, przys艂anej z Rosji, bo nie udost臋pnili jej Rosjanie. Piloci dysponowali jednak dost臋pn膮 w systemie og贸lnym prognoz膮 meteorologiczn膮, gdzie nie by艂o mowy o 偶adnej mgle, bo warunki w Smole艅sku by艂y dobre. Ju偶 w trakcie lotu, o godz. 8.20, ze Smole艅ska przysz艂a informacja, 偶e mog膮 wyst膮pi膰 mg艂y.

Nieprawd膮 jest r贸wnie偶, jakoby gen. Andrzej B艂asik kogokolwiek bra艂 na dywanik, 偶e wywiera艂 jak膮艣 presj臋 na pilot贸w. - Nikt nie by艂 艣wiadkiem czego艣 takiego, nie wiem, sk膮d takie informacje ma Edmund Klich. Zamiast zaj膮膰 si臋 tym, co do niego nale偶y, produkuje plotki. Jak mo偶na ca艂y czas szarpa膰 te osoby, kt贸re ju偶 nie 偶yj膮? - pyta oburzona wdowa po dow贸dcy Si艂 Powietrznych Ewa B艂asik. - Wiem od ludzi, kt贸rzy obs艂ugiwali ten wylot, 偶e odbywa艂 si臋 on w pe艂nej zgodzie. M膮偶 chcia艂 w jaki艣 spos贸b nada膰 szczeg贸lny charakter tej wizycie polskiej delegacji, podkre艣laj膮c wag臋 tego lotu do Katynia. Powiedzia艂 wi臋c, 偶e chcia艂by asystowa膰 kpt. Protasiukowi przy sk艂adaniu meldunku panu prezydentowi. To by艂 jego pierwszy lot z prezydentem, wcze艣niej z nim nie lata艂. Nieprawd膮 jest, 偶e m膮偶 sam sk艂ada艂 mu meldunek, bo byli razem z kpt. Protasiukiem, by by艂o bardziej uroczy艣cie. Zreszt膮 s膮 przecie偶 nagrania z monitoringu, na kt贸rych mo偶na to zobaczy膰 - dodaje pani B艂asik. Dementuje r贸wnie偶 spekulacje, jakoby gen. B艂asik by艂 w jakim艣 konflikcie z mjr. Protasiukiem..."

Do ko艅ca Zdrajcy i Kanalie b臋d膮 zak艂amywa膰 rzeczywisto艣膰 by PRAWDA jak najp贸偶niej ujrza艂a 艣wiat艂o dzienne !!!!
AL25BY艁O0253 | 01.01.2011 10:00

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 06 Sty 2011, 12:33 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
pp艂k. Kleczy艅ski, katastrofa w Gibraltarze a tragedia w Smole艅sku

CZWARTEK, 09 GRUDNIA 2010 06:01
殴R脫D艁O/AUTOR BIBULA.COM, SALON24.PL, JA膯WING

Nie tak dawno temu kilkana艣cie jesiennych dni sp臋dzi艂em w londy艅skich archiwach i bibliotekach. Niespodziewanie w艣r贸d kolejnych tom贸w akt trafiaj膮cych na moje biurko, znalaz艂y si臋 dokumenty dotycz膮ce Katastrofy Gibraltarskiej. Przegl膮daj膮c zdj臋cia z akcji ratowniczej, depesze kondolencyjne i dokumenty nt. organizacji ceremonii pogrzebowej Naczelnego Wodza, przed oczyma stan臋艂y mi wydarzenia z kwietnia 2010 r. Skojarzenia by艂y tak silne, naturalne i automatyczne, 偶e postanowi艂em w wolnym czasie mocniej zastanowi膰 si臋 nad podobie艅stwami tych dw贸ch najwi臋kszych niewyja艣nionych dotychczas katastrof w dziejach Rzeczypospolitej.

1. Przes艂uchania 艣wiadk贸w.
Najpierw chwil臋 uwagi chcia艂bym po艣wi臋ci膰 wydarzeniom, jakie mia艂y miejsce nad Atlantykiem 21 marca 1941 r. w samolocie Liberator AM 262, na pok艂adzie kt贸rego do Kanady i Stan贸w Zjednoczonych udawa艂 si臋 polski premier i Naczelny W贸dz gen. W. Sikorski. Dosz艂o w贸wczas do zagadkowej sytuacji. W samolocie czu膰 by艂o spalenizn臋. Pochodzi艂a ona z bomby zapalnej, kt贸r膮 znalaz艂 pp艂k. Kleczy艅ski. W ostatniej chwili wyrzuci艂 on zapalnik do toalety, a 艂adunek ostudzi艂 w tyle samolotu. O ca艂ej sprawie powiadomi艂 prze艂o偶onych dopiero po wyl膮dowaniu w Montrealu. Przebieg ca艂ego wydarzenia, bliski ostatecznym wnioskom dochodzenia, przedstawia poni偶szy dokument z brytyjskiego National Archives.

Przebieg przes艂uchania, maj膮cego pos艂u偶y膰 do sporz膮dzenia ostatecznego raportu, jasno m贸wi o ustalonym kierunku prowadzonego dochodzenia. Powy偶szy dokument przedstawiam Pa艅swu jako refleksj臋 nad informacj膮 o uniewa偶nieniu przez rosyjsk膮 stron臋 przes艂ucha艅 najwa偶niejszych 艣wiadk贸w katastrofy smole艅skiej. Czy po serii "sugestii" rosyjskich organ贸w 艣ledczych i s艂u偶b zaanga偶owanych w dochodzenie , przes艂uchania 艣wiadk贸w wygl膮da艂y wed艂ug schematu przedstawionym w powy偶szym dokumencie? Je偶eli nie, jaki by艂by wi臋c cel podj臋cia tak zastanawiaj膮cej decyzji?

2. Niszczenie i utajnianie dowod贸w.
Kolejne odtajnione trzy lata temu dokumenty wskazuj膮, i偶 Polacy stron臋 brytyjsk膮 o incydencie powiadomili dopiero 2 kwietnia w Montrealu, przed odlotem do Wielkiej Brytanii. Podj臋te przez RCMP na zlecenie MI5 poszukiwania zapalnika nie mog艂y przynie艣膰 ju偶 偶adnego skutku. Wraz z innymi 艣ciekami dawno znalaz艂 si臋 on w nurcie rzeki St. Lawrence. Sami Brytyjczycy przyznali, i偶 up艂yw czasu uniemo偶liwi艂 przeprowadzenie skutecznego dochodzenia. Czy w tym przypadku analogi膮 nie jest polska opiesza艂o艣膰 w sprawie 艣ledztwa smole艅skiego, pozostawienie bez 偶adnej kontroli kluczowych dowod贸w, niszczonych celowo przez rosyjskie s艂u偶by, poddanych na kilkumiesi臋czne dzia艂anie skrajnych warunk贸w atmosferycznych?

