Gra na Gieldzie.pl - Forum gieldowe - gielda,trader,forex,analizy
http://www.granagieldzie.pl/

"Katastrofa"samolotu z Prezydentem RP nad Smolenskiem Tu154M
http://www.granagieldzie.pl/viewtopic.php?f=34&t=297
Strona 10 z 369

Autor:  Admin [ 10 Maj 2010, 22:59 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Image

Zdjęcia które są potwierdzeniem tezy postawionej w poprzednim poście
Uwaga;jeśli chcecie zachować zdjęcia i filmy to proszę kopiować,ponieważ to co oglądacie już jutro może być nieosiągalne
Załącznik:
Smolensk drzewo.jpg
Smolensk drzewo.jpg [ 184.45 KiB | Obejrzany 41544 razy ]

http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 3530919698
Jak widać kolejne drzewa na trasie przelotu są przycięte pod innym kątem
Załącznik:
Smolensk drzewa1.jpg
Smolensk drzewa1.jpg [ 83.62 KiB | Obejrzany 41255 razy ]

http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 3530919698
PYTANIE:
Czy jeden samolot potrafi obciąć gałęzie na dwóch dużych drzewach ?
drzewa stoją obok siebie w odległości /15-17metrów/ ?
obcina gałęzie drzew,pod różnymi kątami ?
obcina niemal na całej długości korony ?
korony obydwu drzew po prawej stronie są nienaruszone ?
każde z drzew jest obcięte po tej samej lewej stronie ?
drzew rosnących prostopadle do toru lotu ?
tylko jedno z drzew znajduje się na linii toru lotu !

ImageImage
Załącznik:
drzewa-Smolensk-glebokosc-c.jpg
drzewa-Smolensk-glebokosc-c.jpg [ 136.23 KiB | Obejrzany 37224 razy ]

Po całościowym zapoznaniu się z przedstawioną analizą
Zapraszam na cz.2 strona 14 /przedstawiam,bardzo ważne ustalenia/



____________________________________________________________________
Aktualizacja;
Analiza drzew powstała 10 maja 2010 roku,dziś mamy 20 sierpnia 2011 i wiemy już trochę więcej,ponadto przeprowadziłem szereg kolejnych analiz na które zapraszam
wniosek na dziś
- drzewa zostały ścięte przez fragmenty samolotu który został wysadzony w powietrzu! i stąd tak różne kąty cięcia drzew
Ścięć dokonał TU 154M ale samolot spadał i ścinał drzewa będąc już w fragmentach po różnych trajektoriach lotu

[jedna z kolejnych analiz będzie poświęcona właśnie tym ustaleniom i wzbogacona o kolejne zdjęcia
moim zdaniem" IŁ" jest teraz mniej prawdopodobny ale jest to nadal jedna z możliwości którą trzeba brać pod uwagę]

Autor:  Admin [ 11 Maj 2010, 20:41 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Dwa tory lotu i dwa kąty cięcia drzew eek
Czytajcie i oglądajcie zdjęcia bardzo uważnie,tylko tak można analizować
W mojej ocenie samolot przelatuje nad drzewem nr2 w pozycji niemal pionowej
nachylony na lewe skrzydło a drzewo nr 3 zostaje uszkodzone przez inny samolot

Zakładając jeden tor lotu to ;
przy drzewie nr2 samolot skręca o 90 stopni???
obcinając drzewo nr 3 a następnie powraca na swój tor lotu
-przy swojej masie 100 ton i prędkości 250 km/h Niewykonalne !!!
OCEŃCIE SAMI,materiały i analizy są opublikowane na tej stronie
Cierpliwie czekamy na wyjaśnienia komisji śledczej.......
do ustalenia godziny katastrofy potrzebowali kilku tygodni / dopasowywanie faktów do opinij i dowodów publikowanych w internecie?
a będzie naprawdę trudno" przekopywano z całą starannością ziemię na głębokość 1 metra i przesiewano ..."- słowa Pani Kopacz
pełni nadziei czekamy na publikacje komisji śledczej w sprawie toru lotu Tu 154m /czy też będą dopasowywać fakty do tego co wiedzą internauci????bardzo prawdopodobne
http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php? ... start=2040
Załącznik:
drzewa-Smolensk1a.jpg
drzewa-Smolensk1a.jpg [ 404.44 KiB | Obejrzany 41178 razy ]

Dwa kąty i dwa tory lotu!!!
Dwa samoloty podchodziły do lądowania po tej samej ścieżce podejścia z przerwą 1,5min!!! Pytanie kto ich tam sprowadził ???????????
Dlaczego dwóch pilotów popełnia ten sam błąd ???????
>>>PYTANIE OTWARTE;Czy potraficie w inny sposób wytłumaczyć tą analizę????
PROSZĘ ZMIERZYĆ SIĘ Z TEMATEM ...
jak widzimy na zdjęciach większość gałęzi została dokładnie uprzątnięta
/czy zostały sfotografowane? nie wiemy,
położenie gałęzi z obciętych drzew to kolejna wskazówka która już nie istnieje
Czy na usuniętych gałęziach mogły znajdować się ślady samolotu:np. lakier
Tak

