Napisz do nas: info@granagieldzie.pl


Ostatnia wizyta:
Obecny czas: 24 Wrz 2017, 16:42




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 369  Nast臋pna

Image
Ankieta zako艅czy艂a si臋 29 Kwi 2010, 00:20
Image 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego oszukali nas w kwestii godziny katastrofy ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot nie trafia na pas startowy i leci na wysoko艣ci kilku metr贸w ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot rozsypa艂 si臋 po okolicy jakby kto艣 rzuci艂 gar艣膰 klock贸w lego na dywan ? 0%  0%  [ 0 ]
***odpowiedzi na pytania znajdziesz na forum,Masz pytania lub Potrafisz udzieli膰 odpowiedzi - Napisz 0%  0%  [ 0 ]
Zapraszam na analizy : 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
Uwaga;je艣li chcecie zachowa膰 nagrania to prosz臋 kopiowa膰,gdy偶 filmy z youtube s膮 systematycznie usuwane 0%  0%  [ 0 ]
>Bardzo prosz臋 o przesy艂anie zdj臋膰,film贸w i innych materia艂贸w pomocnych w dalszych analizach 0%  0%  [ 0 ]
Tragedii Smole艅skiej analizasmolensk@gmail.com 0%  0%  [ 0 ]
Nowe analizy; 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
TU 154M: d艂ugo艣膰 48m,masa 98 ton,k膮t nachylenia 艣cie偶ki lotu 4,5stopnia,bagno 0%  0%  [ 0 ]
z pr臋dko艣ci 270 km/h[ wyhamowa艂 po 98 metrach] 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
ImageImage 0%  0%  [ 0 ]
Szczeg贸lnie wa偶ne filmy; >zawiesia ! 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
Je艣li przyjmiemy za prawdziw膮 wersj臋 Prokuratury Generalnej, 偶e samolot spad艂 o 08.41.05, 0%  0%  [ 0 ]
to w贸wczas obecno艣膰 nad pobojowiskiem cho膰by jednego 艣mig艂owca wyposa偶onego 0%  0%  [ 0 ]
w specjalny zestaw do przenoszenia du偶ych gabarytowo 艂adunk贸w 0%  0%  [ 0 ]
jest bezpo艣rednim dowodem na zamach, gdy偶 nie jest fizycznie mo偶liwym 0%  0%  [ 0 ]
pojawienie si臋 tam na przeci膮gu minuty jednego lub dw贸ch 艣mig艂owc贸w, 0%  0%  [ 0 ]
gdyby zawczasu nie oczekiwa艂y w powietrzu na wkroczenie do akcji. /bloger OHV/ 0%  0%  [ 0 ]
Zawiesia-Analiza 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
W przypadku zablokowania forum {ACTA} tutaj b臋d膮 dost臋pne linki do naszych stron 0%  0%  [ 0 ]
>Image Image 0%  0%  [ 0 ]
Razem g艂os贸w : 0
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 09 Sty 2011, 15:20 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 10 Kwi 2009, 10:11
Posty: 114
Miejscowo艣膰: Warszawa


Cytuj:
Lemingi dostarczaj膮锘 nam jednak codziennej锘 porcji u艣miechu ;)

Ot贸偶, lemingi, wypada艂oby si臋 na co艣 w ko艅cu zdecydowa膰... ;)

Je艣li tak twarde drzewo, jakim bez w膮tpienia jest brzoza - szczeg贸lnie na wysoko艣ci 5-6 metr贸w nad ziemi膮 - tak mocno wp艂yn臋艂o na trajektori臋 lotu - to o ile偶 bardziej wp艂yn臋艂oby na ni膮 oranie ziemi do g艂臋boko艣ci 3,5m t膮 silniejsz膮, pozosta艂膮 cz臋艣ci膮 skrzyd艂a? Samolot waln膮艂by w ziemi臋 najdalej po 50 metrach. A wy, lemingi, bredzicie jakoby polecia艂 10 razy dalej ;-)))

LOL
marjanpazdzioch 2

Cytuj:
Jak tutka o rozpi臋to艣ci skrzyde艂 37m po uderzeniu w brzoz臋 na wys. 5-7m by艂a w stanie zrobi膰 na tej wys. obr贸t wok贸艂 w艂asnej osi i spa艣膰 na ziemi臋 dachem? TO JEST KIT dla FRAJER脫W. Dali艣cie sobie wcisn膮膰 KIT. 艁ykn臋li艣cie to jak m艂ode g艂odne pelikany. Udzia艂 donka i bronka w spisku jest oczywisty. Gdyby nie byli锘 w spisku to przecie偶 nie mataczyliby w kwestii tego czy to by艂 lot cywilny czy wosjkowy. Mataczyli bo byli w spisku Bo byli zobowi膮zani przekaza膰 艣ledztwo ruskim.
grzchl 2 mies. temu 28
grzchl

Cytuj:
MOTYWY: GRU/WSI oraz BND chcia艂y zabi膰 obu braci, a przy okazji prezesa NBP i IPN. Do Katynia mieli lecie膰 obaj bracia. Lech by艂 istotnym konkurentem w drodze do prezydentury. Przecie偶 w 2005 te偶 mia艂 kiepskie sonda偶e, a wygra艂. Zab贸jstwo braci mia艂o zdezintegrowa膰 PiS. W ten spos贸b partia WSI i BND czyli PO przeje艂aby elektorat i锘 chwyci艂a z 65-80% rynku politycznego. NBP i IPN to w ca艂ej sprawie ma艂e nieistotne szczeg贸liki. IPN zatopi艂by Komorowskiego - kwity锘 na jego wsp贸艂prac臋 z WSI.
grzchl 2 mies. temu 16
grzchl