Warto w tym miejscu zauwa偶y膰, i偶 w艣r贸d utajnionych przez Brytyjczyk贸w dokument贸w s膮 ekspertyzy techniczne. Do podobnych dokument贸w nie mog膮 tak偶e dotrze膰 polscy eksperci (w tym orygina艂y czarnych skrzynek), a bior膮c pod uwag臋 zniszczenie samego samolotu, mo偶liwo艣膰 przeprowadzenia skutecznych bezpo艣rednich bada艅 ju偶 na starcie skazana jest na pora偶k臋.

W przypadku wydarze艅 z wiosny 1942 roku, zastanawiaj膮ce s膮 tak偶e podejrzenia, co do pochodzenia bomby. Zdaniem polskich oficer贸w, by艂a ona prowieniencji rosyjskiej. Brytyjczycy wykluczali za艣, i偶 nie mog艂a ona by膰 w 偶adnym wypadku zbudowana wed艂ug konstrukcji niemieckiej, maj膮c niemal pewno艣膰, i偶 wytworzono j膮 wed艂ug wed艂ug modelu brytyjskiego (Special Operation Executive, SOE). Oczywi艣cie wszystkie informacje na ten temat by艂y utajnione. W przypadku Smole艅ska, podobnych rozbie偶no艣ci, przynajmniej w znanych opinii publicznej faktach, jest r贸wnie du偶o.

3. Zaniedbania odno艣nie 艣rodk贸w bezpiecze艅stwa. Stan techniczny samolotu.
Brytyjskie dochodzenie wykaza艂o, i偶 nie zachowano 偶adnych 艣rodk贸w bezpiecze艅stwa wzgl臋dem ochrony dost臋pu os贸b postronnych do Liberatora AM 262. Samolot, kt贸rym odlecia艂 do Kanady Naczelny W贸dz W. Sikorski sta艂 w hangarze niepilnowany przez tydzie艅, od 14 marca. Jak stwierdzi艂o wewn臋trzne brytyjskie dochodzenie, na lotnisku nie obowi膮zywa艂y praktycznie 偶adne normy bezpiecze艅stwa, a do samolotu osoby postronne mog艂y dosta膰 si臋 jeszcze przed samym odlotem polskiego premiera. W przypadku Smole艅ska, Rosjanie bezpo艣redni dost臋p do samolotu mieli podczas remont贸w w zak艂adzie w Samarze, nie musz臋 chyba przypomina膰, do kogo nale偶膮cym. Pojawi艂y si臋 tak偶e informacje, i偶 rosyjscy eksperci sprawdzali TU 154 M ju偶 w Polsce. Film o polskim "Air Force One", ze zdj臋ciami od 艣rodka, wyemitowa艂a tak偶e rosyjska telewizja. Jak polskie s艂u偶by do tego dopu艣ci艂y? TVN "podniecaj膮c si臋" kilka dni temu legendarnym przepychem Iljuszyna I艂-96-300PU, podkre艣la艂a, i偶 nikt spoza w膮skiego grona najwa偶niejszych rosyjskich urz臋dnik贸w i polityk贸w nie wie, jak tak naprawd臋 podr贸偶uje rosyjski przyw贸dca, gdy偶 jest to chronione tajemnic膮. Nic doda膰, nic uj膮膰. Szkoda tylko, 偶e TVN nie s艂ucha sam, co w "Faktach" nadaje.

Brytyjskie dochodzenie z okresu wojny wskaza艂o tak偶e, i偶 wiele samolot贸w obs艂uguj膮cych lotnisko w Preston mia艂o problemy z elektryczno艣ci膮. Przyczyn膮 mia艂y by膰...wrzucane do generator贸w orzechy i inne drobne przedmioty. Na zaniedbania w obszarze bezpiecze艅stwa zareagowano dopiero po "sprawie" Kleczy艅skiego. W mojej ocenie, styl dzia艂ania ministra B. Klicha jest jeszcze bardziej skandaliczny, a efekty niestety znacznie bardziej tragiczne.

4. Wydarzenia poprzedzaj膮ce katastof臋. "Polsko-polska" gra.
Zagadek w sprawie pp艂k. Kleczy艅skiego jest wi臋cej, 艂膮cznie z jego 艣mierci膮. Tez na temat rzeczywistych motyw贸w jego dzia艂ania r贸wnie偶. Ja, opr贸cz ostatecznie przyj臋tej, rozwa偶a艂bym rezygnacj臋 z zamachu ze strachu przed utrat膮 w艂asnego 偶ycia lub ostrze偶enie dla Naczelnego Wodza. Sami Polacy (m.in. dr Rettinger) uwa偶ali, 偶e ca艂a sytuacja wymierzona by艂a w Naczelnego Wodza. Gra "samolotowa" D. Tuska, R. SIkorskiego i T. Arabskiego i B. Klicha, a tak偶e celowe umniejszanie znaczenia wizyty 10 kwietnia by艂y mo偶e odrobin臋 mniej perfidne, ale o wiele bardziej widoczne.

Ciekawsza wydaje si臋 sprawa wykorzystania "niby-zamachu" pp艂k. Kleczy艅skiego do przeprowadzenia "w艂a艣ciwej" operacji w Gibraltarze. Dochodzenie ze strony brytyjskiej prowadzi艂 m.in. ppor. Edward Szarkiewicz, b臋d膮cy w g艂臋bokim konflikcie osobistym z W艂adys艂awem Sikorskim. Zdobyte podczas 艣ledztwa informacje na temat procedur ochrony wykorzystane mia艂y by膰 przez niego w Gibraltarze. Konkretnie, awansowany przez Brytyjczyk贸w do stopnia brygadiera (prawie-genera艂) Szarkiewicz, mia艂 dost臋p do samolotu Naczelnego Wodza w Kairze, sk膮d Sikorski odlecia艂 do Gibraltatu. E. Szarkiewicz, jak sam zezna艂, posmarowa膰 mia艂 w贸wczas specjaln膮 substancj膮 stery, co przyczyni艂o si臋 kilkana艣cie godzin p贸藕niej do tragicznej katastrofy.