Czy na uciętych końcówkach gałęzi powinny znajdować się ślady samolotu? :np.lakier?
Tak ,
kto będzie chciał to zbadać ? prawdopodobnie NIKT

http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php? ... start=2040
Załącznik:
drzewa-Smolensk2a.jpg
drzewa-Smolensk2a.jpg [ 525.09 KiB | Obejrzany 40751 razy ]

I widok z góry,który wyjaśnia wszystko
Analizę wykonałem na podstawie zdjęć; http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 3530919698
Załącznik:
drzewa-smolensk!.jpg
drzewa-smolensk!.jpg [ 268.53 KiB | Obejrzany 39868 razy ]

Kiedy dowiemy się prawdy o drugim samolocie???
Załącznik:
Prawda-Smolensk.jpg
Prawda-Smolensk.jpg [ 244.32 KiB | Obejrzany 38964 razy ]

http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 6586917490
Załącznik:
drzewa,Smolensk.jpg
drzewa,Smolensk.jpg [ 545.6 KiB | Obejrzany 38271 razy ]

http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php? ... start=2040
---------------------------------------------------------------------------------------
Widok z drugiej strony,analiza
http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php? ... start=2040
Załącznik:
widok-z-drugiej-strony.jpg
widok-z-drugiej-strony.jpg [ 290.83 KiB | Obejrzany 38586 razy ]

http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php? ... start=2040
Załącznik:
z-bliska4-analiza.jpg
z-bliska4-analiza.jpg [ 350.48 KiB | Obejrzany 38087 razy ]

http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 6586917490
Załącznik:
drzewoSmolensk2i2a.jpg
drzewoSmolensk2i2a.jpg [ 126.28 KiB | Obejrzany 34496 razy ]

Załącznik:
zdjecie-sat-Smolensk.jpg
zdjecie-sat-Smolensk.jpg [ 146.11 KiB | Obejrzany 49051 razy ]

Link; bardzo dokładne zdjęcie satelitarne katastrofy w Smoleńsku
http://www.flickr.com/photos/digitalglo ... 3/sizes/o/
Załącznik:
zdjęcie-sat-Smolensk1.jpg
zdjęcie-sat-Smolensk1.jpg [ 448.27 KiB | Obejrzany 49308 razy ]

Załącznik:
Zdjecie-sat-SmolenskTu.jpg
Zdjecie-sat-SmolenskTu.jpg [ 116.89 KiB | Obejrzany 35942 razy ]

---------------------------------------------------------------------------------------

Podejmowane próby manipulacji czy też fałszowania są co najmniej zastanawiające?
TO MOŻE BYĆ KLUCZOWE MIEJSCE W CAŁEJ TEJ SPRAWIE!!!


PRZEDSTAWIAM 2 zdjęcia które znalazłem w internecie

W pierwszym przypadku zaznaczyłem żółtymi strzałkami ;
A. właściwe położenie drzewa /jest pokazane że rośnie na drodze/
B. drzewo zasłonięte przez grupę ludzi /w celu braku oceny odległości od jezdni/
C. kolejne drzewo zasłania przejeżdżający samochód /i ponownie nie mamy możliwości oceny jego odległości od drogi/
Załącznik:
Falszowanie.gif
Falszowanie.gif [ 129.27 KiB | Obejrzany 35885 razy ]

http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 6586917490
Drugie zdjęcie zamazujące rzeczywistość
/tym razem jest zrobione pod mocnym kątem a złudzenie polega na tym że
drzewo z pierwszego planu jest jakby bliżej,
na drugim mniej widocznym drzewie kąt został namalowany już bardzo fantazyjnie/
Załącznik:
fałszowanie1.jpg
fałszowanie1.jpg [ 53.06 KiB | Obejrzany 35464 razy ]

http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 6586917490
---------------------------------------------------------------------------------------
Uwagi do innych zdjęć w opisie na zdjęciach
Załącznik:
zdjecie-sat-Smolensk-z.jpg
zdjecie-sat-Smolensk-z.jpg [ 149.98 KiB | Obejrzany 35069 razy ]

Wrażenie jest takie że ktoś chciał dużo pokazać a jeszcze więcej ukryć?
Załącznik:
drzewa-Smolensk22.jpg
drzewa-Smolensk22.jpg [ 235.13 KiB | Obejrzany 35003 razy ]

Załącznik:
kolejne-drzewo-Smolensk.jpg
kolejne-drzewo-Smolensk.jpg [ 437.5 KiB | Obejrzany 34996 razy ]

