Napisz do nas: info@granagieldzie.pl


Ostatnia wizyta:
Obecny czas: 25 Lut 2018, 20:23




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 369  Nast臋pna

Image
Ankieta zako艅czy艂a si臋 29 Kwi 2010, 00:20
Image 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego oszukali nas w kwestii godziny katastrofy ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot nie trafia na pas startowy i leci na wysoko艣ci kilku metr贸w ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot rozsypa艂 si臋 po okolicy jakby kto艣 rzuci艂 gar艣膰 klock贸w lego na dywan ? 0%  0%  [ 0 ]
***odpowiedzi na pytania znajdziesz na forum,Masz pytania lub Potrafisz udzieli膰 odpowiedzi - Napisz 0%  0%  [ 0 ]
Zapraszam na analizy : 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
Uwaga;je艣li chcecie zachowa膰 nagrania to prosz臋 kopiowa膰,gdy偶 filmy z youtube s膮 systematycznie usuwane 0%  0%  [ 0 ]
>Bardzo prosz臋 o przesy艂anie zdj臋膰,film贸w i innych materia艂贸w pomocnych w dalszych analizach 0%  0%  [ 0 ]
Tragedii Smole艅skiej analizasmolensk@gmail.com 0%  0%  [ 0 ]
Nowe analizy; 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
TU 154M: d艂ugo艣膰 48m,masa 98 ton,k膮t nachylenia 艣cie偶ki lotu 4,5stopnia,bagno 0%  0%  [ 0 ]
z pr臋dko艣ci 270 km/h[ wyhamowa艂 po 98 metrach] 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
ImageImage 0%  0%  [ 0 ]
Szczeg贸lnie wa偶ne filmy; >zawiesia ! 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
Je艣li przyjmiemy za prawdziw膮 wersj臋 Prokuratury Generalnej, 偶e samolot spad艂 o 08.41.05, 0%  0%  [ 0 ]
to w贸wczas obecno艣膰 nad pobojowiskiem cho膰by jednego 艣mig艂owca wyposa偶onego 0%  0%  [ 0 ]
w specjalny zestaw do przenoszenia du偶ych gabarytowo 艂adunk贸w 0%  0%  [ 0 ]
jest bezpo艣rednim dowodem na zamach, gdy偶 nie jest fizycznie mo偶liwym 0%  0%  [ 0 ]
pojawienie si臋 tam na przeci膮gu minuty jednego lub dw贸ch 艣mig艂owc贸w, 0%  0%  [ 0 ]
gdyby zawczasu nie oczekiwa艂y w powietrzu na wkroczenie do akcji. /bloger OHV/ 0%  0%  [ 0 ]
Zawiesia-Analiza 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
W przypadku zablokowania forum {ACTA} tutaj b臋d膮 dost臋pne linki do naszych stron 0%  0%  [ 0 ]
>Image Image 0%  0%  [ 0 ]
Razem g艂os贸w : 0
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 22 Lip 2011, 06:54 
Offline

Do艂膮czenie: 22 Mar 2011, 19:22
Posty: 5
Og艂oszenie raportu ministra Millera
Zastanawia mnie teks premiera Donalda T.
"... opublikujemy tylko te fragmenty, kt贸re s膮 przet艂umaczone."
Prosz臋 niech mi kto艣 wyt艂umaczy, czy pan premier opublikuje tylko cz臋艣膰 raportu w j臋zyku angielskim, a mo偶e cz臋艣膰 wsp贸ln膮, kt贸ra jest w przet艂umaczona wsp贸lnie w j臋zyku rosyjskim i angielskim?
Przypomina mi to gr臋 malego ch艂opca. Raport ten jest napisany w j臋zyku polskim i mo偶na go opublikowa膰 w ca艂o艣ci!!!. (po co CENZURA!)

Jako za艂膮cznik przesy艂am skany z telewizji zachodnich z dnia 22.07.2011r. godz. 6.05.
Nie tylko my czekamy na ten raport.


Za艂膮czniki:
Image0722-0605(TV85)[3].jpg
Image0722-0605(TV85)[3].jpg [ 66.7 KiB | Obejrzany 2761 razy ]
Image0722-0605(TV85).jpg
Image0722-0605(TV85).jpg [ 43.42 KiB | Obejrzany 2756 razy ]
Image0722-0607(TV85)[1].jpg
Image0722-0607(TV85)[1].jpg [ 27.14 KiB | Obejrzany 2748 razy ]
G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 22 Lip 2011, 08:00 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Dynamika zmian w narracji dotycz膮cej katastrofy smole艅skiej: przez ponad rok grono ekspert贸w eksplikowa艂o, 偶e przycisk "uchod" nie dzia艂a na lotniskach bez systemu ILS. Teraz ju偶 dzia艂a, ale piloci jakoby nie powciskali tego, co trzeba. Czy za miesi膮c us艂yszymy, 偶e zainicjowali w艂a艣ciw膮 sekwencj臋 dzia艂a艅, ale za p贸藕no?
1001 ba艣ni o "uchodzie"