Ze spraw膮 prowadzonego przez Brytyjczyk贸w i E. Szarkiewicza dochodzenia widz臋 pewne zwi膮zki w przypadku s艂ynnego lotu 艢P Prezydenta Lecha Kaczy艅skiego do Gruzji. W 艣wiat posz艂y w贸wczas informacje o procedurach przebiegu lotu. Wywo艂any polityczn膮 decyzj膮 MON i MSZ (brak zgody na lot bezpo艣redni do Tbilisi, podczas gdy l膮dowa艂y ju偶 tam inne samoloty) konflikt s艂u偶y do wysuwania absurdalnej tezy, i偶 to 艢P Lech Kaczy艅ski mimo z艂ych warunk贸w atmosferycznych naciska艂 na l膮dowanie w Smole艅sku. Jeszcze bardziej niedorzeczne s膮 wnioski o ujawnienie prywatnej rozmowy Prezydenta ze swoim bratem. Ciekawe, 偶e takiej dociekliwo艣ci m.in. polski MInister Spraw Zagranicznych nie stosuje w bardziej powa偶nych kwestiach. I tutaj pojawia si臋 kolejna analogia - zrzucanie winy na Polak贸w przez Polak贸w, niechlujno艣膰. Nawet absurdalne zarzuty pod艣wiadomie oddzia艂ywuj膮 na kompleksy du偶ej cz臋艣ci spo艂ecze艅stwa. W przypadku Gibraltaru mo偶emy tutaj wymieni膰 tez臋, i偶 przyczyn膮 tragicznego upadku do morza bombowca Liberator by艂o... przemieszczenie si臋 kilku skrzynek z przemycanymi przez otoczenie Naczelnego Wodza cytrusami i whisky.

5. Bezpo艣rednie przyczyny 艣mierci.
Kolejn膮 niezwykle iston膮 kwesti膮, s膮 sekcje zw艂ok ofiar. Dzisiaj, po 67 latach od katastrofy w Gibraltarze, przeprowadzane s膮 sekcje zw艂ok oficer贸w poleg艂ych wraz z Naczelnym Wodzem. Wcze艣niej ponownie zbadano cia艂o W. Sikorskiego. Wszystko to odbywa si臋 r贸wnolegle do sytuacji, kiedy polska prokuratura nie posiada tak podstawowych dowod贸w w sprawie Smole艅ska jak sekcje zw艂ok ofiar, a wszelkie dost臋pne informacje wskazuj膮, i偶 takich bada艅 nie przeprowadzono lub zrobiono to pobie偶nie z naruszeniem procedur. Pisz膮c te s艂owa nie mog臋 ukry膰 niedowierzania, a mo偶e i w艣ciek艂o艣ci, na polskie 艣ledztwo, polskich polityk贸w i polskie media. Nie mog臋 uwierzy膰, 偶e wszystko to dzieje si臋 w wolnej Polsce, w wolnej Europie, w wolnym 艣wiecie. Co pomy艣l膮 o nas nast臋pne pokolenia, badaj膮c ponownie t臋 tragedi臋, maj膮c g艂臋bsz膮 wiedz臋 o politykach i decydentach maj膮cych dzisiaj wp艂yw na 艣ledztwo, otrzymuj膮c pierwsze niegdy艣 "艣ci艣le tajne" dokumenty z przytwartych po 50 latach sejf贸w r贸偶nych s艂u偶b specjalnych? Niestety, nie wr贸偶臋 pochlebnych nam odpowiedzi na te pytania.

6. Cui bono est vel fuit, is auctor est.
Stanowczo艣膰 w dbaniu o polski interes sprawi艂a, i偶 W艂adys艂aw SIkorski by艂 najwi臋kszym zagro偶eniem dla "alianckiej" jedno艣ci. Konkretnie jedno艣ci Wielkiej Brytanii i Stan贸w Zjednoczonych ze Zwi膮zkiem Sowieckim. Niezale偶nie od tego, kto zast膮pi艂bym Genera艂a, by艂 on na przegranej pozycji, jego g艂os nie m贸g艂 by膰 s艂yszalny ani w Teheranie, ani w Ja艂cie. Kto zast膮pi Lecha Kaczy艅skiego? Czy przypadkiem nie by艂 on ostatni膮 przeszkod膮 do pe艂nego zresetowaniastosunk贸w "Zach贸d-Moskwa"? Bieg wydarze艅 po 10 kwietnia wskazuje, i偶 wielu polityk贸w tylko czeka艂o w blokach startowych na dogodny moment, by planowa膰 now膮 architektur臋 europejskiego bezpiecze艅stwa (tzw. inicjatywa Miedwiediewa), zaprasza膰 Rosj臋 do NATO, rbudowa膰 o艣 Pary偶- Berlin - Warszawa - Moskwa, podpisa膰 umow臋 gazow膮, wpu艣ci膰 Rosj臋 do WTO, czy zezygnowa膰 z Patriot贸w (a p贸藕niej rakiet SM-3) na rzecz samolot贸w transportowych (!) i kilku my艣iiwc贸w, kt贸re co jaki艣 czas b臋d膮 towarzyszy膰 naszym w akrobacjach nad Wielkopolsk膮. Niestety, polskie media wol膮 zajmowa膰 si臋 PJN, 艣niegiem, czy lukrowan膮 wersj膮 polityki. Niestety, sytuacja w "polskim" Londynie, podobnie jak ta AD 2010 nad Wis艂膮, po艣rednio przyczyni艂a si臋 do katastrofy (walka o samolot), w 偶aden spos贸b nie pomagaj膮c w wyja艣nieniu katastrofy. Nikt na 艣wiecie nie mia艂 tak偶e w膮tpliwo艣ci, i偶 nast臋pcy W. Sikorskiego czy L. Kaczy艅skiego z wi臋ksz膮 finezj膮 dostosuj膮 si臋 do priorytet贸w najwa偶niejszych stolic: zachowania jedno艣ci Aliant贸w (czyt. wspieranie Sowiet贸w w wojnie z III Rzesz膮, kosztem nie rozstrz膮sania zbrodni w Katyniu) i "resetu" stosunk贸w Moskw膮 w obliczu wojny w Afganistanie i zagro偶enia ze strony Iranu (czemu nie pomaga艂a stanowcza postawa L. Kaczy艅skiego wobec agresji Rosji na Gruzj臋, sprzeciw wobec powrotu do polityki stref wp艂yw贸w czy ekspansji Gazpromu). Wystarczy por贸wna膰 S. Miko艂ajczyka z W. Sikorskim i B. Komorowskiego z L. Kaczy艅skim.