---------------------------------------------------------------------------------------
Analiza własna c.d.
Załącznik:
zdjęcie-sat-Smolensk1ab.gif
zdjęcie-sat-Smolensk1ab.gif [ 442.12 KiB | Obejrzany 35978 razy ]

http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 6586917490
Załącznik:
Smolensk-drzewa1ab1.jpg
Smolensk-drzewa1ab1.jpg [ 230.71 KiB | Obejrzany 36689 razy ]

http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 6586917490
Miejsce pod specjalnym nadzorem ???
srebrny "cywilny" samochód widoczny na każdym zdjęciu
gałęzie z drzewa nr3 dokładnie uprzątnięte

Załącznik:
Smolensk-drzewa-Tu.jpg
Smolensk-drzewa-Tu.jpg [ 197.32 KiB | Obejrzany 38624 razy ]

http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 6586917490
i właśnie pod takim kątem Tu 154m przelatuje przez drogę,
pionowo lekko przekręcony na plecy lewe skrzydło do dołu

Załącznik:
kąt-drzewa-Smoleńsk.jpg
kąt-drzewa-Smoleńsk.jpg [ 510.01 KiB | Obejrzany 34617 razy ]

http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 6586917490
Fragment kliszy z filmu??? eek
Samolot rozpadał się w powietrzu???
eek
Jest na zdjęciu wyżej,wklejam powiększenie
Załącznik:
klisza-z-filmu.jpg
klisza-z-filmu.jpg [ 211.88 KiB | Obejrzany 49383 razy ]

Ważne; Jeśli posiadacie zdjęcia lub filmy okolicy przedstawionej w analizie to proszę o wklejanie
---------------------------------------------------------------------------------------
Druga strona drogi widok z miejsca rozbicia Tu 154m
Polski Tu 154m po utracie fragmentu lewego skrzydła-traci sterowność
Ił 76 ma więcej szczęścia,przechyla się przed drzewem w prawo i leci w kierunku pasa startowego
Załącznik:
IŁ-76.jpg
IŁ-76.jpg [ 409.84 KiB | Obejrzany 32567 razy ]

http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 6586917490
Załącznik:
przelot-Tu--IŁ.jpg
przelot-Tu--IŁ.jpg [ 266.21 KiB | Obejrzany 32396 razy ]

Tu 154m przeciska się pomiędzy drzewami lewym skrzydłem do ziemi
zdjęcie trzeba jeszcze zweryfikować!!! /czy odpowiada drzewom po drugiej stronie drogi
Załącznik:
drzewa Smolensk11.jpg
drzewa Smolensk11.jpg [ 116.05 KiB | Obejrzany 32249 razy ]

http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php? ... start=1980
Zdjęcie wyżej jest jedynym zdjęciem poza oficjalnym obiegiem /dzięki temu dokładnie przedstawia miejsce przelotu Tu 154M /
Wszystkie pozostałe zdjęcia w tej analizie są "oficjalnymi" zdjęciami tej katastrofy,
rozpowszechnianymi w internecie /chociaż już ostatnio wycofywanymi/
a co się z tym wiąże trudnymi w analizie /brak konkretów-trzeba łączyć kilka zdjęć aby zobaczyć obraz całości
,są robione pod dużym kątem-co utrudnia odniesienie do terenu,"odpowiednio" kadrowane,
dosłownie trzeba wycinać i powiększać fragmenty aby coś zobaczyć
a nie wspominając o zdjęciach zmanipulowanych
Wrażenie jest takie że ktoś chciał dużo pokazać a jeszcze więcej ukryć?
Załącznik:
IL-76.jpg
IL-76.jpg [ 312.34 KiB | Obejrzany 32166 razy ]

Załącznik:
drzewoSmolensk2-2ai.jpg
drzewoSmolensk2-2ai.jpg [ 272.17 KiB | Obejrzany 32047 razy ]

http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 6586917490
Załącznik:
drzewa smolensk!.jpg
drzewa smolensk!.jpg [ 152.23 KiB | Obejrzany 31023 razy ]

