Gra na Gieldzie.pl - Forum gieldowe - gielda,trader,forex,analizy
http://www.granagieldzie.pl/

"Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
http://www.granagieldzie.pl/viewtopic.php?f=34&t=297
Strona 331 z 369

Autor:  Fakty Smoleńsk [ 22 Lis 2013, 20:57 ]
Temat postu:  Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M

podbijam temat ponieważ uważam że to jest bardzo ważne


w jaki sposób TU 154M wytracił swoją prędkość do Okm/h na 144 metrach Panie Lasek ???
pytam ponieważ to jedyny przypadek na świecie -aby taki samolot i w takiej konfiguracji zatrzymał się na 144 metrach!
1.W jaki sposób TU 154M wytracił swoją prędkość do Okm/h na 144 metrach Panie Lasek ???
2.Jakie siły zadziałały że Tu154M siał odłamkami już od pierwszych metrów przyziemienia?

Image

Image

TU 154M długość 48m
masa 98 ton
z prędkości 270 km/h[ wyhamował po 144 metrach]
kąt nachylenia ścieżki lotu 4,5stopnia
Bagno

nawet leming już kapuje że to POtworna ściema jest aby taki samolot zatrzymał się na 144 metrach!






na podłożu stała ściana elektrowni atomowej ? bo jak można wytłumaczyć
pojawienie się setek małych i większych odłamków tu154m już na samym początku pobojowiska
i w pierwszych 50 metrach?????

- leżała tam też czarna skrzynka-niby nic ale to ta mała czarna skrzynka musiała chyba zawrócić z pobojowiska?
[ czyli jak Tu154m według Millera miał 100G to czarna skrzynka złamała to 100G i dołożyła jeszcze swoje 100G?]



Autor:  Fakty Smoleńsk [ 22 Lis 2013, 21:19 ]
Temat postu:  Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M

pytam ponieważ to jedyny przypadek na świecie -aby taki samolot i w takiej konfiguracji zatrzymał się na 144 metrach!
1.W jaki sposób TU 154M wytracił swoją prędkość do Okm/h na 144 metrach Panie Lasek ???
2.Jakie siły zadziałały że Tu154M siał odłamkami już od pierwszych metrów przyziemienia?


a teraz najważniejsze [po rozmowie z CHRIS 61]

nikt nie dokonał jakiejkolwiek próby obliczeń, czy symulacji tego faktu
Nie dokonała tego ani komisja MAK
, czy komisja Millera
a także Naczelna Prokuratura Wojskowa
, nie dokonał tego również ZP Macierewicza i jego eksperci.

ale ciekawie dopiero będzie

”Po owocach ich, poznacie ich, poznacie ich”(Mt. 7,20)

kto jest fałszywym prorokiem?

na pewno MAK
na pewno komisja Millera
prawdopodobnie Naczelna Prokuratura Wojskowa [choć prace trwają więc pod naciskiem
może coś zbadają ? - tak jak badali brzozę po 2,5 latach od zamachu ]
i najważniejsze : czy ZP Macierewicza dokona właściwych obliczeń i analiz ??????
mają wszystko jak na tacy ale mieli już od kilku lat zawiesia i co ? ano nic !

dlatego ciekawie dopiero będzie - radzę obserwować ZP Macierewicza jak podejdą do tego zadania ?czy dokonają analiz i czy te analizy będą wykonane profesjonalnie?
bo jak długo można grzebać w śmieciach pod brzozą ???

”Po owocach ich, poznacie ich, poznacie ich”(Mt. 7,20)

kto jest fałszywym prorokiem?


Dlatego Admin dokonałeś rzeczy wielkiej -odkrywając przed światem moim zdaniem przełomową informację - Raport Millera i MAKu to totalna kpina z ludzkiej inteligencji
Pozdrawiam

Autor:  Fakty Smoleńsk [ 24 Lis 2013, 21:50 ]
Temat postu:  Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M

To mamy ich Admin !

mapa rozmieszczenia szczątków ciał na pobojowisku - opisy na czerwono


Szczątki ciał leżą na pierwszych metrach pobojowiska!!! co odczytujemy wprost - ZAMACH!
samolot rozsypuje się po krzywej balistycznej już w małych fragmentach wraz z małymi fragmentami ciał

Pierwsze fragmenty ciał leżą na 29 pierwszych metrach pobojowiska!W miejscu gdzie samolot w konfiguracji zaprezentowanej przez Millera powinien dopiero delikatnie stykać się z gruntem.
i co ?
ano nic,cisza na ten temat wszędzie!