Z oficerem rezerwy Si艂 Powietrznych RP rozmawia Marcin Austyn

Tygodnik "Newsweek" twierdzi, 偶e piloci Tu-154M pr贸bowali u偶y膰 przycisku "uchod", ale ten mia艂 by膰 "nieuzbrojony". Wcze艣niej Rosjanie uwa偶ali, 偶e takie zbrojenie by艂o bezcelowe, bo bez systemu ILS przycisk ten i tak by nie zadzia艂a艂. Jak Pan ocenia tego rodzaju rozbie偶ne ustalenia?

- Dla mnie tego rodzaju "przecieki" nie s膮 przekonuj膮ce. Odnosz臋 wra偶enie, 偶e by膰 mo偶e jest to kontrolowana wrzutka maj膮ca na celu wysondowanie, w jaki spos贸b dana informacja zostanie odebrana. My艣l臋, 偶e spo艂ecze艅stwo ju偶 doskonale wie, 偶e rz膮d Donalda Tuska pos艂uguje si臋 tego typu metodami, a w spos贸b szczeg贸lny dotyczy to sposobu informowania o katastrofie smole艅skiej. St膮d te偶 nie przywi膮zywa艂bym wi臋kszej wagi do tego rodzaju informacji.

Rosyjscy eksperci mieli problem z ustaleniem podstawowego szczeg贸艂u dotycz膮cego dzia艂ania Tu-154M?
- W贸wczas nale偶a艂oby si臋 zastanowi膰 nad tym, jakiej klasy eksperci Mi臋dzypa艅stwowego Komitetu Lotniczego (MAK) badali t臋 katastrof臋... Tak czy inaczej, w przypadku tej katastrofy - by rozwia膰 wszelkie w膮tpliwo艣ci - nale偶a艂o si臋gn膮膰 po mi臋dzynarodowych ekspert贸w, kt贸rzy maj膮 do艣wiadczenie w badaniu tego rodzaju katastrof lotniczych.

Samoloty Tu-154 lata艂y w Rosji, zatem MAK powinien doskonale zna膰 specyfik臋 tej maszyny.
- I my艣l臋, 偶e Rosjanie wiedz膮, jak to urz膮dzenie dzia艂a naprawd臋. Inn膮 spraw膮 jest to, w jaki spos贸b te informacje s膮 przekazywane dalej i jakie s膮 to informacje. Przecie偶 Rosjanie przeznaczaj膮 ogromne fundusze na badania, tak偶e nowo艣ci technicznych pojawiaj膮cych si臋 na Zachodzie, i nie zostaj膮 w tym zakresie w tyle. Co wi臋cej, bez ich wiedzy w maszynach wyprodukowanych na terenie Federacji Rosyjskiej nie mo偶na by艂o wprowadza膰 偶adnych zmian czy udoskonale艅. Wszystko musia艂o by膰 rozpoznane i uzgodnione.

Z "przeciek贸w" ma wyp艂ywa膰 prosty przekaz: za艂oga straci艂a czas na nieudan膮 pr贸b臋 odej艣cia i procedura zosta艂a wdro偶ona "r臋cznie" za p贸藕no, na zbyt ma艂ej wysoko艣ci...
- Na razie wiemy tylko, kiedy za艂oga wyda艂a komend臋 "odchodzimy", by艂o to na 100 metrach. Czy jednak w chwili jej wykonania samolot by艂 za nisko? To mia艂a ustali膰 polska komisja. Tu mo偶emy jednak si臋gn膮膰 do do艣wiadczenia s艂owackich pilot贸w, m.in. Viliama Polnisera, dyrektora operacyjnego s艂owackiej rz膮dowej s艂u偶by lotniczej, wieloletniego pilota Tu-154M, kt贸ry na 艂amach "Naszego Dziennika" wskazywa艂, 偶e bezpieczne odej艣cie samolotem Tu-154M jest mo偶liwe z wysoko艣ci 30 m nad progiem pasa startowego. W tym kontek艣cie to istotna informacja. Niestety, je艣li chodzi o "polskie zdanie" w tej sprawie, to obawiam si臋, 偶e z powodu uszczuple艅 kadrowych w 36. Specjalnym Pu艂ku Lotnictwa Transportowego brakuje dzi艣 os贸b maj膮cych odpowiednie do艣wiadczenie, by zajmowa膰 stanowisko w tego rodzaju kwestiach.