To jest tylko moja analiza,każdy z Was może mieć inne zdanie
Pozdrawiam

P.S.
Ostatnio skupiłem się na wątku o drzewach ponieważ uważam że jest to klucz do obalenia teorii którą od dłuższego czasu próbuje się nam wmówić.Teorii która obarcza pilotów zaistniałą katastrofą.
Jestem przekonany o podejściu do lądowania przez 2 samoloty na tej samej wysokości i tej samej ścieżce podejścia / do tego dodając że automatyczny pilot zostaje wyłączony 5 sek a utrzymujący kurs 3 sek przed rozbiciem ..../ To są mocne dowody za niewinnością
Powiem więcej to są jedyne widoczne i ważne dowody które widzimy i możemy ocenić wszyscy,jedyne dowody które mogą zupełnie zmienić tok postępowania,jedyne dowody które przybliżają nas do prawdy i do rzeczywistego ujawnienia całej prawdy,potrzeba jest w tej kwestii dalszych analiz i kolejnych zdjęć /chociaż już opublikowane ujawniają prawdę/tylko potwierdzających ustalone fakty
Osobiście jestem przekonany że nasi rządzący i większość świata doskonale wie co się wydarzyło nad Smoleńskiem i w tej perspektywie
pogrzeb Marii i Lecha Kaczyńskich na Wawelu to też nie jest przypadek .
Brak przywódców większych państw europejskich na pogrzebie a później w Moskwie na rocznicy zakończenia drugiej wojny światowej
- to raczej wielka o strożność /w pierwszym przypadku przeszkodził pył wulkaniczy a w drugim odmowy były już bardziej "egzotyczne" /
A w Polsce nieustająca dezinformacja i ciągłe kłamstwa !!!
Fakty,naturalny tok myślenia i mądrość życiowa wciąż podpowiadają nam że
katastrofa samolotu Prezydenta RP jest aktem zbrodniczej przemocy wymierzonym w naszą Ojczyznę.

Szukajmy razem odpowiedzi na wiele pytań,
wklejajcie zdjęcia,apel do osób wyjeżdżających do Smoleńska
-zróbcie zdjęcia okolicy przedstawionej w analizie /może jeszcze drzewa nie zostały wycięte /
Ważne zdjęcie,jeszcze przed kadrowanie! doskonale widać u dołu po prawej stronie budynek widoczny wcześniej na zdjęciu satelitarnym /bardzo ułatwia nam to odniesienie drzew do terenu/
http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 6586917490

Załączniki:
Smolensk tor lotu2.jpg
Smolensk tor lotu2.jpg [ 70.8 KiB | Obejrzany 30671 razy ]
flaga3.jpeg
flaga3.jpeg [ 6.49 KiB | Obejrzany 30674 razy ]

Autor:  rosmar [ 13 Maj 2010, 10:39 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Cytuj:
Biorąc pod uwagę te fakty można wysnuć następujący scenariusz (godzina według czasu warszawskiego)

06.40 - tajemniczy samolot rozpoczyna nalot nad lotniskiem, co pokrywa się, z narastaniem mgły.
07.15 - ląduje polski samolot
07.30 - z Warszawy startuje polski samolot prezydencki.
07.35 - mobilne fałszywe nadajniki zajmują pozycje.
08.30 - samolot Polski i Rosyjski IŁ76 krążą nad lotniskiem. Wieża' czyli drewniana szopa z anteną przykryta siatką maskowniczą, decyduje, że samolot rosyjski będzie pierwszy podchodził do lądowania, samolot polski wykonuje dodatkowe kółka i kieruje się, za samolotem rosyjskim na ścieżkę podchodzenia do lądowania (10 km od lotniska)
- standardowy odstęp w takich warunkach wynosi ok.6-10 km co w przeliczeniu na czas daje ok. 1,5 - 2 min. (pracowałem na radarach)
08.37.30 rosyjski samolot IŁ76 rozpoczyna podchodzenie do lądowania (10 km od lotniska) operatorzy fałszywych nadajników nie są pewni, który samolot leci pierwszy. Zdążają załączyć drugi fałszywy nadajnik (2,1km od pasa), pierwszy fałszywy nadajnik (7,1km od pasa, nie działa). Dalszy fałszywy nadajnik (7,1) jest ustawiony ok,1000 m poniżej osi pasa i prawdziwego nadajnika
08.38.30 rosyjski samolot mija prawdziwy nadajnik NDB w odległości 6,1
km, zaczyna się, kierować sygnałem na fałszywy nadajnik NDB w odległości 2,1 km od pasa i 150 m poniżej osi lotniska.
08.38min.40s polski samolot rozpoczyna podchodzenie do lądowania. Jest w odległości 10 km od pasa. Otrzymuje sygnał od fałszywego nadajnika NDB (ustawionego 7,1km od płyty lotniska i ok.1km od osi lotniska), Pilot zaczyna się, kierować na sygnał fałszywego nadajnika.
08.39.20s w odległości 2,1km od lotniska samolot rosyjski IŁ76 otrzymuje fałszywy sygnał NDB i zaczyna obniżać lot w celu lądowania.
08.39.30s w odległości 7,1km od lotniska i odchyleniu od pasa ok.1km polski pilot potwierdza wysokość ok.300 metrów, zaczyna się, kierować na drugi fałszywy nadajnik NDB (2,1km od lotniska i odchyleniu ok.150m
od osi pasa)
08.39min.32s samolot Rosyjski uszkadza nadajnik NDB (1,1km- nie stanowi to problemu gdyż nadajnik jest zakłócany)
08.39min.35s to samolot Rosyjski IŁ76 zahacza o linię energetyczną w odległości 1km od lotniska i ją zrywa.
08.39min.37s samolot Rosyjski IŁ76 nachyla się, na bok by uniknąć zderzenia z drzewem. Ścina gałęzie drzew pod katem (45 lub 135 stopni) i udaje mu się, uniknąć kolizji.
08.39min.47s z tym samym nachyleniem na jedno skrzydło o mały włos nie zahacza o jeden z stojących samolotów, po czym zgodnie z zaleceniami wieży' szopy drewnianej pokrytej siatką maskowniczą- pośpiesznie się,
oddala.
08.39min.55s Kontrolerzy lotniska są w szoku, nie rozumieją niczego, po tym co zrobił rosyjski samolot IŁ76, kolejny raz ponoć proponują stanowczo polskiemu pilotowi wybranie innego lotniska ale nie informują go o problemach rosyjskiego pilota. Polski pilot stwierdza po raz kolejny, że zrobi jedno próbę lądowania.
08.40min.30s polski pilot otrzymuje fałszywy sygnał z nadajnika NDB. Znajduje się, w odległości 2,1 km od lotniska ale wydaje mu się, że znajduje się, tylko 1,1km od lotniska. Potwierdza i jest nad nadajnikiem NDB. Potwierdza wysokość 100-120 m (prawidłowa) i decyduje się, rozpocząć schodzenie do lądowania. Zwiększa prędkość opadania z
3m/s na 6-8m/s. Przelot nad nadajnikiem uruchamia uszkodzenie łączności z wieżą' czyli szopą pokrytą siatką maskowniczą (zamachowcy już wiedza, że ten jest Polski TU 154m)