Cytuj:
wybacz ale jeste艣 totalnie nierozumny.锘 Przecie偶 brak komendy TAWSa "BANK ANGLE" oznacza tyle, 偶e albo nie by艂o 偶adnej "beczki" ani uderzenia w drzewo (jedno i drugie wi膮za艂oby si臋 ze specjalnymi komendami TAWSa), albo stenogramy s膮 sfa艂szowane, albo nagrania s膮 sfa艂szowane. A tak w og贸le oznacza tyle, 偶e ta ich historyjka o katastrofie si臋 nie klei - nie trzyma si臋 kupy. My艣l samodzielnie, odetnij si臋 od TVNu i PEJSAtu.
stefanekish 3 mies. temu 32
stefanekish


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 09 Sty 2011, 20:39 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
Wasilijem Wasilenk膮, by艂ym pilotem wojskowym, instruktorem kosmonaut膮, absolwentem moskiewskiego Instytutu G贸rniczego, rozmawia Marta Ziarnik Jak wygl膮da艂a Pa艅ska kariera pilota wojskowego? - Urodzi艂em si臋 w Abchazji, m贸j ojciec by艂 genera艂em lotnictwa i dow贸dc膮 sztabu obrony powietrznej w strefie obecnej Gruzji, Armenii i na Kaukazie. Postanowi艂em p贸j艣膰 w 艣lady ojca, zosta艂em zakwalifikowany na szkolenie kosmonautyczne. Moje szkolenie polega艂o na wykonywaniu olbrzymiej liczby lot贸w, jak najwi臋ksz膮 liczb膮 maszyn nadd藕wi臋kowych i podd藕wi臋kowych. W czasie szkolenia pilotowa艂em najpierw mniejsze samoloty treningowe, potem samoloty my艣liwskie MiG i Su. Na MiG-25 lecia艂em z trzykrotn膮 pr臋dko艣ci膮 d藕wi臋ku. Pilotowa艂em tak偶e pasa偶erskie Tu-154, Tu-134, Jak-40, transportowy An-22, odpowiednik ameryka艅skiego herkulesa. Nie wylata艂em jednak du偶ej liczby godzin. W moim szkoleniu nie chodzi艂o o to, 偶eby mie膰 puste godziny w powietrzu, lecz przede wszystkim jak najwi臋cej kr贸tkich lot贸w, na jak najwi臋kszej ilo艣ci typ贸w - tak szkoli si臋 kosmonaut贸w. By艂 Pan kiedy艣 na orbicie? - Niestety, nie. Cho膰 mia艂em bardzo dobr膮, 51. kwalifikacj臋 w ca艂ym Zwi膮zku Sowieckim i nic nie sta艂oby na przeszkodzie do tego, bym m贸g艂 polecie膰 w kosmos, to nie pozwoli艂 na to m贸j wzrost i atletyczna budowa cia艂a. Nie mie艣ci艂em si臋 w nowej normie programu kosmicznego. Kiedy jest du偶a grupa r贸wnorz臋dnie bardzo dobrze przeszkolonych pilot贸w, kt贸rzy spe艂niaj膮 najbardziej rygorystyczne wymagania, a nie wszyscy mog膮 polecie膰, o kwalifikacji zaczynaj膮 decydowa膰 czynniki drugorz臋dne. Postanowi艂em wi臋c kontynuowa膰 nowe, ju偶 rozpocz臋te studia, kt贸re odby艂em w cywilnym Instytucie G贸rniczym w Moskwie. Dotyczy艂y one technologii 艂adunk贸w wybuchowych i pirotechniki. Potem trafi艂em do wojskowego instytutu, gdzie po raz pierwszy uczestniczy艂em w pracach zespo艂u tworz膮cego now膮 bro艅. To by艂 rok 1972. Jakiego rodzaju by艂a to bro艅? - Paliwowo-powietrzna, konstruowana na podstawie niemieckich burz膮cych bomb lotniczych, zaprojektowanych w 1944 roku. Mieli艣my projekty tych bomb i chodzi艂o o stworzenie nowej broni, kt贸ra wyst臋powa艂a pod robocz膮 nazw膮 broni termobarycznej, a potem zosta艂a nazwana broni膮 wolumetryczn膮. Pracowali艣my w zespole kilku m艂odych naukowc贸w - fizyk贸w, pirotechnik贸w, elektronik贸w. Kierowa艂 nami bardzo do艣wiadczony i zas艂u偶ony profesor. Bro艅, kt贸r膮 tworzyli艣my, nie mia艂a by膰 bomb膮 - nad takimi pracowali np. Amerykanie, a w Zwi膮zku Sowieckim znacznie silniejsze bomby by艂y ju偶 testowane - ale czym艣 gro藕niejszym, rakiet膮. Potem by艂a ona dalej rozwijana. W latach 80. wprowadzono g艂owice termobaryczne do rakietowych miotaczy ognia Ry艣 i Trzmiel u偶ywanych przez piechot臋, do tego dosz艂y znacznie mocniejsze 艂adunki dla SpecNaz i OsNaz, eksperymentalne g艂owice do rakiet Kub i Wega, do str膮cania samolot贸w broni膮 termobaryczn膮 i 艂adunki r臋czne w formie nowych g艂owic do rakiet Strza艂a. By艂y pr贸by odpalania broni termobarycznej z my艣liwc贸w MiG-31 przeciw bombowcom strategicznym i samolotom rozpoznawczym wroga. Jak tego typu bro艅 dzia艂a? - Mog臋 o tym m贸wi膰 tylko dlatego, 偶e akta mojego dzia艂u odtajniono w 1992 roku i dzi艣 s膮 jawne, dost臋pne za zezwoleniem r贸wnie偶 naukowcom cywilnym. Tak wi臋c s膮 r贸偶ne technologie uzyskania tego samego efektu. My stosowali艣my rozpylenie w powietrzu i zapalenie chmury paliwa p艂ynnego lub sta艂ego, jeden 艂adunek mo偶e eksplodowa膰 i rozpyli膰 chmur臋 materia艂u wybuchowego, a drugi zainicjowa膰 jego eksplozj臋, kr贸tko m贸wi膮c: zapali膰. Metod jest setki, a efekt jest jeden - chodzi o to, aby uzyska膰 ekstremalnie ma艂e ci艣nienie i ekstremalnie wysok膮 temperatur臋. Na przyk艂ad, gdy oddamy strza艂 do samochodu, dos艂ownie z艂o偶y si臋 on - blachy i szyby zapadn膮 si臋 do 艣rodka, i stanie w p艂omieniach. Nieraz trafiane zwyk艂ym termobarycznym trzmielem wozy pancerne odwraca艂y si臋 g膮sienicami do g贸ry. Taka jest si艂a tego pocisku. Rosjanie dowiedli jej w Czeczenii. Czy taki pocisk jest w stanie zestrzeli膰 cel w powietrzu? - Na naszych pociskach, tych, kt贸re mieli艣my, wykonywali艣my pr贸by strzela艅 do samolot贸w bezza艂ogowych. Wtedy tworzyli艣my pociski na podstawie gotowego rdzenia z silnikiem i silnikiem startowym, kt贸ry si臋 wypala艂 od razu po opuszczeniu wyrzutni, i dalej rakieta ju偶 by艂a jednocz臋艣ciowa z g艂owic膮 i silnikiem marszowym na paliwo p艂ynne. Pierwsze by艂y pr贸by strzela艅 testowych do samolot贸w La-17, du偶ych i szybkich, na kt贸re nasze pociski naprowadza艂y si臋 komendami radiowymi. T臋 technologi臋 mo偶na wykorzystywa膰 do zwalczania cel贸w lataj膮cych, przede wszystkim na niskiej wysoko艣ci. To jest kwestia tylko tego, jak naprowadzi膰 rakiet臋, czy komendami radiowymi, jak my, czy bez naprowadzania - tylko na kierunek, czy na radar, czy na ciep艂o. Je艣li na radar, to nale偶y spodziewa膰 si臋 uszkodze艅 w przedniej i 艣rodkowej cz臋艣ci samolotu, przy za艂o偶eniu, 偶e pocisk wybuch艂, powiedzmy, 15 m nad celem, i przy tym za艂o偶eniu dokona膰 zwyk艂ych, wizualnych ogl臋dzin wraku. W tym wypadku niestety kompletnie bezu偶yteczna by艂aby analiza cia艂, poniewa偶 trudno b臋dzie odr贸偶ni膰 obra偶enia pochodz膮ce od ogromnych przeci膮偶e艅, a od takich si臋 najcz臋艣ciej ginie w katastrofach, od obra偶e艅 powsta艂ych w wyniku dzia艂a艅 broni wolumetrycznej. By艂y u nas przeprowadzone analizy na psach, tzw. kuk艂ach, jak to roboczo nazywali w wydziale, kt贸ry przeprowadza艂 te pr贸by. Pies poddany dzia艂aniu broni wolumetrycznej jest z pozoru nieuszkodzony, wygl膮da, jakby spa艂, ale gdy si臋 go dotknie, czu膰, 偶e zamiast narz膮d贸w wewn臋trznych ma papk臋. Mo偶na by si臋 spodziewa膰, 偶e taki pies b臋dzie mia艂 obra偶enia takie, jak po pobycie w komorze niskiego ci艣nienia bliskiego