Napisz do nas: info@granagieldzie.pl


Ostatnia wizyta:
Obecny czas: 24 Wrz 2017, 16:44




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 369  Nast臋pna

Image
Ankieta zako艅czy艂a si臋 29 Kwi 2010, 00:20
Image 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego oszukali nas w kwestii godziny katastrofy ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot nie trafia na pas startowy i leci na wysoko艣ci kilku metr贸w ? 0%  0%  [ 0 ]
>dlaczego samolot rozsypa艂 si臋 po okolicy jakby kto艣 rzuci艂 gar艣膰 klock贸w lego na dywan ? 0%  0%  [ 0 ]
***odpowiedzi na pytania znajdziesz na forum,Masz pytania lub Potrafisz udzieli膰 odpowiedzi - Napisz 0%  0%  [ 0 ]
Zapraszam na analizy : 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
Uwaga;je艣li chcecie zachowa膰 nagrania to prosz臋 kopiowa膰,gdy偶 filmy z youtube s膮 systematycznie usuwane 0%  0%  [ 0 ]
>Bardzo prosz臋 o przesy艂anie zdj臋膰,film贸w i innych materia艂贸w pomocnych w dalszych analizach 0%  0%  [ 0 ]
Tragedii Smole艅skiej analizasmolensk@gmail.com 0%  0%  [ 0 ]
Nowe analizy; 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
>Image 0%  0%  [ 0 ]
TU 154M: d艂ugo艣膰 48m,masa 98 ton,k膮t nachylenia 艣cie偶ki lotu 4,5stopnia,bagno 0%  0%  [ 0 ]
z pr臋dko艣ci 270 km/h[ wyhamowa艂 po 98 metrach] 0%  0%  [ 0 ]
>Image>Image>Image>Image 0%  0%  [ 0 ]
ImageImage 0%  0%  [ 0 ]
Szczeg贸lnie wa偶ne filmy; >zawiesia ! 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
Je艣li przyjmiemy za prawdziw膮 wersj臋 Prokuratury Generalnej, 偶e samolot spad艂 o 08.41.05, 0%  0%  [ 0 ]
to w贸wczas obecno艣膰 nad pobojowiskiem cho膰by jednego 艣mig艂owca wyposa偶onego 0%  0%  [ 0 ]
w specjalny zestaw do przenoszenia du偶ych gabarytowo 艂adunk贸w 0%  0%  [ 0 ]
jest bezpo艣rednim dowodem na zamach, gdy偶 nie jest fizycznie mo偶liwym 0%  0%  [ 0 ]
pojawienie si臋 tam na przeci膮gu minuty jednego lub dw贸ch 艣mig艂owc贸w, 0%  0%  [ 0 ]
gdyby zawczasu nie oczekiwa艂y w powietrzu na wkroczenie do akcji. /bloger OHV/ 0%  0%  [ 0 ]
Zawiesia-Analiza 0%  0%  [ 0 ]
0%  0%  [ 0 ]
W przypadku zablokowania forum {ACTA} tutaj b臋d膮 dost臋pne linki do naszych stron 0%  0%  [ 0 ]
>Image Image 0%  0%  [ 0 ]
Razem g艂os贸w : 0
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 19 Sty 2012, 21:42 
Offline
Skopiec 724
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 04 Kwi 2009, 20:33
Posty: 1630
Miejscowo艣膰: MA艁OPOLSKA
Image

G艂贸wny dow贸d katastrofy-urwane skrzyd艂o ,to g艂贸wny dow贸d zamachu!
Analiza
Image

DWIE WA呕NE KWESTIE:

1. Trajektoria Lotu:
Na podstawie danych odczytanych przez Universal Avionics z komputer贸w TAWS i FMS samolotu TU-154 PLF 101 oraz parametr贸w zawartych w raportach MAK i KBWL, sporz膮dzono rekonstrukcj臋 trajektorii pionowej samolotu w ostatnich sekundach lotu.
Na podstawie powy偶szych odczyt贸w, ustalono, i偶 w momencie utraty fragmentu skrzyd艂a, (co nast膮pi艂o na wysoko艣ci 26 m nad ziemi膮) maszyn膮 zachwia艂y dwa du偶e wstrz膮sy.
Warto艣膰 26 metr贸w wynika z odczytu ostatniego zapisu tzw. TAWS#38 i FMS, zapis ten znajduje si臋 w protokole Komisji, ale wykres lotu wg. MAK i komisji Millera poprowadzony jest bez uwzgl臋dnienia tego punktu; mo偶na to samemu sprawdzi膰.
Co wa偶ne, nie istnieje naturalna przyczyna, kt贸ra mog艂aby wywo艂a膰 wstrz膮sy o tak du偶ej sile, jak ta zapisana w rejestratorze parametr贸w lotu.

2. Utrata si艂y no艣nej; dwa argumenty obalaj膮ce mo偶liwo艣膰 urwania skrzyd艂a przez brzoz臋 :
- oderwane na wys. 6 m skrzyd艂o nie mog艂oby przelecie膰 jeszcze ponad 100 m w miejsce, gdzie zosta艂o znalezione (stosunkowo prosta analiza ruchu cia艂a sta艂ego 鈥 opadanie);
- obliczenia metod膮 element贸w sko艅czonych 鈥 (zaawansowana metoda rozwi膮zywania uk艂ad贸w r贸wna艅 r贸偶niczkowych, za pomoc膮 kt贸rej bada si臋 w mechanice komputerowej (CAE) wytrzyma艂o艣膰 konstrukcji (np. brzoza-skrzyd艂o), symuluje odkszta艂cenia, napr臋偶enia, przemieszczenia, etc.) jednoznacznie wykazuj膮, 偶e powsta艂e uszkodzenie skrzyd艂a nie mog艂o spowodowa膰 jego prze艂amania; nawet przy za艂o偶eniu g臋sto艣ci drzewa na poziomie 1000kg/m3, v=280km/h, 艣rednica: 40-50 cm.
Dorota (nv), czw., 19/01/2012 - 21:09

Za艂膮cznik:
Air_Crash_Smolensk.jpg
Air_Crash_Smolensk.jpg [ 4.79 KiB | Obejrzany 22052 razy ]

Zdj臋cie nades艂ane na nasz膮 skrzynk臋,wygl膮da bardzo realistycznie {ale jeszcze nie bada艂em co do zgodno艣ci z orygina艂em}
----------------------------------
aktualizacja 12.02.2012
Zdj臋cie "Air_Crash_Smolensk" przedstawia katastrof臋 Boeinga 727 z awionetk膮 Cessna 172
http://www.bukisa.com/articles/379665_1 ... l-airlines
dzi臋kuj臋 za informacj臋 {Adamie}
Jednak chyba wszyscy czujemy co艣 podobnego ...tak to mog艂o wygl膮da膰 w Smole艅sku...
oczywi艣cie po dog艂臋bnym przeanalizowaniu tego typu zdj臋cie mog艂o sugerowa膰 awari臋 lub Ostrza艂 samolotu
- a w Smolensku wyst膮pi艂 raczej splot fa艂szywego sygna艂u GPS i nag艂ej,silnej destrukcji Tu154M tu偶 nad sam膮 ziemi膮

_________________
Image
Pierwszego odkrycia badacz mo偶e dokona膰 sam, lecz im bardziej 艣wiat staje si臋 skomplikowany,
tym trudniej doprowadzi膰 mu badania do ko艅ca bez uciekania si臋 do wsp贸艂pracy z innymi.

