Gra na Gieldzie.pl - Forum gieldowe - gielda,trader,forex,analizy
http://www.granagieldzie.pl/

"Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
http://www.granagieldzie.pl/viewtopic.php?f=34&t=297
Strona 159 z 369

Autor:  lis [ 22 Maj 2011, 00:47 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

20 maja 2011 r. - piątek, Krakowskie Przedmieście. Spotkanie pod namiotem Solidarnych 2010 z p. Antonim Macierewiczem.












Autor:  Admin [ 22 Maj 2011, 22:07 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Image

Image

Witam
Dziś przedstawię kilka ważnych filmów i spostrzeżeń

Cytuj:
Powiększyłem wybrane klatki z amatorskiego filmu ze Smoleńska na których widoczna jest m.in. postać ubrana w czerwoną kurtkę, która mija inną postać w jasnej kurtce.
Z całą pewnością nie jest to ogień




Analiza {wykonana na szybko} która pokazuje w doskonały sposób obecność helikoptera
Linia pozioma wyznacza położenie salonki prezydenta a linię pionową nakreśliłem na znajdującym się obok drzewie.
Jak możemy zauważyć drzewo pod wpływem podmuchów wiatru wytworzonych przez łopaty helikoptera przechyla się na lewo - wystarczy spojrzeć,można też przyłożyć kątomierz
Widoczne zawiesie które podpięte jest do helikoptera przybliża się w kierunku drzewa i dokładnie w tym momencie drzewo odchyla się w lewo - po prostu prawa fizyki

Załącznik:
helikopter&zawiesia.jpg
helikopter&zawiesia.jpg [ 276.18 KiB | Obejrzany 28866 razy ]

Na ostatniej fotografii kąt kamery jest nieco inny i widać to po salonce i linii nakreślonej na górnej krawędzi salonki jednak drzewo przechyla się jeszcze mocniej [można przyłożyć kątomierz]
Trzeba stwierdzić też i to z całą pewnością że zawiesia nie mogą wisieć tak po prostu w powietrzu co więcej - przemieszczać się z tak dużą szybkością!{około 12 m/s-źródłoOHV } a najbardziej prawdopodobnym środkiem transportu zawiesi jest helikopter / a jak helikopter to podmuchy wiatru wytworzone przez łopaty wirnika - według mnie najbardziej logiczne założenie które potwierdza prosta analiza [ a dokładniej dwie zielone kreski które nakreśliłem]

Moim skromnym zdaniem,analiza nie do obalenia -cała siła w fizyce,logice i prostocie usmiech




Jeśli chodzi o wykorzystany helikopter to jest dużo możliwości .... wystarczy obejrzeć
Russian Helicopters



Na filmie DARPA/Boeing DiscRotor / Rosjanie mogą posiadać coś bardzo podobnego




Potwierdzenie autentyczności filmu Koli - oglądajcie od 9.30 min





================================
aktualizacja 05.10.2011
Ktoś POstanowił usunąć eek eek eek

potwierdzenie autentyczności,raz jeszcze ...
oglądajcie od 12.40 min


a teraz możecie usuwać biggrin mam kopię biggrin


Dodatkowo coś więcej

Druga para zawiesi eek eek eek



Zawiesia -analiza


Autor:  Admin [ 22 Maj 2011, 22:17 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Image

Jedna z 2 możliwych hipotez,całkowitej destrukcji samolotu {w powietrzu}
Właśnie taka broń [z głowicą termobaryczną] została wykorzystana w akcji [i już od ponad roku nie otrzymałem bardziej wiarygodnej informacji z "wyżej położonego źródła" ] zamachu na samolot z elitą naszego narodu.
Trzeba przyznać że broń niesamowicie skuteczna,precyzyjna i "bezpieczna" ponieważ [zostawia otwartą możliwość obrony - przeciwnik nawet po wielu latach,przyparty do muru, będzie w stanie powiedzieć że to był zamach ale terrorystyczny i jedyną jego winą było niedopilnowanie strefy podejścia do lądowania ]
"bezpieczna" ponieważ w razie nieprzewidzianej "wpadki" - zamachowiec wskazałby atak terrorystyczny [tak się jednak nie stało ]
Można też spekulować że to był zamach terrorystyczny ale biorąc pod uwagę bardzo wiele faktów i dowodów np;zawiesia i helikopter nad pobojowiskiem
strefę wojskową,bliską strefę z elektrownią atomową -która jest też bardzo pilnie strzeżona
wniosek zawsze będzie tylko jeden