Historia magistra vitae est.- pisa艂 Cyceron w dziele "De oratore". Do dzisiaj sentencja ta nie straci艂a na aktualno艣ci, a kolejne dekady udowadniaj膮 jej prawdziwo艣膰. Jednak nie dla os贸b z lewicowo-liberalnych kr臋g贸w, kt贸re uzna艂y, 偶e "historia si臋 sko艅czy艂a" i 偶yjemy w czasie postpolityki. Dok膮d doprowadzi taki b艂ogostan polskich i 艣wiatowych decydent贸w, lansowany wbrew wszelkich dost臋pnym i dotykaj膮cych nas analizom, pokaza艂a historia. Tak samo, i偶 m膮dre narody w takich chwilach potrafi膮 obudzi膰 si臋 z letargu i wzi膮膰 sprawy w swoje r臋ce. Kto艣 kiedy艣 powiedzia艂, i偶 W艂adys艂aw Sikorski by艂 ostatni膮 ofiar膮 Katynia. Dzisiaj do tej d艂ugiej listy doda膰 nale偶y 艢P Lecha Kaczy艅skiego i towarzysz膮cych mu 95 os贸b delegacji i obs艂ugi
. Obdyd贸wch przyw贸dc贸w 艂膮czy nie tylko wiele niejasno艣ci i podobie艅stw co do przyczyn ich 艣mierci. Po艂膮czy艂o ich miejsce spoczynku - W艂adys艂aw Sikorski i Lech Kaczy艅ski spocz臋li na Wawelu.

PS. Podobie艅stw obu tragedii jest oczywi艣cie wi臋cej. Prosz臋 nie pisa膰 komentarzy o pomini臋ciu przeze mnie r贸偶nic, gdy偶 te s膮 oczywiste. Przepraszam za nie najlepsz膮 jako艣膰 reprodukcji, ale by艂a ona robiona na w艂asne potrzeby, nie planowa艂em publikacji tego dokumentu.

http://wolnapolska.pl/index.php/ppk-kleczyski -katastrofa-w-gibraltarze-a-tragedia-w-smolesku.html

Komentarze (1)
...
A po co polskiej prokuraturze jakiekolwiek dowody, przecie偶 GW og艂osi艂a, 偶e "wypadek" rz膮dowego samolotu TU-154M w Siewiernym pod Smole艅skiem 10.04.2010r. nast膮pi艂 z winy pilot贸w i nieodpowiedzialnych pasa偶er贸w tego偶 samolotu?
Po za tym to co og艂asza rosyjska prokuratura dla jej polskiego odpowiednika jest 艣wi臋te i niepodwa偶alne.

AdNovum , 09 grudzie艅 2010

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 06 Sty 2011, 12:42 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
Kto naciska艂 Klicha ?
---
Klich: 12 przyczyn katastrofy smole艅skiej

12.12.2010, 14:20
Nie jedna, lecz a偶 12 przyczyn z艂o偶y艂o si臋 na tragiczny koniec lotu prezydenckiego tupolewa do Smole艅ska - twierdzi Edmund Klich w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej."

Nie by艂o jednej, ale 12 przyczyn katastrofy tupolewa m贸wi Edmund Klich. Wstrz膮saj膮ce, 偶e by艂o a偶 tyle niedor贸bek, 艂amania zasad podczas organizacji i samego lotu.
...
Pu艂kownik Klich obwinia te偶 osoby odpowiedzialne za wojskowe lotnictwo. Jego zdaniem, wojsko nie przestrzega procedur i dlatego dochodzi do wypadk贸w. Obowi膮zuje zasada: jak si臋 uda, to si臋 uda. Wyl膮dowa艂e艣, to jeste艣 bohaterem. Jak to zrobi艂e艣? W jakich warunkach? Wed艂ug jakich procedur? To niewa偶ne.

Klich podkre艣la, 偶e i Rosjanie nie s膮 bez winy. W jego 46-stronicowych uwagach do raportu MAK jest mn贸stwo zastrze偶e艅 do tego, co dzia艂o si臋 na lotnisku pod Smole艅skiem.

Sugeruje, 偶e mi臋dzy kontrolerami dosz艂o do sporu, czy nale偶y przyjmowa膰 samolot w takich warunkach:
Pawe艂 Plusnin by艂 najrozs膮dniejsz膮 osob膮 na wie偶y. Gdyby tylko on decydowa艂, to pos艂a艂by tupolewa na inne lotnisko.

Podczas wywiadu Klich ujawni艂, 偶e zaraz po katastrofie naciskano na niego, by stara艂 si臋 jak najwi臋cej winy zepchn膮膰 na Rosjan.
Kto naciska艂? Osoba odpowiedzialna za stan lotnictwa wojskowego m贸wi.

[AK, rp.pl]
http://www.fakt.pl/Klich-12-przyczyn-katastro fy-smolenskiej ,artykuly,90156,1.html
i kilka komentarzy;