pr贸偶ni. A jednak obra偶enia by艂y inne, takie jak przy przeci膮偶eniach, rz臋du ponad 100 g czy nawet 500 g. Jaka jest celno艣膰 tego typu pocisk贸w? - W odleg艂o艣ci 2 tys. m powiod艂a si臋 pr贸ba trafienia w cel symulowany o pr臋dko艣ci oko艂o 300 km/h. Pocisk wybuch艂 1,5 m nad celem symulowanym i troch臋 przed nim, tak 偶e cel wykona艂 kilka obrot贸w wok贸艂 w艂asnej osi i spad艂 pionowo niemal偶e w d贸艂. La-17 bardzo przypomina szybowiec - to prosty, kanciasty samolot - rura, prostok膮tne skrzyd艂a i statecznik. Tamtego dnia by艂o wiele innych strzela艅, nie tylko naszych, i tysi膮ce metr贸w kwadratowych poligonu wy艂o偶ono brezentem, ale cel spad艂 w innym miejscu, tam nie by艂o brezentu, trudno by艂o znale藕膰 wszystkie jego cz臋艣ci. A potem orzec jasno (a to by艂o dla nas kluczowe), kt贸re z cz臋艣ci by艂y zniszczone pociskiem, a kt贸re uderzeniem w teren. Nas przecie偶 interesowa艂a nie sprawno艣膰 rakiety, lecz samej g艂owicy. Mo偶e Pan opisa膰 miejsce zdarzenia? - Wsz臋dzie mn贸stwo ma艂ych, zielonych porozrywanych cz臋艣ci, bo ten samolot by艂 w艂a艣nie zielony, po to, by na tle ziemi nie widzia艂y go ameryka艅skie satelity. Szcz膮tk贸w by艂o wiele. Zbierali je 偶o艂nierze z zabezpieczenia, ale to ja osobi艣cie znalaz艂em statecznik, skrzyd艂a tak偶e by艂y w kilku du偶ych kawa艂kach. Potem dokonali艣my modyfikacji 艂adunku zapalaj膮cego i zam贸wili艣my nowy silnik marszowy. Nowa rakieta by艂a testowana w strzelaniach do bardzo nowoczesnych tupolew贸w: Tu-141 i Tu-123, do kt贸rych wcze艣niej nie by艂o dost臋pu, ale tych pr贸b ju偶 nie widzia艂em, bo przeszed艂em do innego wydzia艂u, gdzie zajmowa艂em si臋 minami miotanymi, a p贸藕niej torpedami rakietowymi odpalanymi ze 艣mig艂owc贸w z wa艂em Kamowa, czyli 艣mig艂owc贸w, kt贸re nie maj膮 z ty艂u dodatkowego 艣mig艂a. Obecnie jednak, prowadz膮c firm臋, mam nadziej臋 na wdro偶enie 艂adunk贸w termobarycznych w g贸rnictwie i robotach rozbi贸rkowych. Za kilka lat cywilne zastosowanie tej technologii b臋dzie mo偶liwe np. jako 艂adunku wspieraj膮cego w robotach rozbi贸rkowych. Kiedy 艂adunki g艂贸wne w filarach konstrukcji eksploduj膮 w 艣rodku, wybucha bomba paliwowo-powietrzna i wytwarza podci艣nienie. Dzi臋ki niewielkim 艂adunkom budynek z艂o偶y si臋 jak domek z kart, i to do 艣rodka. To bardzo ekonomiczna metoda. Na podobnej zasadzie dzia艂aj膮 obecnie lotnicze bomby burz膮ce. Jakie badania nale偶a艂oby wykona膰, aby wykluczy膰, 偶e 10 kwietnia dosz艂o do zamachu terrorystycznego? - Nale偶y spyta膰 艣wiadk贸w, czy czuli zapach nafty i czy tylko w tej cz臋艣ci samolotu, kt贸ra by艂a zniszczona, samoloty nie wykazuj膮 tendencji do zapalania si臋 w wyniku tej broni, w przeciwie艅stwie do czo艂g贸w. Co艣, co mo偶e by膰 charakterystyczne, to niewielkie zniszczenia cia艂 i to, 偶e cia艂a mog艂y by膰 nagie, podci艣nienie zrywa ubrania, ale s艂abo je uszkadza. Poza tym drobiazgowa analiza wraku. I m贸wi臋 szczerze, 偶e badania sekcyjne nie wyka偶膮 nic, bo lekarz przygotowany na to, 偶e zobaczy ofiar臋 katastrofy, dostrze偶e uszkodzenia narz膮d贸w wewn臋trznych charakterystyczne dla przeci膮偶e艅 i nie b臋dzie si臋 zastanawia艂, czy by艂y tak du偶e, czy nie. Dzi臋kuj臋 za rozmow臋. http://www.naszdziennik.pl/index.php?da ... d=sw05.txt
JOKITA 0 1692 | 09.01.2011 19:50