Proszę obejrzeć film,

IGLA rocket Russia analog USA Stinger - Игла ракета - raketa IGLA rakety



a pamiętacie tą informację ?
Cytuj:
Służby specjalne otrzymały przed 10 kwietnia Ostrzeżenie, że może dojść do zamachu na samolot Unii Europejskiej.

Minister do spraw służb specjalnych Jacek Cichocki przyznał dziś w Kontrwywiadzie RMF FM, że polskie służby specjalne otrzymywały sygnały i Ostrzeżenia, że któryś z samolotów Unii Europejskiej może być zagrożony zamachem

czy "przypadkiem" nie przygotowano gruntu pod informację o zamachu terrorystycznym ?
[do dziś z tej możliwości jeszcze nie skorzystano ale....]


Autor:  Admin [ 22 Maj 2011, 22:30 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

tylko hipoteza
Broń EMP,jak wiemy -wszystkie systemy zasilania łącznie z akumulatorami podtrzymującymi zasilanie,przestały pracować na wysokości 15 metrów i w odległości 60 metrów od pierwszego zetknięcia samolotu z ziemią

Elektromagnetyczna bron (EMP)--wpływ na samolot



Zdjecie rosyskiej broni elektromagnetycznej: http://english.pravda.ru/img/idb/weapon-6.jpg

"Urządzenia generująca moc - miliardy watów - były bardzo duże rozmiary wcześniej. To urządzenie ma bardzo krótki impuls, który sprawia, że można mieć go na biurku - jest to bardzo kompaktowe urządzenie, Dyrektor Instytutu Fizyki Lebiediewa w, wiceprzewodniczący Rosyjskiej Akademii Nauk, Giennadij Mesyats powiedział ... Nowe urządzenie może być używane praktycznie w dowolnym miejscu ... Urządzenie nazwano Nika, co oznacza "zwycięstwo".
http://english.pravda.ru/science/tech/0 ... ic_super...

21:42 11/05/2007MOSCOW. Grupa rosyjskich naukowców z Tomsk, Jekaterynburg, Niżnym Nowogrodzie i Moskwie opracowali unikalny kompaktowy serii generatorów zdolne do wytwarzania impulsów o wysokiej energii, a nawet setek tysięcy megawatów ...

Ich główną cechą jest zdolność do wytwarzania ogromną siłę w ciągu kilku nanosekund. Impulsy mogą być generowane z częstotliwością bardzo wysokie ...

Prądnice nie mają odpowiedników w świecie. W efekcie, rosyjscy naukowcy dokonali przełomu ...

Ich mały rozmiar i unikalną fizyczne właściwości sprawiają, że ich zakres stosowania bardzo szeroki ...

Nie powstała fala uderzeniowa i zadając widoczne uszkodzenia, wróg niszczy wszystkie urządzenia elektroniczne ...

Po nich ogromne świece kamizelek kablową, ich kontakt z ramy i ziemi, i podziałów w złącza postawić sprzęt na działania i prowadzić do pożarów i wybuchów ...

W kilku ułamkach sekundy, może spalić wszystkie urządzenia elektroniczne w elektrowni, podstacji lub kontroli wieży ...

Krótkie intensywne impuls może sparaliżować tam sprzęt.

http://en.rian.ru/analysis/20070511/65348455.html

Pozdrawiam

Autor:  lis [ 23 Maj 2011, 11:39 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Image

Załącznik:
Mi-26.jpeg
Mi-26.jpeg [ 47.39 KiB | Obejrzany 13148 razy ]


Z lewej strony tego zdjęcia widać potężny, wojskowy helikopter transportowy Mi - 26.