Warszawiak - czyli zaczadzony leming
B艂a藕nie, kt贸ry podpisujesz si臋 warszawiak. Umiesz czyta膰? To przeczytaj jeszcze raz: "Kto naciska艂? 鈥 Osoba odpowiedzialna za stan lotnictwa wojskowego 鈥 m贸wi Klich." Wojsko od 3 lat podlega rz膮dowi PO i ministrowi - nomen omen - Bogdanowi Klichowi. Dotar艂o! Szczekasz w przeciwn膮 stron臋, ni偶 powiniene艣. 呕enada!
16.12.2010 13:57
---
warszawiak
Zdegradowac tego Pacana
Zdegradowa膰 tego Pacana do szeregowca, nie wie co gada ten facet dalej stara si臋 nas wszystkich za to zrobi膰 co ko艅 pod brzuchem nosi,
zapomnia艂 o pierwszej przyczynie tej katastrofy kt贸ra by艂 ZAMACH
panie szeregowy Klich, wiec nast臋pne 12 nie wchodzi w rachub臋.
Szeregowy Klich, ten Tupolew Prezydenta spad艂 na ziemie jak kometa
pozostawiaj膮c po sobie zgliszcza i 艣mier膰, niech pan powie RODAKOM PRAWD臉 co by艂o przyczyna tej Katastrofy.Wszyscy chcemy pozna膰 tych kt贸rzy pogr膮偶yli Polsk臋 w 偶a艂obie.
---
Panie Klich ... 偶ycz臋 Panu wi臋cej odwagi w artyku艂owaniu prawdy.
Jestem przekonany, 偶e momentami m贸wi Pan nie swoim g艂osem i sam nie wierzy Pan w to co sam m贸wi.
Polscy oficerowi nie zachowuj膮 si臋 w ten spos贸b ....
---
Jak to mo偶liwe, aby rz膮dowy tupolew
spadaj膮c podobno na dach w podmok艂ym terenie zabrudzi艂 sobie tak bardzo ko艂a i podwozie ??? W sieci s膮 inne zdj臋cia, na kt贸rych dobrze s膮 widoczne grudy przyschni臋tego b艂ota do k贸艂 i goleni podwozia rozbitego Tu-154M.
Na zdj臋ciu satelitarnym z 12 kwietnia wyra藕nie wida膰 wy偶艂obione w podmok艂ym terenie koleiny ko艂ami podwozia przez naszego tupolewa (te g艂臋bokie bruzdy nie s膮 widoczne na satelitarnych zdj臋ciach sprzed 10.04).
Nasz ekspert od wypadk贸w lotniczych, akredytowany przy MAK p艂k E.Klich za ma艂o patrzy艂 Rosjanom na r臋ce, za ma艂o od nich wymaga艂, nie uczestniczy艂 w wielu kluczowych czynno艣ciach 艣ledczych, ekspertyzach i obecnie niewiele mo偶e (lub nie chce) powiedzie膰 o podstawowej przyczynie tej podejrzanej katastrofy (awaria silnik贸w, sterowania, elektroniki naprowadzania, sabota偶, zamach ?)
----
To zdj臋cie jest DOWODEM 偶e samolot si臋 NIE WYWR脫CI艁!
Tak jak m贸wi艂 Maciarewicz, samolot nie odwr贸ci艂 si臋 w czasie katastrofy do g贸ry podwoziem!
---
Przyczyna byla jedna...!!
Pozbycie sie niewygodnych osob dla mafii PO - Zamach Stanu!
---
A trzynasta jest taka 偶e Ruskie maj膮 do dyspozycjii
takich pu艂kownik贸w co pieprz膮 co rusz to co innego i tylko zag艂uszaj膮 prawd臋 jak kiedy艣 radio Woln膮 Europ臋 !
Pu艂kowniku poka偶 jakie zrobi艂e艣 zdj臋cia z miejsca katastrofy i z ekshumacji zw艂ok --jak nie masz to spadaj na bambus !
---
Po co glindzi膰 o dwunastu przyczynach?.
By艂a tylko jedna!. Zmowa Tuska i Putina.
---
i qrwa ten Tusk tupi膮cy nogami i dr膮cy mord臋 na ka偶dego kto pr贸bowa艂by lekko go docisn膮膰
by膰 mo偶e nie ma on z tym nic wsp贸lnego ale maj膮c informacje od wywiadu wojskowego wie co tam by艂o grane ale musi siedzie膰 cicho - i t膮d w nim tyle frustracji i takie reakcje
---
Szczucie na Kaczy艅skich to by艂a zbrodnia.
Smole艅sk by艂 tylko tego skutkiem.
12.12.2010 12:57
hey
---
klamstwa i sciema
10:39.37,3 kontroler powiedzia艂: 鈥淧as wolny鈥.

Co ciekawe ekspert TVN i 鈥淕azety Wyborczej鈥, p艂k Stefan Gruszczyk, udowadnia艂, 偶e komenda 鈥減osadka dopo艂nitielno鈥 ma sens, bo jaki艣 samolot m贸g艂by nie zd膮偶y膰 jeszcze zjecha膰 z pasa.
Gruszczyk nie zauwa偶y艂, 偶e wcze艣niej pada informacja
鈥減as wolny鈥. Najlepiej 艣wiadczy to nie tylko o jego poziomie wiedzy, lecz tak偶e ca艂ego medialnego aparatu indoktrynacji szargaj膮cego pami臋膰 tragicznie zmar艂ych.

Samolot po kursie wyznaczonym przez nawigatora by艂 prowadzony przez autopilota (ABSU), a automat ci膮gu (AT) sterowa艂 pr臋dko艣ci膮 maszyny.

Automat ci膮gu i autopilot s膮 cz臋艣ciami automatycznego pok艂adowego systemu sterowania ABSU-154-II, sam autopilot to modu艂 o skr贸cie SAU, nie za艣 ABSU. Tak偶e AT to nieprawid艂owy skr贸t z j臋zyka angielskiego od Automatic Thrust. Prawid艂owo powinno by膰 oczywi艣cie SUT. Tego typu merytoryczne b艂臋dy 艣wiadcz膮 o 偶enuj膮cym braku wiedzy autor贸w.

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 06 Sty 2011, 12:52 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
i kilka dalszych;