ImageImage>>Je艣li podoba Ci si臋 nasze forum i uwa偶asz 偶e warto go promowa膰, pole膰 nas znajomym usmiech


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 19 Sty 2012, 22:15 
Offline
Skopiec 724
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 04 Kwi 2009, 20:33
Posty: 1630
Miejscowo艣膰: MA艁OPOLSKA
G艂贸wny dow贸d katastrofy-urwane skrzyd艂o ,to g艂贸wny dow贸d zamachu!

Image
Urwane skrzyd艂o samolotu...
od pierwszych chwil po tragedii obraz urwanego skrzyd艂a Tu 154M by艂 nieodzownym elementem "t艂umacz膮cym" niesamowit膮 destrukcj臋 samolotu.
Mo偶na napisa膰 偶e urwane skrzyd艂o to kamie艅 w臋gielny wmurowany pod nieustannie p艂yn膮c膮 dezinformacj臋...
* i to nic 偶e skrzyd艂o polecia艂o na odleg艂o艣膰 100 metr贸w,
* 偶e wygl膮da jak delikatnie oparte i tym samym dobrze wyeksponowane - {wiadomo wszyscy zainteresowani musz膮 to dobrze obejrze膰 i zapami臋ta膰}
* otaczaj膮ce skrzyd艂o drzewa i zaro艣la zosta艂y ju偶 w pierwszych chwilach wyci臋te{lub zniszczone podczas ustawiania skrzyd艂a}
* nic to 偶e brzoza {jak wykazali eksperci} nie stanowi艂a dla skrzyd艂a 偶adnej przeszkody

najwa偶niejsze 偶e urwane skrzyd艂o - dobrze "sprzedano" lemingom


inne elementy wykorzystane do przekazu dezinformacji:
* to mg艂a - Wi艣niewski filmuje MG艁臉 ! przez kilka godzin,na czyje zam贸wienie?
Mg艂a w raporcie Millera i Andoliny to podstawa oskar偶e艅 naszych wspania艂ych pilot贸w
- na czyje POlecenie Wi艣niewski filmuje mg艂臋 ??? Moim zdaniem istnieje silna zale偶no艣膰
mi臋dzy Wi艣niewskim {kilka godzin filmu o mgle} a raportami Andoliny i Millera {pierwsze konkluzje raport贸w

ale o tym w kolejnej analizie
* to Gen.B艂asik,ale w tym przypadku ju偶 mamy jasno艣膰
* to brzoza - {brzoza jeszcze czeka na moj膮 analiz臋} - mit o pancernej brzozie zosta艂 ju偶 dawno obalony np.przez Profesor贸w Wies艂awa Biniend臋 i Kazimierza Nowaczyka
a po艣rednio tak偶e przez analiz臋 urwanego skrzyd艂a samolotu

ale do sedna

temat skrzyd艂a czeka艂 na moj膮 analiz臋 do艣膰 d艂ugo i chyba dzi臋ki materia艂om kt贸re dostarczy艂 bloger rosman,
postanowi艂em przyjrze膰 si臋 bli偶ej i st膮d kilka analiz fotograficznych {cz.1,analiza jest pora偶aj膮ca}





rosmar napisa艂(a):


Blacha kt贸ra wystaje przed skrzyd艂o fachowo nazywa si臋 skrzela http://pl.wikipedia.org/wiki/Klapy_%28lotnictwo%29

Zwr贸膰cie uwag臋 na miejsce "ci臋cia" skrzyd艂a przez brzoz臋.
Skrzele kt贸re jest tu偶 przed skrzyd艂em jest NIEUSZKODZONE i wystaje kilkadziesi膮t cm poza miejsce uszkodzenia skrzyd艂a! Ko艅c贸wka skrzela oparta o drzewo jest ca艂a i nieuszkodzona.

NIEMO呕LIWE jest przeci臋cie skrzyd艂a przez brzoz臋 BEZ USZKODZENIA SKRZELI !

Tego odkrycia dokona艂 ROSJANIN vlad-igorev !

http://images.vfl.ru/ii/1324730264/1596e30c/248521.jpg

Wizualizacje tego zdarzenia dokonane przez blogera o niku 154 (DRUKOWA膯 I ROZPOWSZECHNIA膯)
http://www.przeklej.pl/plik/skrzydlo-zo ... 3apa7cd2mv
http://www.przeklej.pl/plik/symulacja-n ... 3apq1m41dc


Skrzyd艂o zosta艂o obci臋cie przez maszyn臋 CAT pocz膮wszy od ty艂u skrzyd艂a. Po dotarciu do skraju skrzyd艂a, od艂ama艂o si臋 ono (skrzyd艂o) i upad艂o. Maszyna nie przeci臋艂a w ten spos贸b skrzela.


Informacja dla leming贸w - prosz臋 wykon膮膰 nast臋puj膮c膮 symulacj臋. Przy艂o偶y膰 super ostry n贸偶 prostopadle do paznokcia palca a nast臋pnie spr贸bowa膰 obcia膰 sobie palec nie przecinaj膮c paznokcia.
I co? nie uda艂o si臋! Eureka!



Za艂膮cznik:
skrzela.jpg
skrzela.jpg [ 746.46 KiB | Obejrzany 51509 razy ]

https://twitter.com/DOCHODZENIEorg/stat ... 9126431744

Za艂膮cznik:
skrzela1.jpg
skrzela1.jpg [ 369.01 KiB | Obejrzany 22229 razy ]


skrzyd艂o-Tu154m



Skrzyd艂o zosta艂o obci臋cie przez maszyn臋 CAT pocz膮wszy od ty艂u skrzyd艂a. Po dotarciu do skraju skrzyd艂a, od艂ama艂o si臋 ono (skrzyd艂o) i upad艂o. Maszyna nie przeci臋艂a w ten spos贸b skrzela.
inna mo偶liwo艣膰 {r贸wnie prawdopodobna} to; skrzyd艂o zosta艂o z艂amane podczas gdy maszyn膮 zachwia艂y dwa du偶e wstrz膮sy.

Za艂膮cznik:
cat.jpg
cat.jpg [ 48.55 KiB | Obejrzany 21887 razy ]

http://vlad-igorev.livejournal.com/#pos ... gorev-2096

Skrzela /slot/ w stanie idealnym
Za艂膮cznik:
slot.jpg
slot.jpg [ 540.83 KiB | Obejrzany 19966 razy ]

_________________
Image
Pierwszego odkrycia badacz mo偶e dokona膰 sam, lecz im bardziej 艣wiat staje si臋 skomplikowany,
tym trudniej doprowadzi膰 mu badania do ko艅ca bez uciekania si臋 do wsp贸艂pracy z innymi.

