Gra na Gieldzie.pl - Forum gieldowe - gielda,trader,forex,analizy
http://www.granagieldzie.pl/

"Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
http://www.granagieldzie.pl/viewtopic.php?f=34&t=297
Strona 25 z 369

Autor:  Admin [ 06 Wrz 2010, 07:24 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Rozmowa bloggera portalu Blogpress.pl z prezesem Prawa i Sprawiedliwości, byłym premierem - Jarosławem Kaczyńskim
Wywiad Blogpress.pl z Jarosławem Kaczyńskim (część I)

Wywiad Blogpress.pl z Jarosławem Kaczyńskim (część II)

Autor:  Fakty Smoleńsk [ 08 Wrz 2010, 21:28 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Załącznik:
tupolewa.jpg
tupolewa.jpg [ 31.26 KiB | Obejrzany 8189 razy ]


Spojrzyj teraz na połączenie skrzydła z kadłubem; tę grubiastą część pomiędzy gondolami mieszczącymi podwozie główne. Tam znajduje się według moich informacji (proszę o korektę, jestem byłym pilotem a nie konstruktorem samolotów) nie jeden, ale trzy zblokowane dźwigary skrzynkowe których wytrzymałość jest absolutnie esencjonalna dla struktury płatowca. Innymi słowy, wspomniana część środkowa pomiędzy owiewkami podwozia powinna po dowolnej katastrofie (z wyjątkiem wielokrotnego przejechania walcem) lotniczej pozostać w jednym kawałku o miąższości ok. 2-4m i cięciwie ok. 10-11m.


Tymczasem środka płata brak.

Nie ma. Wyparował. Gorzej; obie gondole są odcięte od tej znikniętej części środkowej. Drugi poprzeczny dźwigar w tupolewie, czyli mały dźwigarek tylny, do którego leży przymontowane są boczne motory o wadze 1,8t kazdy, zachował się w całości, choć ta belka to słabizna w porównaniu z dźwigarem płata. Łożyska turbin bocznych są nieomal nienaruszone, dodajmy że turbin dwutonowych czyli wzgl lekkich, do tego zamontowanych na krótkim wysięgu wynoszącym ok. 2m.

A główny dźwigar na 600t (sześćset ton) "połamał się"?

Do tego jeszcze równiutko z gondolami podwozia, które zachowało się nieuszkodzone?? Całe nienaruszone obręcze, niezgięta goleń, cały wspornik, ciągle sprawny amortyzator (brak wycieku płynu hydr. na zdjęciach) i calutkie OPONY???


Pluszaku,

sądzę że mamy do czynienia z mistyfikacją grubszego kalibru niż ta bieriozka. Stary Wiarus wykazuje że na rzekomym miejscu katastrofy podrzucono jakiś niepracujący silnik. Ja potwierdzam spostrzeżenie Wiarusa, i dodaję od siebie, że żaden dźwigar podwozia nie złamie się przy lądowaniu, obojętnie jakie ono nie byłoby awaryjne czy katastrofalne.

Podwozie liczy się na minimum sześciokrotne przeciążenie (raczej czternastokrotne) co przy wadze Tu-154M wynoszącej 90t daje możliwość obciążania tego dźwigara PUNKTOWO do ok tysiąca dwustu ton. Po 600t na każdą goleń.


Krawędź natarcia z jej skrzelami (slats) uległaby przy "zderzeniu z drzewem" uszkodzeniu — to jasne. Niemniej jednak fakt rozczłonkowania głównego dźwigara, oraz fakt wyparowania głównej części tej potężnej belki, a także fakt wrzucenia — zaraz obok równo odciętych, i pewnie dlatego świetnie zachowanych goleni podwozia głównego — w lotniskowe błoto jakiegoś zatrzymanego silnika odrzutowego, zdają się wszystkie świadczyć, że na rzekomym miejscu katastrofy żadnego zderzenia z drzewem nie było.

Wręcz, że nie było tam żadnego lecącego samolotu, który jakoby coś kosił, czy podpiłowany przez Grasia "się łamał i rozpadał", a jedynie scenariusz, zmanipulowane fotki i Fx-filmiki policzone na maszynach Silicon Graphics, czy innym programem do generowania virtual reality.