kilku graczy moze za tym sta膰
"Cui prodest (scelus, is fecit)" - czyli "uczyni艂 ten, komu to przynios艂o korzy艣膰" jak m贸wi maksyma Seneki. Nie tylko Rosja odnios艂a korzy艣膰 po 10.04.2010, zobaczcie na nasze podw贸rko i na MFW - s膮 niezwykle zadowoleni z decyzji o przed艂u偶eniu linii kredytowej, kt贸ra kosztowa膰 nas b臋dzie niezwykle s艂ono - koszty niewyobra偶alne! Nowy prezes NBP to prawdziwy szkodnik.
---
istniej膮 dok艂adniejsze zdj臋cia
Istniej膮 jeszcze dok艂adniejsze zdj臋cia satelitarne i to z 10 kwietnia 2010.Posiadaj膮 je Amerykanie. Poczytajcie blog "Starego wiarusa" - znajdziecie go na goglach.Jednak ju偶 w 艣wietle tego, co posiadamy w tej chwili wida膰,偶e nie mo偶e by膰 mowy o 偶adnym kapota偶u(l膮dowaniu na plecach).Zatem ca艂y czas byli艣my karmieni haniebnym k艂amstwem.A MAK jest przecie偶 s臋dzi膮 we w艂asnej sprawie.Je艣li kto艣 nie wie - komisja MAK certyfikuje samoloty i wydaje zgod臋 na ich u偶ytkowanie.Zawsze wi臋c po ka偶dej katastrofie-jak katarynka-powtarza, 偶e jej przyczyn膮 by艂 b艂膮d pilota - zobaczcie na ostatni膮 katastrof臋 z 5.12.2010 TU 154 w Moskwie.
12.12.2010 00:00
baczny obserwator
---
Ko艂a s膮 zab艂ocone a na zdj臋ciu satelitarnym dwa r贸wni贸tkie 艣lady l膮dowania...
Na Ko艂ach!
11.12.2010 23:21
mira
---
ta zbrodnia jest gorsza od wojny
wojna przynajmniej ma swoje regu艂y,
w przypadku tej okrutnej zbrodni i zmowy rz膮dz膮cych tym 艣wiatem, trudno b臋dzie ujawni膰 i ukara膰 spiskowc贸w
12.12.2010 09:04
Marcin
---
mordercy tusk, komorowski putin
zamach!!!!!! zach贸d te偶 nas sprzeda艂
12.12.2010 09:01
Poznaniak
---
Pan Klich bredzi jak pijany...
...raz wypowiada si臋 tak a innym razem siak i to ma by膰 wiarygodny AKREDYTOWANY przedstawiciel Polski i Patriota RP...dla mnie to cz艂owiek bez Honoru i Ambicji.
Panie Klich takie stwierdzenie,i偶 Tupolew nie mia艂 szans na bezpieczne wyl膮dowanie jest bzdetne...jak by艂by dobrze sprowadzany przez wie偶e i mia艂by sprawne przyrz膮dy nawigacyjne i pok艂adowe,oraz prawid艂owe parametry lotu co do wysoko艣ci i odleg艂o艣ci do pasa startowego to nawet w g臋stej mgle,gdy pilot zauwa偶y艂by by ziemi臋 i pocz膮tek pasa nawet przy 20 metrach to z ca艂膮 pewno艣ci膮 do艣wiadczony pilot kpt.PROTASIUK bezpiecznie by posadzi艂 TUPOLEWA i takie bzdetne stwierdzenia Klicha to dla mnie jest WIELKA KICHA panie KLICH.
Nast臋pna kwestia, dlaczego nic si臋 nie m贸wi o przygotowaniach tego lotu przez osoby odpowiedzialne w Polsce np.
1.Kto by艂 odpowiedzialny za przygotowanie lotu z tak du偶膮 ilo艣ci膮 os贸b na POk艂adzie i dlaczego ten lot nie zosta艂 zaplanowany na wcze艣niejsz膮 godzin臋 wylotu z zapewnionym uwzgl臋dnieniem zapasowego lotniska na wypadek nie przewidzianych okoliczno艣ci,aby m贸g艂 by膰 kategorycznie odes艂any przez wie偶臋 na inne lotnisko dobrze zabezpieczone i przygotowane na przyj臋cie Tupolew-za to dopowiada polska strona i rz膮d TUSKA.
2.Dlaczego zosta艂 podzielony udzia艂 wizyt Tuska i Kaczy艅skiego do KATYNIA na dwa oddzielne loty do Smole艅ska...mo偶na si臋 nie lubi膰 i nie darzy膰 sympati膮, ale dla dobra Polskiego Narodu przy takich WA呕NYCH WIZYTACH, POwinna panowa膰 jedno艣膰,a nie roz艂am i tu te偶 jest winny Tusk.
3.Dlaczego Zak艂amany i Zdradziecki TUSK POzby艂 si臋 prowadzenia 艣ledztwa w tej sprawie...a to dlatego,gdyby strona Polska by艂a g艂贸wnym prowadz膮cym to 艢LEDZTWO, Prawda by艂a by ju偶 dawno znana Spo艂ecze艅stwu Polskiemu i 艢wiatowemu,a Tuskowi grozi艂 by TRYBUNA艁 STANU ZA ZDRAD臉 i wi臋zienie lub ucieczka z Polski do Ruskich PObrata艅c贸w- te偶 winien Tusk.
4.Najwa偶niejsza kwestia jest taka,i偶 tak mia艂o to si臋 zako艅czy膰 z korzy艣ci膮 dla Tuska i Putina...i plan zaplanowania tego ZAMACH by艂 uzgodniony podczas wizyty 7 kwietnia w Smole艅sku i rozmowy w cztery oczy miedzy TUSKIEM i PUTINEM co mieli na to 4godziny jak POdawa艂y media, 偶e jest to zaplanowane w jego wizycie i to jest istotna kwestia,偶e TUSK POwinien by膰 przes艂uchany przez PROKURATUR臉 POLSK膭 Nna t臋 okoliczno艣膰 jak i na inne,lecz ta tego unika jak OGNIA bo musi by膰 przychyla Tuskowi i to jest tak zwany NACISK NA WYMIAR SPRAWIEDLIWO艢CI...jakim oskar偶ano wcze艣nie PIS przez PO i rz膮d TUSKA, tylko jako艣 po kilku latach tego Komisja 艢ledcza nie DOWIOD艁A i nie dowiedzie,gdy偶 te K艂amstwa i Szkalowanie PIS-u nie s膮 PRAWDZIWE !!!