Na ile mo偶emy weryfikowa膰 wiarygodno艣膰 przeciek贸w?
- Nale偶a艂oby wszystkie tego rodzaju kwestie analizowa膰 w gronie fachowc贸w. To pozwala艂oby na merytoryczn膮 ocen臋 takich doniesie艅. Niew膮tpliwie pod tym wzgl臋dem bardzo ciekawe jest to, jakie ustalenia ma faktycznie komisja Millera. Obawiam si臋 jednak, 偶e jej raportu szybko nie poznamy, a przynajmniej nie do wybor贸w.

Dzi臋kuj臋 za rozmow臋.

http://www.naszdziennik.pl/index.php?da ... d=po23.txt

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 22 Lip 2011, 08:01 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
艢wiat nie wierzy w cywilny lot

Europejska Agencja Bezpiecze艅stwa Lotniczego (EASA) nie zakwalifikowa艂a lotu polskiego tupolewa do Smole艅ska z kwietnia ubieg艂ego roku jako cywilnego - ustali艂 "Nasz Dziennik". W dorocznym raporcie dokumentuj膮cym wszystkie incydenty i katastrofy cywilnych jednostek lotniczych w 2010 roku z udzia艂em europejskich maszyn pr贸偶no szuka膰 wzmianki na temat katastrofy Tu-154M na lotnisku Smole艅sk Siewiernyj.


Jak czytamy ju偶 we wst臋pie raportu agencji (Doroczny Przegl膮d Bezpiecze艅stwa - ASR), "2010 rok by艂 najbezpieczniejszym okresem w historii istnienia EASA, poniewa偶 nie dosz艂o w nim do 偶adnego wypadku 艣miertelnego, je艣li chodzi o cywilne lotnictwo komercyjne". Wed艂ug danych organizacji, w ubieg艂ym roku dosz艂o do 26 niebezpiecznych zdarze艅 z udzia艂em samolot贸w cywilnych, w kt贸rych nie odnotowano 偶adnych ofiar 艣miertelnych. W dokumencie agencja wyszczeg贸lnia tak偶e zdarzenia z niekomercyjnymi lotami cywilnymi i do tej kategorii - jak chcia艂yby polskie w艂adze - nale偶a艂oby zaliczy膰 lot do Smole艅ska rz膮dowego Tu-154M. EASA wyr贸偶nia trzy kategorie takich operacji. S膮 to: loty pasa偶erskie (Passanger), transportowe (Cargo) i inne (Other). Lecz i tutaj - co ciekawe - autorzy dokumentu twierdz膮, 偶e we wszystkich odnotowanych zdarzeniach 艣mier膰 ponios艂o... 0 (s艂ownie - zero) os贸b. Dane te wskazuj膮 wi臋c, 偶e albo Europejska Agencja Bezpiecze艅stwa Lotniczego ma bardzo ograniczone horyzonty i nie by艂a w stanie zauwa偶y膰 96 艣miertelnych ofiar "cywilnego-pa艅stwowego" - jak brzmi oficjalna wyk艂adnia polskiego rz膮du - lotu do Smole艅ska, albo nie rozpatrywa艂a tej katastrofy w kategoriach wypadku maszyny cywilnej, ze wzgl臋du na fakt, 偶e jej operatorem by艂y Si艂y Powietrzne Rzeczypospolitej Polskiej. Odpowied藕 na to pytanie r贸wnie偶 znajduje si臋 na stronach ASR. Jak wyja艣niaj膮 autorzy raportu, zosta艂 on opracowany we wsp贸艂pracy z najwi臋kszymi mi臋dzynarodowymi podmiotami zajmuj膮cymi si臋 lotnictwem cywilnym. G艂贸wne dane do raportu dostarczy艂a Organizacja Mi臋dzynarodowego Lotnictwa Cywilnego (ICAO). Ma to wskazywa膰 na rzetelno艣膰 raportu, poniewa偶 ICAO zrzeszaj膮ca niemal wszystkie pa艅stwa 艣wiata jest dysponentem najwi臋kszej bazy dokumentuj膮cej niebezpieczne zdarzenia w ruchu powietrznym. "Pa艅stwa [zrzeszone w ICAO - przyp. red.] s膮 zobowi膮zane, zgodnie z za艂膮cznikiem 13., do konwencji chicagowskiej pt. "Badanie wypadk贸w i incydent贸w lotniczych" do zg艂aszania ICAO wypadk贸w i powa偶nych incydent贸w z udzia艂em maszyn lotniczych o wadze powy偶ej 2250 kilogram贸w. Dlatego te偶 wi臋kszo艣膰 statystyk w tym raporcie dotyczy maszyn powy偶ej tej masy" - czytamy. I tutaj mamy kolejny zgrzyt, poniewa偶 ani Rosja, nale偶膮ca do ICAO, a na kt贸rej terenie dosz艂o do katastrofy polskiego tupolewa, nie przes艂a艂a do centrali swojego raportu, sporz膮dzonego przez Komisj臋 Techniczn膮 przy Mi臋dzypa艅stwowym Komitecie Lotniczym (MAK), ani ICAO nie wyrazi艂a ch臋ci zajmowania si臋 spraw膮 Smole艅ska.
Przedstawiciele ICAO wielokrotnie w rozmowie z "Naszym Dziennikiem" podkre艣lali, 偶e nie zamierzaj膮 w jakikolwiek spos贸b odnosi膰 si臋 ani do katastrofy z 10 kwietnia 2010 r., ani do przebiegu 艣ledztwa, ani tym bardziej do raportu MAK, jako 偶e w ich ocenie, lot rz膮dowego tupolewa by艂 z ca艂膮 pewno艣ci膮 lotem wojskowym (Military). Z kolei MAK ca艂kowicie zlekcewa偶y艂 zobowi膮zania wynikaj膮ce z umowy z ICAO i pomimo up艂ywu roku, w ci膮gu kt贸rego mia艂 obowi膮zek przes艂a膰 swoje ustalenia dotycz膮ce wypadku do centrali ICAO w Montrealu, do dzi艣 tego nie uczyni艂. Jak t艂umaczy agencja, aktualny raport mo偶e by膰 wprawdzie niekompletny w zwi膮zku z tym, 偶e tocz膮 si臋 jeszcze 艣ledztwa dotycz膮ce pewnej liczby zdarze艅, a kt贸re mog膮 potrwa膰 kilka lat. Pozostaje wi臋c mie膰 nadziej臋, 偶e ewentualny brak uwzgl臋dnienia katastrofy "cywilnego-pa艅stwowego" lotu Tu-154M w tegorocznym przegl膮dzie wynika jedynie z faktu, i偶 polska komisja pod przewodnictwem ministra Jerzego Millera wci膮偶 nie opublikowa艂a swojego raportu. Eksperci z EASA wytyczaj膮 w raporcie tak偶e granice obszaru geograficznego, do kt贸rego odnosz膮 si臋 szczeg贸艂owe dane w nim zawarte. "W tym przegl膮dzie terminy "Europa" oraz "cz艂onkowie EASA" dotycz膮 27 cz艂onk贸w Unii Europejskiej oraz Islandii, Lichtensteinu, Norwegii i Szwajcarii". Decyduj膮ce znacznie dla okre艣lenia, czy mamy do czynienia z katastrof膮 dotycz膮c膮 "europejskiej maszyny", ma "po艂o偶enie kraju operatora". Chyba nikt nie ma w膮tpliwo艣ci, 偶e b臋d膮ca operatorem tego lotu Polska le偶y w Europie. Z kolei samo s艂owo "Polska" na stronach dokumentu nie pada ani razu. Dwukrotnie mo偶emy za艣 przeczyta膰 o naszych wschodnich s膮siadach. Rosja uwzgl臋dniona jest je艣li chodzi o katastrof臋 Antonowa An-24 z 3 sierpnia, w kt贸rej zgin臋艂o 12 os贸b, oraz wypadek Tu-154 z 12 grudnia, w kt贸rym 艣mier膰 ponios艂y dwie osoby.