-masa własna Mi - 26 to 28 ton;
-masa startowa to 56 ton;
-długość całkowita 40 metrów;
-może zabrać na pokład 5 członków załogi i aż 80 pasażerów

[color=#000000][b]Po lewej stronie maszyna Mi - 26 została sfilmowana w okolicach momentu upadku rządowego TU - 154 z Polakami na pokładzie. Było to oczywiście dnia 10 kwietnia. Dlaczego o tym piszę? Piszę o tym dlatego, ponieważ ten dużych rozmiarów śmigłowiec nie startuje w kilka sekund, musiał być odpowiednio przygotowany, wyposażony i sprawdzony na długo przed momentem katastrofy na lotnisku w Siewiernym. Według relacji świadków i zdjęć nakręconych przez rosyjską TV, śmigłowiec wojskowy Mi 26 widać było na smoleńskim niebie tuż po zderzeniu polskiego Tupolewa z ziemią


Na prawej stronie zdjęcia widzimy ten sam typ śmigłowca, który transportuje uszkodzony samolot TU 134. Ten uszkodzony samolot jest przyczepiony do śmigłowca za pomocą lin lotniczych. Tak się składa, że takie same liny lotnicze (zawiesia) widać na słynnym filmie nakręconym przez świadka katastrofy. Link do urywka tego filmu w zwolnionym tempie tutaj
Widać tam przesuwające się żółte liny lotnicze. W jakim celu one tam były?



Jednak możliwe jest, że tuż po katastrofie helikopter Mi - 26 przenosił pewne części samolotu w inne miejsce, aby ukryć pewne ślady. Konkretnie chodzi mi tutaj o kabinę pilotów, po której ślad się nie zachował w ogóle. Nie wiemy co się stało z tym elementem samolotu. Kabiny pilotów nie widać na zdjęciu przedstawiającym zgromadzone szczątki samolotu ani na żadnym filmie. Nie widać także kadłuba, choć bardzo mało prawdopodobne jest, iż został on przetransportowany. Za dużo przy tym byłoby zachodu. Skłaniam się raczej ku tezie, że kadłub wyparował - nie mogę napisać dlaczego, ale chyba każdy się domyśla o co chodzi.
http://astral-projection.blog.onet.pl/S ... 13654405,n



OTO FAKTY - zastanówmy się:

1 - nad miejscem katastrofy naszego samolotu w Smoleńsku prawie NATYCHMIAST, pojawia się rosyjski LATAJĄCY DŹWIG Mi-26 (widać go w relacji rosyjskiej TV - link na YouTubie jeszcze działa, chociaż filmik został już usunięty z listy autora) - ten gigantyczny śmigłowiec NIE STARTUJE W CIĄGU PARU SEKUND, by rozpocząć taką akcję "ratowniczą", musiał być przygotowany i wyposażony do lotu już dużo wcześniej !!!

2 - na słynnym filmiku "1:24", na którym doskonale słychać strzały z pistoletu, widać również przesuwające się na tle drzew LINY LOTNICZE KOLORU ŻÓŁTEGO (tzw. zawiesie), w pewnym momencie są one bardzo blisko i wyraźnie gdzieś ODLATUJĄ W PRAWĄ STRONĘ... - autorowi filmu udało się chyba przypadkiem uwiecznić końcówkę starannie zaplanowanej "akcji ratowniczej" FSB...

3 - z miejsca katastrofy znikają w cudowny sposób największe fragmenty naszego samolotu i to te najważniejsze: KADŁUB przedziału pasażerskiego oraz KABINA PILOTÓW - bez wątpienia zawierają one ślady eksplozji oraz większość ciał, a więc MUSZĄ ZNIKNĄĆ... - nigdzie nie znalazłem żadnych zdjęć tych części, chociaż natrafiłem na relacje świadków, którzy twierdzili, iż je widzieli...