Włącza się, alarm TAWS ale pilot myśląc, że alarm ostrzega przed płyta lotniska, ignoruje sygnał.
08.40min.37s kontrolerzy lotu w odległości 1,6km od lotniska ostrzegają pilota, że, obniża lot nie w tym miejscu co trzeba. Lecz
pilot pomimo ze znajduje się, w wysokości 130 m nad dnem wąwozu i 70 m nad przyszłym prawdziwym (zakłóconym) nadajnikiem NDB nie słyszy ostrzeżenia wieży' ( wieża' to szopa pokryta siatką maskowniczą, a pas startowy to poukładane płyty betonowe z dużą dylatacją, Anglicy w latach 40 ub. wieku mieli lepsze lotniska polowe i lepiej wyposażone, niż te w Smoleńsku).
08.40min.43s polski samolot znajduje się, w odległości 1.2 km od lotniska i ok.80 m od osi pasa na wysokości 4 m, zaczyna gorączkowo szukać pasa którego się, tu spodziewał (zeznania świadka, rosyjskiego
pilota) i zaczyna kosić pierwsze drzewa.
08.40min.45s odległość od lotniska 1,05 km. Po dwóch sekundach prostego lotu polski pilot podnosi maszynę i zaczyna się, unosić, niestety ukształtowanie terenu i ciężkość maszyny powoduje, pomimo że wzniósł maszynę na 20 metrów to ciągle znajduje się, 4m nad ziemią gdzie na wysokości nadajnika NDB i odchyleniu od osi lotniska 40m
uderza w drzewo tracąc małą część skrzydła (powinien tu mieć wysokość co najmniej 70m). Samolot zbacza w lewo.
08.40min47s Polski pilot próbuje ratować samolot przechylając się, na jedno ze skrzydeł (potrzebna analiza - przechył przeciwny do samolotu rosyjskiego) i ścina poszycie drzewa pod katem 45 lub 135 stopni.
08.40min.49s polski samolot uderza w dużą brzozę tracąc dużą część lewego skrzydła i pilot traci kontrole nad samolotem.
08.40min.51-55s samolot roztrzaskuje się, 300 metrów od lotniska i 150 m poniżej jego osi.

W związku z tym, że to mógł być zamach dla pewności zostały użyte dodatkowe środki, które dały pewność, że wszyscy zginą
- gaz (wczorajsze info o badaniach toksykologicznych)
- nie wykrywalny ładunek wybuchowy
08.41min.00 rosyjscy Kontrolerzy lotu są w szoku, już wiedza że to nie przypadek. Praktycznie nie możliwe jest żeby dwaj piloci popełnili ten sam błąd. Zaczynają się, bać o swoje życie, nie wszczynają alarmu, nie wiedzą co robić.
08.42min.00s przygotowane w pobliżu specjalny oddział służb specjalnych upewnia się, że wszyscy nie żyją i rozpoczyna
zabezpieczanie miejsca katastrofy, nie wszczyna alarmu.
08.55min.00s Kola' pojawia się na miejscu katastrofy nakręcając pierwszy film z strzałami'
08.56min.00s Po stwierdzeniu, że teren zabezpieczony nakazane jest rozpoczęcie akcji ratowniczej, wszczynany jest alarm lotniska
08.59min.00 straż pożarna dociera na miejsce katastrofy.
09.00min.00 rosyjski człowiek pojawia się, na miejscu katastrofy i robi tzw.'trzeci film' który tak naprawdę jest drugim. Widzi początek akcji gaśniczej, strażacy czekają na wodę.
09.03min.00 po długich minutach i mękach w celu zmylenia służb, Wiśniewskiemu udaje się, dotrzeć na miejsce od przeciwnej strony niż Kola'. Polak widzi już akcje gaśniczą.