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 10 Sty 2011, 18:24 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 13 Sie 2010, 11:12
Posty: 98
Miejscowo艣膰: Krak贸w
Image
ANALIZA AUTORA FILMU


Za艂膮czniki:
safonienko.jpg
safonienko.jpg [ 47.52 KiB | Obejrzany 5389 razy ]
G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 10 Sty 2011, 18:25 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 13 Sie 2010, 11:12
Posty: 98
Miejscowo艣膰: Krak贸w
Image
To on dotar艂 na miejsce chwil臋 po tym jak prezydencki tupolew uderzy艂 w ziemi臋. Na w艂asne oczy widzia艂 p艂omienie ognia buchaj膮ce z wraku, przera偶onych milicjant贸w rozganiaj膮cych gapi贸w, s艂ysza艂 syreny p臋dz膮cej stra偶y po偶arnej i d藕wi臋ki przypominaj膮ce wystrza艂y

W艂adimir Iwanow (27 l.) mechanik spod Smole艅ska wszystko to nagra艂 telefonem kom贸rkowym i opublikowa艂 w internecie. Nie spodziewa艂 si臋, 偶e jego film wywo艂a tak膮 sensacj臋. I tyle spekulacji. Dzi艣 przedstawiamy jego relacj臋 o tym, co naprawd臋 dzia艂o si臋 wok贸艂 wraku prezydenckiego samolotu tu偶 po tragedii. Do W艂adimira Iwanowa, autora filmu, kt贸ry jako jeden z pierwszych pojawi艂 si臋 na miejscu katastrofy, dotarli rosyjscy dziennikarze. Filmu, na podstawie kt贸rego polscy 艣ledczy starali dowiedzie膰 si臋, co dzia艂o si臋 chwil臋 po tym, gdy maszyna z 96 osobami na pok艂adzie, w tym z polsk膮 Par膮 Prezydenck膮 spad艂a na ziemi臋. Wok贸艂 nagrania Rosjanina naros艂o wiele spekulacji. Sk膮d s艂ycha膰 huk wystrzeliwanej amunicji? Czy na nagraniu s艂ycha膰, jak kto艣 krzyczy po polsku? Czy cho膰 przez u艂amek sekundy by艂o wida膰 na filmie cz艂owieka? W艂adimir Iwanow teraz wszystko wyja艣nia.
Widzia艂em t臋 tragedi臋 z bliska
By艂a sobota 10 kwietnia. Akurat pracowa艂em w swoim warsztacie samochodowym. Jest on oddalony nie wi臋cej jak 200 metr贸w od wojskowego lotniska 鈥濻iewiernyj鈥. By艂em poch艂oni臋ty prac膮, gdy moj膮 uwag臋 zwr贸ci艂 huk podchodz膮cego do l膮dowania samolotu. Podnios艂em g艂ow臋. Nagle, nie dalej jak 65 metr贸w od mojego warsztatu, zobaczy艂em b艂ysk i drzewa 艂ami膮ce si臋 jak zapa艂ki. Od razu pobieg艂em w tamtym kierunku.
Nikt nie wzywa艂 pomocy
Na miejsce katastrofy m贸g艂 si臋 dosta膰 ka偶dy, ja by艂em jedn膮 z pierwszych os贸b. Chwyci艂em za telefon kom贸rkowy i postanowi艂em nagra膰 to, co mia艂em przed oczami...
Pr贸bowa艂em podej艣膰 jak najbli偶ej wraku, prawie mi si臋 uda艂o. Jednak poczu艂em w powietrzu smr贸d paliwa i u艣wiadomi艂em sobie, 偶e za chwil臋 to wszystko mo偶e wybuchn膮膰.
Zdziwi艂o mnie, 偶e w pal膮cym si臋 wraku, w艣r贸d porozrzucanych rzeczy, po艂amanych drzew nie wida膰 w og贸le ludzi. Pomy艣la艂em nawet, 偶e to rozbi艂a si臋 maszyna transportowa lub wojskowa, a nie pasa偶erska. 呕adnych cia艂, 偶adnych rannych i nie s艂ycha膰, by ktokolwiek wzywa艂 pomocy. By艂em wystarczaj膮co blisko i prosz臋 mi wierzy膰, 偶e gdybym us艂ysza艂 wo艂anie o pomoc, nie waha艂bym si臋 ani sekundy.
S艂ysza艂em wybuchy amunicji
Od strony lotniska razu zacz臋li podbiega膰 milicjanci. Nie mogli nad tym wszystkim zapanowa膰. S艂ysza艂em tylko ich krzyki po rosyjsku. Nikt nie powiedzia艂 ani s艂owa po polsku, przecie偶 bym rozpozna艂. Na pewno nikt nie m贸wi艂, ani nie krzycza艂 po polsku.
Na miejscu katastrofy panowa艂 straszny chaos, nagle cisz臋 przeszy艂 huk. To by艂o g艂o艣niejsze od wystrza艂u z pistoletu, jestem tego pewien. Kiedy艣 mieszka艂em blisko poligonu i znam odg艂os wystrza艂贸w, wi臋c nie mo偶e by膰 tu mowy o 偶adnej pomy艂ce. Teraz, gdy o tym my艣l臋, to jestem pewien, 偶e to musia艂a by膰 amunicja z broni, kt贸ra nale偶a艂a do prezydenckiej ochrony. Wybucha艂a w ogniu i st膮d ten huk.
Milicjanci biegali i przeganiali gapi贸w
Kiedy na miejscu katastrofy pojawili si臋 milicjanci, pr贸bowali przep臋dzi膰 gromadz膮cych si臋 gapi贸w i zabronili dotykania jakichkolwiek rzeczy pochodz膮cych z rozbitego samolotu. Wida膰 by艂o jednak, 偶e funkcjonariusze nie panuj膮 nad sytuacj膮. Byli zdenerwowani i nie wiedzieli co maj膮 robi膰. Widzia艂em starszego m臋偶czyzn臋, kt贸ry szed艂 le艣n膮 艣cie偶k膮. Mo偶ecie go zobaczy膰 go na filmie, kt贸ry nakr臋ci艂em kom贸rk膮. Nagle podbieg艂 do niego milicjant i krzykn膮艂: 鈥 Odejd藕 st膮d starcze!
Skierowa艂em wtedy obiektyw kamery w telefonie w stron臋 ziemi, nie chcia艂em nagrywa膰 twarzy milicjanta. Dlatego s艂ycha膰 tylko jego g艂os. Nie zorientowa艂 si臋, 偶e nagrywam film. Wygl膮da艂 na spanikowanego i przera偶onego. Nie odezwa艂 si臋 do mnie ani s艂owem, pobieg艂 tylko w stron臋 samolotu.
Relacja by艂a zmanipulowana
W艂adimir Iwanow mo偶e by膰 jednym z najwa偶niejszych 艣wiadk贸w, tego co dzia艂o si臋 tu偶 po katastrofie. Film, kt贸ry trafi艂 do internetu wzbudzi艂 wielk膮 sensacj臋. Czy huk to strza艂y Rosjan dobijaj膮cych Polak贸w? Czy na nagraniu s艂ycha膰, jak kto艣 krzyczy po polsku? Dopytywali si臋 internauci. 鈥 Jestem zaszokowany, jak to wszystko zosta艂o zmanipulowane. By艂em tam i nie s艂ysza艂em niczego w rodzaju: 鈥濶ie zabijajcie nas鈥. Mam nadzieje, 偶e teraz, m贸wi膮c prawd臋 ukr贸c臋 rozpowiadanie tych wszystkich plotek 鈥 ko艅czy W艂adimir Iwanow.