Wyginiecie jak dinozaury? No i dostaliśmy Jurassic Park z efektami specjalnymi, animacjami i sztuczną mgłą. Natomiast prawdziwa katastrofa rozegrała się najwyraźniej zupełnie gdzie indziej.

2010-09-08 08:36
A-Tem 0 875 Moi, c'est different a-tem.salon24.pl

Autor:  Fakty Smoleńsk [ 08 Wrz 2010, 21:59 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Teraz ad meritum.

Nie wiem, czy mam radykalne poglądy, bo jedynie szukam najprostszego wytłumaczenia znanych, a zupełnie nie pasujących do siebie faktów. Podziwiając skrycie systematyczną pracę Pluszaka, FYM-a, NDB, Rolexa, no i jeszcze, wiesz...

Teoria spiskowa o spadającym samolocie koszącym drzewa na podejściu od wschodu, gdzie zderzył się z masywem leśnym, wyjątkowo mi się nie podoba, bo jest aerodynamicznie nieomal niemożliwa. Tylko zupełnie niesamowity zbieg okoliczności dałby taką trajektorię wynikową, jaką przedstawie się nam jako "odtworzoną na podstawie zapisów i dokumentów".


Tak to widać z góry, zza sterów.

Zamiast spiskowania razem z oszołomami o tnącym brzozy, koziołkującym i dachującym płatowcu wolę skupić się na faktach, a te świadczą przeciw temu scenariuszowi.
- uprawiana jest gra kłamstw wokół każdego szczegółu
- nieznany jest czas wylotu, przelotu, i przylotu
- nieznana jest trasa (!) przelotu samolotu
- brak wiarygodnych zapisów parametrów lotu
- brak dokumentacji technicznej tego płatowca
- brak świadków (są liczni fałszerze zdjęć i filmów)
- brak zabezpieczenia lotniska przez "naszych"
- ucieczki "ruskich" z rzekomego miejsca katastrofy
- szlaban dla dziennikarzy z Jaka, BOR-owców, etc.
- brak spójnych działań na "miejscu katastrofy"
- brak wielu podzespołów rzekomo rozbitego samolotu
- stan resztek nie odpowiada katastrofie lotniczej


Wszystko wskazuje na to, że i Ciebie, i mnie, i pluszaczka, i FYMa, i innych zamataczono w poszukiwania przyczyn uszkodzenia (wersja hardcore: podmienienia) radiolatarni, mechanizmu ścinania kabli elektrycznych czy jakichś 12..40cm brzózek, i takich tam nieistotnych szczegółów; na których wykładają się jeden za drugim skądinąd poważni ludzie jak ślepcy we mgle (Almanzor, RobertK, wielu innych też).

To nie tam się stało. Tam, na płycie lotniska w Smoleńsku odbyła się jedynie inscenizacja dramatu, ostatni akord.

2010-09-08 18:25
A-Tem 0 875 Moi, c'est different a-tem.salon24.pl

Autor:  Fakty Smoleńsk [ 09 Wrz 2010, 20:58 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Co na to NATO?



Po raz pierwszy generałowie NATO wyrażają rozczarowanie trybem prowadzenia dochodzenia w sprawie katastrofy Tu-154M pod Smoleńskiem. Bardzo gorzkie słowa pod adresem osób odpowiedzialnych za to śledztwo padły w największej w Europie wojskowej bazie NATO w Ramstein w Niemczech.

Jasna deklaracja wsparcia Polski została złożona podczas wewnętrznego spotkania towarzyszącego uroczystości odsłonięcia tablicy, którą Amerykanie uhonorowali wczoraj gen. pil. Andrzeja Błasika, poległego 10 kwietnia wybitnego dowódcę Sił Powietrznych RP. Usłyszeli ją obecni tam przedstawiciele polskiego Dowództwa Sił Powietrznych.
http://niezalezna.pl/article/show/id/38721

Amerykanie: O śledztwie smoleńskim nie mogą decydować Rosjanie.
Amerykanie mówią, że wielkim błędem strony
polskiej jest to, że śledztwo smoleńskie jest prowadzone w taki sposób, że to nie Polacy, lecz Rosjanie decydują o wszystkim.

Generał Robert Brady, dowódca amerykańskich sił powietrznych w Europie, powiedział, że Amerykanie są gotowi w każdej chwili pomóc Polsce, wspierając to śledztwo.
http://www.sfora.pl/Amerykanie-O-sledztwie-sm...