WNIOSKI - chyba każdemu myślącemu samodzielnie, a nie za pomocą GW-artych i TVN-opodobnych mediów, narzucają się same:
kadłub i kabina pilotów leżą sobie dobrze schowane w jakimś pobliskim, wojskowym hangarze pilnie strzeżone przed wścibskim okiem gawiedzi... - dla ludu zebrano trochę złomu: kawałek ogona, silniki, połamane podwozie z kołami, tudzież nieco innego żelastwa i ułożono z tego puzzle na płycie lotniska - w sumie wyszło tego raptem coś około 1/3 SAMOLOTU !
- ale jak powszechnie wiadomo "CIEMNY LUD KUPI WSZYSTKO"...

http://jkaczynski.bloog.pl/id,6346846,t ... caid=6c5ac

Autor:  Fakty Smoleńsk [ 23 Maj 2011, 21:51 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Image

Polecam doskonałą analizę blogera OHV na niepoprawni.pl
http://niepoprawni.pl/blog/2549/behawio ... a-sytuacji
Tak pisze na temat zawiesi i helikopterów

Przesuwające sie zawiesia, które w czasie 1,8 sekundy pokonały dystans 20-25 metrów, poruszając sie z prędkością około 12 m/s..
Ostatni kadr z widocznymi zawiesiami:
Załącznik:
ostatnikadr.jpg
ostatnikadr.jpg [ 82.27 KiB | Obejrzany 13058 razy ]


Po upływie 4,4 sekundy widzimy, że samolot dokonał nawrotu? Nie, moim zdaniem jest to zbyt krótki czas na dokonanie takiego manewru. Dlatego stawiam hipoteze, że były tam obecne dwa śmigłowce i oba posiadały zawiesia.

Załącznik:
dokonałnawrotu.jpg
dokonałnawrotu.jpg [ 96.99 KiB | Obejrzany 12979 razy ]


Mijają kolejne 2 sekundy. Widać podczepione i przemieszczające się zawiesia:

Załącznik:
2 sekundy.jpg
2 sekundy.jpg [ 77.93 KiB | Obejrzany 12965 razy ]


Od poprzedniego ujecia mijają 5,4 sekudny. Smigłowiec zawisnął gdzies pomiędzy miejscem, gdzie palą się ogniska, a duzym skupiskiem ofiar, z niego już bardzo blisko do miejsca gdzie 12 sekund wczesniej przemknął smigłowiec sunąc zawiesiami niemalże po ziemi. Gdyby to był ten sam smigłowiec, to na taki manewr nawrotu i powrotu potrzebował by minimum 25-30 sekund. A minęło zaledwie 12.

Załącznik:
5,4sek.jpg
5,4sek.jpg [ 102.24 KiB | Obejrzany 13026 razy ]


Reasumując.
Jeśli przyjmiemy za prawdziwą wersję Prokuratury Generalnej, że samolot spadł o 08.41.05, to wówczas obecność nad pobojowiskiem choćby jednego śmigłowca wyposażonego w specjalny zestaw do przenoszenia dużych gabarytowo ładunków jest bezpośrednim dowodem na zamach, gdyż nie jest fizycznie możliwym pojawienie się tam na przeciągu minuty jednego lub dwóch śmigłowców, gdyby zawczasu nie oczekiwały w powietrzu na wkroczenie do akcji.
Drugim bezpośrednim dowodem na zamach są zeznania Wiśniewskiego w konfrontacji z innymi świadkami i trzema materiałami filmowymi, który to Wisniewski swoimi zeznaniami potwierdził sztuczne domglenie terenu zaistniałe w chwili upadku samolotu.
Trzecim jest fakt ukrywania informacji o tym, że co namniej trzy osoby przeżyły katastrofę. Normalnie ludzie cieszą się, gdy ktoś przeżyje katastrofę samolotu, tutaj jest to coś nagannego i niedozwolonego.
Czwartym bezpośrednim dowodem na zamach jest strzelanina na miejscu katastrofy po wczesniejszych rozkazach do zabijania.
Piątym dowodem jest błyskawicznie zniknięcie znad miejsca katastrofy jednego lub dwóch smigłowców, równie szybkie jak ich tam pojawienie się - w zeznaniach i na filmie WIśniewskiego są one nieobecne.