艁ukasz Siano偶臋cki

http://www.naszdziennik.pl/index.php?da ... d=sw03.txt

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 22 Lip 2011, 22:39 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 16 Kwi 2010, 15:22
Posty: 425
Decyzje UE bez Tuska

21.07.2011 Dzi艣 wieczorem zapad艂y kluczowe decyzje o pomocy finansowej dla Grecji. Oczywi艣cie, bez Tuska, bez Sikorskiego, bez Rostowskiego. Gdzie byli, jak ich nie by艂o tam, gdzie by膰 powinni? Polska ma "malowan膮" prezydencj臋 w Unii. Naszych przedstawicieli regularnie nie ma tam, gdzie zapadaj膮 najwa偶niejsze decyzje. Rzeczpospolita jest nieobecna- mimo, 偶e formalnie przewodzimy do ko艅ca roku Radzie UE. Ale ta nasza prezydencja w wymiarze realnego znaczenia, praktyki politycznej i ekonomicznej jest tylko atrap膮. Tusk napina musku艂y w kraju, zagranic膮 nic nie znaczy i nie jest kompletnie szanowany. Te p贸艂 roku- do ko艅ca 2011- to b臋dzie jedynie propagandowy humbug, nowa wersja nadymania balonu propagandy sukcesu- balonu, kt贸ry lata sobie daleko od rzeczywisto艣ci. - Ryszard Czarnecki - Re: Gdzie byli, jak ich nie by艂o tam, gdzie by膰 powinni?
Tusk napewno penetrowa艂 okolice PE pod nowe "Orliki", Sikorski demonstrowa艂 zagranicznym europos艂om jak nasi spadali w Smole艅sku, a Vincent w zaciszu kombinowa艂 co by tu jeszcze op臋dzlowa膰.
Wies艂aw P. (nv), pt., 2011-07-22 17:17