Panie Tusk, Panie Komorowski dość mataczenia w tej sprawie i udawania, że nie ma problemu.
Problem istnieje i to wyście go zainicjowali pierwszymi decyzjami po katastrofie, co nieuchronnie musi budzić podejrzenia o czystość intencji przy podejmowaniu tych decyzji.
Teraz wiemy co na to NATO, bo co na to PO to wiemy od początku zastanawiając się czemu i komu miały służyć podjęte decyzje.
Jakoś żal i żałoba w Platformie po katastrofie były wyjątkowo krótkotrwałe.

"No to co teraz zrobicie, chłopaki Donalda? Wystąpicie z NATO?"
http://post.salon24.pl/227275,co-na-to-nato

Autor:  Admin [ 10 Wrz 2010, 20:21 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Image


AnalizaImage
2 wypadki
______________jedna zbrodnia!?


ian.ru/kp.ru, TSz/ 07.09.2010 11:41
Awaryjne lądowanie pasażerskiego Tu-154

Dzisiaj rano samolot pasażerski Tu-154 lecący z Jakucji do Moskwy był zmuszony awaryjnie lądować na wojskowym lotnisku w Republice Komi, leżącej w północno-wschodniej europejskiej części Rosji – podała agencja RIA Nowosti.
Na pokładzie samolotu znajdowało się 9 członków załogi i 72 pasażerów, w tym dzieci.

Decyzja o awaryjnym lądowaniu została podjęta cztery godziny po wylocie z lotniska "Poljarnyj" w Jakucji z powodu awarii systemu nawigacji. Samolot miał planowo wylądować na moskiewskim lotnisku "Domodiedowo", lecz był zmuszony awaryjnie usiąść na zamkniętym od 10 lat lotnisku wojskowym niedaleko Iżmy.

Pasażerowie i członkowie załogi nie ucierpieli.

Eksperci, na których powołuje się serwis kp.ru, twierdzą, że podróżujący mieli wiele szczęścia, gdyż piloci wykazali się znakomitą znajomością swojego fachu i potrafili wylądować na zamkniętym i praktycznie niewykorzystywanym lotnisku.

RIA Nowosti informuje, że nie udało się dotąd skontaktować z przedstawicielami linii lotniczych, do których należy Tu-154.
http://wiadomosci.onet.pl/2218978,12,aw ... ,item.html

---------------------------------------------------------------------------------------
Tu-154 lądował w drzewach


W rosyjskim internecie pojawił się film, na którym widać efekt awaryjnego lądowania samolotu Tu-154 w zalesionym zagajniku. Wypadek miał miejsce we wtorek w miejscowości Iżma w Republice Komi na północnym wschodzie Rosji.
Według informacji załogi, w samolocie nastąpiła awaria instalacji elektrycznej, przestały działać urządzenia radionawigacyjne i załoga nie była w stanie określić aktualnej pozycji samolotu, ani doprowadzić go do jednego z czterech pobliskich portów lotniczych - Peczory, Uchty, Workuty lub Uzinska.
Ponieważ w zbiornikach znajdował się już tylko półgodzinny zapas paliwa, pilot skierował się na pierwsze lądowisko, jakie dostrzeżono po zejściu poniżej pułapu chmur.

Wylądował na drzewkach

Lądowanie odbyło się za trzecim podejściem. Maszyna wyjechała 200 metrów poza lądowisko, ryjąc głębokie koleiny w ziemi.


Na filmie, nagranym przez przypadkowego świadka lądowania, widać, jak samolot osiadł na dawnym lotniskowym pasie startowym - przeznaczonym obecnie dla śmigłowców -w znacznej części porośniętym młodymi drzewami. Przyczyniły się one do złagodzenia skutków przymusowego lądowania.

Nikt spośród 9 członków załogi i 72 pasażerów nie odniósł obrażeń.

http://www.tvn24.pl/-1,1672653,0,1,tu_1 ... omosc.html
Wypadek miał miejsce we wtorek w miejscowości Iżma w Republice Komi na północnym wschodzie Rosji.
Tu-154 lądował w drzewach i się nie rozbił

i kilka komentarzy ;
Cytuj:
Nie eksplodował tak jak nasz, więc "cudownie ocalał".