Autor:  Fakty Smoleńsk [ 24 Maj 2011, 09:30 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Image

Pisząc na temat zawiesi na salonie otrzymałem ciekawą odpowiedź,odpowiedź daje do myślenia
@FaktySmolensk
Obecność śmigłowca wyposażonego w specjalny zestaw do przenoszenia dużych gabarytowo ładunków jest bezpośrednim dowodem na zamach, gdyż nie jest fizycznie możliwym pojawienie się tam na przeciągu minuty jednego lub dwóch śmigłowców, gdyby zawczasu nie oczekiwały w powietrzu na wkroczenie do akcji.


Bez wątpienia. Ale dowodów jest więcej.

Żaden ze świadków "nie widział" helikoptera. Ani Wierzchowski, ani Bahr, ani Wiśniewski, ani żaden z Borowców. Helikopter latał, a oni "nie widzieli". Czyli muszą być potwornie nastraszeni.

Mamy więc dowód nie tylko na zamach, ale na zamach potwornymi metodami.

Wczoraj była tu notka z transkrypcją głosów z filmu 1:24. Okazuje się, że nawet głos prezydenta jest wyraźnie rozpoznawalny.

Nic dziwnego, że autor filmu został zasztyletowany następnego dnia w Kijowie.
WOJTEK24 2 1995 | 22.05.2011 13:24




Dodać można do tego fakt że Samolot krótko przed katastrofą był ''naprawiany'' w Rosji ..

I pytanie dlaczego Samolot w Lockerby był mniej rozwalony niż tupolew który spadł w Bagno ?

Tuska POpchać przed trybunał stanu !!!

MrBartek80

Jesteśmy z wami 10 kwietnia

CZEKISTOM mówie "wsie nazat" od polskich granic!!!

szatek27for

Śp.Prezydent Lech Kaczyński przed wyborami prezydenckimi miał udostępnić aneks do raportu o WSI ,który umoczyłby po uszy całą agenturę sowiecką w Polsce a także głównego kontrkandydata w wyborach Prezydenckich Bronisława Komorowskiego .W starciu z takimi zarzutami podpartymi na faktach nie mieli by żadnych szans .
mastabuhh
Prokuratura nie słyszy polskich głosów na filmie. ZDRAJCY!
NaSciezceNaKursie

Zrobiliscie wspaniala robote. Podaliscie chronologie. To co o tym myslalem wiele razy ale brakowalo czasu i energii. Wam bardzo dziekuje. Zawsze wiem je tak czesto wysmiewani w mediach wrogich Polsce. Polacy sa jednym z najinteligentnych narodow swiata dlatego mielismy Kopernika, Curie, Ignacy Łukasiewicz dał podwaliny polskiemu, a zarazem światowemu przemysłowi naftowemu. i inni.


PoloniaAmericas

Najważniejszy dowód, że pilot kpt Protasiuk dał rozkaz do odchodzenia z przepisowej wysokości 100 m, a więc wcale NIE ZAMIERZAŁ lądować na siłę ani pod naciskiem kogokolwiek - był UKRYWANY przez polski rząd przed Polakami aż do 18 stycznia 2011!

Po to tylko aby atakować dalej śp. prezydenta Kaczyńskiego, gen. Błasika i innych zmarłych.

Ile jeszcze dowodów ukryto i manipuluje się dalej polską opinią społeczną?


RepublikaSarmacka

Kapitana Więckowski, który wylatał na tupolewach ponad 3000 godzin :

- "On powinien na tej prędkości odejść do góry jak rakieta"

- "...prawdopodobnie utracili sterowność tego samolotu..."