Dziękuję za dostarczenie mapy pewnej osobie.

Załączniki:
Komentarz do pliku: Fakty Smolensk
fakty-smolensk.gif
fakty-smolensk.gif [ 561.15 KiB | Obejrzany 30820 razy ]

Autor:  Expert [ 24 Lis 2013, 23:09 ]
Temat postu:  Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M

Spotkanie w Doylestown, PA z min. Macierewiczem, szefem parlamentarnego zespołu ds. katastrofy smoleńskiej i jego ekspertami (prof. Biniendą, prof. Nowaczykiem i dr Berczynskim) w niedzielę, 17 listopada 2013 r.


Autor:  rosmar [ 25 Lis 2013, 09:41 ]
Temat postu:  Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M

Image

Autor:  Fakty Smoleńsk [ 27 Lis 2013, 18:20 ]
Temat postu:  Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M

właśnie tak powinien wyglądać nasz tupolew gdyby wcześniej nie został wysadzony!



W katastrofie samolotu tureckich linii lotniczych zginęło 9 osób, a ponad 50 zostało rannych - poinformowały władze lotniska Schiphol w Amsterdamie. Około południa Boeing 737-800 rozbił się przy podchodzeniu do lądowania.Na pokładzie było 135 osób.

Według relacji świadków maszyna przy zderzeniu z ziemią rozpadła się na trzy części. Kadłub popękał w kilku miejscach i odpadł ogon. Samolot nie doleciał do pasa startowego - rozbił się w polu, nad którym przelatywał, by wylądować.

Początkowo donoszono, że nikt nie zginął, ostatecznie władze lotniska potwierdziły śmierć 9 pasażerów. Ponad 50 pasażerów odniosło rany, w tym ponad 20 ciężkie.

Nawet to wideo z miejsca zdarzenia wygląda bardziej przekonująco -ktoś kogoś ratuje ....
a u Wiśniewskiego -wygląda jakby było po wszystkim [szczególnie mam tu na myśli dobijanie]Wiśniewski chodzi jakby z nakazu aby coś gawiedzi POkazać



szczególnej uwadze polecam ostatnie klatki filmu[oryginalne zdjęcie ]
tak na oko to 4 długości samolotu czyli minimum 180 metrów
przy prędkości dużo mniejszej niż w Smoleńsku ! [ostatnia faza lotu 148km/h]

w Smoleńsku to 144metrów drogi hamowania i natychmiast latające odłamki ciał i samolotu
czy tam w Holandii widać tysiące odłamków na pierwszych metrach ??? ja widzę zaledwie kilka


czyli 148km/h = ok 180 metrów drogi hamowania
w Smolensku 270km/h =144 metry drogi hamowania


dziękuję @JEREMIASZ PALIWODA za podany przykład :)



parametry ze Smoleńska
masa 98 ton
prędkość 270 km/h
kąt nachylenia ścieżki lotu 4,5stopnia
BAGNO
odłamki samolotu już na pierwszych metrach pobojowiska[w tym 2 czarne skrzynki]
wszyscy pasażerowie stracili życie
kawałki ciał pasażerów odnotowane na pierwszych 29 metrach pobojowiska [im dalej tym więcej]
samolot wyhamował po 144 metrach !!! normalnie rekord



Jak dokładnie obliczyłem to w Amsterdamie samolot przyziemiał 148 km/h
w Smolensku 270km/h - czyli o całe 122 km/h więcej!
do tego masa własna 41 ton [o14 ton lżejszy niż tupolew]

więc droga hamowanie nie może być porównywalna niestety z uwagi na dwa parametry -tupolew leciał szybciej o 122 km/h i był cięższy o minimum 14 ton
do drogi hamowania doliczyć jeszcze trzeba silniki czyli +100 metrów

wychodzi 260 do 280 metrów bez dwóch zdań- tupolew to rekord świata 144 metry!
dodajmy do tego że na pokładzie było 135 osób - tylko 50 zostało rannych!,9 osób zginęło
samolot przełamał się na 3 części i stracił ogon ,

Autor:  Admin [ 28 Lis 2013, 19:31 ]
Temat postu:  Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M

Boeing 737-800

Wymiary:

długość – 39 m
rozpiętość skrzydeł – 34 m
ciężar – 41.410 kg

ilość paliwa – 21.320 kg
prędkość startu – 290 km/h (155 – 160 kts)
prędkość lądowania – 270 km/h (145 – 150 kts)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Boeing_737

Katastrofa lotu Turkish Airlines 1951 miała miejsce 25 lutego 2009 około godziny 9:31 UTC (10:31 CET) na amsterdamskim lotnisku Schiphol.