ImageImage>>Je艣li podoba Ci si臋 nasze forum i uwa偶asz 偶e warto go promowa膰, pole膰 nas znajomym usmiech


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 19 Sty 2012, 22:26 
Offline
Skopiec 724
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 04 Kwi 2009, 20:33
Posty: 1630
Miejscowo艣膰: MA艁OPOLSKA
G艂贸wny dow贸d katastrofy-urwane skrzyd艂o ,to g艂贸wny dow贸d zamachu!

Image
rosmar napisa艂(a):
Skrzyd艂o na miejsce INSCENIZACJI zosta艂o dostarczone na linie
http://www.przeklej.pl/plik/sl...
艢lad po linie transportowej jest widoczny na skrzydle opartym o krzaki. Skrzele znajdujace si臋 przed nim jest nienaruszone.
Znaczy nie jest to 艣lad od uderzenia tylko 艣lad od transportu na miejsce "katastrofy".
Skrzyd艂o nie zostalo zrzucone tylko dostarczone np. kopark膮
prawdopodobnie t膮 sam膮, ktora nastepnie odwioz艂a to skrzyd艂o w ten sam spos贸b.
(interesujacy film na youtube - link dostarczyl ROSJANIN vlad-igorev)



Za艂膮cznik:
sladypolinie.jpg
sladypolinie.jpg [ 1.63 MiB | Obejrzany 22174 razy ]


inne wyt艂umaczenie 艣lad贸w na skrzydle to, zadrapanie przez drzewo
niemniej jednak ogl膮daj膮c poni偶sze zdj臋cie,艣lady pozostawione po linie {pasach transportowych}
przemawiaj膮 znacznie mocniej
do tego dodajmy 偶e skrzela przed miejscem wgniecenia i pozostawienia 艣lad贸w na skrzydle
s膮 w stanie nienaruszonym {wi臋c teoria o drzewie upada}

- 艣lady na skrzydle mog艂y tak偶e powsta膰 od uderze艅 o 艂y偶k臋 koparki lub od nacisku przez 艂y偶k臋 koparki {np w momencie ustawiania}

Image

Koparka...
pami臋tam jak otrzyma艂em zdj臋cie z kopark膮 od jednego z naszych bloger贸w,
wtedy napisa艂em na PW co艣 takiego "czy oni zabieraj膮 czy dostarczaj膮 to skrzyd艂o"
Pami臋tam por贸wnywa艂em g臋sto艣膰 zalesienia widoczn膮 za kopark膮 np z tym zdj臋ciem
Image
Za艂膮cznik:
koparka.png
koparka.png [ 641.05 KiB | Obejrzany 20882 razy ]

_________________
Image
Pierwszego odkrycia badacz mo偶e dokona膰 sam, lecz im bardziej 艣wiat staje si臋 skomplikowany,
tym trudniej doprowadzi膰 mu badania do ko艅ca bez uciekania si臋 do wsp贸艂pracy z innymi.

ImageImage>>Je艣li podoba Ci si臋 nasze forum i uwa偶asz 偶e warto go promowa膰, pole膰 nas znajomym usmiech


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 19 Sty 2012, 23:27 
Offline
Skopiec 724
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 04 Kwi 2009, 20:33
Posty: 1630
Miejscowo艣膰: MA艁OPOLSKA
G艂贸wny dow贸d katastrofy-urwane skrzyd艂o ,to g艂贸wny dow贸d zamachu!
Image
Kolejne zdj臋cia

Za艂膮cznik:
skrzela2.jpg
skrzela2.jpg [ 980.15 KiB | Obejrzany 22589 razy ]

http://www.przeklej.pl/plik/skrzydlo-zo ... 3apa7cd2mv
http://www.przeklej.pl/plik/symulacja-n ... 3apq1m41dc

Za艂膮cznik:
skrzela3.jpg
skrzela3.jpg [ 497.79 KiB | Obejrzany 20106 razy ]


Dodajmy cenn膮 uwag臋 blogera E2RDO z 09.01.2012 18:11

R贸偶ne k膮ty niszczenia skrzyd艂a

Za艂膮cznik:
ci臋cieskrzyd艂a.png
ci臋cieskrzyd艂a.png [ 289.23 KiB | Obejrzany 17497 razy ]


Cytuj:
Inny odcinek Misji Specjalnej:

http://www.youtube.com/watch?v=X7LfsQyaKsE

W 30 s. filmu wida膰 kawa艂ek lewego skrzyd艂a podczepiony link膮 za slot i lotk臋 w czasie transportu. Zdj臋cia s膮 w miar臋 dobrej jako艣ci i pozwalaj膮 oceni膰 kondycj臋 lotki.
Wida膰 偶e jest ona podci臋ta pod innym k膮tem ni偶 reszta skrzyd艂a. Zreszt膮 samo skrzyd艂o te偶 jest jakby ci臋te pod dwoma r贸偶nymi k膮tami.

Swoj膮 drog膮 gdyby drzewo ci臋艂o lotk臋 z boku - powinno j膮 wyrwa膰 z zawiasu (si艂ownik jest z drugiej strony).

Lotka jest w dobrej kondycji. Skrzyd艂o wisi sobie spokojnie na lince - lotka za kt贸r膮 jest zaczepione utrzymuje jego ci臋偶ar.

http://lubczasopismo.salon24.pl/Smolens ... 564,slot-2

_________________
Image
Pierwszego odkrycia badacz mo偶e dokona膰 sam, lecz im bardziej 艣wiat staje si臋 skomplikowany,
tym trudniej doprowadzi膰 mu badania do ko艅ca bez uciekania si臋 do wsp贸艂pracy z innymi.

ImageImage>>Je艣li podoba Ci si臋 nasze forum i uwa偶asz 偶e warto go promowa膰, pole膰 nas znajomym usmiech


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 19 Sty 2012, 23:29 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 21 Mar 2011, 21:11
Posty: 412
Macierewicz: Tu-154M nie uderzy艂 w drzewo

Ekspertyza bieg艂ych z Instytutu Ekspertyz S膮dowych nie tylko kwestionuje obecno艣膰 gen. Andrzeja B艂asika w kokpicie, ale tak偶e wykazuje, 偶e TU-154M nie uderzy艂 w drzewo - dowodzi Antoni Macierewicz (PiS) i podkre艣la, 偶e 鈥瀌藕wi臋ku uderzenia w drzewo w og贸le nie odczytano鈥.

Macierewicz podczas konferencji w Sejmie przytoczy艂 odczyty przebiegu wydarze艅 w kokpicie tu偶 przed katastrof膮 zawarte w raporcie MAK, raporcie komisji Jerzego Millera i analizie Instytutu Ekspertyz S膮dowych.

W raporcie MAK - jak wynika z prezentacji, kt贸r膮 przedstawi艂 - od godz. 8:40:59 do 8:41:04 widnieje zapis m贸wi膮cy o 鈥瀘dg艂osie zderzenia z drzewami鈥. W raporcie Millera jest mowa o 鈥瀘dg艂osie przypominaj膮cym stukni臋cie鈥 i 鈥瀦mianie akustyki鈥. A w analizie Instytutu Sehna od godz. 08:41:01 do ko艅ca nagrania jest mowa o 鈥瀘dg艂osach przemieszczaj膮cych si臋 przedmiot贸w鈥.