Cytuj:
No to wszystko jasne! Skrzydła jakoś nie odpadły, drzewa nie poszarpały delikatnego poszycia samolotu na miazgę. Wniosek: "Nasz" TUtek został wysadzony przy pomocy wielu ładunków wybuchowych. Tylko naiwniak może mieć wątpliwości!


Cytuj:
Tutaj były drzewa i awaria elektryki...u Nas byli "pewni ludzie", "pewne służby" i "pewne plany".


Аварийная посадка Ту-154 ИЗ САЛОНА http://vkontakte.ru/club5751308

7 сентября в 8:00 (мск) самолет Ту-154 авиакомпании ЗАО Мирнинское авиапредприятие "Алроса", выполнявший рейс аэропорт Полярный - Москва (Домодедово) совершил вынужденную посадку на ближайшем аэродроме Ижма (Республика Коми, 150 км от г. Печоры.72 пассажира и 9 членов экипажа не пострадали.


I PROSZĘ! TAKI SAM TU-154,USZKODZONA NAWIGACJA,LĄDOWANIE NA ZAMKNIĘTYM
CZYLI NIEUŻYWANYM LOTNISKU [PEWNIE BEZ JAKIEJKOLWIEK STACJI NAZIEMNEJ I OSPRZĘTU W DODATKU NIE PRZYSTOSOWANYM DO PASAŻERSKICH SAMOLOTÓW I ZAROŚNIĘTYM]
PILOCI NIE ZE SPEC-PUŁKU I UDAŁO SIĘ WYLĄDOWAĆ???!!!!


Załącznik:
wypadeklotniczy.jpg
wypadeklotniczy.jpg [ 49.55 KiB | Obejrzany 7895 razy ]

Załącznik:
wypadeklotniczy1.jpg
wypadeklotniczy1.jpg [ 64.4 KiB | Obejrzany 7901 razy ]

Załącznik:
wypadeklotniczy2.jpg
wypadeklotniczy2.jpg [ 50.87 KiB | Obejrzany 7881 razy ]

Załącznik:
wypadeklotniczy3.jpg
wypadeklotniczy3.jpg [ 58.36 KiB | Obejrzany 7870 razy ]

Załącznik:
wypadeklotniczy4.jpg
wypadeklotniczy4.jpg [ 71.44 KiB | Obejrzany 7859 razy ]

Autor:  Admin [ 10 Wrz 2010, 20:31 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Image
22.03.2010 Tupolew rozbił się pod Moskwą w lesie a wygląda dobrze i jest w całości eek
Polski wygląda jak po bombie

Samolot Tu-204 rosyjskich linii Aviastar rozbił się w lesie, ok. kilometra od lotniska Domodiedowo pod Moskwą, na którym miał lądować. Na szczęście nikt nie zginął
Na pokładzie było tylko ośmiu członków załogi. Nikt nie zginął, ale cztery osoby trafiły do szpitala, w tym dwie w stanie ciężkim.Kilka godzin wcześniej ten samolot lądował awaryjnie na tym samym lotnisku, ponieważ w kabinie pojawił się dym.

Wtedy sytuacja była dużo poważniejsza, bo w samolocie - oprócz załogi - znajdowało się 210 pasażerów. Po naprawie samolot poleciał do Egiptu i rozbił się dopiero w drodze powrotnej.
http://www.fakt.pl/Rosyjski-samolot-roz ... 393,1.html
Image
inne informacje znalezione w internecie...
22 marca 2010 r. pod Moskwą rozbił się Tu-204 (model Tupolewa podobny do Tu-154). Przed upadkiem kilometr obok lotniska - w nocy i podczas mgły - samolot zahaczył o grubą sosnę i stracił skrzydło. Maszyna uderzyła o ziemię i przełamała się w kilku miejscach. Wszyscy... przeżyli.

Do wypadku doszło tuż przy porcie lotniczym Moskwa-Domodiewowo. Samolot rosyjskich linii Aviastar wracał z Egiptu po tym, jak zawiózł tam kilkudziesięciu rosyjskich turystów. Na pokładzie znajdowało się osiem osób: załoga i obsługa samolotu.