Boeing 737-800 (nr rej. TC-JGE), linii Turkish Airlines ze 135 osobami na pokładzie rozpadł się na trzy części, gdy przymusowo wylądował na polu w pobliżu pasa lotniska - niedaleko autostrady A9 biegnącej między pasami lotniska. Zginęło 9 osób, a 50 zostało rannych (w tym 25 ciężko). Około 50 osób zdołało o własnych siłach opuścić wrak rozbitej maszyny.

Przyczyną katastrofy były błędne wskazania lewego wysokościomierza radiowego, które bezpośrednio wpływały na działanie systemu automatycznego ciągu podczas podejścia do lądowania. W rezultacie, w końcowej fazie podejścia moc silników została niespodziewanie zredukowana, co doprowadziło do utraty siły nośnej i przeciągnięcia, którego konsekwencją było uderzenie w ziemię.[7]

W kluczowym momencie podejścia do lądowania wysokościomierz po stronie kapitana nagle wskazał błędny odczyt -8 stóp, powodując tym samym odpowiednią w tej sytuacji reakcję systemu automatycznej kontroli ciągu, który zredukował moc i przestawił przepustnicę na poziom bezczynności. Redukcji takiej dokonuje system automatycznie kiedy maszyna schodzi poniżej wysokości 27 stóp. Doprowadziło to zejścia samolotu ze ścieżki schodzenia, za której utrzymanie odpowiadał autopilot. W rezultacie autopilot, celem utrzymania samolotu na ścieżce podniósł nos maszyny, zwiększając tym samym kąt natarcia i doprowadzając do dalszego zmniejszenia prędkości oraz stopniowego zmniejszania się siły nośnej. Kiedy utrata siły nośnej zbliżyła się niebezpiecznie do wartości przeciągnięcia, włączył się system ostrzegania, poprzez wibrację wolantu. Nieprawidłowa reakcja załogi doprowadziła do całkowitej utraty siły nośnej maszyny i uderzenia w ziemię.[9]
http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa ... lines_1951


Zaprezentowane zdjęcie pochodzi z raportu;http://www.webcitation.org/5yyOl7vhQ
a teraz małe porównanie ;

TU154M droga przebyta 144m[początek i koniec wrakowiska] prędkość [według raportu Millera 270 km/h]
Boeing 737-800 droga przebyta 156 m[początek i koniec wrakowiska] prędkość 124 km/h w końcowej fazie lotu

masa własna tu154m; o 14 ton cięższy od Boeinga 737-800 [z tego powodu droga hamowania Tu154M powinna być dłuższa > pomijam
nawierzchnia ; tu 154m niewielka ilość drzew które minimalne mogą wyhamować samolot > pomijam
pomiar drogi hamowania;
Droga hamowania zależy od kwadratu prędkości i dlatego wraz z nią wzrasta bardzo gwałtownie
droga hamowania zależy:m.in.
od masy
od nawierzchni
od prędkości
TU154m =144m ,droga przebyta na wrakowisku[początek i koniec wrakowiska]
,Boeing 737-800 = 156 metrów,droga przebyta na wrakowisku[początek i koniec wrakowiska] [obydwa silniki po oderwaniu przebywają dystans 60-90 metrów - mogło to mieć wpływ na wcześniejsze zatrzymanie się Boeing 737-800 > droga początku i końca wrakowiska w obu przypadkach przyjmuję że jest taka sama


a teraz trzeba wykazać gdzie kłamie raport Millera i MAKu

Droga hamowania zależy od kwadratu prędkości i dlatego wraz z nią wzrasta bardzo gwałtownie
im większa prędkość, tym dłuższa droga hamowania.
jeśli zwiększymy prędkość dwukrotnie, nasza droga hamowania zwiększa się czterokrotnie !


Boeing 737-800 droga hamowania 115,32 m prędkość 124 km/h
124:10x124:10:2=153,76:2=76,88 sucha nawierzchnia
76,88xfaktor 1,5=115,32m mokra,błotnista nawierzchnia




a teraz obliczmy właściwą drogę hamowania dla TU154M przy prędkości 270 km/h
270:10x270:10:2=27x27:2=364 metry !!! sucha nawierzchnia
a gdyby pomnożyć przez faktor 1,5
364x1,4=546,75 m !!!