- D藕wi臋k odg艂osu przemieszczaj膮cych si臋 przedmiot贸w, kt贸ry zaczyna si臋 przed momentem przypisywanym dotychczas uderzeniu w drzewo, trwa ju偶 do ko艅ca tej tragedii, a uderzenia w drzewo w og贸le nie ma. W odczytach Instytutu Ekspertyz S膮dowych im. Sehna nie ma w og贸le d藕wi臋ku, kt贸ry by zosta艂 okre艣lony jako uderzenie w drzewo. Ca艂a konstrukcja propagandowo-polityczna m贸wi膮ca o uderzeniu w drzewo, opieraj膮ca si臋 na wcze艣niejszym odczycie, zosta艂a pogrzebana. Jest zupe艂nie inny d藕wi臋k ni偶 ten, kt贸ry by艂 dotychczas przypisywany drzewu, mianowicie odg艂os przemieszczaj膮cych si臋 przedmiot贸w. Ten d藕wi臋k trwa blisko 6 sek. do ko艅ca tragedii - m贸wi艂 Macierewicz.

Przewodnicz膮cy zespo艂u parlamentarnego ds. katastrofy smole艅skiej powiedzia艂, 偶e swoj膮 prezentacj臋 dedykuje premierowi Donaldowi Tuskowi.

Tusk zapowiedzia艂, 偶e decyzj臋 w sprawie ewentualnego wznowienia prac komisji Jerzego Millera, kt贸ra bada艂a przyczyny katastrofy smole艅skiej, podejmie w pi膮tek po spotkaniu z cz艂onkami tej komisji. Premier nie widzi jednak na razie podstaw do ich wznowienia.

Macierewicz powiedzia艂 te偶, 偶e wypowiedzi Millera w mediach wskazuj膮, 偶e komisja, kt贸rej przewodniczy艂, twierdzi, 偶e gen. B艂asik by艂 w kokpicie - jedynie na podstawie ustale艅 MAK m贸wi膮cych o tym, 偶e cia艂o genera艂a zosta艂o znalezione w sektorze nr 1.

- Decyzja umieszczenia s艂贸w w ustach pana B艂asika nie by艂a decyzj膮 偶adnego eksperta, nie by艂a wynikiem badania przez 偶adn膮 pracowni臋, laboratorium. By艂a samowoln膮 decyzj膮 komisji - m贸wi艂 Macierewicz.

Zaznaczy艂, 偶e w sektorze nr 1 znalaz艂y si臋 tak偶e cz臋艣ci samolotu np. ze 艣r贸dp艂acia, a nie tylko z przedniej cz臋艣ci maszyny.

- 呕aden polski prokurator nie ogl膮da艂 na miejscu tragedii cia艂a pana genera艂a B艂asika. Niech genera艂 Parulski poka偶e tego prokuratora, kt贸ry tam na miejscu w sektorze nr 1 identyfikowa艂 cia艂o gen. B艂asika - podkre艣la艂 polityk PiS.

W poniedzia艂ek zaprezentowano opini臋 bieg艂ych z krakowskiego Instytutu Ekspertyz S膮dowych, zawieraj膮c膮 odczyt czarnej skrzynki TU-154M. Nowe odczyty stenogram贸w nie zawieraj膮 s艂贸w przypisanych dow贸dcy Si艂 Powietrznych gen. Andrzejowi B艂asikowi. S艂owa przypisywane mu w dw贸ch poprzednich zapisach rozm贸w w kabinie wypowiadaj膮 - wed艂ug nowych ustale艅 - cz艂onkowie za艂ogi lub niezidentyfikowani rozm贸wcy.

http://niezalezna.pl/22057-macierewicz- ... l-w-drzewo

_________________
Image
Jestem Polakiem i nie lubi臋 by膰 oszukiwany !

W艂a艣nie wyrejestrowa艂em telewizor, bojkotuj臋 te pseudo informacje mainstreamowe.
Inaczej si臋 nie da 偶y膰.


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 19 Sty 2012, 23:32 
Offline
Skopiec 724
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 04 Kwi 2009, 20:33
Posty: 1630
Miejscowo艣膰: MA艁OPOLSKA
G艂贸wny dow贸d katastrofy-urwane skrzyd艂o ,to g艂贸wny dow贸d zamachu!
Image

Za艂膮cznik:
skrzela4.jpg
skrzela4.jpg [ 370.62 KiB | Obejrzany 19672 razy ]


Za艂膮cznik:
skrzela5.jpg
skrzela5.jpg [ 405.11 KiB | Obejrzany 19910 razy ]





Pozdrawiam
--------------------------------------------------------------------
aktualizacja 22 stycznia 2012

Mundek Klich"jak waln臋艂o to si臋 urwa艂o" czy aby na pewno??? po lekturze analizy mo偶na doj艣膰 do wniosku 偶e waln臋艂o ale nie w brzoz臋!
w zasadzie pozostaj膮 dwie mo偶liwo艣ci tj. Skrzyd艂o zosta艂o obci臋cie przez maszyn臋 CAT pocz膮wszy od ty艂u skrzyd艂a. Po dotarciu do skraju skrzyd艂a, od艂ama艂o si臋 ono (skrzyd艂o) i upad艂o. Maszyna nie przeci臋艂a w ten spos贸b skrzela.
inna mo偶liwo艣膰 to; skrzyd艂o zosta艂o z艂amane podczas gdy maszyn膮 zachwia艂y dwa du偶e wstrz膮sy { ale ta mo偶liwo艣膰 jest do艣膰 dyskusyjna,uwzgl臋dniaj膮c na budow臋 skrzyd艂a }

Sprawa dostarczenia i wyeksponowania przyci臋tego skrzyd艂a...
i tutaj nasuwaj膮 si臋 te偶 dwie mo偶liwo艣ci:
koparka {艣lady po 艂y偶ce widoczne na skrzydle}
lub helikopter {zawiesia przenosz膮 fragment skrzyd艂a szybko i sprawnie}
Do tego s艂owa Wi艣niewskiego ... 偶e z odleg艂o艣ci 300 metr贸w widzia艂em tylko zarys skrzyd艂a.
{nie powiedzia艂 tylko - w kt贸rym miejscu ten zarys widzia艂?}
Za艂膮cznik:
wing9.jpg
wing9.jpg [ 292.83 KiB | Obejrzany 17653 razy ]

Za艂膮cznik:
wing8.jpg
wing8.jpg [ 857.06 KiB | Obejrzany 17581 razy ]

???
Za艂膮cznik:
zawiesia10b.jpg
zawiesia10b.jpg [ 165.57 KiB | Obejrzany 19771 razy ]


Na koniec jeszcze cytat i zdj臋cie z bloga Tommy Lee,
jakby na to nie patrze膰 to mamy potwierdzenie na dostarczenie skrzyd艂a helikopterem

-skrzyd艂o zostaje opuszczone z helikoptera,zdzieraj膮c kor臋 z drzew!
-z wysokich ale cienkich drzew-czyli pozioma pr臋dko艣膰 = 0
-urwane skrzyd艂o wa偶y 600 kg!
-czy to nie MAK stwierdzi艂, 偶e samolot uleg艂 tak wielkiej destrukcji bo dzia艂a艂o na艅 przeci膮偶enie 100g ???