22 marca 2010 r. - o godz. 2:34 w nocy lokalnego czasu - Tu-204 uderzył o ziemię w lasku kilometr od pasa startowego. Panowała gęsta mgła, była noc. Przyczyny katastrofy nie są dotąd w pełni znane, gdyż śledztwo nadal trwa, a Rosjanie - jak zwykle - nie są skłonni do ujawniania takich faktów. Wiadomo jednak, że wykluczono eksplozję lub pożar na pokładzie; pewne jest też, że silniki maszyny pracowały do końca. Do informacji publicznej podano, że po zejściu poniżej wysokości 4 km w samolocie przestał działać autopilot i załoga musiała wykonywać lądowanie "ręczne". Za przyczynę katastrofy wstępnie uznano "błąd ludzki".

Co ciekawe - przed katastrofą Tu-204 zachowywał się podobnie do polskiego Tupolewa. Tracąc wysokość, ścinał drzewa, a w końcu - po uderzeniu w grubą sosnę - stracił duży fragment skrzydła. Upadł na "brzuch", przełamując się w kilku miejscach.
Załącznik:
TuRosja.jpeg
TuRosja.jpeg [ 47.89 KiB | Obejrzany 7755 razy ]

Załącznik:
tupolew11.jpg
tupolew11.jpg [ 130.11 KiB | Obejrzany 7713 razy ]

ten samolot, też Tupolev, tyle że o lżejszej, słabszej konstrukcji od polskiego rządowego Tu-154M:
Załącznik:
tupolew12.jpg
tupolew12.jpg [ 164.38 KiB | Obejrzany 7705 razy ]

Film przedstawia Tupolewa po katastrofie - są widoczne grube drzewa ścinane przez samolot
Polish plane crash - Dress rehearsal?

Autor:  Admin [ 10 Wrz 2010, 20:40 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Image10.04.2010_ ZBRODNIA!
Image

Image
Załącznik:
Wrak Tu-154 AFP.jpg
Wrak Tu-154 AFP.jpg [ 88.63 KiB | Obejrzany 7864 razy ]

Załącznik:
Tuzbrodnia.jpeg
Tuzbrodnia.jpeg [ 18.04 KiB | Obejrzany 7710 razy ]

WRAK SAMOLOTU prezydenta w Smolensku - REKONSTRUKCJA TUPOLEVA

Ту-154 Останки самолета разбившегося под Смоленском


Załączniki:
Komorowski 'panstwo polskie zdalo egzamin'.preview.jpg
Komorowski 'panstwo polskie zdalo egzamin'.preview.jpg [ 22.69 KiB | Obejrzany 7490 razy ]

Autor:  Admin [ 10 Wrz 2010, 22:28 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Specjalny dzień na blogach
Załącznik:
krzyz_smolenski.jpg
krzyz_smolenski.jpg [ 23.39 KiB | Obejrzany 7805 razy ]

Załącznik:
K.jpg
K.jpg [ 21.8 KiB | Obejrzany 7807 razy ]

Katastrofa - Smoleńsk - 10.04.2010

EPITAFIUM DLA PATRIOTÓW

Autor:  Admin [ 10 Wrz 2010, 22:58 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Ku pamięci ofiar katastrofy pod Smoleńskiem 10.04.2010


Prezydent Lech Kaczyński
Małżonka prezydenta Maria Kaczyńska

Ostatni prezydent RP na Uchodźstwie Ryszard Kaczorowski

Wicemarszałek Sejmu Krzysztof Putra
Wicemarszałek Sejmu Jerzy Szmajdziński
Wicemarszałek Senatu Krystyna Bochenek
Władysław Stasiak Szef Kancelarii Prezydenta
Aleksander Szczygło szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego
Paweł Wypych z Kancelarii Prezydenta
Mariusz Handzlik z Kancelarii Prezydenta
Wiceminister Spraw Zagranicznych Andrzej Kremer
Wiceminister Obrony Narodowej Stanisław Komorowski
Wiceminister Kultury Tomasz Merta
Szef Sztabu Generalnego WP Franciszek Gągor
Sekretarz Generalny Rady Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa Andrzej Przewoźnik
Prezes Stowarzyszenia Wspólnota Polska Maciej Płażyński
Dyrektor Protokołu Dyplomatycznego Mariusz Kazana

Posłowie:

Leszek Deptuła (PSL)
Grzegorz Dolniak (PO)
Grażyna Gęsicka (PiS)
Przemysław Gosiewski (PiS)
Sebastian Karpiniuk (PO)
Izabela Jaruga-Nowacka (Lewica)
Zbigniew Wassermann (PiS)
Aleksandra Natalli-Świat (PiS)
Arkadiusz Rybicki (PO)
Jolanta Szymanek-Deresz (Lewica)
Wiesław Woda (PSL)
Edward Wojtas (PSL)

Senatorowie:

Janina Fetlińska (PiS)
Stanisław Zając (PiS)

Osoby towarzyszące:

Rzecznik Praw Obywatelskich Janusz Kochanowski
Prezes NBP Sławomir Skrzypek
Prezes IPN Janusz Kurtyka
Kierownik Urzędu do spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych Janusz Krupski
Prezes Naczelnej Rady Adwokackiej Joanna Agatka-Indecka
Doradca prezydenta Jan Krzysztof Ardanowski
Kapelan prezydenta Roman Indrzejczyk
Barbara Mamińska z Kancelarii Prezydenta
Zofia Kruszyńska-Gust z Kancelarii Prezydenta
Izabela Tomaszewska z Kancelarii Prezydenta
Katarzyna Doraczyńska z Kancelarii Prezydenta
Dariusz Gwizdała z Kancelarii Prezydenta
Jakub Opara z Kancelarii Prezydenta
Kanclerz Orderu Wojennego Virtutti Militari, generał brygady Stanisław Nałęcz-Komornicki
Członek Kapituły Orderu Wojennego Virtutti Militari podpułkownik Zbigniew Dębski
Prezes Światowego Związku Żołnierzy AK Czesław Cywiński
Ksiądz Ryszard Rumianek, rektor Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego Piotr Nurowski
Anna Walentynowicz
Janina Natusiewicz-Miller
Janusz Zakrzeński
Adam Kwiatkowski
Marcin Wierzchowski
Maciej Jakubik
Tadeusz Stachelski
Dariusz Jankowski

Kancelaria Prezydenta:

Marzena Pawlak
Lekarz prezydenta Wojciech Lubiński
Tłumacz języka rosyjskiego Aleksander Fedorowicz

Ordynariusz polowy Wojska Polskiego, ksiądz generał Tadeusz Płoski
Prawosławny ordynariusz Wojska Polskiego, arcybiskup Miron Chodakowski
Ewangelickie duszpasterstwo polowe - ksiądz pułkownik Adam Pilch
Ordynariat Polowy Wojska Polskiego - ksiądz podpułkownik Jan Osiński
Sekretarz generalny Związku Sybiraków Edward Duchnowski
Ksiądz prałat Józef Gostomski
Prezes stowarzyszenia Parafiada ksiądz Józef Joniec
Kapelan warszawskiej Rodziny Katyńskiej ksiądz Zdzisław Król
Kapelan Federacji Rodzin Katyńskich ksiądz Andrzej Kwaśnik

Kombatanci:

Tadeusz Lutoborski, Prezes Polskiej Fundacji Katyńskiej Zenona Mamontowicz-Łojek
Prezes Komitetu Katyńskiego Stefan Melak
Wiceprzewodniczący Rady Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa Stanisław Mikke
Bronisława Orawiec-Rössler
Katarzyna Piskorska
Prezes Federacji Rodzin Katyńskich Andrzej Sariusz-Skąpski
Wojciech Seweryn
Leszek Solski Fundacja Golgota Wschodu
Teresa Walewska-Przyjałkowska
Gabriela Zych
Ewa Bąkowska, wnuczka gen. bryg. Mieczysława Smorawińskiego
Anna Borowska
Bartosz Borowski
Dariusz Malinowski

Przedstawiciele sił zbrojnych RP:

Dowódca Operacyjny Sił Zbrojnych generał Bronisław Kwiatkowski
Dowódca Sił Powietrznych RP generał broni Andrzej Błasik
Dowódca Wojsk Lądowych RP generał dywizji Tadeusz Buk
Dowódca Wojsk Specjalnych generał dywizji Włodzimierz Potasiński
Dowódca Marynarki Wojennej generał Andrzej Karweta
Dowódca Garnizonu Warszawa generał brygady Kazimierz Gilarski

Funkcjonariusze BOR:

Jarosław Lorczak
Paweł Janeczek
Dariusz Michałowski
Piotr Nosek
Jacek Surówka
Paweł Krajewski
Artur Francuz
Marek Uleryk
.......................................