Licz臋 na to,偶e Macierewiczowi i Fotydze swoim zaanga偶owanie w wyja艣nienie tej POtwornej TRAGEDII NARODOWEJ uda si臋 doprowadzic do POwo艂ania KOMISJI MI臉DZYNARODOWEJ i ujawnienia ca艂ej PRAWDY TEGO ZAMACHU na PREZYDENTA RP I JEGO MA艁呕ONK臉,ELIT臉 WOJSKA POLSKIEGO I DZIESI膭TKI NIE WINNYCH POLSKICH PATRIOT脫W...A WINNI POwinni POnie艣膰 kar臋 w IMI臉 DEMOKRACJI i SPRAWIEDLIWO艢CI !!!
12.12.2010 08:22
Patriota RP
---
Wypier......!!!!!!!!!!!!!!!
Jeste艣cie d**y wo艂owe, zero stanowczo艣ci co do 艣ledztwa powinno si臋 rozwi膮za膰 ca艂y rz膮d, os膮dzi膰 odpowiedzialnych za katastrof臋 i postawi膰 nowych ludzi nie zwi膮zanych rodzinnie z poprzednio rz膮dz膮cymi.
Najlepiej by艂oby 偶eby ca艂y rz膮d wyzdycha艂 jak dinozaury (ct. Tusk).
12.12.2010 08:18
---
Im wi臋cej przyczyn tym lepiej dla nie wykrycia tej tragedii
Teraz b臋dzie licytacja na przyczyny,ile ich by艂o 12 czy 50 i ka偶da z nich b臋dzie mia艂a jaki艣 sens.My艣l臋 偶e nigdy nie dowiemy si臋 ca艂ej prawdy tak jak o 艣mierci gen Papa艂y,syna Olewnik贸w czy przekr臋tach hazardowych.
---
klamstwa i sciema
10:39.37,3 kontroler powiedzia艂: 鈥淧as wolny鈥.
Co ciekawe ekspert TVN i 鈥淕azety Wyborczej鈥, p艂k Stefan Gruszczyk, udowadnia艂, 偶e komenda 鈥減osadka dopo艂nitielno鈥 ma sens, bo jaki艣 samolot m贸g艂by nie zd膮偶y膰 jeszcze zjecha膰 z pasa. Gruszczyk nie zauwa偶y艂, 偶e wcze艣niej pada informacja 鈥減as wolny鈥. Najlepiej 艣wiadczy to nie tylko o jego poziomie wiedzy, lecz tak偶e ca艂ego medialnego aparatu indoktrynacji szargaj膮cego pami臋膰 tragicznie zmar艂ych.
8Samolot po kursie wyznaczonym przez nawigatora by艂 prowadzony przez autopilota (ABSU), a automat ci膮gu (AT) sterowa艂 pr臋dko艣ci膮 maszyny.
Automat ci膮gu i autopilot s膮 cz臋艣ciami automatycznego pok艂adowego systemu sterowania ABSU-154-II, sam autopilot to modu艂 o skr贸cie SAU, nie za艣 ABSU. Tak偶e AT to nieprawid艂owy skr贸t z j臋zyka angielskiego od Automatic Thrust. Prawid艂owo powinno by膰 oczywi艣cie SUT. Tego typu merytoryczne b艂臋dy 艣wiadcz膮 o 偶enuj膮cym braku wiedzy autor贸w.
12.12.2010 12:43
pss
----
To niestety by艂 zamach za cich膮 zgod膮 USA, Zachodu i Putina...
Z obserwacji bie偶膮cych wydarze艅 wida膰, 偶e zwrot w kierunku Rosji wykona艂 ca艂y Zach贸d na trupach polskiej Elity, kt贸ra zgin臋艂a pod Smole艅skiem... Historia to kiedy艣 potwierdzi...Dzisiaj polityka jest prowadzona przewa偶nie wizerunkowo, ale ka偶dy kraj gra twardo dla swoich, tylko Polska jest pozbawiona swoich interes贸w, nie ma nic do ugrania, niczego nie chce./tylko zarz膮dza膰- administrowa膰 w kraju/
12.12.2010 12:41
Widz
---
tacy ludzie jak klich sa winni katastrofy.za duzo mamy sluzalczo-padalcza elyte
ciekawe ze na symulatorze wyszlo rowniez to ,ze pilot automatyczny wylaczyl sie na wysokosci 20 m a w wersji podanej przez ruskich automat wylaczyl sie na 10 metrach.
czyja wina kierowcy jesli sie pyta miejscowego jak dojechac do ulicy podgorna np.czy przechodnia ktory wskaze zly kierunek ?
przy lotach zaufanie do naprowadzajacego jest ekstremalne.i jesli na wiezy siedzi zartownis albo czlowiek o zlych zamiarach to on ponosi wine za katastrofe a nie pilot
12.12.2010 11:43
pss
---
Donald Tusk: Ich bin fr die Deutschen Ja jestem dla Niemc贸wwww.bild.de/BTO/news/2007/10/23/polen-wahl/tu sk-kaczynski.html
12.12.2010 10:34
---
Brawo dla Patriota RP
Takich ludzi teraz potrzeba kt贸rzy umiej膮 odpowiednio przeanalizowa膰 jak jest spo艂ecze艅stwo informowane o morderstwie Smole艅skim. Wbrew temu co powiedzia艂 Tusk, 偶e jeste艣my informowani my jeste艣my dezinformowani.

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 06 Sty 2011, 13:59 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
ZAMACH. Krymina艂 za decyzj臋 o czyszczeniu biling贸w.

28.11.2010 01:54|15
Zacznijmy mo偶e od tego:

"W ramach polskiego 艣ledztwa zgromadzono 90 tom贸w akt i przes艂uchano oko艂o 400 艣wiadk贸w, a funkcjonariusza Biura Ochrony Rz膮du, kt贸ry by艂 obecny na lotnisku w Smole艅sku rankiem 10 kwietnia prokuratura przes艂ucha艂a dopiero 16 listopada. Dlaczego zwlekano tak d艂ugo? - Prokuratorzy tak uk艂adaj膮 sobie prac臋, 偶eby post臋powanie prowadzi膰 zgodnie z za艂o偶eniami, z planem 艣ledztwa - odpowiada p艂k Zbigniew Rzepa, rzecznik Naczelnej Prokuratury Wojskowej. - Z punktu widzenia 艣ledztwa termin przes艂uchania 艣wiadka nie ma znaczenia - dodaje p艂k Rzepa."www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/smolen sk--nieznana-relacja-oficera-bor ,68588,3

W normalnym 艣ledztwie kapitalne znaczenie ma to, aby zeznania 艣wiadk贸w sk艂adane by艂y mo偶liwie kr贸tko po zdarzeniu. Je艣li kto艣 nie zanotuje sobie szczeg贸艂owego przebiegu zdarzenia - to po grubo
ponad p贸艂 roku - niekt贸re niuanse mog膮 ulec rozmyciu lub nawet zapomnieniu. W normalnym 艣ledztwie zeznania kluczowych 艣wiadk贸w mog膮 dostarczy膰 takich informacji, kt贸re zaowocuj膮 diametralnie innym kierunkiem 艣ledztwa ni偶 za艂o偶ony na wst臋pie - i jest to dla 艣ledczych oczywist膮 oczywisto艣ci膮, te偶 od samego pocz膮tku.

Zatem plan 艣ledztwa smole艅skiego jest nadrz臋dny wobec zezna艅 jedynego (rzekomo) obecnego na miejscu zdarzenia funkcjonariusza?
Nale偶y w takim razie doceni膰, 偶e nareszcie p艂k Rzepa otwartym tekstem obwie艣ci艂 nam, i偶 "艣ledztwo" w sprawie Smole艅ska od pocz膮tku polega wy艂膮cznie na zamiataniu pod dywan faktu zaistnienia ZAMACHU, a jakiekolwiek zeznania kogokolwiek - nie maj膮 wp艂ywu ani na przebieg "艣ledztwa", ani - jak s膮dz臋 - na ko艅cowy werdykt, kt贸ry zapewne te偶 b臋dzie zgodny z za艂o偶eniami i planem...