TVN24 już nie zaprasza kapitana Więckowskiego.


RepublikaSarmacka

Autor:  Fakty Smoleńsk [ 24 Maj 2011, 21:17 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Image

Proponuję przeczytać jeszcze jedną doskonałą notkę na temat zawiesi ;

http://el.ohido.siluro.salon24.pl/21135 ... ace-ogniwo

oto jej fragment ;

Pomiędzy godziną 8:36 a 8:56 (warszawskiego czasu) na smoleńskim lotnisku zapewne miała miejsce akcja podobna do przedstawionej na poniższym filmie. Tyle, że było o wiele łatwiej, bo wystarczyło przenieść sam kadłub (od dzioba poprzez kokpit i trzy salonki na miejscu z okolic wiązania skrzydeł kończąc). Reszta (ta najcięższa jak silniki, czy podwozie) - została na miejscu. Bo przecież była "katastrofa" i coś zostać musiało...



Jak widać na poniższym filmie, operatorzy mocujący zawiesie do transportowanych elementów zwykle ubierają się w czerwony kombinezon. Widzimy to na legendarnym filmie 1.24, gdzie ubrany na czerwono operator stoi za elementem podwozia, dokładnie w miejscu, gdzie jeszcze kilka minut przedtem znajdował się kadłub Tu-154m Lux. Pozycja operatora wyznacza pilotowi śmigłowca miejsce nad którym powinien "wisieć", aby operator jak najszybciej i najpewniej mógł przymocować przygotowany do transportu element.



Jak widać Mi-26 jest w stanie poruszać się dość cicho mimo potężnych rozmiarów:




A jak wygląda sprawa z kilkoma maszynami tego typu? Czy będzie głośniej? Też niekoniecznie:





Jak widać nieprawdziwe są hipotezy wygłaszane przez niektórych "komentatorów" o tym, że gdyby śmigłowiec tego typu był w pobliżu mikrofonu i kamery, to nie byłoby słychać absolutnie niczego poza nim. Na powyższym filmie Mi-26 przelatuje dosłownie kilka metrów nad głowami ludzi, a ich swobodna rozmowa jest całkowicie czytelna. Okazuje się również, że turbulencja pod maszyną nie jest tak silna jak niektórzy próbują wmawiać - zwróćmy uwagę, że sfilmowany osobnik pomimo, że Mi-26 przelatuje kilka metrów nad nim nawet nie raczył przykucnąć i bez żadnych problemów utrzymuje pozycję stojącą.



EPILOG:



No...? To co robił nad szczątkami rządowego samolotu ten śmigłowiec?

Ano, najpierw zapewne czekał... Potem jak uwalono samolot (niewykluczone, że już w niepełnej obsadzie pasażerskiej co potwierdzają Bahr i Wiśniewski) - to przestał czekać i wywiózł kadłub samolotu (całą część pasażerską i kokpit) gdzieś niedaleko. Nie mogło to być daleko, ponieważ śmigłowiec musiał pozostać niewidoczny, zatem skorzystać musiał z lokalnego i chwilowego domglenia naturalnej mgły (zapewne przez "zrzuty" z IŁa). Zatem kadłub został błyskawicznie podpięty i odleciał wraz ze śmigłowcem gdzieś niedaleko, gdzie niezauważony mógł poczekać do nocy i kolejnego transportu... Miejsca tego szukać powinniśmy na trasie "domglenia mgły", czyli w osi pasa. A ściślej rzecz ujmując - w tych miejscach, nad którymi przeleciał IŁ prowadząc operację "lokalnego domglenia mgły".

Autor:  rosmar [ 26 Maj 2011, 09:11 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Perfekcyjna analiza audio filmu "Koli"

http://www.youtube.com/user/artkovalsky


Autor:  ciszu2 [ 26 Maj 2011, 17:52 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

AUTOR FILMU?


Strona 159 z 369 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/