Cytuj:
Wida膰, 偶e ko艅c贸wka skrzyd艂a jest otoczona z ka偶dej strony przez drzewa i zaro艣la.
Nie ma 艣lad贸w kozio艂kowania, przesuwania si臋 pod pod艂o偶u, ani specjalnych zniszcze艅 ro艣linno艣ci.
Z tego nale偶y wnioskowa膰, 偶e sk艂adowa pozioma pr臋dko艣ci w chwili uderzenia w ziemi臋
by艂a znikoma a ko艅cowy kierunek trajektorii by艂 zbli偶ony do pionu.



Ko艅c贸wka skrzyd艂a, spadaj膮c, zsun臋艂a si臋 po ga艂臋ziach drzew, zdzieraj膮c z nich jedynie kor臋.
Prosz臋 r贸wnie偶 zwr贸ci膰 uwag臋 na ga艂膮藕, kt贸ra wesz艂a pomi臋dzy cz臋艣ci sk艂adowe skrzyd艂a.
艢wiadczy to o kierunku ruchu i o tym, jak ma艂y by艂 jego potencja艂 w poziomie
.

Za艂膮cznik:
helikopterSmolensk.jpg
helikopterSmolensk.jpg [ 223.19 KiB | Obejrzany 19944 razy ]

http://tommy.lee.salon24.pl/

Podsumowuj膮c;
Skrzyd艂o TU154M jak wykaza艂a analiza nie zosta艂o urwane przez brzoz臋!


Dlatego mo偶emy przypuszcza膰 偶e urwane skrzyd艂o zosta艂o spreparowane przez osoby trzecie
i dostarczone do lasu obok komisu prawdopodobnie przy u偶yciu koparki lub co bardziej prawdopodobne - helikoptera

Dopuszczam jeszcze mo偶liwo艣膰 偶e skrzyd艂o od艂ama艂o si臋 na skutek 2 silnych wstrz膮s贸w {czytaj wybuchu}i spad艂o pionowo


mog膮 tego dowodzi膰 inne moje analizy np;
Kad艂ub TU154M le偶y w lesie obok komisu
viewtopic.php?f=34&t=297&start=130
Image

Analiza okolic eksplozji Tu 154m
viewtopic.php?f=34&t=297&start=220
Image

a tak偶e to zdj臋cie,
na zdj臋ciu widzimy przewr贸cone i wyci臋te drzewa
moim zdaniem s膮 te偶 widoczne wygniecenia na ziemi co mo偶e sugerowa膰 偶e znajdowa艂y si臋 tam
inne fragmenty samolotu
{warto wcze艣niej obejrze膰 i przeczyta膰 wymienione wy偶ej analizy}
Za艂膮cznik:
drzewaiskrzyd艂o.jpg
drzewaiskrzyd艂o.jpg [ 490.04 KiB | Obejrzany 17118 razy ]

http://kwadrat.blogspot.com/



PS
Inwigilacja za Smole艅sk,warto wiedzie膰 {i kopiowa膰,posty,filmy,zdj臋cia}

viewtopic.php?f=34&p=22290&sid=07a537377a3e480bed97760682ce2550#p22290

Image

_________________
Image
Pierwszego odkrycia badacz mo偶e dokona膰 sam, lecz im bardziej 艣wiat staje si臋 skomplikowany,
tym trudniej doprowadzi膰 mu badania do ko艅ca bez uciekania si臋 do wsp贸艂pracy z innymi.

ImageImage>>Je艣li podoba Ci si臋 nasze forum i uwa偶asz 偶e warto go promowa膰, pole膰 nas znajomym usmiech


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 19 Sty 2012, 23:45 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 21 Mar 2011, 21:11
Posty: 412
Tak l膮duj膮 debe艣ciaki - lista k艂amstw smole艅skich

Ju偶 od pierwszych chwil po katastrofie rozpocz臋艂y si臋 rozmaite zabiegi zaciemniaj膮ce prawd臋 o przyczynach i przebiegu tragedii smole艅skiej. Najcz臋艣ciej mia艂y one form臋 wrzutek, czyli rzekomych przeciek贸w obci膮偶aj膮cych nie偶yj膮cych pilot贸w, gen. B艂asika i prezydenta. K艂amstwa cz臋sto zaczyna艂y 偶ycie w mediach rosyjskich, a po stronie polskiej w TVN24, 鈥濿prost鈥, RMF i 鈥濭azecie Wyborczej鈥, a potem by艂y powtarzane przez inne g艂贸wne media. Pojawia艂y si臋 dosy膰 regularnie 鈥 w pierwszych miesi膮cach po katastrofie co kilka dni, potem nieco rzadziej. Zgodnie z zasadami wojny psychologicznej by艂o ich bardzo du偶o, cz臋sto przeczy艂y sobie wzajemnie, niekiedy zawiera艂y elementy prawdziwe, innym razem by艂y od pocz膮tku do ko艅ca wyssane z palca. Wszystko to mia艂o wywo艂a膰 wra偶enie chaosu, przekona膰 o niemo偶no艣ci dotarcia do prawdy, zdezorientowa膰 i zm臋czy膰 spo艂ecze艅stwo. Przypominamy cz臋艣膰 z nich. To niestety d艂uga lista.

1. Tu-154 cztery razy podchodzi艂 do l膮dowania, mimo 偶e kontrolerzy nalegali, by odlecia艂 na zapasowe lotnisko (powtarza艂y to wszystkie g艂贸wne media 10.04.2010 r.). W rzeczywisto艣ci samolot wykonywa艂 jedno pr贸bne podej艣cie do l膮dowania uzgodnione, a nawet wr臋cz zalecone przez wie偶臋.

2. Prezydent Lech Kaczy艅ski mia艂 naciska膰 na za艂og臋, by l膮dowa艂a niezale偶nie od warunk贸w. 鈥濸ilot nie m贸g艂 podj膮膰 sam decyzji o czterokrotnym podchodzeniu do l膮dowania w tak trudnych warunkach z takimi osobami na pok艂adzie鈥 鈥 napisa艂 10 kwietnia Roman Ku藕niar, insynuuj膮c naciski Prezydenta (鈥濳ultura Liberalna鈥, 10.04.2010 r.). Jak pokaza艂y stenogramy, nie ma nawet 艣ladu jakiejkolwiek ingerencji ze strony Prezydenta w prac臋 za艂ogi. Obecny doradca B. Komorowskiego by艂 jedn膮 z pierwszych os贸b, kt贸re m贸wi艂y o rzekomych naciskach na pilot贸w 鈥 ulubionym w膮tku rosyjskiej propagandy.