Tak wiec proszę pomóżcie odnaleźć to zdjęcie lub inne zdjęcia ukazujące, że zniszczenia drzew zostały dokonane przez dwa samoloty, polski i rosyjski IŁ76.

Przyznam że brzmi to wszystko bardzo rozsądnie i wiarygodnie

Autor:  Admin [ 14 Maj 2010, 07:12 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Podejmowane próby manipulacji czy też fałszowania są co najmniej zastanawiające?
TO MOŻE BYĆ KLUCZOWE MIEJSCE W CAŁEJ TEJ SPRAWIE!!! C.D.

Tym razem
MAK Mieżgosudarstwiennyj Awiacionnyj Komitiet i ich oficjalne zdjęcie przedstawiające Tu154m i jego obrót wokół własnej osi
Jest pokazane drzewo nr2 i jego kąt cięcia,samolot leci pionowo przechylony na lewe skrzydło/pokrywa się to w 100% z moją analizą
Jest jeden mały ale ważny problem .... drzewo nr 3 "wyparowało" eek
Załącznik:
tu154m_.jpg
tu154m_.jpg [ 42.33 KiB | Obejrzany 29957 razy ]

na wszystkich przedstawionych wcześniej zdjęciach drzewo nr2 i drzewo nr3 łączą się koronami a nawet cięcie drzewa nr3 dosięga drzewa nr2
Na przedstawionej fotografii przez MAK drzewo nr3 NIE ISTNIEJE
Czy MAK Mieżgosudarstwiennyj Awiacionnyj Komitiet to będzie jeszcze większa tragedia ???
wszystko na to wskazuje
Zrobiłem powiększenie zamieszczonego zdjęcia
Załącznik:
tu154m_MAK.jpg
tu154m_MAK.jpg [ 53.1 KiB | Obejrzany 29926 razy ]

Ktoś jeszcze wierzy w wyjaśnienie tej tragedii ???
Dla przypomnienia drzewa nr1 nr2 nr3
Załącznik:
widok-z-drugiej-strony_.jpg
widok-z-drugiej-strony_.jpg [ 116.57 KiB | Obejrzany 29889 razy ]


Autor:  Admin [ 14 Maj 2010, 22:29 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Śledztwo czy zacieranie śladów ???
Wycinka drzew już trwa...
wszystkie zdjęcia;
http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 6586917490
Załącznik:
wycinka drzew Smolensk.jpg
wycinka drzew Smolensk.jpg [ 156.08 KiB | Obejrzany 34316 razy ]

Załącznik:
wycinka-drzew-Smolensk-anal.jpg
wycinka-drzew-Smolensk-anal.jpg [ 318.35 KiB | Obejrzany 39072 razy ]

Załącznik:
miejsce katastrofy.JPG
miejsce katastrofy.JPG [ 127.52 KiB | Obejrzany 31605 razy ]


Załączniki:
miejsce katastrofy1.JPG
miejsce katastrofy1.JPG [ 151.25 KiB | Obejrzany 31594 razy ]

Autor:  Admin [ 15 Maj 2010, 12:20 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Analiza na podstawie materiałów :http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#slideshow/5462241433530919698

http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php? ... start=2040
Dokładna analiza korony drzewa nr3
Jak widzimy gałęzie zostały przycięte z dużą siłą
Przycięcie pod tym samym kątem dosięga nawet drzewa nr2

Załącznik:
drzewo-nr3b-Smoleńsk.jpg
drzewo-nr3b-Smoleńsk.jpg [ 276.45 KiB | Obejrzany 38833 razy ]

Załącznik:
drzewo-nr3a-Smoleńsk.jpg
drzewo-nr3a-Smoleńsk.jpg [ 171.27 KiB | Obejrzany 38737 razy ]

Załącznik:
drzewo-nr3-Smoleńsk.jpg
drzewo-nr3-Smoleńsk.jpg [ 257.6 KiB | Obejrzany 51932 razy ]


Załączniki:
korony drzew12.jpg
korony drzew12.jpg [ 723.65 KiB | Obejrzany 40875 razy ]
korony drzew11.jpg
korony drzew11.jpg [ 436.69 KiB | Obejrzany 33595 razy ]

Autor:  Admin [ 15 Maj 2010, 14:45 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Kolejnych kilka zdjęć / z bliska
http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNe ... 3530919698
Załącznik:
z bliska.jpg
z bliska.jpg [ 100.85 KiB | Obejrzany 33512 razy ]

Załącznik:
z bliska1.jpg
z bliska1.jpg [ 198.13 KiB | Obejrzany 33535 razy ]