Wynik ;
Przyjmując że nawierzchnia na której hamuje tupolew była sucha [np.beton]
samolot z prędkości 270km/h powinien zatrzymać się na 364 metrach! {oczywiście zakładam konfigurację podaną przez raport Millera}


Po co Millerowi potrzebna jest prędkość 270 km/h ? chyba tylko po to aby uzasadnić przeciążenia 100G?
przy okazji dołożył jeszcze beczkę millera
biedaczysko zapomniał że do wykonania beczki potrzebna jest odpowiednia wysokość więc zaczął naciągać brzozę z 5 metrów do 7{w naciąganiu brzozy pomagają również NPW i dr.Lasek}
ale jak oni,nawet wszyscy razem,naciągną teraz wrakowisko ? do prędkości 270km/h ???





Załącznik:
holandia3.jpg
holandia3.jpg [ 313.04 KiB | Obejrzany 30849 razy ]


Załącznik:
1951.jpg
1951.jpg [ 112.87 KiB | Obejrzany 25888 razy ]





Moja analiza wykazała że podana prędkość 270 km/h ma się nijak to drogi hamowania Tu154M

aby droga hamowania była właściwa to prędkość Tu154M w konfiguracji zaprezentowanej przez Millera powinna wynosić 115 km/h
policzmy

115:10x115:10:2=11.5x11.5:2=66.12m sucha
66.12x1,5[faktor]=99.18 m mokra


wtedy wszystko pasuje tylko stan samolotu świadczy o czymś innym

fot. droga hamowania to dwie długości samolotu 49x2=98 metrów

Image

Załącznik:
holandia.jpg
holandia.jpg [ 173.44 KiB | Obejrzany 25857 razy ]



Teraz małe porównanie Tu154M & Boeing 737-800

starałem się dopasować skalę 1:1 i chyba wyszło całkiem dobrze

Załącznik:
analizatu154m&.jpg
analizatu154m&.jpg [ 275.75 KiB | Obejrzany 25253 razy ]


Wnioski;
Boeing 737-800;na pierwszych pięćdziesięciu metrach widzimy ślad po uderzeniu i niewielką ilość szczątków
Tu154M;duża ilość odłamków,na 30 metrze wrakowiska ludzkie szczątki{kilka fragmentów}
minimalne widoczne dwie bruzdy przed wrakowiskiem

Boeing 737-800; wrakowisko,symetryczne,wąskie
Tu154M;brak symetrii,symetria zakłócona,wrakowisko raczej szerokie

Boeing 737-800;odłamki,szczątki :niewielka ilość ,samolot niemal nienaruszony
Tu154M;bardzo duża ilość odłamków ale aż trudno uwierzyć że leży tam cały samolot{raczej około 30-40% tego samolotu brakuje}

Boeing 737-800;uderzenie zgodne z raportem ,nie mam jakichkolwiek wątpliwości
Tu154M;raport sfałszowany,samolot został unicestwiony już w powietrzu,spadają tylko odłamki po krzywej balistycznej
większy kąt uderzenia nie wchodzi w rachubę ponieważ nie widzimy krateru ani rowu



inny przykład ;
BMW hamowanie z 250km/h do 0


Długość drogi hamowania będzie wprost proporcjonalna do energii kinetycznej pojazdu.
Masa pojazdu: 1865 kg
Droga hamowania ze 100 km/h: 36,5 m
_Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_850_CSi_

Energia kinetyczna pojazdu przy prędkości 100 km/h = 27,8 m/s : E = (m*v^2)/2 = 719,5 kJ
Energia kinetyczna pojazdu przy prędkości 250 km/h = 69,4 m/s : E = 4497 kJ

I zwykła proporcja: 36,5 m / 719,5 kJ = x / 4497 kJ

x = 228 m

Trzeba wziąć jednak pod uwagę to, że przy wysokich prędkościach duży udział w hamowaniu pojazdu ma opór powietrza, a skuteczność hamowania przy tak długo zaciśniętych zaciskach może spadać. No i jeszcze kwestia opon, rodzaju nawierzchni i sprawności samego układu hamulcowego.


lub inny sposób;
słupki są co 50 metrów! wychodzi ok 230 metrów
sucha nawierzchnia

a Tu154M wyhamował po 98 metrach !!!z prędkości 270 km/h, gdzie logika Panie dr. Lasek?
w filmie poniżej 98 metrów to 2 słupki drogowe! masa samochodu 1865 kg i niemal niezauważalne zwolnienie na długości 100 metrów po wciśnięciu hamulca
Waga tupolewa to minimum 78 000 kg czyli 41 razy więcej! gdzie logika dr.Lasek?