Za艂膮cznik:
xxxxx.jpg
xxxxx.jpg [ 362.51 KiB | Obejrzany 2595 razy ]

_________________
gdzie jest wrak, gdzie s膮 czarne skrzynki, gdzie telefon satelitarny Prezydenta?!
je艣li nie ma nic do ukrycia, to dlaczego 艣ledztwo w sprawie

"katastrofy" przypomina to w sprawie Papa艂y i Olewnika????? Tym razem to jednak sto razy wi臋kszy kaliber, wi臋c te偶 proporcjonalna odpowiedzialno艣膰 (i wina)


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 22 Lip 2011, 23:27 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 16 Kwi 2010, 15:22
Posty: 425

_________________
gdzie jest wrak, gdzie s膮 czarne skrzynki, gdzie telefon satelitarny Prezydenta?!
je艣li nie ma nic do ukrycia, to dlaczego 艣ledztwo w sprawie

"katastrofy" przypomina to w sprawie Papa艂y i Olewnika????? Tym razem to jednak sto razy wi臋kszy kaliber, wi臋c te偶 proporcjonalna odpowiedzialno艣膰 (i wina)


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 22 Lip 2011, 23:36 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 16 Kwi 2010, 15:22
Posty: 425
Wyda艂o si臋 - to Rosjanie 藕le naprowadzali samolot - 01


_________________
gdzie jest wrak, gdzie s膮 czarne skrzynki, gdzie telefon satelitarny Prezydenta?!
je艣li nie ma nic do ukrycia, to dlaczego 艣ledztwo w sprawie

"katastrofy" przypomina to w sprawie Papa艂y i Olewnika????? Tym razem to jednak sto razy wi臋kszy kaliber, wi臋c te偶 proporcjonalna odpowiedzialno艣膰 (i wina)


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 23 Lip 2011, 21:38 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Jako Wolny Polak pytam sie ministra millera ....

i jego sztab "specjalistow" z komisji, na jakiej podstawie powstal ten raPOrt jezeli nie dysponuja zadnymi dowodami ( nawet ogledzin wraku samolotu !!!, czarnych skrzynek, etc.) oprocz sfabrykowanych ton MAKulatury ?
tu cytuje ciekawa moim zdaniem wypowiedz z internetu i prosze o wybaczenie autora

"Polska prokuratura nie przeprowadzi艂a 藕adnego merytorycznego 艣ledztwa w sprawie Smole艅ska. Warunkiem koniecznym takowego s膮 informacje zawarte w tzw czarnych skrzynkach i zbadanie wraku samolotu.Warunek ten nie zosta艂 spe艂niony. Co wi臋cej, polska prokuratura dzia艂a wbrew zasadom post臋powania procesowego nie korzystaj膮c z mo偶liwo艣ci badania zw艂ok ofiar katastrofy/ zamachu(?). Wniosek: Ekipa, w r臋kach kt贸rej jest 艣ledztwo nie jest polsk膮 niezale偶n膮 prokuratur膮. S膮 to ludzie zniewoleni, niekompetentni, u偶yci do "wydania opini" przez sprawuj膮cych w艂adz臋. By艂o by dobrze, aby ta prosta prawda dotycz膮ca niepodwa偶alnej logiki tzw 艣ledztwa dotar艂a do przeci臋tnego Kowalskiego. Ka偶d膮 dyskusj臋 na temat "katastrofy" nale偶y zaczyna膰 od przypomnienia powy偶szych fakt贸w. Nie widz臋 sensu komentowania "sensacji" rzucanych i tak ju偶 og艂upionemu spo艂ecze艅stwu. Odwracanie uwagi od powy偶ej wymienionych fakt贸w jest od samego pocz膮tku strategi膮 tzw oficjalnych czynnik贸w, z czego mo偶na wyci膮gn膮膰 wniosek, 偶e cala zabawa w "艣ledztwo" odbywa si臋 na zasadzie wsp贸艂pracy i wzajemnego zrozumienia ze stron膮 rosyjsk膮. 艢ledztwo? Dok艂adnie ogrodzony i 艣ci艣le strze偶ony teren. Wi臋ksze elementy rozbitego samolotu w臋druj膮 do hangaru. Rusza tyraliera ludzi, kt贸rzy ka偶d膮 najdrobniejsz膮 cz臋艣膰, skrawek materia艂u pakuj膮 do specjalnych torebek z tworzywa. Zostan膮 one sfotografowane, opisane i skatalogowane. Teraz nadchodzi czas na fizyk贸w, chemik贸w, specjalist贸w od materia艂贸w wybuchowych, katastrof lotniczych i zamach贸w terrorystycznych. Trwa burza m贸zg贸w. Grzej膮 si臋 mikroskopy elektronowe, spektrometry, spektrografy, spektroskopy. Wre 偶mudna praca maj膮ca na celu dok艂adne ustalenie przyczyn katastrofy. W tym czasie trwa autopsja cia艂 ofiar katastrofy. Pe艂ne r臋ce roboty maj膮 medycy s膮dowi i patomorfolodzy. Do zako艅czenia tych wszystkich czynno艣ci wymagaj膮cych mr贸wczej pracy nikt powa偶ny nie wyklucza 偶adnej hipotezy, ani nie przes膮dza o niczym z g贸ry. Zadecydowa膰 mo偶e drobiazg w postaci wadliwych nit贸w czy jak w przypadku Concordea, kawa艂ek tytanowej blachy wielko艣ci linijki. Tak dzieje si臋 w cywilizowanym 艣wiecie. Wiedz膮 o tym doskonale politycy, dziennikarze, pseudoeksperci, pseudokomentatorzy......R贸wnie偶 polscy."