Załącznik:
z bliska2.jpg
z bliska2.jpg [ 118.64 KiB | Obejrzany 33435 razy ]

Autor:  GOfutures [ 16 Maj 2010, 13:27 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

mobilne fałszywe nadajniki zajmują pozycje? to by tłumaczyło dlaczego piloci do końca są pewni że nadlatują na pas do lądowania

Co działo się w kokpicie tuż przed katastrofą
"Jezu, Jezu". Ostatnie słowa pilotów

Załoga prezydenckiego Tu-154M, który rozbił się pod Smoleńskiem, miała świadomość, co się dzieje. Przerażenie nie trwało jednak długo. To były sekundy, bo jeszcze kilka minut wcześniej w kokpicie rozbrzmiewał śmiech, a piloci umawiali się na rodzinne spotkania.


"Fakt" rozmawiał z rosyjskim prokuratorem Aleksandrem Bastrykinem, który słyszał zapis czarnej skrzynki, rejestrującej rozmowy w kokpicie pilotów z ostatnich 30 minut tragicznego lotu.

To, co opowiedział, potwierdza wstępne ustalenia śledczych, że załoga prezydenckiego tupolewa nie miała żadnych kłopotów technicznych i nie orientowała się, że leci za nisko, aż do chwili, gdy z kabiny zobaczyła las i ziemię - pisze "Fakt".

Gazeta pisze, że tuż przed śmiercią piloci wydając komendy wykrzykiwali do siebie słowa: "Ustawienie" oraz "Wysokość". Zapytania o te parametry - według relacji rosyjskiego prokuratora - mieszały się z odpowiedziami. Ktoś wykrzyczał jakieś liczby, padały chaotyczne zdania.

"Trudno było cokolwiek zrozumieć, słychać było tylko krzyki" - powiedział "Faktowi" prokurator. "I wtedy usłyszałem wyraźne, przerażające okrzyki: Jezu, Jezu!. I było po wszystkim. I koniec, tyle. Tylko tyle..." - dodał.

Prokurator zapamiętał też, że w pewnej chwili, jakieś kilkanaście minut przed katastrofą, piloci zaczęli żartować czy nawet się śmiać. "Mówią o jakimś spotkaniu. Pytają: Czy przyjdziecie, czy będzie czyjaś żona. Pamiętam, że jeden z nich zapytał: Czy przyjdziecie z rodziną?".
http://www.dziennik.pl/katastrofa-smole ... lotow.html

Autor:  Expert [ 18 Maj 2010, 22:48 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Dobra robota Admin okok
Cytuj:
Fragment kliszy z filmu??? eek
Samolot rozpadał się w powietrzu??? eek

co do kliszy to może nie jest jakiś detonator do odłamywania gałęzi? po tym wszystkim co widzimy i jak prowadzą śledztwo to wszystko trzeba brać pod uwagę.
Prowadzą śledztwo? chyba źle się wyraziłem - Jak zacierają ślady o to jest właściwe określenie
Myślę że to co znalazłem to pasuje do całej reszty lub nawet do tej kliszy
TO MOGŁA BYĆ EKSPLOZJA
Według ekspertów od budowy płatowców, z którymi rozmawialiśmy, kadłub prezydenckiego Tu-154 rozerwała potężna eksplozja. Wiele wskazuje, że mogła to być bomba paliwowo-powietrzna. – Na tym pułapie, przy ziemi, takie rozczłonkowanie kadłuba mogła spowodować tylko świadoma ingerencja człowieka – twierdzą.


Zdaniem naszych rozmówców, przy zderzeniu samolotu z ziemią przed lub w chwili upadku doszło do silnej eksplozji. Gdyby tak nie było, samolot mógłby popękać, rozpaść się na kilka części, duraluminiowy kadłub mógłby powyginać się, ale nie rozerwałby się na tak drobne części.

Eksperci wyrazili taką opinię po zbadaniu elementów prezydenckiego Tu-154, jakie znajdują się w posiadaniu „Gazety Polskiej”, a także na podstawie licznych fotografii z terenu katastrofy oraz zdjęć szczątków maszyny zebranych na miejscu tragedii. Będące w posiadaniu redakcji „GP” części to m.in. kawałki skrzydeł, w których umiejscowione są zbiorniki paliwa (20–30-centymetrowe odłamki 7,5-milimetrowej blachy duraluminiowej w kolorze czerwonym i czerwono-białym), pokryte od spodu czarną substancją uszczelniającą zbiorniki, by paliwo nie wydostawało się na zewnątrz; panel lampek sygnalizacji położenia podwozia; tarcza wskaźnika obrotów silnika (jest ich w samolocie sześć); drobne, kilkucentymetrowe kawałki kadłuba; strzępy blachy pokrywającej kabinę pasażerską od wewnątrz; odłamki pleksiglasowych bocznych jednowarstwowych szyb (przednie są wielowarstwowe).