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 10 Sty 2011, 18:27 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 13 Sie 2010, 11:12
Posty: 98
Miejscowo艣膰: Krak贸w
Image
OCZYWI艢CIE JEGO KOMENTARZE NIE ODPOWIADAJ膭 TEMU CO JEST NA NAGRANIU NP. 呕E MILICJANT NIE ZABRA艁 MU TELEFONU PONIEWA呕 SKIEROWA艁 KAMER臉 W D脫艁.
Nie ma takie czego艣 na nagraniu



PO JAKIM艢 CZASIE POJAWIA SI臉 NIEJAKI W艁ADIMIR(WO艁ODIA) SAFONIENKO (Rosjanin)



Por贸wnanie g艂osu i podpowiadanie?




Safonienko w TERAZ MY


Safonienko w Misji Specjalnej(5:03 do 7:35)

Z Misji Specjalnej wynika, 偶e Safonienko pokazuj膮c kom贸rk臋 z nagraniem udowadnia nam, 偶e jest to takie same nagranie jakie kr膮偶y po Internecie. Czyli wida膰 zawiesie, s艂ycha膰 takie same g艂osy rosyjskie i polskie.

Analiza dw贸ch wypowiedzi :
W Teraz My w 0:43 Safonienko m贸wi: "widok by艂 przera偶aj膮cy, ba艂em si臋 tam podej艣膰", a w wywiadzie? dla Misji Specjalnej: w7:00 (po pytaniu dziennikarki: czy wystraszy艂 si臋 Pan, odpowied藕: "Nie, nie przestraszy艂em si臋 (oczy w d贸艂!!!), ju偶 nie pami臋tam (k艂amstwo psychofizjologiczne, takich emocji NIE DA SI臉 ZAPOMNIE膯) (...) w tamt膮 sobot臋 si臋 NIE BA艁EM".
Sam film pokazuje nam, 偶e 艣wiadek reaguje na wydarzenia emocjonalnie przeklinaj膮c 鈥濶i h** sjebie鈥
To r贸wnie偶 艣wiadczy 偶e nie jest autorem filmu. Zeznaje sprzecznie!!!
O tym samym wspomina Andriej I艂艂arionow
Prof.Andriej I艂艂arionow, by艂y doradca W艂adimira Putina w programie "Bronis艂aw Wildstein przedstawia" wyrazi艂 w膮tpliwo艣膰 zezna艅 mechanika ze Smole艅ska. Dwa miesi膮ce po pojawieniu si臋 amatorskiego filmu, polskim mediom udziela wywiadu jaki艣 mechanik, Iwanow kt贸ry informuje 偶e to on nagrywa艂 ten film swoim telefonem kom贸rkowym (...) 呕aden rosyjski dziennikarz nie m贸g艂 znale藕膰 owego mechanika Iwanowa. (...) Za jaki艣 czas ujawni艂 si臋 nowy mechanik o innym nazwisku, kt贸ry da艂 drugi wywiad tak偶e polskim mediom. (...) Zn贸w 偶aden rosyjski dziennikarz nie m贸g艂 go znale藕膰


Safonienko w Superwizjerze(od 2:11 do ko艅ca filmu)


Przeprowadzaj膮 z nim analiz臋. Wida膰 偶e ma strach w oczach i dziwne ruchy np 3:11 i 5:34(jak m贸wi o prowokacyjnych filmikach). Spocony jest.


Wa偶ny fragment 3 sek. Ju偶 przy lekkim ob艂oceniu drogi ze艣lizguje mu si臋 noga.
Nie mo偶e on biega膰 i robi膰 gwa艂townych obrot贸w (tak jak widzimy to na filmie)w klapkach na bagnistym terenie. Dobrym przyk艂adem jest film Wi艣niewskiego, kt贸ry jest ubrany w buty i ma powa偶ne problemy z chodzeniem po terenie.