3. Gen. B艂asik by艂 w kokpicie tupolewa w ostatnich minutach lotu 鈥 tej wrzutki dokona艂 osobi艣cie Edmund Klich (program TVN 鈥濼eraz My鈥, 24.05.2010 r.). 鈥濸olski akredytowany鈥 nadal broni tego k艂amstwa (radio TOK FM, 13.01.2012 r.), nawet po obaleniu go przez krakowskich bieg艂ych s膮dowych dzi臋ki analizie nagra艅. G艂os, przypisywany wcze艣niej genera艂owi, nale偶a艂 do II pilota, majora Roberta Grzywny.

4. 鈥炁歮iertelnym l膮dowaniem dowodzi艂 dow贸dca Si艂 Powietrznych Polski鈥 鈥 tw贸rczo rozwin膮艂 tez臋 Klicha ju偶 nast臋pnego dnia dziennik 鈥濱zwiestia鈥 (25.05.2010 r.). 鈥濳omsomolskaja Prawda鈥 posz艂a jeszcze dalej i twierdzi艂a, 偶e gen. B艂asik siedzia艂 za sterami samolotu. W Polsce rosyjskie k艂amstwa upowszechni艂 TVN24 (26.05.2010 r.).

5. 鈥濭en. B艂asik mia艂 zwyczaj wchodzenia do kabiny pilot贸w i zajmowania ich miejsca za sterami鈥 鈥 k艂amstwa, maj膮ce udowodni膰 i podtrzyma膰 tez臋 o winie gen. B艂asika, by艂y powtarzane w mediach jeszcze przez wiele miesi臋cy (TVN24, 鈥濪ziennik鈥, 鈥濸olska-The Times鈥 鈥 14.10.2010 r.).

6. 鈥濸rzekopywano z ca艂膮 staranno艣ci膮 ziemi臋 na miejscu tego wypadku na g艂臋boko艣ci ponad 1 m i przesiewano j膮 w spos贸b szczeg贸lnie staranny鈥 鈥 minister Ewa Kopacz w Sejmie (28.04.2010 r.). Prawda by艂a inna. Nie tylko nie dbano o szcz膮tki poleg艂ych, ale wr臋cz niszczono wrak i miejsce katastrofy ci臋偶kim sprz臋tem oraz zacierano 艣lady.

7. Za艂oga nie zna艂a rosyjskiego i nie rozumia艂a komend wie偶y. Przeciwnie 鈥 piloci znali ten j臋zyk doskonale, poniewa偶 do niedawna by艂 obowi膮zkowy w polskim lotnictwie wojskowym. Kpt. Protasiuk mia艂 za sob膮 30 lot贸w do Rosji i na Ukrain臋.

8. 鈥濲ak nie wyl膮duj臋, to mnie zabije鈥 鈥 TVN24 twierdzi艂o, 偶e 鈥瀟akie s艂owa kilkadziesi膮t sekund przed katastrof膮 prezydenckiego Tu-154 pod Smole艅skiem mia艂 wypowiedzie膰 kpt. Protasiuk鈥 (14.07.2010). News pojawi艂 si臋 na czerwonym pasku i powt贸rzono go w Faktach TVN. To k艂amstwo. Niczego takiego nikt z za艂ogi nie m贸wi艂.

9. 鈥濼o patrzcie, jak l膮duj膮 debe艣ciaki鈥 鈥 mia艂 powiedzie膰 I pilot Tu-154, gdy dowiedzia艂 si臋 o fatalnej pogodzie (鈥濸olska 鈥 The Times鈥, 17.07.2010 r.). Kpt. Protasiuk w og贸le tych s艂贸w nie wypowiedzia艂.

10. Rozcz艂onkowanie samolotu na tysi膮ce kawa艂k贸w wynika z tego, 偶e maszyna uderzy艂a w ziemi臋 grzbietem (m.in. 鈥濭azeta Wyborcza鈥, 2.11.2011 r.). Parametry lotu nie wskazuj膮, 偶eby Tu-154 obr贸ci艂 si臋 do g贸ry ko艂ami. Ale co istotniejsze, nieprawd膮 jest, jakoby dach samolotu znacz膮co r贸偶ni艂 si臋 wytrzyma艂o艣ci膮 od jego spodu. 艁atwo znale藕膰 w internecie zdj臋cia katastrof, w kt贸rych uderzaj膮ce o twarde pod艂o偶e w pozycji obr贸conej samoloty ulega艂y tylko wgnieceniom lub p臋kni臋ciom na kilka cz臋艣ci, ale nie rozpada艂y si臋 na kilkucentymetrowe kawa艂ki. Wynika to z faktu, 偶e konstrukcja samolotu opiera si臋 na eliptycznych, grubych, duraluminiowych wr臋gach, kt贸re s膮 jednakowo wytrzyma艂e na ca艂ym obwodzie. Kad艂ub samolotu, w odr贸偶nieniu od samochodu, zapewnia os艂on臋 przed ci艣nieniem lub uderzeniem ze wszystkich stron.

11. 鈥濿kurzy si臋, je艣li...鈥 鈥 rzekomy fragment rozmowy za艂ogi Tu-154 mia艂 by膰 dowodem na presj臋, jakiej poddani byli piloci (鈥濭azeta Wyborcza鈥, 12.01.2011). Tych s艂贸w w og贸le nie ma w stenogramie.

12. 鈥濲ezu, Jezu!!!鈥 鈥 tak mia艂y brzmie膰 ostatnie s艂owa pilot贸w. 鈥濼e wstrz膮saj膮ce informacje ujawni艂 禄Faktowi芦 rosyjski prokurator鈥 鈥 pisa艂 ten tabloid 15.05.2010 r. 鈥 鈥濶asz rozm贸wca to jeden z bliskich wsp贸艂pracownik贸w szefa komitetu 艣ledczego. (...) S艂ysza艂 zapis z czarnej skrzynki. (...) To, co opowiedzia艂, potwierdza wst臋pne ustalenia 艣ledczych, 偶e za艂oga prezydenckiego tupolewa nie mia艂a 偶adnych k艂opot贸w technicznych i nie orientowa艂a si臋, 偶e leci za nisko, a偶 do chwili, gdy z kabiny zobaczy艂a las i ziemi臋鈥.
Takich s艂贸w nie ma w nagraniach, a ostanie chwile lotu wygl膮da艂y zupe艂nie inaczej.

13. 鈥濸ijany genera艂 B艂asik zmusi艂 pilot贸w do l膮dowania鈥 鈥 opublikowanie raportu MAK to by艂o apogeum smole艅skiego k艂amstwa (12.01.2011 r.). Niestety, sformu艂owanie 鈥瀙odpity genera艂鈥 pojawi艂o si臋 te偶 w polskoj臋zycznych mediach (鈥濭azeta Wyborcza鈥, RMF24.pl, Interia.pl). Gen. Anodina powo艂a艂a si臋 na rzekom膮 obecno艣膰 0,6 promila alkoholu we krwi gen. B艂asika, niepotwierdzon膮 przez 偶adne niezale偶ne badania. M贸g艂 to zreszt膮 by膰 tzw. alkohol endogenny, kt贸ry wytwarza si臋 w organizmie samoistnie po 艣mierci. Moskwa wykorzysta艂a to do haniebnego oskar偶enia nie偶yj膮cego genera艂a. K艂amstwo obali艂a jego 偶ona: 鈥 M膮偶 nie m贸g艂 pi膰, bo mia艂 w Katyniu przyj膮膰 komuni臋 艣w. 鈥 powiedzia艂a Ewa B艂asik (13.01.2011 r.). S艂owa o komunii 艣w. wyci臋艂a w swojej relacji telewizja TVN.
O ca艂kowitym fa艂szu raportu MAK nic chyba nie 艣wiadczy lepiej ni偶 to, 偶e jest oparty na stenogramach, w kt贸rych pomini臋to w og贸le komend臋 鈥濷dchodzimy鈥, wydan膮 na prawid艂owej wysoko艣ci przez dow贸dc臋 samolotu.