http://www.wykop.pl/link/1039235/hamowa ... km-h-do-0/


Podsumowując;
Niemal każdy z nas potrafi wykonać takie obliczenia,bardzo proste ale jakże obrazujące to co jest tak ukrywane.Każdy z nas otrzyma identyczne wyniki,wyniki które świadczą o zupełnie innych okolicznościach tej tragedii.
To dlaczego tak wybitni profesorowie {nie będę cytował} skupiają się jedynie na brzozie i skrzydle ?
Pomijając zupełnie wrakowisko?
Osobiście jeszcze nie spotkałem analizy wykonanej na ten temat,wręcz zadziwiające jeśli mówimy o fachowcach najwyższej klasy.{powiem więcej,takiej analizy nie znajdziecie w internecie}

Wyliczenia i nasze doświadczenia nawet codzienne {np.jazda samochodem}mówią nam a wręcz krzyczą ;
NIEMA MOŻLIWOŚCI WYTRACENIA TAK DUŻEJ ENERGII NA TAK KRÓTKIM ODCINKU !
Samolot może lecieć nawet tyłem,czy przekręcony na skrzydło ale i tak tej energii nie wytraci na 98 metrach.

Inna kwestia to zupełny brak drogi hamowania na początku wrakowiska.Droga hamowania jest dokładnie widoczna przy katastrofie Boeinga 737-800, natomiast przy uderzeniu Tu154M takie ślady nie istnieją !

I można tak pisać długo,podawać przykłady i liczby nie do obalenia a ci którzy pociągają sznurki tych marionetek przy władzy czy marionetek opozycji,mają inne plany {w tych planach Smoleńsk to prawda ukryta}
Ostatnio to sławna już tęcza,zegarki Nowaka,teraz Ukraina,
codziennie bombardują nas totalnym chłamem.Zajmują nasz umysł nic nie wartymi kreacjami,
przechodząc ze spokojem nad ważnymi sprawami.
To trwa i trwać będzie tak długo,aż się wszyscy nie obudzą!


Pozdrawiam

Apel;

Szanowni Państwo,jeśli uważacie że analiza została wykonana poprawnie,to proszę o rozpowszechnianie tej informacji w internecie.
Analiza jest dostępna pod linkiem http://dochodzenie.org/
Musimy w ten sposób uruchomić siłę nacisku,siłę która przyspieszy dochodzenie do prawdy o zamachu w Smoleńsku.
W przeciwnym razie miną całe dekady zanim usłyszymy część prawdy.Stwierdzam to na podstawie oceny aktualnej sytuacji.Żadna z sił będących aktualnie przy władzy czy też opozycji {w tej chwili},nie jest zainteresowana wyjaśnieniem tej zbrodni.Wszystkie działania które są aktualnie podejmowane mają na celu zacieranie śladów lub ewentualne ośmieszanie dochodzenia do prawdy.
Wybitni profesorowie "siedzą" na brzozie inni "grzebią w śmieciach" pod brzozą i tak już niemal cztery lata wygląda ta chucpa.{zauważcie,brzoza to temat nr.1,jest na tyle "bezpieczny" że jedna i druga strona może całymi dekadami przerzucać się argumentami}
Na adres analizasmolensk@gmail.com cały czas wysyłamy,zdjęcia,filmy,dokumenty i własne przemyślenia dotyczące tragedii Smoleńskiej
Dziękuję

Autor:  Admin [ 30 Lis 2013, 10:34 ]
Temat postu:  Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M

Fakty Smoleńsk napisał(a):
pytam ponieważ to jedyny przypadek na świecie -aby taki samolot i w takiej konfiguracji zatrzymał się na 144 metrach!

nikt nie dokonał jakiejkolwiek próby obliczeń, czy symulacji tego faktu
Nie dokonała tego ani komisja MAK
, czy komisja Millera
a także Naczelna Prokuratura Wojskowa
, nie dokonał tego również ZP Macierewicza i jego eksperci.