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 10 Sty 2011, 18:28 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 13 Sie 2010, 11:12
Posty: 98
Miejscowo艣膰: Krak贸w
Image
Wstrz膮saj膮ca relacja rosyjskiego stra偶aka z miejsca katastrofy Tu-154

Kapitan Aleksandr Muramszczikow, dow贸dca zast臋pu stra偶y po偶arnej ze Smole艅ska, kt贸ry 10 kwietnia jako pierwszy dotar艂 na miejsce katastrofy polskiego Tu-154M, o艣wiadczy艂, 偶e od razu by艂o jasne, 偶e nikt nie prze偶y艂.
Muramszczikow, kt贸rego wstrz膮saj膮c膮 relacj臋 publikuje w poniedzia艂ek wielkonak艂adowy "Moskowskij Komsomolec", zauwa偶y艂 te偶, 偶e po 20 minutach od tragedii mg艂a w rejonie lotniska Siewiernyj si臋 rozproszy艂a; widzialno艣膰 by艂a idealna.
Ten 33-letni oficer stra偶y po偶arnej rosyjskiego Ministerstwa ds. Sytuacji Nadzwyczajnych jest jedn膮 z dw贸ch postaci widocznych na znanym z internetu filmie nakr臋conym tu偶 po wypadku Tupolewa. Oto obszerne fragmenty jego 艣wiadectwa:
7 i 10 kwietnia, kiedy to przylatywa艂y delegacje rz膮dowe, we wzmocnionym sk艂adzie pe艂nili艣my s艂u偶b臋 bezpo艣rednio na pasie start贸w i l膮dowa艅. 艢rodki bezpiecze艅stwa podj臋to bezprecedensowe.
Gdy wyl膮dowa艂 Jak-40 polskiego Ministerstwa Obrony warunki pogodowe nie by艂y jeszcze krytyczne. Wkr贸tce z lewej strony nadlecia艂 nasz transportowiec. W tym samym momencie jeden ze stra偶ak贸w w moim samochodzie rozbi艂 termos z lustrzanego szk艂a. Pami臋tam, 偶e j臋kn膮艂em: "To z艂y znak!". Kiedy nasz I艂-76 odlecia艂 na zapasowe lotnisko, wszyscy odetchn臋li z ulg膮.
Po 40 minutach us艂yszeli艣my nadlatuj膮cy samolot prezydencki. Na lotnisku wcze艣niej stacjonowa艂y my艣liwce. Gdy startowa艂y i pokonywa艂y barier臋 d藕wi臋ku, s艂ycha膰 by艂o trzask. 10 kwietnia rano te偶 us艂yszeli艣my bardzo podobny d藕wi臋k i pocz膮tkowo nie przywi膮zywali艣my do tego 偶adnego znaczenia. Og艂uszaj膮cego wybuchu nie by艂o. By艂 g艂uchy trzask - to wszystko. Spod wie偶y kontrolnej ruszy艂 samoch贸d terenowy; ch艂opcy powiedzieli, 偶e spad艂 samolot. Gdzie dok艂adnie, nie by艂o jasne. Pokazali nam tylko r臋k膮 kierunek.
Nasz pododdzia艂 - dwa wozy stra偶ackie i samoch贸d ga艣niczy z lotniska - ruszy艂 na miejsce katastrofy od strony drogi. My z oficerem Federalnej S艂u偶by Ochrony (FSO) pojechali艣my po pasie startowym. Potem porzucili艣my pojazd; dalej przedzierali艣my si臋 przez krzaki i las. Widzieli艣my ju偶 dym unosz膮cy si臋 nad wierzcho艂kami drzew.
W odleg艂o艣ci 50 metr贸w od miejsca upadku maszyny le偶a艂y rozerwane na strz臋py cia艂a ludzi. Sta艂o si臋 jasne, 偶e nikt nie prze偶y艂. Widzieli艣my tylko dwa du偶e fragmenty samolotu - skrzyd艂a i cz臋艣膰 kad艂uba z wypuszczonym podwoziem. Silniki le偶a艂y oddzielnie. Nie by艂o wiadomo, gdzie by艂 kokpit i salon samolotu - wszystko rozpad艂o si臋 na drobne fragmenty. Szcz膮tki maszyny i cia艂a by艂y pokryte zawiesin膮 - mieszank膮 popio艂u i kurzu.
Nie by艂o s艂ycha膰 ani krzyk贸w, ani j臋k贸w. W z艂owieszczej ciszy w kieszeniach zabitych dzwoni艂y tylko telefony kom贸rkowe - s艂ycha膰 by艂o poloneza Ogi艅skiego, pe艂nego wigoru krakowiaka...
Cia艂a nie mia艂y g艂贸w, albo te偶 g艂owy pasa偶er贸w by艂y zgniecione, ko艣ci twarzy - zmia偶d偶one. W ca艂o艣ci widzia艂em tylko jedn膮 m艂od膮 dziewczyn臋.
Tylko cisza i "Polonez Ogi艅skiego" Relacja 艣wiadka katastrofy Film z miejsca katastrofy Kolejny amatorski film wraku Tu-154 Nowe fakty ws. katastrofy tu-154 . W r贸偶nych cz臋艣ciach lasu mo偶na by艂o dostrzec ogie艅. Wybuchu nie by艂o. Iskr臋 mog艂y da膰 urz膮dzenia elektryczne samolotu lub pracuj膮ce silniki. Wsz臋dzie - ka艂u偶e paliwa lotniczego. Stra偶acy przedzierali si臋 przez las i bagna. Nasz kierowca Dmitrij Nikonow, kt贸ry dopiero co sko艅czy艂 25 lat, pi艂膮 spalinow膮 torowa艂 drog臋. Na miejsce dotar艂 ca艂y podrapany, we krwi. Ale kto wtedy my艣la艂 o sobie? Ch艂opcy go艂ymi r臋kami wyci膮gali samochody z bagien. Wszyscy rozumieli艣my, 偶e je艣li nie zalejemy pian膮 paliwa, to nie b臋dzie czego chowa膰. Ogniska po偶ar贸w zosta艂y zlikwidowane w ci膮gu 10 minut.
Po 20 minutach od katastrofy mg艂a si臋 rozproszy艂a; widzialno艣膰 by艂a idealna. U nas na bagnach tak bywa: pojawia si臋 mg艂a i po chwili znika.
W pierwszym dniu zbierali艣my szcz膮tki zabitych. Specjali艣ci z Komitetu 艢ledczego je opisywali. Na rozwini臋te kawa艂ki plastikowej folii uk艂adali艣my to, co zosta艂o z ludzi. Miejsce katastrofy zosta艂o podzielone ta艣mami na sektory. Zbierali艣my nawet najdrobniejsze fragmenty samolotu. Oddzielnie sk艂adali艣my dokumenty, rzeczy osobiste i banknoty.
Jako pierwszego zidentyfikowano ksi臋dza - po odzie偶y i poz艂oconym krzy偶u na szyi. Lech Kaczy艅ski te偶 si臋 zachowa艂 lepiej ni偶 pozostali. Szefa pa艅stwa polskiego rozpozna艂 najpierw jego brat - Jaros艂aw, a p贸藕niej premier Donald Tusk. Przyjechali osobno. Mari臋 Kaczy艅sk膮 szukano d艂ugo. Zosta艂a zidentyfikowana na podstawie obr膮czki 艣lubnej.
Szcz膮tki ofiar od razu wk艂adali艣my do trumien i partiami wysy艂ali艣my do Moskwy. W drugim dniu po katastrofie za pomoc膮 ci臋偶kiego sprz臋tu podnie艣li艣my du偶e fragmenty samolotu. Pod skrzyd艂ami znale藕li艣my jeszcze trzy cia艂a.
P贸藕niej ratownicy ponownie przeszukali poszczeg贸lne sektory podnosz膮c przy u偶yciu 艂opat warstwy ziemi. Nast臋pnie przeszed艂 specjalny p艂ug, po czym r臋cznie wszystko jeszcze raz przesiano. Podnoszono fragmenty metalu nawet wielko艣ci paznokcia".