14. Przed startem Tu-154 mia艂o doj艣膰 do k艂贸tni mi臋dzy gen. B艂asikiem a kpt. Protasiukiem 鈥 t臋 wiadomo艣膰 poda艂 TVN24 (25.02.2011 r.), a potem 偶y艂a nim przez wiele dni wi臋kszo艣膰 medi贸w. Kapitan Protasiuk rzekomo nie chcia艂 10 kwietnia zasi膮艣膰 za sterami rz膮dowego tupolewa i na p艂ycie lotniska Ok臋cie k艂贸ci艂 si臋 o to ze swoim prze艂o偶onym. Nagranie z kamery przemys艂owej, na kt贸rym wida膰 sprzeczk臋 oficer贸w, mia艂a rzekomo Prokuratura Wojskowa. Jej rzecznik, p艂k Zbigniew Rzepa, potwierdzi艂, 偶e prokuratorzy maj膮 nagranie z kamery przemys艂owej z lotniska Ok臋cie z 10 kwietnia. Jego s艂owa, celowo niejednoznaczne, zdawa艂y si臋 potwierdza膰 tez臋 o 鈥瀔艂贸tni鈥. TVN poda艂, 偶e dow贸dca Tu-154 mia艂 si臋 sprzeciwia膰 wylotowi, poniewa偶 obawia艂 si臋 o stan pogody na lotnisku w Smole艅sku. Telewizje grupy ITI donosi艂y, 偶e gen. B艂asik mia艂 udzieli膰 podw艂adnemu reprymendy, u偶ywaj膮c wulgarnych s艂贸w. Potem informowano, jakoby k艂贸tni臋 mia艂 potwierdzi膰 jej 艣wiadek 鈥 oficer BOR.
Wszystko to okaza艂o si臋 k艂amstwem. Po trzech tygodniach codziennego medialnego roztrz膮sania kolejnej 鈥瀢iny鈥 gen. B艂asika, prokuratura w ko艅cu musia艂a przyzna膰, 偶e na filmie z Ok臋cia nie ma 偶adnej k艂贸tni. Zaprzeczyli jej te偶 艣wiadkowie odlotu Tu-154.

15. Raport przygotowany przez polsk膮 komisj臋 ministra Jerzego Millera (29.07.2011) by艂 r贸wnie fa艂szywy jak dokument MAK. Zawiera艂 wprawdzie krytyk臋 pod adresem kontroler贸w lotu w Smole艅sku, ale win膮 obci膮偶a艂 g艂贸wnie stron臋 polsk膮. Komisja Millera zaj臋艂a si臋 przede wszystkim rzekomymi nieprawid艂owo艣ciami w 36. Specjalnym Pu艂ku Lotnictwa i zarzuci艂a elitarnej za艂odze Tu-154 pope艂nienie bardzo wielu elementarnych b艂臋d贸w, kt贸re trudno by艂oby przypisa膰 nawet pocz膮tkuj膮cym pilotom.
Fa艂sz raportu Millera by艂 prost膮 konsekwencj膮 decyzji premiera Tuska o oddaniu 艣ledztwa Moskwie. Polska komisja opiera艂a si臋 wi臋c niemal wy艂膮cznie na informacjach dostarczonych przez stron臋 rosyjsk膮. Nie dysponowa艂a nawet podstawowymi dowodami niezb臋dnymi do rzetelnego przeprowadzenia 艣ledztwa (np. wrakiem i czarnymi skrzynkami). Mia艂a jedynie wybrane przez Rosjan kopie niekt贸rych dowod贸w.
Rozdmuchano nieistotne, dotycz膮ce biurokratycznych formalno艣ci nieprawid艂owo艣ci w pracy 36. specpu艂ku i uczyniono je 藕r贸d艂em katastrofy smole艅skiej. Skandalem by艂o za艣 postawienie za艂odze samolotu zarzutu bezpo艣redniego spowodowania tragedii. Komisja uczyni艂a to bez dostatecznych dowod贸w, naginaj膮c fakty pod za艂o偶on膮 tez臋 i interpretuj膮c wszystkie dane na niekorzy艣膰 pilot贸w, cz臋sto staj膮ce w sprzeczno艣ci ze zdrowym rozs膮dkiem.

16. 鈥濨y艂 dow贸dc膮 Si艂 Powietrznych przez kilka lat i jest odpowiedzialny za opisany w raporcie nieprawdopodobny ba艂agan, kt贸ry doprowadzi艂 do katastrofy smole艅skiej鈥 - twierdzi艂 鈥瀍kspert鈥 Tomasz Hypki, promowany w wi臋kszo艣ci polskich medi贸w (Wirtualna Polska wp.pl, 4.09.2011 r.).
Raport komisji Millera nie usatysfakcjonowa艂 Rosjan. Wyst臋puj膮cy w ich imieniu inny 鈥瀍kspert鈥 uzna艂 raport Millera za鈥 鈥瀢ybielanie gen. B艂asika鈥. Rzekomy ba艂agan zosta艂 sztucznie rozdmuchany na w膮t艂ych podstawach, np. braku piecz膮tek w odpowiednich rubrykach.

17. 鈥濸iloci 艣wiadomie l膮dowali przy fatalnej pogodzie鈥 鈥 tak zatytu艂owali sw贸j wyj膮tkowo nierzetelny tekst Pawe艂 Reszka i Micha艂 Majewski (鈥濺zeczpospolita鈥, 1.06.2010 r.). Autorzy skoncentrowali si臋 te偶 na tezie o rzekomym ba艂aganie w lotnictwie wojskowym, a szczeg贸lnie w elitarnym 36. specpu艂ku, kt贸r膮 usi艂owali uzasadni膰 w ca艂ym cyklu artyku艂贸w w tym dzienniku. 鈥瀂wierzchnicy armii odpowiedzialni za lotnictwo zapewniali, 偶e szkolenie jest na wysokim poziomie. (鈥) Dzi艣 wiadomo, 偶e normalnych szkole艅 w艂a艣ciwie nie by艂o鈥 鈥 twierdzili (鈥濺zeczpospolita鈥, 5.08.2011 r.). Wyolbrzymiaj膮c drobne, papierkowe niezgodno艣ci z cz臋sto nierealistycznymi, nie偶yciowymi i przestarza艂ymi regulaminami wpisali si臋 tym samym w plan ataku na gen. B艂asika 鈥 dowodz膮cego lotnictwem.
Jak wykazali Grzegorz Wierzcho艂owski i Leszek Misiak w 鈥濭azecie Polskiej鈥, tendencyjne, pisane pod z g贸ry za艂o偶on膮 tez臋 teksty 鈥瀌ziennikarzy 艣ledczych鈥 鈥濺zeczpospolitej鈥 w rzeczywisto艣ci opiera艂y si臋 na sfa艂szowanych stenogramach rosyjskich i na niewiarygodnym raporcie Millera.