Skutki jak po bombie paliwowo-powietrznej


Na kilkudziesięciu częściach, które trafiły do „GP”, nie ma śladu pożaru – choć mocno czuć od nich woń paliwa lotniczego

– ani śladów stopienia aluminium. Kawałki duraluminiowej blachy są wielkości od kilku do kilkudziesięciu centymetrów (niektóre są częściami dwóch elementów połączonych dziesiątkami nitów), niekiedy postrzępione, jakby je ktoś wyrwał z większej całości. To przesłanka wskazująca, że w prezydenckim tupolewie mogło dojść do eksplozji bomby paliwowo-powietrznej lub ładunku o podobnym działaniu. Konwencjonalne bomby powodują nadpalenia, stopienia części itp.


– Jeśli eksplozja jest spowodowana różnicą ciśnienia, wówczas rozrywa ona elementy otoczenia na strzępy, lecz nie wywołuje pożaru, ponieważ bomba paliwowo-powietrzna wysysa tlen. Przy zastosowaniu zwykłego ładunku wybuchowego aluminium częściowo by się stopiło. Na tym pułapie takie uszkodzenie

samolotu musi być spowodowane przez celową ingerencję człowieka. I to przez ładunek umiejscowiony wewnątrz, a nie przez atak z zewnątrz samolotu. Na kilku tysiącach kilometrów taki skutek mogłoby spowodować nagłe rozhermetyzowanie, co najpierw ścisnęłoby kadłub, a następnie rozerwało na zewnątrz. Ale nie przy ziemi – tłumaczą nasi eksperci.


Według nich hipotezę eksplozji wolumetrycznej mogłaby potwierdzić lub wykluczyć specjalistyczna symulacja, którą przeprowadza się z udziałem kilku komputerów i wykorzystaniu specjalnego programu, do którego wprowadza się dane o parametrach lotu w ostatnich minutach przed tragedią, parametrach konstrukcyjnych Tu-154, badań szczątków maszyny, a także szczegółowej sekcji zwłok. Czy jednak dostaniemy z powrotem od Rosjan wrak samolotu (który jest przecież własnością RP), czy zostanie on przetopiony w rosyjskiej hucie?


Dodajmy, że kadłub Tu-154 jest wzmocniony tzw. podłużnicami, a dodatkowo dodaje mu wytrzymałości i sztywności ożebrowanie poprzeczne. Duraluminiowa konstrukcja tworzy wewnątrz wzmocnione profile zamknięte. Nie sposób taką konstrukcję z blachy duraluminiowej rozerwać na drobne kawałki bez użycia silnego materiału wybuchowego.


Dziś istnieją substancje, które po eksplozji bez śladu ulatniają się i nie da się ich wykryć, na przykład bomby spreparowane z tego samego paliwa, jakim napędzany jest samolot. Są to tzw. bomby paliwowe, które Amerykanie stosowali m.in. w Iraku.


– Skutek ich działania przypomina małą eksplozję jądrową. Działa ona na zasadzie różnicy ciśnień. Taki wybuch bez trudu może spowodować rozkawałkowanie tak masywnej konstrukcji jak Tu-154 – mówią nasi eksperci.http://www.sekretyameryki.com/?p=3309
Zdjęcie z Krakowa...

Załączniki:
jaki prezydent taki zamach.jpg
jaki prezydent taki zamach.jpg [ 33.35 KiB | Obejrzany 30064 razy ]

Autor:  Admin [ 19 Maj 2010, 22:40 ]
Temat postu:  Re: Katastrofa samolotu Prezydenta RP pod Smolenskiem / Tu-154M

Zdjęcie tego co zostało po Tu 154m
co jest zastanawiające?
m.in. to że fragment skrzydła które odpada po uderzeniu w drzewo /4m,widoczne prawa strona zdjęcia/
jest w idealnym stanie i nijak nie pasuje do pozostałych fragmentów samolotu?
pomimo że działające siły i szybkość były takie same/czy przed samym rozbiciem
na pokładzie Tu 154m miały miejsce inne nieznane jeszcze oficjalnie wydarzenia ?

Załącznik:
Zdjęcie tego co zostało z wraku Tu 154m.jpg
Zdjęcie tego co zostało z wraku Tu 154m.jpg [ 334.74 KiB | Obejrzany 32032 razy ]

http://www.mak.ru/russian/info/news/201 ... 1_pic3.jpg
Zdjęcie bardzo rzadko publikowane /nie posiadam linku/
co jest zastanawiające?
jedno okno ma wybitą szybę ???


Załącznik:
Tu154NOWE.jpg
Tu154NOWE.jpg [ 73.44 KiB | Obejrzany 32313 razy ]

Załącznik:
Tu154M!.jpg
Tu154M!.jpg [ 55.9 KiB | Obejrzany 32450 razy ]

http://s58.photobucket.com/albums/g257/ ... Tu154M.jpg

Strona 10 z 369 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/