jamciWolnyPolak herbu Sulima
jamciWolnyPolak (nv), sob., 2011-07-23 20:54

Og艂oszenie wyroku w sprawie Agora kontra Rymkiewicz - 21.07.2011 r.


_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 23 Lip 2011, 21:52 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Nie mam w膮tpliwo艣ci, 偶e w raporcie Millera win膮 zostanie obci膮偶ony m贸j syn. Przecie偶 ci, kt贸rzy faktycznie zawinili, nie wezm膮 na siebie, po m臋sku, odpowiedzialno艣ci. A Arek nie mo偶e ju偶 si臋 sam broni膰
Sikorski depcze po moim b贸lu

Z panem W艂adys艂awem Protasiukiem, ojcem mjr. pil. Arkadiusza Protasiuka, dow贸dcy lotu PLF101 do Smole艅ska, rozmawia Marta Ziarnik

Wed艂ug ostatnich zapewnie艅 premiera Donalda Tuska, najp贸藕niej do 29 lipca poznamy raport komisji Jerzego Millera na temat przyczyn katastrofy smole艅skiej.



- Pani redaktor, po tym, co polski rz膮d zrobi艂 - a raczej, czego nie zrobi艂 - w sprawie wyja艣nienia tej katastrofy ja si臋 ju偶 nie 艂udz臋, 偶e poznam prawdziwe jej powody. Przynajmniej nie z ust pana Tuska i jego ekipy rz膮dowej. Prosz臋 zauwa偶y膰, 偶e ten termin - 29 lipca - jest ju偶 kt贸rym艣 z kolei zapowiadanych moment贸w og艂oszenia raportu. Od ilu ju偶 miesi臋cy rz膮d robi nam - pogr膮偶onym w b贸lu rodzinom - nadziej臋, a p贸藕niej j膮 depcze? Przecie偶 my od pi臋tnastu miesi臋cy nie mo偶emy dob艂aga膰 si臋 o podstawowe dokumenty dotycz膮ce naszych bliskich, cho膰 w kluczowych dla polityk贸w momentach zawsze si臋 nam je obiecywa艂o. Dlatego te偶 nie wierz臋 w kolejne zapewnienia premiera. Wed艂ug mnie, jest to tylko gra pod publik臋.

Mo偶e premier wie, 偶e od tego zale偶e膰 b臋dzie jego dalsze by膰 albo nie by膰 w polityce?
- Pan premier wie, 偶e je偶eli ten raport zostanie upubliczniony przed wyborami, to ani on, ani PO nie b臋d膮 mogli liczy膰 na wygran膮. Dlatego te偶 nie wydaje mi si臋, by zdoby艂 si臋 on na taki krok. Ale na temat Platformy Obywatelskiej nie chc臋 ju偶 wi臋cej m贸wi膰, bo tylko szkoda moich nerw贸w.

Sugeruje Pan, 偶e ca艂y raport mo偶emy pozna膰 dopiero w pa藕dzierniku?
- Wed艂ug mnie, jest to bardziej mo偶liwy termin. Bo niby dlaczego nie pokazano nam tego raportu jeszcze w zesz艂ym miesi膮cu, gdy by艂 on przekazywany premierowi Tuskowi do wgl膮du?