18. Piloci byli 鈥瀗iedouczeni鈥 鈥 to jedna z podstawowych tez pisanej jakby na rosyjskie zam贸wienie ksi膮偶ki Ostatni lot Latkowskiego, Bia艂oszewskiego i Osieckiego.
鈥濸odczas przygotowa艅 do lotu i podczas jego trwania pope艂niano b艂膮d za b艂臋dem. Mam na my艣li cho膰by przypadkowo dobran膮 za艂og臋.(鈥) To tak, jakby dziecko posadzi膰 za sterami. Zdecydowanie, to my bardziej przyczynili艣my si臋 do tej katastrofy鈥 鈥 m贸wi艂 Wojciech 艁uczak, 鈥瀍kspert鈥 lotniczy (鈥濻uperekspres鈥, 13.01.2011 r.). Za艂oga nie pope艂ni艂a 偶adnych b艂臋d贸w i do ostatnich chwil dzia艂a艂a w najwy偶szym stopniu profesjonalnie, a kpt. Protasiuk wykaza艂 si臋 wr臋cz mistrzostwem, gdy unikn膮艂 uderzenia w zbocze doliny przed lotniskiem, na kt贸re naprowadzi艂a samolot wie偶a w Smole艅sku. Kpt. Protasiuk i mjr Grzywna nale偶eli do najlepszych z najlepszych. Wystarczy powiedzie膰, 偶e dow贸dca mia艂 wylatane ponad 3,5 tys. godzin (!), a II pilot niemal 2 tys. Byli zgrani i doskonale si臋 rozumieli 鈥 odbyli wcze艣niej wsp贸lnie kilkadziesi膮t lot贸w, w tym wyczynowy powr贸t z Haiti nad Atlantykiem z uszkodzonym autopilotem, kiedy przez 14 godzin, z trzema mi臋dzyl膮dowaniami, prowadzili samolot r臋cznie.

http://niezalezna.pl/22032-tak-laduja-d ... molenskich


Za艂膮czniki:
raport.jpeg
raport.jpeg [ 56.39 KiB | Obejrzany 19944 razy ]

_________________
Image
Jestem Polakiem i nie lubi臋 by膰 oszukiwany !

W艂a艣nie wyrejestrowa艂em telewizor, bojkotuj臋 te pseudo informacje mainstreamowe.
Inaczej si臋 nie da 偶y膰.
G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 20 Sty 2012, 21:07 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 31 Maj 2010, 12:35
Posty: 1423
TVN - klamstwa i insynuacje smolenskie - cz 1
rzekome naciski prezydenta na pilotow



TVN - klamstwa i insynuacje smolenskie - cz 2.wmv
"jak nie wyladuj臋 (wyl膮dujemy) to mnie zabije (zabij膮)"



TVN - klamstwa i insynuacje smolenskie - cz 4
rzekoma klotnia gen. A. Blasika i kpt. A. Protasiuka



TVN klamstwa i insynuacje smolenskie - nr 5
Czyli kolejna insynuacja o tym, jak to rozmowa telefoniczna 20 minut przed ladowaniem byla przyczyna katastrofy, oczywiscie winnym jest Lech (albo Jaroslaw) Kaczynski - takie jest przeslanie TWN.


Klamstwo TVN-pilnowanie terenu katastrofy

_________________
Jaka wizyta,taki zamach bo z 30-tu metr贸w nie trafi膰 w samoch贸d to trzeba 艣lepego snajpera...
Bronis艂aw Komorowski o Ostrzelaniu samochodu Prezydenta RP podczas wizyty w Gruzji
Imagesamolot Tu154M - wed艂ug prywatnej firmy MAK, prowadzonej przez b. genera艂 KGB - uderzy艂 w ziemi臋, b臋d膮c... 15 m nad ziemi膮?
Tusk锘 + PO + media = k艂amstwo w oczy!


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 20 Sty 2012, 22:54 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 16 Kwi 2010, 15:22
Posty: 425
Ataki na genera艂a B艂asika
Po katastrofie smole艅skiej rozp臋ta艂a si臋 jednostronna akcja medialna przeciwko genera艂owi Andrzejowi B艂asikowi. Film jest pr贸b膮 pokazania owej medialnej nagonki.


_________________
gdzie jest wrak, gdzie s膮 czarne skrzynki, gdzie telefon satelitarny Prezydenta?!
je艣li nie ma nic do ukrycia, to dlaczego 艣ledztwo w sprawie

"katastrofy" przypomina to w sprawie Papa艂y i Olewnika????? Tym razem to jednak sto razy wi臋kszy kaliber, wi臋c te偶 proporcjonalna odpowiedzialno艣膰 (i wina)


G贸ra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
PostWys艂any: 21 Sty 2012, 22:14 
Offline
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 30 Kwi 2009, 15:36
Posty: 956
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
k艂amstwa cz.I
K艂amstwa smole艅skie w Polsce, zdrajcy Ojczyzny mataczyli.

_________________
a 艣wiat milczy

Parlament Europejski milczy, NATO milczy, ONZ milczy, USA milcz膮, Mi臋dzynarodowa Fundacja Praw Cz艂owieka milczy ...


ImageImage
Uwaga! Bojkot 鈥濺zepy鈥 za zwolnienie Gmyza
Podczas katastrofy- twardego l膮dowania- samoloty nie rozpadaj膮 si臋 na 100000 cz臋艣ci.W Smole艅sku ma zastosowanie Prawo Tuska/Putina, a nie Newtona.
czy Tusk by艂 agentem STASI, BND i SB o kryptonimie "Oscar"?
czy Bronis艂aw Komorowski to TW "Litwin" (WSI)?
czytaj w necie...


G贸ra
 Profil  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3684 posty(贸w) ]  Id藕 do strony Poprzednia  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 369  Nast臋pna


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 6 go艣ci


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Skocz do:  
cron

Wszystkie prawa zastrze钮one - Gra na Gie艂dzie.

Szablon stworzony przez WebGood.

Forum oparte o silnik phpBB.

Tre艣ci zawarte na tej stronie ( tj. www.granagieldzie.pl ) s膮 tylko i wy艂膮cznie wyrazem osobistych pogl膮d贸w autora analiz i komentarzy ( w艂膮cznie z sygna艂ami systemu ) i nie stanowi膮 "rekomendacji" w rozumieniu przepis贸w Rozporz膮dzenia Ministra Finans贸w z dnia 19 pa藕dziernika 2005 r. w sprawie informacji stanowi膮cych rekomendacje dotycz膮ce instrument贸w finansowych, lub ich emitent贸w (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715). Korzystanie z serwisu/portalu oznacza akceptacje wy钮ej wymienionej informacji.