CZESC ICH PAMIECI!

Autor:  Admin [ 11 Wrz 2010, 09:58 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

11 września Niewygodne fakty PL.Lektor Loose change 2nd.Edition (Pełny dokument)
1:17:53 - 3 years ago
Film dokumentalny, który najprawdopodobniej przedstawia "prawdziwe" i wstrząsające okoliczności wydarzeń jakie miały miejsce 11 września 2001 roku w USA. W filmie ukazano i rozwiązano zagadkowe kwestie dotyczące min. zawalenia się bliźniaczych wież WTC oraz uderzenia samolotu w Pentagon.

http://video.google.com/videoplay?docid ... 051038290#

http://allchemik.salon24.pl/181513,o-pr ... ie-dowiemy

KŁAMSTWO ZAŁOŻYCIELSKIE

Choć pewnym braku niedoróbek być nie można. W trakcie ostatnich zamachów w Moskwie jeden z "przypadkowo zapytanych przechodniów" opowiedział , że był świadkiem wybuchu, natychmiast wybiegł na powierzchnię gdzie karetki udzielały pomocy poszkodowanym. Niby pochwalił władze za dobrze przeprowadzoną akcję ratunkową tyle, że przeprowadzoną... za szybko. Reżyser sytuacji powinien wziąć lekcję od Amerykanów. Mówię o tym aktorze, który przypadkowo zapytany na ulicy bez wahania i emocji, stojąc w opadającym kurzu, opowiedział o przyczynach zawalenia się WTC, później "potwierdzonych" przez oficjalne śledztwo.

Podobieństw między 9/11 a tragedią smoleńską jest zresztą więcej. Rosjanie , przyjmując za punkt wyjścia inne hipotezy, mogli samolot wysadzić, mogli go podmienić, albo wymyśleć coś zupełnie nowego i niespodziewanego. Amerykanie przeprowadzając 9/11 dali nam coś w rodzaju kłamstwa założycielskiego. Od 9/11 przyjmuje się, że wieżowce mogą walić się pod wpływem ognia (był to pierwszy wypadek w historii), że byle noob, który z trudem wolant odróżniał od orczyka, może maszyną pasażerską z dokładnością szwajcarskiego zegarka trafić w wyznaczony obiekt (a Protasiuk po tysiącach godzin lotu nie umiał w lotnisko...) czy też inny motyw - że samolot może wyparować (lot 93) albo nawet do tego być niewidzialny (Pentagon) - to szczególnie pomocne Rosjanom, którzy mogą teraz na pytania o zniknięcie przedziału pasażerskiego odpowiedzieć "historią o 9/11". I tak kłamstwo założycielskie usankcjonowane milczeniem, tym razem obraca się przeciw nam.

To kolejny powód dla którego prawdy nigdy się nie dowiemy albo nawet jeśli ją dostaniemy to nie uwierzymy.
W jaki sposób się zawaliły WTC1, WTC2 i WTC7 ???
Architekt Richard Gage (AIA) podważa oficjalną wersję 9/11

Richard Gage członek Amerykańskiego Instytutu Architektów (AIA - The American Institute of Architects), prestiżowego stowarzyszenia zrzeszającego tysiące amerykańskich architektów.
20 kwietnia 2007 r. Richard Gage oświadczył: "Kolejny sondaż opinii publicznej przeprowadzony w roku 2006 przez Uniwersytet w Ohio ujawnił, że 16% społeczeństwa uważa, że wieże WTC zostały zniszczone przy użyciu ładunków wybuchowych. Na nieszczęście, badania przeprowadzone przeze mnie, również prowadzą do wniosku, że twierdzenie to jest prawdziwe. Wszystkie trzy wieżowce World Trade Center, a więc Twin Towers i Budynek 7 zostały zniszczone nie na skutek pożaru, jak oświadczyły nam władze, ale w wyniku kontrolowanego zburzenia, przeprowadzonego przy użyciu materiałów wybuchowych".

Strona 25 z 369 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/