Podobno nie by艂 jeszcze do ko艅ca przet艂umaczony...
- Ale co za bzdury! Przecie偶 ten raport by艂 pisany po polsku i dla nas go nie trzeba t艂umaczy膰. Ja nie potrzebuj臋 zapoznawa膰 si臋 z tym raportem w j臋zyku rosyjskim czy angielskim. Chc臋 tylko przeczyta膰 go w oryginale. Poza tym, co mnie obchodzi jego t艂umaczenie? To by艂 polski samolot rz膮dowy, z polsk膮 za艂og膮 i polsk膮 delegacj膮 najwy偶szego szczebla i ten raport najbardziej interesuje nas, Polak贸w. Dlatego te偶 chc臋 go dosta膰 po polsku, nie po rosyjsku czy angielsku. A swoj膮 drog膮, to ile czasu mo偶e zaj膮膰 t艂umaczenie jednego dokumentu, je艣li zajmuje si臋 tym tak du偶a liczba os贸b? Bo przecie偶 rz膮d za nasze pieni膮dze powo艂a艂 niby najlepszych t艂umaczy i podejrzewam, 偶e za wcale niema艂e pieni膮dze.

Czego spodziewa si臋 Pan po raporcie komisji Millera?
- W przypadku tego raportu nie mam 偶adnych z艂udze艅. Nie spodziewam si臋, 偶eby艣my poznali z niego prawd臋 na temat tego, dlaczego musieli zgin膮膰 nasi bliscy. Moim zdaniem, b臋dzie to tylko powielenie rosyjskich teorii, dzi臋ki kt贸rym Rosjanie zdejm膮 z siebie odium winy.

Liczy si臋 Pan z tym, 偶e win膮 zostanie obci膮偶ony Pa艅ski syn?
- Nie mam w膮tpliwo艣ci, 偶e w艂a艣nie tak b臋dzie. Bo przecie偶 ci, kt贸rzy faktycznie zawinili, nie wezm膮 na siebie odpowiedzialno艣ci. Kiedy kilka miesi臋cy temu pierwszy raz przeprowadza艂a pani ze mn膮 i moj膮 偶on膮 wywiad, powiedzia艂em pani, 偶e oni i tak zwal膮 win臋 na za艂og臋, bo piloci nie mog膮 si臋 ju偶 broni膰, wi臋c tak b臋dzie naj艂atwiej. I od tego czasu moje przypuszczenia sprawdzaj膮 si臋 w zupe艂no艣ci. Ca艂y czas ze strony polityk贸w partii rz膮dz膮cej i ze strony Rosji s艂yszymy tylko powtarzan膮 uparcie "jedyn膮 s艂uszn膮 prawd臋", a mianowicie, 偶e "winna jest za艂oga".

Kilka dni temu to samo powt贸rzy艂 szef polskiej dyplomacji Rados艂aw Sikorski, przyznaj膮c, 偶e tak偶e w rozmowach z zagranicznymi politykami w艂a艣nie tak膮 teori臋 powiela.
- Wi臋c sama pani widzi. Pomijam ju偶 w tym momencie fakt, i偶 minister wykracza tym poza swoje kompetencje oraz 偶e nie powinien takich wyrok贸w ferowa膰 przed upublicznieniem raportu. Sikorski nie jest przecie偶 osob膮, kt贸ra ma zaplecze merytoryczne i prawo, by samemu wskazywa膰 winnych. I to, co robi, jest niezgodne z prawem. Poza tym szkodzi wizerunkowi Polski - tak偶e z tego wzgl臋du, 偶e rzuca cie艅 na poziom polskiej dyplomacji - i polskich pilot贸w, kt贸rzy przecie偶 maj膮 艣wietn膮 opini臋 w 艣wiecie.

Szef MSZ przes膮dza艂 o winie za艂ogi konsekwentnie od pierwszych chwil po katastrofie. Jaros艂aw Kaczy艅ski przyzna艂, 偶e to w艂a艣nie Sikorski by艂 osob膮, kt贸ra poinformowa艂a go o wypadku, od razu wydaj膮c werdykt, w kt贸rym win膮 obarczy艂 pilot贸w.
- M贸wi膮c to zaledwie kilka minut po katastrofie, powiela艂 teorie Rosjan. I dalej to robi. Widzimy wi臋c, w czyim interesie ten pan wyst臋puje.

Mo偶emy te偶 s膮dzi膰, 偶e jako cz艂onek rz膮du widzia艂 ju偶 raport Millera i dzieli si臋 z innymi tym, co z niego wyczyta艂.
- Po pierwsze, je艣li tak jest, czyli je艣li zna jakie艣 szczeg贸艂y na temat raportu i si臋 nimi dzieli przed upublicznieniem tego dokumentu, w贸wczas robi to niezgodnie z prawem. Po drugie, w takim przypadku potwierdza膰 si臋 mog膮 moje wcze艣niejsze s艂owa na temat tego, co znajdziemy w raporcie komisji Millera.

Dzi臋kuj臋 za rozmow臋.
http://www.naszdziennik.pl/index.php?da ... d=po03.txt

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 24 Lip 2011, 22:56 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 21 Mar 2011, 21:11
Posty: 412
40 os贸b zmieni艂o zeznania w sprawie Smole艅ska!