Prawda jakie to wymowne? ale jeszcze poczekajmy może ktoś zacznie obliczać ?
w przeciwnym razie mamy jak na dłoni obraz tego co nas otacza.
Jakiej potężnej manipulacji podlegamy...{o tej manipulacji napiszę więcej w najbliższym czasie}
[PO,PSL,Ruch Palikota,SLD,Solidarna Polska zamiatają pod dywan inni próbują odkrywać prawdę przy czym robią to tak nieudolnie ... a może tylko po to,aby ta prawda była skrywana na całe dziesięciolecia? ]

marionetki władzy i marionetki opozycji ;w optymistycznej wersji dogadani w innej wersji sterowani {proszę spojrzeć przez ten pryzmat a bardzo wiele można będzie zrozumieć}

ciekawy cytat z innego forum;
Cytuj:
Przestępstwo komfortowe - za pieniądze podatników:

1. Przestępcy szantażują Prokuratora Generalnego, rzekomo NIEZAWISŁEGO,
3. Szantażują Prokuraturę Wojskową wykorzystując służbowe, wojskowe zależności,
4. Korumpują i zastraszają media publiczne i prywatne(reklamy finansowane przez rząd, pracownicy służb specjalnych i "zaprzyjaźnionych wywiadów" zatrudnieni w prasie radio i telewizjach - publicznej i komercyjnych), zmuszając media do ograniczenia się do PR sprawującej dyktaturę partii o znamionach typowej (P)rzestępczej
(O)rganizacji.
5. Prowadzą nieformalne (Komisja Millera) i nieskuteczne, wyłącznie "propagandowe śledztwo", wyprzedzające swoimi pseudo wnioskami śledztwo prokuratury i narzucające prokuraturze obowiązującą wersję zdarzeń i alibi sprawców,
6. Znieważają ofiary przestępstwa i prześladują ich rodziny.
7. Zatrudniają za pieniądze podatników ludzi od PR, którzy rozpowszechniają kłamstwa pod szyldem jakiejś samozwańczej komisji zwanej "LASKA TUSKA".


i wiadomość z dzisiejszego dnia;
„Codzienna" dotarła do dokumentów, z których wynika, że Kancelaria Prezesa Rady Ministrów przeznaczyła z rezerwy budżetowej dodatkowe 300 tys. zł na działalność zespołu Laska. Pieniądze mogą być przydzielane m.in. na nagrody oraz na wynagrodzenie osób, które pracują dla zespołu Macieja Laska, ale nie figurują w oficjalnym składzie komisji.

Dotarliśmy do dokumentu z 12 kwietnia 2013 r., w którym sekretarz stanu w KPRM-ie Michał Deskur napisał: „Środki te zostaną przeznaczone na koszty funkcjonowania Zespołu w zakresie kwot niezbędnych do pokrycia wynagrodzeń bezosobowych i ich pochodnych oraz diet".

Powyższa kwota 300 tys. zł nie zawiera więc wysokich wynagrodzeń pięciu członków zespołu. Nie obejmuje także opłat za lokal do pracy, ponieważ wszyscy na co dzień pracują w Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych przy Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju. Także konferencje zespołu odbywają się głównie w gmachu KPRM-u. Należy również wykluczyć koszty związane ze sporządzaniem opinii i ekspertyz. Zespół nie prowadzi bowiem żadnych badań, które miałyby wyjaśnić przyczyny katastrofy smoleńskiej. Został powołany „do wyjaśniania opinii publicznej ustaleń komisji Millera zawartych w Raporcie końcowym opisującym okoliczności katastrofy lotniczej pod Smoleńskiem".

– Te pieniądze prawdopodobnie mogą być wydawane np. na taksówki do mediów albo na nagrody. Nie wiadomo. To dość tajemnicze sformułowanie, dlatego nie chciałbym tego komentować pod nazwiskiem – powiedział nam b. pracownik KPRM-u.

http://niezalezna.pl/48913-ujawniamy-do ... nt-1808850

Autor:  rosmar [ 29 Gru 2013, 18:07 ]
Temat postu:  Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M


Nasze Polskie WTC. Najbardziej i najgorzej przeprowadzone śledztwo w Historii Polski śmiech i drwina a prawdy nigdy się nie dowiemy.


Kulisy medialnego przekazu katastrofy w Smoleńsku oraz działań politycznych związanych z katastrofą. Czyli w jaki sposób Polacy dowiadywali się o katastrofie.




Dość swobodnie uznano, że nie ma śladów życia. Odległość 150 metrów to dużo... i to we mgle... Jakby się rozbił samolot z ogromnymi słoniami czy żyrafami to też ledwo byłoby widać ;/

Autor:  rosmar [ 29 Gru 2013, 18:11 ]
Temat postu:  Re: "Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M

to może na przyszłe święta.... prosi prosi prosi


Strona 331 z 369 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/