A teraz sprawa grubsza (czy mo偶e by膰 jeszcze grubsza? ano mo偶e...):
"Zacz膮艂em dzwoni膰 do koleg贸w z BOR w Katyniu. Jeden nie odbiera, drugi nie odbiera. Dodzwoni艂em si臋 do mojej 偶ony
, kt贸ra by艂a w Katyniu i grza艂a si臋 w samochodzie telewizji polskiej. "Nie daj po sobie pozna膰, spad艂a tutka, chyba nikt nie prze偶y艂. Znajd藕 mi kogo艣 od nas, bo nie mog臋 si臋 dodzwoni膰". Potem okaza艂o si臋, 偶e wszystkie nasze po艂膮czenia z tego czasu, z tego miejsca znikn臋艂y z telefon贸w, zosta艂y wymazane. Nie wiem dlaczego, ani przez kogo."

I teraz, znikn臋艂y sk膮d?:

a) z telefon贸w? (tj. z listy ostatnich po艂膮cze艅?)
Czyli Gerard Kwa艣niewski odda艂 komu艣 (swojemu prze艂o偶onemu?) ten telefon? I po zwrocie - po艂膮czenia znikn臋艂y z telefonu? To nie kto inny, ale sam pan Gerard powinien wiedzie膰, do kogo si臋 zwr贸ci膰 i zapyta膰 - dlaczego po艂膮czenia zosta艂y wymazane...

b) z system贸w bilingowych?
Tu od razu rodzi si臋 pytanie - sk膮d pan Gerard o tym wie? Widzia艂 te bilingi? Bo za niszczenie dowod贸w - i to w dochodzeniu o takim kalibrze jak 艣mier膰 Prezydenta i prawie setki os贸b z elity politycznej - to ju偶 grozi ci臋偶ki krymina艂. Czy pan Gerard z艂o偶y艂 ju偶 doniesienie do prokuratury, opr贸cz podzielenia si臋 swoimi spostrze偶eniami z mediami?

Decyzja, by rozkaza膰 wyczy艣ci膰 bilingi - jest tak cuchn膮ca, i偶 mog艂aby zosta膰 skierowana do realizacji jedynie z najwy偶szych szczebli w艂adzy. A przypomn臋 tu jeszcze jedn膮 rzecz, jako 偶e posiadam do pewnych spraw pami臋膰 niemal absolutn膮:

"Premier Donald Tusk o艣wiadczy艂 w sobot臋 w Sejmie, 偶e to on, zgodnie z konstytucj膮 i ustawami, b臋dzie odpowiedzialny za s艂u偶by specjalne."
fakty.interia.pl/news/to-ja-bede-odpowiedzialny-za-sluzby -specjalne,1016354

My艣l臋, 偶e teza Rafa艂a Ziemkiewicza, i偶 premier Tusk b臋dzie pierwszym takim premierem, kt贸ry po utracie w艂adzy POmaszeruje dziarskim krokiem do pierdla - zaczyna nabiera膰 ca艂kiem realnych kszta艂t贸w...
---
http://lubczasopismo.salon24.pl/katastrofa/po st/254555 ,zamach-kryminal-za-decyzje-o-czyszczeniu-bilingow

Komentarz;
@autor
A nie mieli przypadkiem telefon贸w w ERZE ?
23.04.2010

http://finanse.wp.pl/kat ,1342,title,Wiceprezes-czlonek-zarzadu-i-dwaj-pracownicy -Ery-zatrzymani-przez-CBS,wid,12204208,wiadomosc.html?ticaid =1b523&_ticrsn=3
29.04.2010
http://di.com.pl/news/31446 ,0,Mozliwy_kurator_dla_Ery_i_kolejne_zatrzymania.html
POMIDOROWA241347 | 28.11.2010 02:24
---
@pomidorowa
Jak przeczyta艂am ten wywiad to ten fragment zrobi艂 na mnie piorunuj膮ce wra偶enie.
Bo nagle staje si臋 jasne dlaczego znikn臋艂a wiadomo艣膰
nagrana na sekretarce 偶ony pos艂a Deptu艂y,
a prokurator bezczelnie pr贸bowa艂 zrobi膰 z Pani Deptu艂y wariatk臋, kt贸ra nie poznaje g艂osu swojego m臋偶a, na podstawie braku w wykazie takiego po艂膮czenia.

Tam jest jeszcze jeden, a w艂a艣ciwie to chyba wi臋cej, kwiatek w tym wywiadzie.
Pan Gerard Kwa艣niewski twierdzi艂, 偶e pomimo i偶 siedzia艂 w samochodzie niedaleko kolumny prezydenckiej, to nie s艂ysza艂 偶adnych niepokoj膮cych d藕wi臋k贸w jak np. dodanie mocy
w silniku tupolewa.
Co wi臋cej wygl膮da na to, 偶e on w og贸le nie s艂ysza艂 naszego samolotu. O tych rzekomo niepokoj膮cych d藕wi臋kach dowiedzia艂 si臋 od funkcjonariuszy rosyjskich.
Tamci te偶 powiedzieli, 偶e tutka przejecha艂a pas, co okaza艂o si臋 nieprawd膮.
Poza tym jak doszli ju偶, po kluczeniu, na miejsce? katastrofy, to zuwa偶yli, 偶e stra偶 jeszcze gasi艂a po偶ar.
No to pytanie: kiedy pojawi艂a si臋 tam stra偶 (borowiec nie wspomina nic o wozach) i ile trwa艂a ta akcja ratunkowa, skoro pad艂o s艂owo "jeszcze".
No i ta ko艅c贸wka:

Rosjanie nie pozwolili im tam zosta膰, to zabrali si臋 i pojechali na msz臋 do Katynia. Przecie偶 to jaka艣 nies艂ychana granda jest.
W og贸le ca艂y ten wywiad jest wstrz膮saj膮cy.
AMOT02665 | 28.11.2010 02:47

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 369  Nast臋pna


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 4 go艣ci


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Skocz do:  
cron

Wszystkie prawa zastrze钮one - Gra na Gie艂dzie.

Szablon stworzony przez WebGood.

Forum oparte o silnik phpBB.

Tre艣ci zawarte na tej stronie ( tj. www.granagieldzie.pl ) s膮 tylko i wy艂膮cznie wyrazem osobistych pogl膮d贸w autora analiz i komentarzy ( w艂膮cznie z sygna艂ami systemu ) i nie stanowi膮 "rekomendacji" w rozumieniu przepis贸w Rozporz膮dzenia Ministra Finans贸w z dnia 19 pa藕dziernika 2005 r. w sprawie informacji stanowi膮cych rekomendacje dotycz膮ce instrument贸w finansowych, lub ich emitent贸w (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Korzystanie z serwisu/portalu oznacza akceptacje wy钮ej wymienionej informacji.