Zaskakuj膮co podobne zeznania z艂o偶yli rosyjskim prokuratorom milicjanci, pracownicy lotniska i 艣wiadkowie katastrofy z 10 kwietnia. 艁膮cznie to oko艂o 40 os贸b! Ich zeznania dotar艂y w艂a艣nie do naszych wojskowych prokurator贸w.

- Wszyscy m贸wi膮 to samo, u偶ywaj膮 nawet tych samych zda艅 i fraz - m贸wi nam osoba znaj膮ca kulisy polskiego 艣ledztwa. Czy kto艣 manipulowa艂 tre艣ci膮 zezna艅? I dlaczego?
"S艂ysza艂em nadlatuj膮cy samolot. Samolot doda艂 gazu, s艂ycha膰 by艂o odg艂os silnik贸w. Nast臋pnie s艂ysza艂em drobne wybuchy, potem samolot run膮艂" - takie, praktycznie identyczne zeznania grupy funkcjonariuszy milicji i cywilnych 艣wiadk贸w katastrofy przekazali Polsce rosyjscy prokuratorzy.


- S膮 uderzaj膮co jednakowe - m贸wi nam osoba znaj膮ca te dokumenty. - Poza jednakow膮 tre艣ci膮 u偶ywaj膮 takich samych zda艅, takich samych fraz. To wydaje si臋 po prostu niemo偶liwe. Nigdy nie jest tak, 偶e 艣wiadkowie m贸wi膮 to samo i praktycznie takimi samymi s艂owami.
Nasz rozm贸wca zwraca te偶 uwag臋 na wypowiedzi 艣wiadk贸w katastrofy, kt贸rych cytowa艂y rosyjskie media. Tam pracownicy okolicznych biur, kt贸rzy widzieli lub s艂yszeli przelatuj膮cy samolot, opowiadali o tym w bardzo r贸偶ny spos贸b, cz臋sto u偶ywaj膮c emocjonalnych sformu艂owa艅.

Wojskowa prokuratura nie chce oficjalnie komentowa膰 tej sprawy. - Prokuratura z uwagi na dobro prowadzonego 艣ledztwa w sprawie katastrofy smole艅skiej, nie informuje opinii publicznej w zakresie tre艣ci zezna艅 z艂o偶onych przez poszczeg贸lne osoby przes艂uchane w toku niniejszego post臋powania - przekaza艂 nam jedynie p艂k Zbigniew Rzepa, rzecznik Naczelnej Prokuratury Wojskowej.
Rosyjska prokuratura ju偶 raz zmieni艂a przekazane naszym 艣ledczym zeznania. By艂y to protoko艂y nowych przes艂ucha艅 kontroler贸w z wie偶y. Usuni臋to z nich fragmenty m贸wi膮ce o tym, 偶e kontrolerzy nie mieli bada艅 lekarskich oraz s艂owa jednego z nich o tym, 偶e Rosjanie mieli prawo zamkn膮膰 smole艅skie lotnisko, je艣li by艂o mocno zamglone.

http://www.fakt.pl/40-osob-zmienilo-zez ... 788,1.html

_________________
Image
Jestem Polakiem i nie lubi臋 by膰 oszukiwany !

W艂a艣nie wyrejestrowa艂em telewizor, bojkotuj臋 te pseudo informacje mainstreamowe.
Inaczej si臋 nie da 偶y膰.


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 24 Lip 2011, 22:58 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 21 Mar 2011, 21:11
Posty: 412
Prezentacja Bia艂ej Ksi臋gi w Warszawskim Klubie GP - ostatnie 3 sekundy lotu


_________________
Image
Jestem Polakiem i nie lubi臋 by膰 oszukiwany !

W艂a艣nie wyrejestrowa艂em telewizor, bojkotuj臋 te pseudo informacje mainstreamowe.
Inaczej si臋 nie da 偶y膰.


G贸ra
 Profil  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 369  Nast臋pna


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 4 go艣ci


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Skocz do:  
cron

Wszystkie prawa zastrze钮one - Gra na Gie艂dzie.

Szablon stworzony przez WebGood.

Forum oparte o silnik phpBB.

Tre艣ci zawarte na tej stronie ( tj. www.granagieldzie.pl ) s膮 tylko i wy艂膮cznie wyrazem osobistych pogl膮d贸w autora analiz i komentarzy ( w艂膮cznie z sygna艂ami systemu ) i nie stanowi膮 "rekomendacji" w rozumieniu przepis贸w Rozporz膮dzenia Ministra Finans贸w z dnia 19 pa藕dziernika 2005 r. w sprawie informacji stanowi膮cych rekomendacje dotycz膮ce instrument贸w finansowych, lub ich emitent贸w (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Korzystanie z serwisu/portalu oznacza akceptacje wy钮ej wymienionej informacji.