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 10 Sty 2011, 18:29 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 13 Sie 2010, 11:12
Posty: 98
Miejscowo艣膰: Krak贸w
Image
Jak ju偶 wcze艣niej wspomina艂em:
Z Misji Specjalnej wynika, 偶e Safonienko pokazuj膮c kom贸rk臋 z nagraniem udowadnia nam, 偶e jest to takie same nagranie jakie kr膮偶y po Internecie. Czyli wida膰 zawiesie, s艂ycha膰 takie same g艂osy rosyjskie i polskie.
Relacje stra偶aka zaprzeczaj膮 Safonience. Jak wida膰 nie potrafi膮 sobie u艂o偶y膰 zgodnych bajeczek.
Mo偶na skapn膮膰 si臋, 偶e historia jest u艂o偶ona po tym, 偶e sami sobie zaprzeczaj膮 oraz tym, 偶e stra偶ak m贸wi o jednym podej艣ciu I艂a a jak wszyscy dobrze wiemy by艂y DWA PODEJ艢CIA I艁A


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 10 Sty 2011, 18:31 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 13 Sie 2010, 11:12
Posty: 98
Miejscowo艣膰: Krak贸w
Image
Na zdj臋ciach wida膰 偶e pracuje w klapkach. Przepisy BHP.
Za ka偶dym razem na miejsce przychodzi w klapkach. Wcze艣niej musi jeszcze pokona膰 bram臋.


Za艂膮czniki:
safonienko2.png
safonienko2.png [ 89.3 KiB | Obejrzany 5365 razy ]
safonienko.png
safonienko.png [ 270.86 KiB | Obejrzany 5380 razy ]
G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 10 Sty 2011, 18:32 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 13 Sie 2010, 11:12
Posty: 98
Miejscowo艣膰: Krak贸w
Image
Safonienko


Za艂膮czniki:
safonienko3.png
safonienko3.png [ 91.07 KiB | Obejrzany 5374 razy ]
G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M
PostWys艂any: 10 Sty 2011, 18:34 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 13 Sie 2010, 11:12
Posty: 98
Miejscowo艣膰: Krak贸w
Image

Safonienko


Za艂膮czniki:
safonienko9.png
safonienko9.png [ 393.54 KiB | Obejrzany 5520 razy ]
G贸ra
 Profil  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 369  Nast臋pna


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Google [Bot] oraz 6 go艣ci


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Skocz do:  
cron

Wszystkie prawa zastrze钮one - Gra na Gie艂dzie.

Szablon stworzony przez WebGood.

Forum oparte o silnik phpBB.

Tre艣ci zawarte na tej stronie ( tj. www.granagieldzie.pl ) s膮 tylko i wy艂膮cznie wyrazem osobistych pogl膮d贸w autora analiz i komentarzy ( w艂膮cznie z sygna艂ami systemu ) i nie stanowi膮 "rekomendacji" w rozumieniu przepis贸w Rozporz膮dzenia Ministra Finans贸w z dnia 19 pa藕dziernika 2005 r. w sprawie informacji stanowi膮cych rekomendacje dotycz膮ce instrument贸w finansowych, lub ich emitent贸w (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Korzystanie z serwisu/portalu oznacza akceptacje wy钮ej wymienionej informacji.